abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 22:05:50 #1
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168673749


Om het overzicht te bewaren in de andere WIDM-topics die wat minder snel gaan, hebben we voor het posten tijdens (en over) de individuele uitzendingen en MolTalks elke week deze livetopics.
Deze gaan elke zaterdagavond open en elke zondagavond weer dicht, tot de volgende aflevering. In de tussentijd zijn er de topics die onderaan deze OP gelinkt staan.

Het 17e seizoen van WIDM is opgenomen in de VS en wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers.
Wie is de Mol? is van 7 januari t/m 11 maart elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt Moltalk uitgezonden, om 21:25 op NPO3. Moltalk wordt dit jaar gepresenteerd door oud-Mollers Margriet van der Linden en Chris Zeegers.

*O*



FOK!topics van WIDM 2017
RLS / [WIDM 2017] Algemeen #1 - Kandidaten zijn bekend!
RLS / [WIDM 2017] Het grote hints & theorieën topic! #1
RLS / [WIDM 2017] De WIDM-app (met FOK!-poule)
RLS / [WIDM 2017] Tweets van de Mol
RLS / [WIDM 2017] De pot - Follow the money..
RLS / [WIDM 2017] De kandidaten
RLS / [WIDM 2017] FOK! Wie is de Mol? Prono

-------------------------------------------------------------------------
Poll: Na afl. 5 - Wie is de Mol?
Thomas Cammaert
Imanuelle de Vries
Jochem van Gelder
Diederik Jekel
Sanne Wallis de Vries
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 8% gewijzigd door Moira op 05-02-2017 00:31:23 ]
pi_168673868
Zul je zien dat op een van die posters stond wie de mol is.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 22:11:29 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168673917
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:09 schreef amaranta het volgende:
Zul je zien dat op een van die posters stond wie de mol is.
\Daar lopen de kandidaten ook langs hè, lijkt me niet heel goed voor t spel ;)
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:13:35 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:11 schreef noodgang het volgende:

[..]

\Daar lopen de kandidaten ook langs hè, lijkt me niet heel goed voor t spel ;)
Jochem zou die in ieder geval nooit gevonden hebben :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168673998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:11 schreef noodgang het volgende:

[..]

\Daar lopen de kandidaten ook langs hè, lijkt me niet heel goed voor t spel ;)
Geloof me. In de laatste aflevering zegt art. jullie hadden het kunnen weten, want...
pi_168674133
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:09 schreef amaranta het volgende:
Zul je zien dat op een van die posters stond wie de mol is.
Dat zei ik net :D De allereerste poster die in beeld kwam (cowboy met hoed) was sprekend Thomas.
pi_168675008
Ik ben er voor mezelf wel uit. Vol op Thomas vanaf nu. De tweet/titel puzzel is te toevallig om niet waar te zijn.
pi_168675180
Ik ga nog steeds voor Sanne. :7
  zaterdag 4 februari 2017 @ 23:06:01 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168675704
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef aloa het volgende:
Ik ga nog steeds voor Sanne. :7
Als winnaar?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168675829
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als winnaar?
Ik zie haar meer als mol.
pi_168676087
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:09 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik zie haar meer als mol.
Haha tuurlijk niet joh
pi_168676255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Haha tuurlijk niet joh
Waarom niet joh haha?
pi_168676416
Ik erger mij er aan dat ze zogenaamd in the middle of nowhere gingen overnachten en dat ze daarna 3 x doodleuk naast een hek met prikkeldraad staan. :')
Of zijn er zoveel landeigenaren daar met een stukje grond?
pi_168676533
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:23 schreef aloa het volgende:

[..]

Waarom niet joh haha?
Omdat er amper iets naar haar wijst. Kijk nu eens naar die Thomas met die envelop pakken voordat de rest hem pakt (voorkennis), met die lasso (voorkennis) etc etc
pi_168676600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Omdat er amper iets naar haar wijst. Kijk nu eens naar die Thomas met die envelop pakken voordat de rest hem pakt (voorkennis), met die lasso (voorkennis) etc etc
Ja je hebt me overtuigd...Thomas is de mol ^O^
  PR en moderator zondag 5 februari 2017 @ 00:31:11 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168677830
Poll: Na afl. 5 - Wie is de Mol?
Thomas Cammaert
Imanuelle de Vries
Jochem van Gelder
Diederik Jekel
Sanne Wallis de Vries
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Nieuwe poll *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 5 februari 2017 @ 00:43:04 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168678114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef eborn het volgende:
Ik ben er voor mezelf wel uit. Vol op Thomas vanaf nu. De tweet/titel puzzel is te toevallig om niet waar te zijn.
Heh what did I miss? :o
Zit sowieso al op Thomas dus komt me goed uit dan :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 5 februari 2017 @ 06:01:34 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168679502
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:31 schreef Moira. het volgende:
Poll: Na afl. 5 - Wie is de Mol?
Thomas Cammaert
Imanuelle de Vries
Jochem van Gelder
Diederik Jekel
Sanne Wallis de Vries
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Nieuwe poll *O*
Moira, Imanuelle heet met haar achternaam Grives😊.
  zondag 5 februari 2017 @ 06:02:43 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 5 februari 2017 @ 09:40:53 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168680034
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 06:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Moira, Imanuelle heet met haar achternaam Grives😊.
Is sinds de 1e poll verkeerd. #trustnobody #ikziehetnupas _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door jcdragon op 05-02-2017 09:48:19 ]
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 5 februari 2017 @ 09:51:28 #21
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168680105
Ik denk ook dat het waarschijnlijk Thomas is (Het grijpen van enveloppe 2 zegt genoeg), maar stiekem hoop ik nog steeds op Imanuelle. Thomas is zo saai als mol. Ik hou wel van mollen die opvallen en risico's nemen.
pi_168680372
Zit al een tijdje op Thomas, maar ik snap niet waarom hij een molactie zou doen bij die enveloppen. Ging niet om geld dus lijkt me een onnodig risico.

Heb het idee dat de deelnemers een matig niveau hebben dit jaar, sommige redenaties over wie de mol kan zijn, zijn echt dramatisch slecht. Al zullen de goede redenaties er wel uit geknipt worden natuurlijk.
  zondag 5 februari 2017 @ 10:32:55 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168680477
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zit al een tijdje op Thomas, maar ik snap niet waarom hij een molactie zou doen bij die enveloppen. Ging niet om geld dus lijkt me een onnodig risico.

Heb het idee dat de deelnemers een matig niveau hebben dit jaar, sommige redenaties over wie de mol kan zijn, zijn echt dramatisch slecht. Al zullen de goede redenaties er wel uit geknipt worden natuurlijk.
Minder functionele jokers in het spel.. Leuke beelden voor de laatste aflevering, dat de mol met het mol-brandmerk in de weer was?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168681160
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 09:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik denk ook dat het waarschijnlijk Thomas is (Het grijpen van enveloppe 2 zegt genoeg), maar stiekem hoop ik nog steeds op Imanuelle. Thomas is zo saai als mol. Ik hou wel van mollen die opvallen en risico's nemen.
Thomas is juist een fantastische mol, want niemand heeft hem door. Voor ons als kijker is het vele malen makkelijker dan voor de kandidaten zelf, aangezien die 24/7 met elkaar zijn en niet alles zien (niet altijd bij elkaar in de groep etc). Overigens neemt hij zeker wel risico bijvoorbeeld met die envelop en met dat verkeerd rijden met de auto opdracht. Je kan zomaar gesnapt worden bij dat soort dingen.
  zondag 5 februari 2017 @ 11:46:59 #25
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168681411
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Thomas is juist een fantastische mol, want niemand heeft hem door. Voor ons als kijker is het vele malen makkelijker dan voor de kandidaten zelf, aangezien die 24/7 met elkaar zijn en niet alles zien (niet altijd bij elkaar in de groep etc). Overigens neemt hij zeker wel risico bijvoorbeeld met die envelop en met dat verkeerd rijden met de auto opdracht. Je kan zomaar gesnapt worden bij dat soort dingen.
Ik heb het gevoel dat de reden dat hij zo weinig verdacht wordt ook te maken heeft met het feit dat hij best weinig doet als mol. Fout rijden in een vreemde stad of een envelop pakken (waar niks bijzonders in zit) is nou niet echt iets waar we het over tien jaar nog over hebben. Natuurlijk hoefde dat ook niet echt vanwege de veiling en het feit dat veel van de kandidaten zelf al flink falen. Mogelijk komen er nog een paar mooie acties en verander ik nog van gedachten. Nu lijkt hij echter een mol te zijn die zo nu en dan 'een foutje' maakt (net zoals de meeste kandidaten dat doen).
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 5 februari 2017 @ 12:00:09 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168681617
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de reden dat hij zo weinig verdacht wordt ook te maken heeft met het feit dat hij best weinig doet als mol. Fout rijden in een vreemde stad of een envelop pakken (waar niks bijzonders in zit) is nou niet echt iets waar we het over tien jaar nog over hebben. Natuurlijk hoefde dat ook niet echt vanwege de veiling en het feit dat veel van de kandidaten zelf al flink falen. Mogelijk komen er nog een paar mooie acties en verander ik nog van gedachten. Nu lijkt hij echter een mol te zijn die zo nu en dan 'een foutje' maakt (net zoals de meeste kandidaten dat doen).
Jochem pakte die foute envelop en gaf deze uiteindelijk aan Thomas.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 13:05:11 #27
169210 liesje1979
pi_168682757
quote:
99s.gif Op zondag 5 februari 2017 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jochem pakte die foute envelop en gaf deze uiteindelijk aan Thomas.
Het gaat over de enveloppes met die nummers erop waar uiteindelijk in zat dat dat hij samen met iemand een joker moest maken. ;)

Ik zou van alle mensen die er nog in zitten Thomas echt de saaiste mol vinden.
pi_168682787
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heh what did I miss? :o
Zit sowieso al op Thomas dus komt me goed uit dan :9
Zie het hints topic. Alle aflevering titels zijn een synoniem van de tweets die de mol elke week maakt. Elke tweet is een omschrijving die uit een woordenboek lijkt te komen. Zoek van alle tweets de (een) Engelse vertaling en elke eerste letter van die vertaling past tot nu toe in Thomas zijn achternaam (A, C, E en T).

Op zich is het vergezocht en het kan toeval zijn. Maar er zijn nog net zoveel letters als afleveringen. Dus wel een ideale hint die pas tegen het einde echt helemaal klopt. I.t.t. de hints van vorig jaar die meteen al een uitkomst hadden. En een Engelse vertaling past prima bij een seizoen in Amerika.

Als de logische vertaling van volgende week een M oplevert zijn 5 van de 8 letters in te passen. Dat voelt dan niet meer als toeval.

Oh ja, er is ook maar 1 tweet met een hoofdletter geschreven. Dat is nu precies de C, de eerste letter van zijn achternaam.

[ Bericht 5% gewijzigd door eborn op 05-02-2017 13:12:56 ]
  PR en moderator zondag 5 februari 2017 @ 13:22:41 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168683154
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 06:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Moira, Imanuelle heet met haar achternaam Grives😊.
Hoe kom ik in godsnaam bij de Vries :')__ _O-
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 09:40 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Is sinds de 1e poll verkeerd. #trustnobody #ikziehetnupas _O-
Dat heb ik toen dus al verkeerd gedaan _O- wtf :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 5 februari 2017 @ 13:24:58 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168683215
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:06 schreef eborn het volgende:

[..]

Zie het hints topic. Alle aflevering titels zijn een synoniem van de tweets die de mol elke week maakt. Elke tweet is een omschrijving die uit een woordenboek lijkt te komen. Zoek van alle tweets de (een) Engelse vertaling en elke eerste letter van die vertaling past tot nu toe in Thomas zijn achternaam (A, C, E en T).

Op zich is het vergezocht en het kan toeval zijn. Maar er zijn nog net zoveel letters als afleveringen. Dus wel een ideale hint die pas tegen het einde echt helemaal klopt. I.t.t. de hints van vorig jaar die meteen al een uitkomst hadden. En een Engelse vertaling past prima bij een seizoen in Amerika.

Als de logische vertaling van volgende week een M oplevert zijn 5 van de 8 letters in te passen. Dat voelt dan niet meer als toeval.

Oh ja, er is ook maar 1 tweet met een hoofdletter geschreven. Dat is nu precies de C, de eerste letter van zijn achternaam.
Hmm oké ja, die had ik idd ook gezien maar vond ik in eerste instantie nogal wat vergezocht. Vooral aangezien woorden vaak op verschillende manieren te vertalen zijn. Maar als dat telkens blijft passen gaat 't wel steeds meer vorm krijgen idd :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 5 februari 2017 @ 13:54:09 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168684165
Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat Thomas weinig tot niet molt.

Bij de estafette checkt hij niet of er half geld tussen zit terwijl er nog tijd over is. Er is ook geld verdwenen, wat niet perse door athomas gedaan hoeft te zijn maar hij had er wel de beste positie voor.

Tekeningen in het zand, Thomas tekent de vakken waar iedereen moet tekenen, dicht bij de branding. Daarbij kon zijn tekening ook op anderen slaan en is ook niet geraden.

Met de auto op dracht door oranje rijden en zo de rest van de groep kwijtraken.

Bij de lasso opdracht, wederom de beste positie voor een mol: hij kan geld verdubbelen of verspelen. Hij gaat rennen op een onhandig moment als de cowboy precies klaar staat om hem te vangen. Uiteraard wordt ie dan ook gepakt.

Bij de veiling biedt hij met alle drie de jokers mee, drijft de prijs lekker op, maar 'wint' zelf geen joker.

Ik weet niet, maar dat vind ik best veel. En dit is maar van 2 afleveringen. Meestal halen de molacties van de echte mol amper de uitzending.

Ook dat het voor de kandidaten moeilijker is dan voor de kijkers ben ik het niet mee eens. Wij krijgen één uurtje te zien en zien alleen de dingen die de productie ons wil laten zien. Terwijl zij 2 dagen hebben met elkaar (op 1 aflevering). En ja ze zijn niet altijd bij elkaar, maar meer dan genoeg tijd ook wel. En zoals Kees gisteren ook in Moltalk zei, als Mol moet je altijd in je rol blijven, ook als de camera's uit zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_168684514
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef texelonia het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat Thomas weinig tot niet molt.

Bij de estafette checkt hij niet of er half geld tussen zit terwijl er nog tijd over is. Er is ook geld verdwenen, wat niet perse door athomas gedaan hoeft te zijn maar hij had er wel de beste positie voor.

Tekeningen in het zand, Thomas tekent de vakken waar iedereen moet tekenen, dicht bij de branding. Daarbij kon zijn tekening ook op anderen slaan en is ook niet geraden.

Met de auto op dracht door oranje rijden en zo de rest van de groep kwijtraken.

Bij de lasso opdracht, wederom de beste positie voor een mol: hij kan geld verdubbelen of verspelen. Hij gaat rennen op een onhandig moment als de cowboy precies klaar staat om hem te vangen. Uiteraard wordt ie dan ook gepakt.

Bij de veiling biedt hij met alle drie de jokers mee, drijft de prijs lekker op, maar 'wint' zelf geen joker.

Ik weet niet, maar dat vind ik best veel. En dit is maar van 2 afleveringen. Meestal halen de molacties van de echte mol amper de uitzending.

Ook dat het voor de kandidaten moeilijker is dan voor de kijkers ben ik het niet mee eens. Wij krijgen één uurtje te zien en zien alleen de dingen die de productie ons wil laten zien. Terwijl zij 2 dagen hebben met elkaar (op 1 aflevering). En ja ze zijn niet altijd bij elkaar, maar meer dan genoeg tijd ook wel. En zoals Kees gisteren ook in Moltalk zei, als Mol moet je altijd in je rol blijven, ook als de camera's uit zijn.
Helemaal mee eens. Thomas zei ook dat hij bij de poster opdracht geen briefje in 1 enveloppe had zitten om de grote poster te maken. Misschien zie je in de terugblik wel dat hij dat briefje gewoon verscheurt en weg stopt, om het moeilijker te maken.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:08:46 #33
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168684691
Thomas is 100% de Mol voor mij, eigenlijk al vanaf aflvering 2 ofzo
pi_168684721
Ik vind dat Jochem bijna elke opdracht wel iets verdachts doet. Maar volgens mij doet hij dat om anderen op het verkeerde spoor te brengen. Ik denk niet dat hij het is.
pi_168684843
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Minder functionele jokers in het spel.. Leuke beelden voor de laatste aflevering, dat de mol met het mol-brandmerk in de weer was?
Wat maakt het voor de mol uit dat er minder functionele jokers in het spel zijn? Wat maakt het uit of kandidaat A naar huis gaat, of kandidaat B? Het is niet dat door één joker opeens iemand die Thomas verdenkt naar huis gaat, en iemand die Thomas niet verdenkt doorgaat.
pi_168684894
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Thomas is juist een fantastische mol, want niemand heeft hem door. Voor ons als kijker is het vele malen makkelijker dan voor de kandidaten zelf, aangezien die 24/7 met elkaar zijn en niet alles zien (niet altijd bij elkaar in de groep etc). Overigens neemt hij zeker wel risico bijvoorbeeld met die envelop en met dat verkeerd rijden met de auto opdracht. Je kan zomaar gesnapt worden bij dat soort dingen.
Toch verbazen de verdenkingen vanuit de app me enorm, daar scoort Thomas lage percentages.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:15:19 #37
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168684899
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef texelonia het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat Thomas weinig tot niet molt.

Bij de estafette checkt hij niet of er half geld tussen zit terwijl er nog tijd over is. Er is ook geld verdwenen, wat niet perse door athomas gedaan hoeft te zijn maar hij had er wel de beste positie voor.

Tekeningen in het zand, Thomas tekent de vakken waar iedereen moet tekenen, dicht bij de branding. Daarbij kon zijn tekening ook op anderen slaan en is ook niet geraden.

Met de auto op dracht door oranje rijden en zo de rest van de groep kwijtraken.

Bij de lasso opdracht, wederom de beste positie voor een mol: hij kan geld verdubbelen of verspelen. Hij gaat rennen op een onhandig moment als de cowboy precies klaar staat om hem te vangen. Uiteraard wordt ie dan ook gepakt.

Bij de veiling biedt hij met alle drie de jokers mee, drijft de prijs lekker op, maar 'wint' zelf geen joker.

Ik weet niet, maar dat vind ik best veel. En dit is maar van 2 afleveringen. Meestal halen de molacties van de echte mol amper de uitzending.

Ook dat het voor de kandidaten moeilijker is dan voor de kijkers ben ik het niet mee eens. Wij krijgen één uurtje te zien en zien alleen de dingen die de productie ons wil laten zien. Terwijl zij 2 dagen hebben met elkaar (op 1 aflevering). En ja ze zijn niet altijd bij elkaar, maar meer dan genoeg tijd ook wel. En zoals Kees gisteren ook in Moltalk zei, als Mol moet je altijd in je rol blijven, ook als de camera's uit zijn.
Ik vind het allemaal maar matig hoor. Dit zijn ook van die dingen die een slordige kandidaat kan doen. Van al deze acties vind ik alleen het tekenen van de vlakken dicht bij de branding wel een redelijk briljante actie. Hij heeft ook heel veel geluk dat veel van de kandidaten Diederik het beververhaal niet willen vergeven. Alleen Sanne lijkt op Thomas te zitten. Hij kiest er voor om zich afzijdig te houden en dan slordigheidsfoutjes te maken. Ik hou meer van mollen die de groep manipuleren.

Als Thomas de mol is, dan heeft hij het best wel slecht aangepakt met de veilig trouwens. Eerst een hoog bedrag noemen (2000 euro) en dan steeds opzichtig door blijven bieden terwijl hij dat ook aan anderen had kunnen overlaten.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef Piranjavisje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Thomas zei ook dat hij bij de poster opdracht geen briefje in 1 enveloppe had zitten om de grote poster te maken. Misschien zie je in de terugblik wel dat hij dat briefje gewoon verscheurt en weg stopt, om het moeilijker te maken.
Dat was Jochems schuld. Die had een verkeerde envelop gepakt en deze aan Thomas gegeven. Thomas heeft in deze opdracht gewoon alles goed gedaan.
pi_168684950
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar matig hoor. Dit zijn ook van die dingen die een slordige kandidaat kan doen. Van al deze acties vind ik alleen het tekenen van de vlakken dicht bij de branding wel een redelijk briljante actie. Hij heeft ook heel veel geluk dat veel van de kandidaten Diederik het beververhaal niet willen vergeven. Alleen Sanne lijkt op Thomas te zitten.

[..]

Dat was Jochems schuld. Die had een verkeerde envelop gepakt en deze aan Thomas gegeven. Thomas heeft in deze opdracht gewoon alles goed gedaan.
Excuus, niet helemaal goed opgelet. Las het inderdaad net on het andere topic. ^O^
pi_168685047
Ik zit nog op Sanne of Jochem als een veel te duidelijke mol. Thomas staat op de derde plek. Ima is het voor mij sowieso niet, Jeroen was het ook niet (ondanks vriendelijke, aardige man was hij op geen enkele manier 'echt' aanwezig voor me) , en Diederik, nee...
Ja doei.
  zondag 5 februari 2017 @ 19:21:09 #40
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168692311
quote:
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL.5

Jeroen Kijk in de Vegte: 'Daar zitten we met z’n zessen. Op een bergweide met uitzicht over een groene vallei. Ergens in Umatilla National Forest, gok ik. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de exacte locatie niet reproduceren. En dat is eigenlijk gek, want normaal ben ik best goed in navigeren.
Na twee lange dagen en één erg korte en heel koude nacht, is dit het eerste moment van betrekkelijke rust. De omgeving is prachtig. De zon schijnt. Ik staar voor me uit en door m’n vermoeidheid kost het me moeite om te beseffen waar ik ben. Oostenrijk? Zuid-Amerika? Ik merk dat ik m’n gedachten bij elkaar moet rapen. Je zit nog steeds in Wie is de Mol?, Jeroen. En we zijn in Amerika. In Oregon.'

Art heeft ons net verteld dat er toch weer een test en executie aankomen. We hadden nog even gehoopt dat we met z’n allen één aflevering door zouden gaan. Als beloning voor onze ontberingen tijdens de Oregon Trail, ofzo. Maar het mocht niet zo zijn. Eén voor één worden we weggeroepen naar ‘Het Tafeltje met De Laptop’. Wie nog moet, of al is geweest ligt in de zon te slapen. Ik ook. Het is een diepe slaap en ik droom. Als ik wakker word hebben Jochem, Thomas en Diederik hun test al gemaakt. Ze zitten vrolijk te kletsen. Ze worden bij ons weggehouden zodat we niet van ze kunnen horen wat de vragen zijn. Ik pak m’n molboekje d’r bij, maar weet niet zo goed waar ik me op moet focussen. Wat zou voor deze test belangrijke info kunnen zijn? Ik leer de verdeling van de slaapplaatsen rond het kampvuur uit m’n hoofd. En hoe heetten onze paarden nou ook alweer?

Ik word naar het tafeltje geroepen. Tijdens de vorige tests spreidde ik nog behoorlijk, maar ik was wel zeker van m’n antwoorden. Dit keer niet. ‘Wat was de kleur van de wielen van de huifkar waar De Mol in zat?’ is een vraag. Ik heb geen idee. Wie ís De Mol überhaupt? Ik zou het echt niet weten. Ik voel me haast verdoofd en na het invullen van de test wandel ik terug naar de anderen. ‘En?’, vragen ze. ‘Mwah...’ zeg ik.
Dit was het dan. Ik weet het zeker.

Als we op ‘De Stoeltjes’ tegenover Art zitten voor de executie krijg ik inderdaad m’n rode scherm. Ik ben niet verbaasd. Art vraagt hoe ik me voel en het enige dat ik kan bedenken is dat ik heel erg dankbaar ben. Wat voel ik me bevoorrecht om de afgelopen twee weken met deze bijzondere club dit waanzinnige avontuur te hebben mogen meemaken. Snel moet ik afscheid nemen van mijn medekandidaten en de crew. Afscheid van de familie. Sanne fluistert me nog té lieve dingen toe en ik zie mezelf naar het busje sjokken.

Als we de bergweide afrijden kan ik me niet meer beheersen en begin ik een potje onbedaarlijk te janken. Niet uit boosheid of teleurstelling. Integendeel. Het voelt zoals vroeger. Als ik met m’n ouders en m’n broer twee weken naar Drenthe op zomervakantie ging en ik na thuiskomst ook vaak een avond op m’n kamer zat te grienen. Uit pure heimwee. Wat héb ik een mooie tijd gehad en wat bén ik een lucky bastard. Ook omdat ik veel verder in het spel ben geraakt dan ik ooit had durven dromen.

Op het vliegveld van Pendleton staat een vliegtuig voor me klaar. Tijdens de vlucht kijk ik naar beneden en zie ik alle bekende plekken weer voorbij komen. Ik vraag me af wat m’n vriendjes nu aan het doen zouden zijn. Waarschijnlijk vieren dat ze door mogen naar de volgende aflevering. En waarschijnlijk een nacht flink bijslapen. Voor zover dat mogelijk is in Wie is de Mol?

Ik kom aan op het vliegveld van Portland. De cirkel is rond. Ik bestel een groot glas bier en merk dat ik het eigenlijk helemaal niet erg vind om terug te gaan naar huis. Naar m’n man, de poes en het gewone leven dat ook heel fijn is. Als ik het vliegtuig naar Amsterdam in stap lopen er twee Nederlandse zakenmensen voor me. De eerste ‘vreemde’ Nederlanders in twee weken. Jullie moesten eens weten, denk ik. Aan boord gaat de knop om. Het normale leven is weer begonnen. En er is nooit iets gebeurd.
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 5 februari 2017 @ 19:23:33 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168692399
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
Thomas is 100% de Mol voor mij, eigenlijk al vanaf aflvering 2 ofzo
Yup, same here.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 5 februari 2017 @ 19:28:06 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168692564
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch verbazen de verdenkingen vanuit de app me enorm, daar scoort Thomas lage percentages.
De officiële app gaat natuurlijk het programma niet spoileren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  roze zondag 5 februari 2017 @ 19:31:32 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168692692
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:21 schreef jcdragon het volgende:
Naar m’n man, de poes en het gewone leven dat ook heel fijn is
Jeroen is homo? Ja dus. Oké dit had ik niet verwacht. :D :@
Your beauty never ever scared me.
  zondag 5 februari 2017 @ 20:31:43 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168694788
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:31 schreef Amarantha het volgende:


Jeroen is homo? Ja dus. Oké dit had ik niet verwacht. :D :@
Dat is oud nieuws. Dit is Jeroens tweede man.
pi_168695749
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar matig hoor. Dit zijn ook van die dingen die een slordige kandidaat kan doen. Van al deze acties vind ik alleen het tekenen van de vlakken dicht bij de branding wel een redelijk briljante actie. Hij heeft ook heel veel geluk dat veel van de kandidaten Diederik het beververhaal niet willen vergeven. Alleen Sanne lijkt op Thomas te zitten. Hij kiest er voor om zich afzijdig te houden en dan slordigheidsfoutjes te maken. Ik hou meer van mollen die de groep manipuleren.

Als Thomas de mol is, dan heeft hij het best wel slecht aangepakt met de veilig trouwens. Eerst een hoog bedrag noemen (2000 euro) en dan steeds opzichtig door blijven bieden terwijl hij dat ook aan anderen had kunnen overlaten.

[..]

Dat was Jochems schuld. Die had een verkeerde envelop gepakt en deze aan Thomas gegeven. Thomas heeft in deze opdracht gewoon alles goed gedaan.
Je kan het ook zo zien. Thomas pakt hem aan en geeft EXPRES de verkeerde aan Diederik ;) Dat kan ook.
  zondag 5 februari 2017 @ 20:58:33 #46
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168695884
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 20:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je kan het ook zo zien. Thomas pakt hem aan en geeft EXPRES de verkeerde aan Diederik ;) Dat kan ook.
Huh? Deze snap ik niet. Die ene envelop was toch gewoon leeg waardoor ze één stukje van de poster niet hadden. De rest was echter genoeg om Diederik naar de juist poster te leiden.
pi_168695897
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2017 20:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Huh? Deze snap ik niet. Die ene envelop was toch gewoon leeg waardoor ze één stukje van de poster niet hadden. De rest was echter genoeg om Diederik naar de juist poster te leiden.
Hij zegt dat die leeg was ja, maar was dat wel zo? Of heeft hij hem leeggegooid toen die terugliep? Dat shot zagen we niet he ;)
  zondag 5 februari 2017 @ 21:01:32 #48
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168696008
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:31 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jeroen is homo? Ja dus. Oké dit had ik niet verwacht. :D :@
Ik wist / zag het ook niet.
Isn't it ironic, don't you think
pi_168703737
Vanaf het begin voldoet Thomas aan alle voorwaarden van het de mol zijn, in het begin continue onder de radar vliegen; mensen opjutten op meer te bieden, hetgeen nauwelijks door de regie in beeld gebracht wordt (we zien alleen Sanne), mja makkelijk eigenlijk.

Maar, vanwege het vertrek van Sigrid heb ik ook een tweede gedachtengang; zij was imo de slimste van de groep, het scherpst ook en ontzettend fanatiek, en dan toch eruit vliegen vanwege Jochem dat begrijp ik niet zo.
Ik zie niet hoe Jochem als niet mol haar er per se uit zou willen werken of zodanig zou (kunnen) voorliegen dat het zou leiden tot de exit van Sigrid.
Ik zie sowieso niet hoe zij iets van hem zou aannemen in een spel als dit, en haar eigen visie zou laten vertroebelen door iemand die mede in het spel zit, daar is ze te slim voor imo.
Ik heb ook geen idee wat er gebeurd is, maar na haar exit was ze woedend op Jochem, was hij de persoon niet ze niet zou kunnen verdragen (oid) ze neemt hem dus iets kwalijk, en imo is dat niet dat hij haar als mede kandidaat op een verkeerd spoor heeft gezet (ze vertrouwd echt wel op zichzelf) maar dat hij als mol zijnde een bondje met haar aanging zgn als kandidaat, en dat zij dat besefte op het moment van haar exit.
Ik vind Jochem ook heel erg acteren de hele tijd, terwijl hij als kandidaat gewoon verbaasd of blij kan zijn wanneer hij wil zonder dat te hoeven aanzetten.
pi_168704263
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

De officiële app gaat natuurlijk het programma niet spoileren.
? Die percentages die ze in moltalk laten zien? Dat is gemanipuleerd volgens jou?
  maandag 6 februari 2017 @ 07:59:38 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168704318
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 07:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

? Die percentages die ze in moltalk laten zien? Dat is gemanipuleerd volgens jou?
Televisie gemanipuleerd, zou je denken?! :P

Natuurlijk! Als ze daar polls laten zien zoals hier dan weet iedereen dat Thomas de mol is :Y
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168704492
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 07:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Televisie gemanipuleerd, zou je denken?! :P

Natuurlijk! Als ze daar polls laten zien zoals hier dan weet iedereen dat Thomas de mol is :Y
Ze laten daar gewoon sinds jaar en dag dezelfde poll zien, namelijk die vanuit de officiële app. Die is niet gemanipuleerd lijkt me. En ik verbaas me erover hoe weinig mensen daar steeds op Thomas zitten.

Ik hoop dat het duidelijk is zo :)
pi_168704536
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ze laten daar gewoon sinds jaar en dag dezelfde poll zien, namelijk die vanuit de officiële app. Die is niet gemanipuleerd lijkt me. En ik verbaas me erover hoe weinig mensen daar steeds op Thomas zitten.

Ik hoop dat het duidelijk is zo :)
Ik vraag me dan wel weer af hoe ze dat meten. Ik heb bijvoorbeeld mijn punten over Thomas en Sanne verdeeld. Of misschien tellen ze alle ingezette punten wel bij elkaar op en kijken ze op die manier hoeveel percentage van de punten op een bepaalde kandidaat zit.
pi_168704813
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 08:39 schreef Piranjavisje het volgende:

[..]

Ik vraag me dan wel weer af hoe ze dat meten. Ik heb bijvoorbeeld mijn punten over Thomas en Sanne verdeeld. Of misschien tellen ze alle ingezette punten wel bij elkaar op en kijken ze op die manier hoeveel percentage van de punten op een bepaalde kandidaat zit.
Dat laatste lijkt mij ja.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:22:43 #55
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168713247
quote:
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 5

Mole Trail
Ik blader door de aantekeningen die ik heb gemaakt tijdens mijn Mole Trail en lees terug over de Oregon Trail. Wat een bijzondere en avontuurlijke tocht dat was. Dat meer dan 400.000 families, boeren, goudzoekers en kolonisten halverwege de 19e eeuw ongeveer 3200 kilometer trotseerden, van het oosten naar het westen van Amerika, op zoek naar een beter bestaan. Dat de tocht van Independence, Missouri helemaal naar Oregon City ging en zo’n vijf maanden duurde. En dat één op de tien reizigers het niet overleefde.
Ik trek gelijkenissen met vandaag de dag. Actueel is het nieuws over mensen die op zoek zijn naar een beter bestaan. We weten waar ze vandaan komen. Wat de ontberingen zijn geweest. En bepalen of ze zich mogen settelen of niet…

We traden met de Mol in de voetsporen van de settlers. Een droom uit een jongensboek werd werkelijkheid. We reden zo’n zestien kilometer van de Oregon Trail. En het was echt meer dan fantastisch. Een mooie en zware tocht. De geschiedenis herhaalde zich, in een moderne vorm weliswaar. Maar ik voelde hoe het was, omdat ik ervoer dat het bestond. En wat de toekomst zou brengen? We hadden een missie! We waren op avontuur! Onderweg deden we opdrachten. Niemand hield ons tegen. En Art zouden we weer zien in het beloofde land. Een geruststellende gedachte. Zeker nu.
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 6 februari 2017 @ 18:07:19 #56
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168715392
Hmm een totaal nietszeggende dagboek. Ik heb het idee dat de makers, door het voortijdig raden van Klaas vorig seizoen, nu veel meer mis- en non-informatie rondstrooien uit angst om de mol weer voortijdig bloot te leggen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 februari 2017 @ 20:19:42 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168832677


De drone
pi_168832805
Moeten we hier verzamelen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168832843
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef essnhills het volgende:
Moeten we hier verzamelen?
Uiteraard :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168832879
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Uiteraard :Y
Oke, hierbij meld ik mij officieel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168833009
*O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:26:32 #62
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168833012
*O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_168833042
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef essnhills het volgende:
Moeten we hier verzamelen?
Nee, maar het mag wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833044
* klaar zit *G*
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_168833064
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee, maar het mag wel.
Ik was altijd al erg braaf
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168833088
Eigenlijk vind ik Jochem erg verdacht, maar veel te obvious.
Straks is hij het toch... :{
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_168833093
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik was altijd al erg braaf
Jij keek vroeger altijd naar de televisieprogramma's waar de juffrouw het over had?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833108
DOOOOOOOR
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168833127
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef svann het volgende:
Eigenlijk vind ik Jochem erg verdacht, maar veel te obvious.
Straks is hij het toch... :{
Het is dat ik geen UI-bet meer kan doen omdat ik nog 5.5 maand aan Marco vast zit, maar Jochem is NATUURLIJK geen mol.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833157
mag trouwens wel een leukere aflevering worden dan vorige week. Daar was echt NIETS aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef svann het volgende:
Eigenlijk vind ik Jochem erg verdacht, maar veel te obvious.
Straks is hij het toch... :{
Ik ben helemaal om. ik zat op Jochem, maar nu Thomas zich vorige week letterlijk heeft gebrandmerkt als de mol..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168833172
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij keek vroeger altijd naar de televisieprogramma's waar de juffrouw het over had?
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij keek vroeger altijd naar de televisieprogramma's waar de juffrouw het over had?
ik keek braaf naar wat papa keek natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 februari 2017 @ 20:30:51 #73
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168833173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is dat ik geen UI-bet meer kan doen omdat ik nog 5.5 maand aan Marco vast zit, maar Jochem is NATUURLIJK geen mol.
Wat heb je verloren voor Marco?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 11 februari 2017 @ 20:30:58 #74
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168833179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ben helemaal om. ik zat op Jochem, maar nu Thomas zich vorige week letterlijk heeft gebrandmerkt als de mol..
Ik doet met je mee. Ik zit ook op Thomas.
pi_168833183
We beginnen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168833184
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wat heb je verloren voor Marco?
SCC won van FC Utrecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833207
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ben helemaal om. ik zat op Jochem, maar nu Thomas zich vorige week letterlijk heeft gebrandmerkt als de mol..
ik ook op Thomas
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:31:33 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168833208
Gaan we weer kijken hoe Jochem weer gaat lopen nepmollen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168833212
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef essnhills het volgende:

[..]

[..]

ik keek braaf naar wat papa keek natuurlijk
Mr. Bean?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168833226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:31 schreef Redefine het volgende:
Gaan we weer kijken hoe Jochem weer gaat lopen nepmollen :')
Denk dat Jochem volgend jaar presentator wordt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')