abonnement Unibet Coolblue
pi_168749714
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:05 schreef Vasion het volgende:

[..]

FIFA 17 is echt shit makkelijk. Zelfs op Legendary.
:')
pi_168751089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan je ook online winnen of durf je dat niet aan?
Jep, heb alle divisies gewonnen. (Met gemak)
pi_168751555
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 06:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jep, heb alle divisies gewonnen. (Met gemak)
Doe eens een potje tegen Typisch dan.
pi_168751589
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 06:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jep, heb alle divisies gewonnen. (Met gemak)
Opscheppen op een forum _O-

Echt voor schut.
pi_168751660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe eens een potje tegen Typisch dan.
Die heeft volgens mij een ps4, ik heb Xbox.
pi_168751666
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Die heeft volgens mij een ps4, ik heb Xbox.
Ah, daar ga je al. Niet serieus te nemen, die frontpagers.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:54:41 #282
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168751744
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n debiel die niet begrijpt dat een staalconstructie juist MOET bewegen :{
metaalmoeheid zelfst.naamw. [metallurgie] vermoeiing van metaal waarbij het onder een zeer lang aangehouden wisselende belasting op een gegeven moment bezwijkt
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:56:20 #283
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168751769
Maargoed, die discussie is al gevoerd.

'Metaalmoeheid De Kuip is onzin'
Eekelaar en architect Joris Molenaar, die ook in de reddingsgroep zit, doen de geruchten over eventuele metaalmoeheid af als onzin. Eekelaar: 'Als je iets vaak genoeg herhaalt, gaan mensen het vanzelf geloven. De Kuip wordt maar 25 keer per jaar gebruikt, dus zo snel slijt het niet. Bovendien kun je staal gemakkelijk versterken.'
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:57:26 #284
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168751779
Het is maar welke pet iemand opheeft in de discussie ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Forum Admin woensdag 8 februari 2017 @ 09:00:49 #285
35723 crew  GGMM
pi_168751824
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, daar ga je al. Niet serieus te nemen, die frontpagers.
Kijk uit Scrummie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168751878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, daar ga je al. Niet serieus te nemen, die frontpagers.
Want? :?
pi_168751886
Het gaat ook niet over de technische staat van het stadion (wat eerder wel een sterk argument was, en grote reden achter alle achterdocht), maar of je als club die grote nieuwe stap wil maken.

De gemeente lijkt alleen zoals wel vaker vrij ambitieloos.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168751916
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Want? :?
Echte mannen hebben een PS4. Zoals ik. En Typisch.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 09:43:38 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168752345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:00 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)l-met-willem-ii.html

TIJD VOOR SPIJKERHARDE MAATREGELEN. DIT KAN ZO NIET LANGER!!!!!
OP NAAR HET DWAASGEBOUW!11!1!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168755704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:21 schreef Scrummie het volgende:

Snap ook niet dat ze die wedstrijden in de middag spelen. Had serieus gisteravond even willen kijken hoe het was enzo, maar ik las ineens dat het al gespeeld was. Toen haakte ik alweer af.
Het intresseert me echt geen ene fuck
pi_168755757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Van Merwijk _O- Wat een klapjosti is dat toch ook _O-

Hopen op een kampioenschap, want dan doet de gemeente misschien eerder mee. Hopen op volle business seats in het nieuwe stadion, want alleen dan levert het de club wat op. Beetje gokken, niets mis mee.

Oh, en uiteraard is het de schuld van de supporters, want die zijn te nostalgisch.
Echt hè, wat een malloot!
pi_168758037
De tijd dringt voor Feyenoord City, maar er zijn nog veel vragen

Rotterdamse raadsleden kregen woensdagmorgen de mogelijkheid om hun vragen over Feyenoord City te stellen aan de wethouders Visser, Langenberg en Schneider, maar het is onduidelijk of ze snel antwoord krijgen.

Het complete plan voor Feyenoord City kost in totaal anderhalf miljard euro. Daarvoor moet het nieuwe stadion met 63.000 stoelen neergezet worden, ook komen er op 'de strip' woningen, parkeergarages, winkels en hotels.

De gemeente zou 135 miljoen euro moeten bijdragen. Daarvan gaat een deel (40 miljoen) naar aandelen van het stadion, de bouwgrond (60 miljoen) en de infrastructuur (35 miljoen).

"Er is wel behoorlijk wat twijfel en scepsis bij de meeste fracties", zegt verslaggever Bram Wesdorp die de raadscommissie bijwoont. "De raadsleden hebben veel informatie gekregen, maar klopt al die informatie wel? Is het niet te optimistisch doorberekend?"

Over de cijfers zijn de raadsleden bijzonder sceptisch. Het aanleggen van nieuwe wegen naar het stadion, met op- en afritten bij de snelweg, kost al snel meer dan 35 miljoen euro.

Worst-case scenario
Daarnaast hebben de raadsleden ook problemen met de scenario's die op papier zijn gezet. "Het plan is geschreven door Feyenoord City en zij gaan uit van de meest positieve scenario's", legt Wesdorp uit. "Stel dat het de komende tijd Feyenoord minder goed gaat dan nu, wat gebeurt er dan? Dat is niet doorberekend."

De raadsleden vragen daarom om een worst-case scenario. Raadsleden zijn bang dat de gemeente uiteindelijk de rekening voorgeschoteld krijgt als er iets misgaat.

De SP heeft gevraagd om in de plannen ook een goede doorberekening te maken van de renovatie van De Kuip. De renovatie komt in de huidige stukken nauwelijks voor. "De andere partijen zien eigenlijk wel in dat een nieuw stadion noodzakelijk is", gaat Wesdorp verder. "Maar ze willen zich veel verder indekken voor eventuele tekorten als het misgaat."

Tijdsdruk
Een ander probleem is de tijdsdruk. Het stadion moet in 2021 klaar zijn, volgens de plannen. Maar als dat tijdschema gehaald moet worden, moet de bouw zo snel mogelijk beginnen en moet op 6 april toestemming komen van de gemeenteraad.

"De meeste raadsleden zeggen dat dat eigenlijk niet kan", zegt Wesdorp. "Ze vinden dat ze teveel informatie missen."

Omdat er zoveel vragen zijn hebben sommige raadsleden voorgesteld om de beantwoording door de wethouder door te schuiven naar de volgende commissievergadering, volgende maand. "Maar de wethouders kunnen niet garanderen dat ze dan alle antwoorden hebben. En dan zie je: de tijd begint te dringen."
  Forum Admin woensdag 8 februari 2017 @ 15:19:46 #293
35723 crew  GGMM
pi_168758232
Feyenoord City :')

Wat een naam.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168758480
2021 is nog best snel. :o
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord City :')

Wat een naam.
Ik hoop dat het een werknaam is. Al zou ik zo snel geen betere naam kunnen bedenken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 15:31:05 ]
pi_168758586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:11 schreef Luni het volgende:
De tijd dringt voor Feyenoord City, maar er zijn nog veel vragen

Rotterdamse raadsleden kregen woensdagmorgen de mogelijkheid om hun vragen over Feyenoord City te stellen aan de wethouders Visser, Langenberg en Schneider, maar het is onduidelijk of ze snel antwoord krijgen.

Het complete plan voor Feyenoord City kost in totaal anderhalf miljard euro. Daarvoor moet het nieuwe stadion met 63.000 stoelen neergezet worden, ook komen er op 'de strip' woningen, parkeergarages, winkels en hotels.

De gemeente zou 135 miljoen euro moeten bijdragen. Daarvan gaat een deel (40 miljoen) naar aandelen van het stadion, de bouwgrond (60 miljoen) en de infrastructuur (35 miljoen).

"Er is wel behoorlijk wat twijfel en scepsis bij de meeste fracties", zegt verslaggever Bram Wesdorp die de raadscommissie bijwoont. "De raadsleden hebben veel informatie gekregen, maar klopt al die informatie wel? Is het niet te optimistisch doorberekend?"

Over de cijfers zijn de raadsleden bijzonder sceptisch. Het aanleggen van nieuwe wegen naar het stadion, met op- en afritten bij de snelweg, kost al snel meer dan 35 miljoen euro.

Worst-case scenario
Daarnaast hebben de raadsleden ook problemen met de scenario's die op papier zijn gezet. "Het plan is geschreven door Feyenoord City en zij gaan uit van de meest positieve scenario's", legt Wesdorp uit. "Stel dat het de komende tijd Feyenoord minder goed gaat dan nu, wat gebeurt er dan? Dat is niet doorberekend."

De raadsleden vragen daarom om een worst-case scenario. Raadsleden zijn bang dat de gemeente uiteindelijk de rekening voorgeschoteld krijgt als er iets misgaat.

De SP heeft gevraagd om in de plannen ook een goede doorberekening te maken van de renovatie van De Kuip. De renovatie komt in de huidige stukken nauwelijks voor. "De andere partijen zien eigenlijk wel in dat een nieuw stadion noodzakelijk is", gaat Wesdorp verder. "Maar ze willen zich veel verder indekken voor eventuele tekorten als het misgaat."

Tijdsdruk
Een ander probleem is de tijdsdruk. Het stadion moet in 2021 klaar zijn, volgens de plannen. Maar als dat tijdschema gehaald moet worden, moet de bouw zo snel mogelijk beginnen en moet op 6 april toestemming komen van de gemeenteraad.

"De meeste raadsleden zeggen dat dat eigenlijk niet kan", zegt Wesdorp. "Ze vinden dat ze teveel informatie missen."

Omdat er zoveel vragen zijn hebben sommige raadsleden voorgesteld om de beantwoording door de wethouder door te schuiven naar de volgende commissievergadering, volgende maand. "Maar de wethouders kunnen niet garanderen dat ze dan alle antwoorden hebben. En dan zie je: de tijd begint te dringen."
Ik wordt echt enorm moe van die conservatieve gemeenteraad.

Maar ja, dit soort grote plannen moet je er op een gegeven gewoon doordrukken, net als de originele Kuip en de Erasmusbrug.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 15:38:23 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168758652
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:30 schreef Typisch het volgende:
2021 is nog best snel. :o

[..]

Ik hoop dat het een werknaam is. Al zou ik zo snel geen betere naam kunnen bedenken.
Eric Gudde Dome
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168758662
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Eric Gudde Dome
Martin van Goudplein.
pi_168758783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:11 schreef Luni het volgende:
De tijd dringt voor Feyenoord City, maar er zijn nog veel vragen

Rotterdamse raadsleden kregen woensdagmorgen de mogelijkheid om hun vragen over Feyenoord City te stellen aan de wethouders Visser, Langenberg en Schneider, maar het is onduidelijk of ze snel antwoord krijgen.

Het complete plan voor Feyenoord City kost in totaal anderhalf miljard euro. Daarvoor moet het nieuwe stadion met 63.000 stoelen neergezet worden, ook komen er op 'de strip' woningen, parkeergarages, winkels en hotels.

De gemeente zou 135 miljoen euro moeten bijdragen. Daarvan gaat een deel (40 miljoen) naar aandelen van het stadion, de bouwgrond (60 miljoen) en de infrastructuur (35 miljoen).

"Er is wel behoorlijk wat twijfel en scepsis bij de meeste fracties", zegt verslaggever Bram Wesdorp die de raadscommissie bijwoont. "De raadsleden hebben veel informatie gekregen, maar klopt al die informatie wel? Is het niet te optimistisch doorberekend?"

Over de cijfers zijn de raadsleden bijzonder sceptisch. Het aanleggen van nieuwe wegen naar het stadion, met op- en afritten bij de snelweg, kost al snel meer dan 35 miljoen euro.

Worst-case scenario
Daarnaast hebben de raadsleden ook problemen met de scenario's die op papier zijn gezet. "Het plan is geschreven door Feyenoord City en zij gaan uit van de meest positieve scenario's", legt Wesdorp uit. "Stel dat het de komende tijd Feyenoord minder goed gaat dan nu, wat gebeurt er dan? Dat is niet doorberekend."

De raadsleden vragen daarom om een worst-case scenario. Raadsleden zijn bang dat de gemeente uiteindelijk de rekening voorgeschoteld krijgt als er iets misgaat.

De SP heeft gevraagd om in de plannen ook een goede doorberekening te maken van de renovatie van De Kuip. De renovatie komt in de huidige stukken nauwelijks voor. "De andere partijen zien eigenlijk wel in dat een nieuw stadion noodzakelijk is", gaat Wesdorp verder. "Maar ze willen zich veel verder indekken voor eventuele tekorten als het misgaat."

Tijdsdruk
Een ander probleem is de tijdsdruk. Het stadion moet in 2021 klaar zijn, volgens de plannen. Maar als dat tijdschema gehaald moet worden, moet de bouw zo snel mogelijk beginnen en moet op 6 april toestemming komen van de gemeenteraad.

"De meeste raadsleden zeggen dat dat eigenlijk niet kan", zegt Wesdorp. "Ze vinden dat ze teveel informatie missen."

Omdat er zoveel vragen zijn hebben sommige raadsleden voorgesteld om de beantwoording door de wethouder door te schuiven naar de volgende commissievergadering, volgende maand. "Maar de wethouders kunnen niet garanderen dat ze dan alle antwoorden hebben. En dan zie je: de tijd begint te dringen."
Wat een waardeloze ambitieloze gemeenteraad hebben we ook. Als het aan hun ligt spelen we over 4 jaar in een stadion vergelijkbaar met de Graafschap, omdat er dan geen risico aan zit.
* Verwijderd *
pi_168758808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wat een waardeloze ambitieloze gemeenteraad hebben we ook. Als het aan hun ligt spelen we over 4 jaar in een stadion vergelijkbaar met de Graafschap, omdat er dan geen risico aan zit.
Ja, stel je voor, scepsis bij plannen van anderhalf miljard.
pi_168758839
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, stel je voor, scepsis bij plannen van anderhalf miljard.
Scepsis is tot daar aan toe, maar nu weer die renovatieplannen naar boven halen is echt om moedeloos van te worden.
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')