abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 februari 2017 @ 20:25:02 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168719040
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Haha zie/hoor net daar soldaat van oranje alweer 6 maand is verlengd _O- Nu alweer tot september.
Dat is toch hun businessmodel?

- beeindigen
- extra kaarten verkopen
- verlengen
- extra kaarten verkopen
- beeindigen
- extra kaarten verkopen
- verlengen
- extra kaarten verkopen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168719139
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik eet het wel op hoor, als ik het maar niet lekker hoef te vinden. Zit zeker ook nog melkchocolade in? Ook niet te eten.
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168719305
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Devon en Cornwall.
Afgelopen zomer daar rondgereden met de motor, wel mooi!

Groepsreis zou inderdaad hel op de fiets zijn voor mij :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 20:30:53 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168719308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is toch hun businessmodel?

- beeindigen
- extra kaarten verkopen
- verlengen
- extra kaarten verkopen
- beeindigen
- extra kaarten verkopen
- verlengen
- extra kaarten verkopen...
Tja, er zijn blijkbaar wel weer elke keer genoeg mensen die kaarten kopen.

Ik zou hem best nog een keer willen zien, maar volgens mij moet iedereen hem inmiddels al vaker hebben gezien als je naar aantal verkochte kaarten kijkt.

Als ik hem voor het eerst zou willen zien had ik al een tijd terug kaarten gekocht. Want als het nu slecht verkoopt dan gaan ze denk ik niet opnieuw verlengen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168719348
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef mjan het volgende:

[..]

Groepsreis zou inderdaad hel op de fiets zijn voor mij :+
Ik weet het ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168719374
Morgen komen er 3 zendingen van dezelfde club met 3 verschillende koeriers :')

Efficient!
pi_168719379
Leuk Kaatje! En ik wil ook graag nog eens naar Cornwall, was er ergens begin jaren 80.
En je hoeft je toch niet te verdedigen over hoe en waarom je op vakantie gaat! :*
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 20:33:37 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168719436
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen komen er 3 zendingen van dezelfde club met 3 verschillende koeriers :')

Efficient!
Je gereedschap bestelling nog niet compleet? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168719470
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je gereedschap bestelling nog niet compleet? :P
Nope..
pi_168719484
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef mjan het volgende:

Groepsreis zou inderdaad hel op de fiets zijn voor mij :+
:Y
Hoewel ik wel eens met een zwaan kleef aan groep op wintersport ben geweest. Dat was echt verrassend leuk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168719532
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Kaatje! En ik wil ook graag nog eens naar Cornwall, was er ergens begin jaren 80.
En je hoeft je toch niet te verdedigen over hoe en waarom je op vakantie gaat! :*
Heb er erg zin in. Wilde eerst in juli naar Schotland, maar al die reizen zitten vol :o Er was alleen nog een 10 daagse reis voor ruim 1700 euro. Dat werd me te gek. Maar Schotland in mei vond ik dan weer geen optie (misschien krijg ik spijt) en dit noemen ze een riviera.
Hotel ziet er prima uit, 500 meter van het dorp vandaan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 20:36:37 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168719542
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nope..
Ik wacht ook al sinds half december op een bestelling. Heb jij toevallig zin om herrie te gaan schoppen bij Zeelandtools?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168719547
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De meeste mensen die ik ken denken er zo over. Maar ik heb het altijd leuk gevonden, ik kan stil zijn, maar ook even goed met vanalles en iedereen meekleppen. Als ik maar lekker rustig naar mijn eigen kamer kan 's avonds. Even terugtrekken.

van 15-22 mei. Dus ook niet lang. Als waren mijn afrikareizen (vaak ook alleen in een groep) wel ruim 3 weken.
Leuk toch! Ik vind het nu al vervelend als je ergens verplicht met een guide een rondleiding krijgt, maar als ik alleen zou zijn zou ik misschien ook wel met een groepsreis meegaan. Beter dan dan maar helemaal niet gaan.

Mijn vriendinnen zouden waarschijnlijk hele andere reizen uitkiezen. Niet echt behoefte aan een vakantie met alleen maar pizza en hamburgers, uitslapen en elke nacht stappen.
pi_168719570
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wacht ook al sinds half december op een bestelling. Heb jij toevallig zin om herrie te gaan schoppen bij Zeelandtools?
Ken de club niet en weet niet waar ze zitten..

Heb je de telefoon al eens gepakt?
pi_168719692
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk toch! Ik vind het nu al vervelend als je ergens verplicht met een guide een rondleiding krijgt, maar als ik alleen zou zijn zou ik misschien ook wel met een groepsreis meegaan. Beter dan dan maar helemaal niet gaan.

Mijn vriendinnen zouden waarschijnlijk hele andere reizen uitkiezen. Niet echt behoefte aan een vakantie met alleen maar pizza en hamburgers, uitslapen en elke nacht stappen.
Dat lijkt me ook erg ja. En dan zou ik waarschijnlijk geen vriend(inn)en meer overhouden, want daar zou ik me enorm aan ergeren.
Paar jaar geleden met een toen vriendin een lang weekend naar london geweest, gewoon ieder een eigen kamer, maar samen dingen gedaan, dat is toen prima bevallen, zij is ook geen stilzitter.

Vaak kies ik wel reizen uit waar een gezamenlijk interesse is. Afrika kampeersafari, dat boek je niet zomaar daar denk je over na, en een culturele reis met lezingen (Egypte maar ook Rome) dan wil je er echt meer van weten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168719710
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb er erg zin in. Wilde eerst in juli naar Schotland, maar al die reizen zitten vol :o Er was alleen nog een 10 daagse reis voor ruim 1700 euro. Dat werd me te gek. Maar Schotland in mei vond ik dan weer geen optie (misschien krijg ik spijt) en dit noemen ze een riviera.
Hotel ziet er prima uit, 500 meter van het dorp vandaan.
oh, een standplaats voor hele week, dat is wel relaxt. Ik ben als puber eens op talenreis geweest in Torquay vond het daar heel prettig
pi_168719740
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Vakantie geboekt. Ik ga er vanuit dat de meesten van jullie heel hard iewwwww roepen, maar ik heb er zin in

Medio mei een week groeps excursiereis naar Devon en Cornwall.

Dat heb ik al heel veel vaker gedaan. Ik heb geen auto/rijbewijs dus is transport lastig. Weinig (geen) mensen in mijn omgeving die mee willen (of die ik mee wil), die doen of dingen die ik niet meer kan of niet wil (enorme hikes of strandliggen). En op deze manier zie ik lekker veel en ook de dingen die ik wil zien. In dit geval het Eden Project

En ik heb (bijna) altijd zo aansluiting in een groep en zo niet, dan is het maar ruim een week, en ik geniet toch van alles wat ik zie.
Was daar ook eens in juli, dus hoogseizoen. Was er opeens een regendag --> iedereen ging naar Eden Project. Je kon over de hoofden lopen.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:42:38 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168719744
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb er erg zin in. Wilde eerst in juli naar Schotland, maar al die reizen zitten vol :o Er was alleen nog een 10 daagse reis voor ruim 1700 euro. Dat werd me te gek. Maar Schotland in mei vond ik dan weer geen optie (misschien krijg ik spijt) en dit noemen ze een riviera.
Hotel ziet er prima uit, 500 meter van het dorp vandaan.
Je kunt altijd een nachtje vluchten into Eden toch? Daar is toch ook iets B&B achtigs?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168719831
Schrik me net 7 kleuren stront :')

Beagle ligt te snurken (en luid te dromen), schiet ineens luid beagle-blaffend wakker..
pi_168720144
Dat was goed eten :9
http://www.aziatische-ingredienten.nl/kip-kung-pao-recept/
Dikke aanrader. :Y

Nu mijn lief eens een stevig jointje laten bouwen. Wellicht helpt het een pietsje tegen de hyperigheid van vandaag :+

:W Iedereen alvast welterusten!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 20:54:27 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168720268
quote:
Ik zag er iets over voorbij komen vanuit mijn ooghoek @ journaal BBC ja ^O^
Dank voor linkje!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168720826
Leuk dat je vakantie hebt geboekt Kaatje! Waarom ieeuww? Helemaal niet!

Golfer; ik dacht 2 jaar, voelt zo. Maar zal wel 1 zijn dan ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 21:19:11 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168720938
Met een schuin oog het Goed Geldgala van de Postcodeloterij in de gaten houden. :+.
/Indirect word ik ook betaald door de Postcodeloterij.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 6 februari 2017 @ 21:20:01 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_168720968
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef minilot het volgende:
Ik eet Koreaans gewoonlijk vooral thuis. :9 Best vaak.
En over anderhalve week met LHO. *O*
Ik vind Koreaans eigenlijk tegenvallen. Niet een heel spannende keuken met veel afwisseling. En veel heel veel rode peperpoeder. Enkel de bbq is super.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')