abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168706438
Gisteren niet afgekeken omdat ik dacht dat de OT wel lang zou duren :P Vanochtend dan maar het einde gezien, maar knappe prestatie van de Pats hoor. Instant classic SB.
Ben benieuwd of ik nu de bets hier gewonnen heb. Ik had namelijk ook de Pats aan het begin van de playoffs als winnaar.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168706904
Wat betreft de superbowl lijst loop ik op 1 ding vast. De 1e reclame na kickoff.
Die kan ik nergens terug vinden (gamepass laat nu de reclames niet meer zien).

De uitslagen die ik nu heb zijn dan:
Over: 2:04
Tails
Geen idee
No
Falcons
Patriots
Falcons
No
Yes
No
Yes
No
Falcons
Under
No
Yes
Yes
Yes
Other (proud of our team, daarna nog een keer "thank you to all our fans" either way other)
None (niemand krijgt een punt)

Ik ga er van uit dat de 1e reclame een beverage was.
Mocht iemand de reclame kunnen vinden, dan graag even posten.

De uitslag van de superbowl only zijn dan:
Bambino 12
rgras 12
BobW 12
Omega 11
MrBanaan1 11
Luuksor 10
F.Begbie 10
djmashal 10
Dos37 9
Keyos 9
Asschen_sukar 9
Days-Of-Wild 9
dz5b604 9
Downtime 9
Smoofie 8
Seam 8
medjai 8
Kyran 7
SiebeJ 7
Tocadisco 6
Breidniet 0
Appeltjesmoes 0
Boezeidekoe 0
maerk 0

Dit betekend qua punten:
Bambino 3
rgras 3
BobW 3
Omega 2
MrBanaan1 2
Luuksor 1
F.Begbie 1
djmashal 1

Dan de 3 bets vooraf:
Winnaar SB: Patriots
Missed PAT: 4
OT games: 1

Er is 1 persoon die dit alle 3 goed had, SiebeJ!
Maar liefst 5 extra punten.

Dan komen we bij de einduitslag.
Er zijn een aantal die een behoorlijke eind sprint hebben afgelegd, maar er is 1 winnaar.
Niemand uit de top had extra punten van de SB game vragen lijst, behalve 1. rgras had daar 3 punten en is daardoor voorbij aan Seam (en Smoofie die nu op gelijke hoogte is gekomen).

De uitslag is:
19 rgras
17 Smoofie
17 Seam
16 Keyos
16 SiebeJ
16 medjai
16 dz5b604
14 Days-Of-Wild
13 Dos37
13 Appeltjesmoes
13 MrBanaan1
12 Omega
11 Luuksor
11 Bambino
11 BobW
10 Tocadisco
10 F.Begbie
9 Downtime
8 Breidniet
7 Kyran
7 Boezeidekoe
6 Asschen_sukar
4 djmarshal
3 maerk

Voor de zekerheid ook de score in het geval de 1e reclame geen beverage was:
In dat geval is BobW de enige winnaar in de Betting game met 13 goede antwoorden en dus 3 punten.
rgras, bambino en luuksor op plek 2 met 11 goede antwoorden, en Keyos, Omega, MrBanaan1, Days-Of-Wild en Downtime op plek 3 met 10 goede antwoorden.

Dan is de eind uitslag qua winnaar hetzelfde.

Gefeliciteerd rgras *O*
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_168707259
Man wat was het tof gisteren. Triest wel om al die reacties op Facebook te lezen onder de BBC enzo van die hatende mensen die oordelen zonder er iets van te weten.

Ik vraag me nog steeds af wat een spannender einde was; dit of die van de Hawks. Deze was denk ik bijzonderder, maar qua spanning was die van de Hawks misschien wat meer. Iig genoten _O_ En nu verdomme weer veel te lang wachten, saaie zondagavonden tegenmoet ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 11:51:00 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168707555
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man wat was het tof gisteren. Triest wel om al die reacties op Facebook te lezen onder de BBC enzo van die hatende mensen die oordelen zonder er iets van te weten.

Ik vraag me nog steeds af wat een spannender einde was; dit of die van de Hawks. Deze was denk ik bijzonderder, maar qua spanning was die van de Hawks misschien wat meer. Iig genoten _O_ En nu verdomme weer veel te lang wachten, saaie zondagavonden tegenmoet ;(
Hoezo nou weer trieste reacties :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168707673
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoezo nou weer trieste reacties :?
Mensen die haten op de NFL, omdat reclame en geen voetbal etc, terwijl ze het nooit serieus gekeken hebben. Kijk zelf maar zou ik zeggen :P
pi_168707680
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man wat was het tof gisteren. Triest wel om al die reacties op Facebook te lezen onder de BBC enzo van die hatende mensen die oordelen zonder er iets van te weten.

Ik vraag me nog steeds af wat een spannender einde was; dit of die van de Hawks. Deze was denk ik bijzonderder, maar qua spanning was die van de Hawks misschien wat meer. Iig genoten _O_ En nu verdomme weer veel te lang wachten, saaie zondagavonden tegenmoet ;(
Ik vond deze game eigenlijk helemaal niet spannend. Falcons hadden al lang niet meer gescoord, en Patriots liepen over de Falcons heen in de laatste 20-25 minuten van de game.
Als je dan de OT coin toss ook nog verliest, is het gewoon een gedane zaak.

Spannendste game dit jaar was toch wel GB @ Dal.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 11:58:55 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168707768
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Mensen die haten op de NFL, omdat reclame en geen voetbal etc, terwijl ze het nooit serieus gekeken hebben. Kijk zelf maar zou ik zeggen :P
Het is toch ook geen voetbal? Het is American Football. En de Amerikanen zijn berucht om hun eindeloze reclames.

Terechte klacht :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168707778
Is dit geen mooi moment voor BB en Brady om afscheid te nemen? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168707825
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:25 schreef bambino het volgende:
Wat betreft de superbowl lijst loop ik op 1 ding vast. De 1e reclame na kickoff.
Die kan ik nergens terug vinden (gamepass laat nu de reclames niet meer zien).

De uitslagen die ik nu heb zijn dan:
Over: 2:04
Tails
Geen idee
No
Falcons
Patriots
Falcons
No
Yes
No
Yes
No
Falcons
Under
No
Yes
Yes
Yes
Other (proud of our team, daarna nog een keer "thank you to all our fans" either way other)
None (niemand krijgt een punt)

Ik ga er van uit dat de 1e reclame een beverage was.
Mocht iemand de reclame kunnen vinden, dan graag even posten.

De uitslag van de superbowl only zijn dan:
Bambino 12
rgras 12
BobW 12
Omega 11
MrBanaan1 11
Luuksor 10
F.Begbie 10
djmashal 10
Dos37 9
Keyos 9
Asschen_sukar 9
Days-Of-Wild 9
dz5b604 9
Downtime 9
Smoofie 8
Seam 8
medjai 8
Kyran 7
SiebeJ 7
Tocadisco 6
Breidniet 0
Appeltjesmoes 0
Boezeidekoe 0
maerk 0

Dit betekend qua punten:
Bambino 3
rgras 3
BobW 3
Omega 2
MrBanaan1 2
Luuksor 1
F.Begbie 1
djmashal 1

Dan de 3 bets vooraf:
Winnaar SB: Patriots
Missed PAT: 4
OT games: 1

Er is 1 persoon die dit alle 3 goed had, SiebeJ!
Maar liefst 5 extra punten.

Dan komen we bij de einduitslag.
Er zijn een aantal die een behoorlijke eind sprint hebben afgelegd, maar er is 1 winnaar.
Niemand uit de top had extra punten van de SB game vragen lijst, behalve 1. rgras had daar 3 punten en is daardoor voorbij aan Seam (en Smoofie die nu op gelijke hoogte is gekomen).

De uitslag is:
19 rgras
17 Smoofie
17 Seam
16 Keyos
16 SiebeJ
16 medjai
16 dz5b604
14 Days-Of-Wild
13 Dos37
13 Appeltjesmoes
13 MrBanaan1
12 Omega
11 Luuksor
11 Bambino
11 BobW
10 Tocadisco
10 F.Begbie
9 Downtime
8 Breidniet
7 Kyran
7 Boezeidekoe
6 Asschen_sukar
4 djmarshal
3 maerk

Voor de zekerheid ook de score in het geval de 1e reclame geen beverage was:
In dat geval is BobW de enige winnaar in de Betting game met 13 goede antwoorden en dus 3 punten.
rgras, bambino en luuksor op plek 2 met 11 goede antwoorden, en Keyos, Omega, MrBanaan1, Days-Of-Wild en Downtime op plek 3 met 10 goede antwoorden.

Dan is de eind uitslag qua winnaar hetzelfde.

Gefeliciteerd rgras *O*
Oh lol, ik wist niet dat de extra vragen meededen voor het algemeen klassement, dacht dat we dat apart deden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168708083
Ik zie trouwens ook veel reacties van mensen die anti-Goodell zijn. Heeft dat alleen te maken met degflate gate of speelt daar meer?
pi_168708170
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie trouwens ook veel reacties van mensen die anti-Goodell zijn. Heeft dat alleen te maken met degflate gate of speelt daar meer?
Dat de NFL alleen maar draait om geld. Met name die relocations van de afgelopen tijden. Ram, Chargers, Raiders, etc. Wordt geen rekening gehouden met de fans. Geld moet van de belastingbetalers komen om de dure stadions te financieren. In sommige gevallen moet je belachelijke bedragen neer tellen (vele tienduizenden dollars) voor het recht om kaarten te kopen. Lege stadions verdienen dan bijna meer geld dan volle en echte fans kunnen niet meer naar wedstrijden. Black outs als het stadion niet vol zit zodat het ook niet op tv te zien is. Dat soort gezeik.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 6 februari 2017 @ 12:20:00 #262
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168708246
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie trouwens ook veel reacties van mensen die anti-Goodell zijn. Heeft dat alleen te maken met degflate gate of speelt daar meer?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen/teams hem niet mogen door de authority om zelf straffen op te leggen (op zijn naam ipv een commissie) en het in het verleden niet altijd consistent is gestraft. Als je dan het hoofd van een organisatie bent ben jij natuurlijk degene die dan de klappen krijgt.

@ Bambino, dank voor het bijhouden van de score! Ik kan me voorstellen dat het je toch wel enige tijd heeft gekost om het bij te houden en het fleurt de boel toch weer een beetje op.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168708998
Als er sites zijn waar je een poul kunt maken, eventueel met 5 of 10 euro inleg pp ofzo, dan zou dat misschien volgend jaar ook wel leuk zijn? Niet fantasy, maar gewoon wekelijkse score. Eventueel playoffs ook wat extra bets. Misschien eens naar zoekn in de zomer.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:10:10 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168709162
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 05:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Waar? Ik zit er altijd in november, mss toch eens switchen met februari
Dit was bij Moomba Beach, ik verblijf bij vrienden op het eiland...
  maandag 6 februari 2017 @ 13:21:03 #265
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_168709389
Is dit geluk of alleen een kunstje wat de Patriots beheersen?

2 goede 2-point conversions
De turnover op de ATL 20
De sack op Ryan die ze uit FG range bracht
De Edelman catch
4th and 3 conversie op eigen helft(1e helft nog)
Na de rust geen running game hebben. Wat zeg ik, bewust geen running game meer spelen.

Er zijn van die gevallen waarin je achteraf denkt: Hadden we de SB maar nooit gehaald. En dat is nu het geval bij de Falcons, de komende 100+ jaar zullen ze altijd herinnerd worden als het team dat een voorsprong van 25 punten verspeelde. Hier komen ze nooit meer overheen.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:24:50 #266
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168709469
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Is dit geluk of alleen een kunstje wat de Patriots beheersen?

2 goede 2-point conversions
De turnover op de ATL 20
De sack op Ryan die ze uit FG range bracht
De Edelman catch
4th and 3 conversie op eigen helft(1e helft nog)
Na de rust geen running game hebben. Wat zeg ik, bewust geen running game meer spelen.

Er zijn van die gevallen waarin je achteraf denkt: Hadden we de SB maar nooit gehaald. En dat is nu het geval bij de Falcons, de komende 100+ jaar zullen ze altijd herinnerd worden als het team dat een voorsprong van 25 punten verspeelde. Hier komen ze nooit meer overheen.
Het zal zeker heel erg pijn doen daar, maar het lijkt mij dat ze genoeg prospect hebben om volgend jaar weer te knallen. Ik weet niet hoe hun contractsituatie is naar het volgende seizoen toe maar die jonge defense deed het tot de laatste Q subliem. Ik verwacht geen Panthers seizoen daar.

Ben nu erg benieuwd wie Jimmy gaat oppikken bij de Pats en of ze er een first round pick voor terug gaan krijgen. Zou wel lekker zijn om weer extra jonge prospects op te pakken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168709851
Wat een wedstrijd was dit _O-

Zal wel een goede grafsfeer heersen in Atlanta :+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_168709877
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

Alleen de comeback van Jezus op aarde vond ik spectaculairder.
_O_ _O_ _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 6 februari 2017 @ 13:47:09 #269
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168709929
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een wedstrijd was dit _O-

Zal wel een goede grafsfeer heersen in Atlanta :+
Misschien moeten ze er maar een goede rap over maken. Zijn ze wel goed in volgens mij in Atlanta.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168710026
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen/teams hem niet mogen door de authority om zelf straffen op te leggen (op zijn naam ipv een commissie) en het in het verleden niet altijd consistent is gestraft. Als je dan het hoofd van een organisatie bent ben jij natuurlijk degene die dan de klappen krijgt.

@ Bambino, dank voor het bijhouden van de score! Ik kan me voorstellen dat het je toch wel enige tijd heeft gekost om het bij te houden en het fleurt de boel toch weer een beetje op.
Graag gedaan :)

Ben best goed in excel, dus de hele sheet bestaat uit formules :D
Als(A1="Patriots";3;0) dat soort formules :P

In het begin was het een beetje zoeken naar een handige opzet. Maar toen er eenmaal 10 man meededen was het gewoon copy paste.
Daarna hoefde ik alleen maar de winnaars in te vullen, en deelde hij zelf de punten uit :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 6 februari 2017 @ 14:05:52 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168710325
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een wedstrijd was dit _O-

Zal wel een goede grafsfeer heersen in Atlanta :+
Was wel mooi te zien hoe de twee kampen Amerikanen op een neutrale plek de wedstrijd beleefden.
Na de eerste 3 quarters waren de Falcon fans uiteraard het luidruchtigst, de champagne was al bijna besteld.

De Patriots fans hier gingen in de laatste quarter van de wedstrijd logischerwijs compleet uit hun plaat.
De Falcon aanhang was inmiddels doodstil, maar hielden hoop.

Tijdens overtime was het muisstil in beide kampen, totdat de laatste scorings mogelijkheid er kwam.
De Patriots fans waren uitzinnig van vreugde en aan beide kanten heb ik mensen zien huilen, van blijdschap en van ontzetting. Alles in een gemoedelijke sfeer, na de eerste shock werd er over en weer flink gehugt en felicitaties werden uitgewisseld.
Bijzondere happening zo...
pi_168710337
Note to self.
Volgend jaar niet de Half time show kijken op de BBC.

Maar op Fox of iets met goede geluidskwaliteit.
Hell To The Liars
pi_168710393
Alleen Cowboys Packers had ik fout van de playoff wedstrijden ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 6 februari 2017 @ 14:14:54 #274
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168710517
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:06 schreef Droopie het volgende:
Note to self.
Volgend jaar niet de Half time show kijken op de BBC.

Maar op Fox of iets met goede geluidskwaliteit.
Ik vond ook met de Gamepass de audio van de show niet heel erg best. Beetje 'vlak' , kwam niet echt binnen. Los van de audiokwaliteit kwam ze imo het beste tot haar recht met het beginstuk, dan hoor je haar goede zangkwaliteit ipv die stomme deuntjes erover.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168710611
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Seam het volgende:
Alleen Cowboys Packers had ik fout van de playoff wedstrijden ;(
Hopelijk volgend jaar beter (Cowboys dan :D )
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_168711129
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Was wel mooi te zien hoe de twee kampen Amerikanen op een neutrale plek de wedstrijd beleefden.
Na de eerste 3 quarters waren de Falcon fans uiteraard het luidruchtigst, de champagne was al bijna besteld.

De Patriots fans hier gingen in de laatste quarter van de wedstrijd logischerwijs compleet uit hun plaat.
De Falcon aanhang was inmiddels doodstil, maar hielden hoop.

Tijdens overtime was het muisstil in beide kampen, totdat de laatste scorings mogelijkheid er kwam.
De Patriots fans waren uitzinnig van vreugde en aan beide kanten heb ik mensen zien huilen, van blijdschap en van ontzetting. Alles in een gemoedelijke sfeer, na de eerste shock werd er over en weer flink gehugt en felicitaties werden uitgewisseld.
Bijzondere happening zo...
Zo heb ik als neutrale fan deze wedstrijd eigenlijk ook wel beleefd.

M'n dochter begon te spoken vlak voor begin laatste kwart, dus heb even 10 minuten gemist. M'n verbazing was dan ook vrij groot toen ik met der beneden kwam :D :D

En buiten dat ik absoluut geen fan ben van de Pats, vind ik dit toch wel een wereldprestatie van ze. Helaas de verdiende winnaars.
Sowieso heb ik een nog grotere hekel aan ploegen die met zo'n voorsprong op de verdediging gaan spelen. Je weet gewoon dat dit nog nooit succes gehad heeft, en zeker niet tegen een ploeg als de Pats. Op dat punt raakte ik m'n sympathie voor de Falcons wel een beetje kwijt.

Op naar SB 52, die de Saints even gaan winnen voordat Brees met Pensioen gaat :Y :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_168711256
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zo heb ik als neutrale fan deze wedstrijd eigenlijk ook wel beleefd.

M'n dochter begon te spoken vlak voor begin laatste kwart, dus heb even 10 minuten gemist. M'n verbazing was dan ook vrij groot toen ik met der beneden kwam :D :D

En buiten dat ik absoluut geen fan ben van de Pats, vind ik dit toch wel een wereldprestatie van ze. Helaas de verdiende winnaars.
Sowieso heb ik een nog grotere hekel aan ploegen die met zo'n voorsprong op de verdediging gaan spelen. Je weet gewoon dat dit nog nooit succes gehad heeft, en zeker niet tegen een ploeg als de Pats. Op dat punt raakte ik m'n sympathie voor de Falcons wel een beetje kwijt.

Op naar SB 52, die de Saints even gaan winnen voordat Brees met Pensioen gaat :Y :P
Lekker onrealistisch hopen op de Eagles :P
  maandag 6 februari 2017 @ 14:49:09 #278
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168711270
Wauw. Door griep vanochtend pas gekeken. Minpunt, Fox opgenomen, en dat nederlandse commentaar was tenenkrommend. Ik had gewoon Joe Buck willen horen!
Maar detail, wat een ongelofelijke wedstrijd. Pats die er eerst gewoon niets van bakte, en dan zo het tij weten te keren. De Edelman catch. Een lachende Bill B. Van die dingen die je zelden ziet...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_168711379
De Edelman catch:


Als die verdediger de bal vangt is het game over, bizar _O-
  maandag 6 februari 2017 @ 15:10:42 #280
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168711677
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:55 schreef BobW het volgende:
De Edelman catch:
[ afbeelding ]

Als die verdediger de bal vangt is het game over, bizar _O-
Ook wel echt typisch dat precies hij die bal vangt. Wat een aparte speler is het toch. Niet de explosiviteit van de échte top WR's, maar zo clutch als het maar kan. Onmisbare speler voor de Pats, helemaal kijken naar de postseason van 2 jaar terug met de Ravens trick-play TD.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168712044
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:55 schreef BobW het volgende:
De Edelman catch:
[ afbeelding ]

Als die verdediger de bal vangt is het game over, bizar _O-
Er waren zoveel van dat soort momenten waarop de Falcons gewonnen moesten hebben. Dat was er 1.
Maar ook die niet getrapte field goal, had die gewoon getrapt op de 1e poging ipv toch verder proberen te komen. Dan was het game over geweest. Nu incasseer je 2 sacks en verlies je gewoon de wedstrijd.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 6 februari 2017 @ 15:30:31 #282
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168712095
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Er waren zoveel van dat soort momenten waarop de Falcons gewonnen moesten hebben. Dat was er 1.
Maar ook die niet getrapte field goal, had die gewoon getrapt op de 1e poging ipv toch verder proberen te komen. Dan was het game over geweest. Nu incasseer je 2 sacks en verlies je gewoon de wedstrijd.
Mja dat is naderhand altijd makkelijk oordelen natuurlijk. Het is sowieso niet gewoonlijk om voor 4th down al tot een FG over te gaan. Ik heb het nooit zien gebeuren (behalve bij momenten voor rust of einde wedstrijd ofc).

Het was misschien wel handig geweest om gewoon die bal te rennen en zo in ieder geval van de klok te snoepen en minder yards te verliezen. Maar again, dat is altijd makkelijk praten naderhand. De Patriots gingen ook gooien vanaf de 2-yard lijn in OT, als die intercepted was geweest en de Falcons hadden gewonnen was dat nu de play geweest waar we het over zouden hebben (naast de catches van Edelman en Julio).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 15:56:21 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168712708
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Sowieso heb ik een nog grotere hekel aan ploegen die met zo'n voorsprong op de verdediging gaan spelen. Je weet gewoon dat dit nog nooit succes gehad heeft, en zeker niet tegen een ploeg als de Pats. Op dat punt raakte ik m'n sympathie voor de Falcons wel een beetje kwijt.

Dit ... Ik snap dit echt NIET gewoon. Je ziet het bijna wekelijks gebeuren, zowel bij NFL als bij College Football en ik heb het eigenlijk bijna nooit goed zien gaan. Ik weet niet of het te maken heeft met een bepaalde mindset van de spelers of dat het gewoon ingebakken zit bij de spelers, maar het is behoorlijk kansloos.

Je staat 28-3 voor, je weet dat je tegen Brady en Patriots speelt die NOOIT opgeven en NOOIT stoppen of ze nou dik aan het winnen of verliezen zijn. Hoe haal je het dan in je botte kop om minder strak te verdedigen, domme penalties te maken puur door concentratie verlies en niet voor een gesacked te worden in field goal range. Toen dat gebeurde was het al game over. Ik wist toen 100% zeker dat de Patriots gingen winnen, want zo werk het in football wereld. Als je 28-3 voor hebt gestaan en het nu 28-20 staat en je verneukt je kans op een field goal door een domme fout kan het gewoon niet anders dan dat je gaat verliezen. Met een FG was het gewoon game over geweest.

Iedere keer denk ik weet het zou nu wel klaar zijn met prevent defenses, maar nee hoor .... keer op keer proberen ze het weer.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 17:18:00 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168714415
Seam. wat denk je dat de panthers gaan draften met 1st round pick?

Oline of toch Fournette?

Ik zou zelf Fournette een mooie vinden, denk dat die gast wel eens een Ezekiel kan worden :)
  maandag 6 februari 2017 @ 17:22:00 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168714488
Ik weet wel één ding, dit is geen productieve dag, hele tijd maar met die wedstrijd van vannacht in mijn hoofd. Vanavond maar even Q4 en OT rustig terugkijken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168714742
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit ... Ik snap dit echt NIET gewoon. Je ziet het bijna wekelijks gebeuren, zowel bij NFL als bij College Football en ik heb het eigenlijk bijna nooit goed zien gaan. Ik weet niet of het te maken heeft met een bepaalde mindset van de spelers of dat het gewoon ingebakken zit bij de spelers, maar het is behoorlijk kansloos.

Je staat 28-3 voor, je weet dat je tegen Brady en Patriots speelt die NOOIT opgeven en NOOIT stoppen of ze nou dik aan het winnen of verliezen zijn. Hoe haal je het dan in je botte kop om minder strak te verdedigen, domme penalties te maken puur door concentratie verlies en niet voor een gesacked te worden in field goal range. Toen dat gebeurde was het al game over. Ik wist toen 100% zeker dat de Patriots gingen winnen, want zo werk het in football wereld. Als je 28-3 voor hebt gestaan en het nu 28-20 staat en je verneukt je kans op een field goal door een domme fout kan het gewoon niet anders dan dat je gaat verliezen. Met een FG was het gewoon game over geweest.

Iedere keer denk ik weet het zou nu wel klaar zijn met prevent defenses, maar nee hoor .... keer op keer proberen ze het weer.
Het verbaast me inderdaad iedere keer weer hoe groot de invloed van het hebben van momentum later in een wedstrijd is en ook hoe dat momentum door 1 dingetje (zoals de sack) een hele wedstrijd kan doen kantelen. Dan doet de score er wat dat betreft ook niet meer toe (ook al was de achterstand in dit geval wel heel hoog en ook nog eens lastig omdat je 2 2-point conversions moest maken).
pi_168714890
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:18 schreef Kyran het volgende:
Fournette
Ken hem niet, ff gegoogled. Als de oude Cam van vorig seizoen en hij op elkaar ingespeeld zouden zijn, boooh _O_

Edit: wie heeft gisteren eigenlijk MvP van de wedstrijd gewonnen? En wie is de MvP van het seizoen geworden?

[ Bericht 8% gewijzigd door MrBanaan1 op 06-02-2017 18:00:34 ]
pi_168715450
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:41 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ken hem niet, ff gegoogled. Als de oude Cam van vorig seizoen en hij op elkaar ingespeeld zouden zijn, boooh _O_

Edit: wie heeft gisteren eigenlijk MvP van de wedstrijd gewonnen? En wie is de MvP van het seizoen geworden?
Brady match MvP
En Ryan was seizoen, dat was zaterdagavond al bekend gemaakt dacht ik.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_168715466
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:18 schreef Kyran het volgende:
Seam. wat denk je dat de panthers gaan draften met 1st round pick?

Oline of toch Fournette?

Ik zou zelf Fournette een mooie vinden, denk dat die gast wel eens een Ezekiel kan worden :)
Heb me nog niet verdiept in de huidige draft, maar het wordt wel weer echt tijd voor een nieuwe RB. OLine is ook hard nodig, maar voor mijn gevoel kun je die beter in een latere ronde draften.
Overigens zou een goede LB ook niet onaardig zijn, begin me toch zorgen te maken om Kuechly.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:13:01 #290
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_168715532
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 04:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Aruba, midden tussen de Yanks...
Curacao gebeurde er niks, jammer!
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2017 @ 18:16:14 #291
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_168715610
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:25 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd rgras *O*
Gefeli rgras en bedankt bambino _O_
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 6 februari 2017 @ 18:17:52 #292
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_168715639
Toffe wedstrijd, het verschil tussen de eerste en tweede helft kon niet groter zijn. Ik ben na het derde kwart naar huis gegaan, om er achter te komen dat er toch nog een wedstrijd bezig was! Heerlijk einde, hoewel ik het de Falcons ook wel gunde eigenlijk. Maar op deze manier, alle records verbroken, ook wel een toffe conclusie. Prachtig hoe Kraft nog een beetje schaduw richting Goodell stuurde met zn speech.
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2017 @ 18:19:10 #293
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_168715663
Wat een wedstrijd! Dit is een overwinning op een manier waarop die tegen de Giants werden verloren. Slecht voor je hart, maar gelukkig wel gewonnen.Go Pats. Brady-GOAT!
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_168716937
Ik heb overigens vandaag de hele dag een kater/brak/dip gevoel. Zovan ja kut, dit was geweldig en nu heel lang niks meer _O-
pi_168717806
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dit was bij Moomba Beach, ik verblijf bij vrienden op het eiland...
beste plek om te kijken op het hele eiland ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168717891
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:25 schreef bambino het volgende:
Dan is de eind uitslag qua winnaar hetzelfde.

Gefeliciteerd rgras *O*
Thanks! Uiteraard ook bedankt voor het organiseren! :)
pi_168718076
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Gefeli rgras en bedankt bambino _O_
Graag gedaan :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef rgras het volgende:

[..]

Thanks! Uiteraard ook bedankt voor het organiseren! :)
Ook graag gedaan :)

Voor volgend jaar kunnen we wel een competitie opzetten. 17 weken lang elke week voorspelling maken, en daarna zelfde ritje als nu.

Hoeft van mij geen geld voor ingezet worden (beetje lastig te organiseren, kan alleen als iedereen het vooraf overmaakt naar 1 persoon). Weet ook niet of dat mag van Fok regels btw :D

Zou er zelf niet meer dan 5/10 euro voor over hebben, puur voor de lol.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:15:27 #298
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168718631
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb overigens vandaag de hele dag een kater/brak/dip gevoel. Zovan ja kut, dit was geweldig en nu heel lang niks meer _O-
Haha ja, god wat is het jammer dat het seizoen zo kort is. Voel ook m'n portemonnee, dat was weer 180 euro Gamepass voor het jaar. Ben wel beetje teleurgesteld over het jaartje Gamepass ondanks dat het geweldig is dat je in de ochtend de wedstrijden kunt terugkijken. Ik vind het niet normaal dat het 1 min na het einde van de Super Bowl het beeld op zwart ging. Het is dat ik ook toegang heb tot Foxsports.... (overigens heb ik niet gekeken of de prijsuitreiking op NFL Network doorging, ik zette dat ding gelijk op Fox).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 20:18:14 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168718750
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:41 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ken hem niet, ff gegoogled. Als de oude Cam van vorig seizoen en hij op elkaar ingespeeld zouden zijn, boooh _O_

Edit: wie heeft gisteren eigenlijk MvP van de wedstrijd gewonnen? En wie is de MvP van het seizoen geworden?
Echt een lekkere RB die gast en het zou Cam meer lucht geven aangezien Panthers op dit moment niet echt een lekkere RB hebben. Verder moet er vooral gewerkt worden aan de offensive line, de verdediging heeft ook gaten, maar dat is ook grootendeels op te lossen met ervaring opdoen en het zou helpen als de offense wat lange drives kan neerzetten ipv 3 and out gaan :P

Edit: Wat ik zo fijn vind aan Fournette is dat die na eerste contact met de verdediging bijna standaard nog 4-5 extra yards weet te pakken. Dat is natuurlijk wel een stuk moeilijker in de NFL, want daar kunnen ze wel tacklen, maar toch. Reus van een gast, maar wel snel en abnormaal sterk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Evenstar op 06-02-2017 20:24:29 ]
pi_168720296
En
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')