quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zei het, ik herkende het ineens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIet lezen als je het voor het eerst ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIet lezen als je het voor het eerst ziet.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:05 schreef Szura het volgende:
Honderden miljoenen mensen in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overbevolking hier is sneller toegenomen dan ik had gedacht...lopen over de hoofden hier, echt toch,quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:05 schreef Szura het volgende:
Honderden miljoenen mensen in Nederland
ja daar verbaasde ik me ook al over...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Hele werkplaats betaald van de opbrengsten van die ene boekenkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |