abonnement Unibet Coolblue
pi_168658378
Vorige week reed ik na werk naar huis over de snelweg. Het was een tweebaansweg, een beetje druk maar het was geen file. De maximumsnelheid lag op 100 en ik reed met een snelheid van tussen de 110 en 120 op de linkerbaan terwijl ik inhaalde.

Er was geen mogelijkheid om naar rechts gaan, ik haalde in en ik reed al boven de maximumsnelheid.

Een meneer in een nieuwe Audi naderde mij erg snel en begon gelijk met bumperkleven. Ik was op dat moment nog steeds langzamer verkeer aan het inhalen (diverse vrachtwagens met wat auto's ertussen) dus ik bleef natuurlijk op de linkerbaan. Die man begon gelijk druk te gebaren naar mij :')

Ik werd het bumperkleven zat dus ik ging toen maar lekker rustig een kilometer ofzo naast een vrachtwagen hangen. Toen kwam 'mijn' afrit in zicht en toen haalde ik de vrachtwagen in en ging ik de snelweg af. Die Audi komt achter me aan, gaat naast me staan en doet z'n raam open. Hij loopt wat te schelden en te zeggen wat een mongool ik ben en zo. Ik zeg dat hij wat mij betreft aan een bepaalde ziekte mag sterven en dat ik hoop dat zijn volgende rit tegen een boom eindigt. Ik krijg groen en ik rijd door naar huis.

Twee dagen later kom ik op werk en roept mijn leidinggevende me; die kneus in die Audi is kennelijk 1 of andere districtsmanager en hij herkende mijn auto op het parkeerterrein. Op last van hem heb ik waarschuwing gekregen :') Die laffe hond durft zelf niet eens langs te komen :') x 999

Ik heb het stuk papier niet ondertekend omdat ik het belachelijk vind, probleem is wel dat dit mijn tweede waarschuwing is. De eerste was van een jaar terug omdat ik dacht dat ik vrij had (maar gewoon hoorde te werken), die waarschuwing was uiteraard wel terecht.

Is een waarschuwing hiervoor legitiem?

Betrof trouwens mijn privéauto zonder dat de bedrijfsnaam zichtbaar is.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:15:10 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168658517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:08 schreef Nerdslayer het volgende:
Vorige week reed ik na werk naar huis over de snelweg. Het was een tweebaansweg, een beetje druk maar het was geen file. De maximumsnelheid lag op 100 en ik reed met een snelheid van tussen de 110 en 120 op de linkerbaan terwijl ik inhaalde.

Er was geen mogelijkheid om naar rechts gaan, ik haalde in en ik reed al boven de maximumsnelheid.

Een meneer in een nieuwe Audi naderde mij erg snel en begon gelijk met bumperkleven. Ik was op dat moment nog steeds langzamer verkeer aan het inhalen (diverse vrachtwagens met wat auto's ertussen) dus ik bleef natuurlijk op de linkerbaan. Die man begon gelijk druk te gebaren naar mij :')

Ik werd het bumperkleven zat dus ik ging toen maar lekker rustig een kilometer ofzo naast een vrachtwagen hangen. Toen kwam 'mijn' afrit in zicht en toen haalde ik de vrachtwagen in en ging ik de snelweg af. Die Audi komt achter me aan, gaat naast me staan en doet z'n raam open. Hij loopt wat te schelden en te zeggen wat een mongool ik ben en zo. Ik zeg dat hij wat mij betreft aan een bepaalde ziekte mag sterven en dat ik hoop dat zijn volgende rit tegen een boom eindigt. Ik krijg groen en ik rijd door naar huis.

Twee dagen later kom ik op werk en roept mijn leidinggevende me; die kneus in die Audi is kennelijk 1 of andere districtsmanager en hij herkende mijn auto op het parkeerterrein. Op last van hem heb ik waarschuwing gekregen :') Die laffe hond durft zelf niet eens langs te komen :') x 999

Ik heb het stuk papier niet ondertekend omdat ik het belachelijk vind, probleem is wel dat dit mijn tweede waarschuwing is. De eerste was van een jaar terug omdat ik dacht dat ik vrij had (maar gewoon hoorde te werken), die waarschuwing was uiteraard wel terecht.

Is een waarschuwing hiervoor legitiem?

Betrof trouwens mijn privéauto zonder dat de bedrijfsnaam zichtbaar is.
Ben je wel helemaal lekker eigenlijk, of is dit tegenwoordig normaal?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:15:12 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168658518
Weet je zijn auto ook gelijk te vinden om een paar banden lek te prikken ^O^
pi_168658522
_O-
pi_168658558
Als het klopt wat je schrijft dan zou de Audi bestuurder een waarschuwing moeten krijgen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:18:00 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168658578
_O-

Gevoelsmatig is dit natuurlijk nooit terecht, dit is op geen enkele manier van invloed op je werkzaamheden. Maar verder zijn 'officiële waarschuwingen' vooral een intern dingetje, waarvoor nauwelijks duidelijke regels zijn.

Mochten ze je ooit willen ontslaan, dan zal de rechter dit geen boeiend onderdeel in je dossier vinden denk ik. Maar als ze dit willen gebruiken om je eerstvolgende salarisverhoging tegen te houden, dan kunnen ze dat. Dat kunnen ze trouwens óók zonder dat ze iets in je dossier stoppen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_168658600
Het zou andersom moeten zijn.doe districtsmanager heeft zich net zo goed te gedragen. Ik zou bij de vertrouwenspersoon aangeven dat er hier sprake is van machtsmisbruik. Want een privésituatie, waarin hij zich net zo goed misdraagt voor een officiële waarschuwing... Dat is echt fout.

Ik zou het risico op grotere problemen wel willen nemen en dit hogerop zoeken.

Maargoed, je gaat zelf ook niet vrijuit natuurlijk. Dat besef je zelf vast wel.
Whatever...
pi_168658637
In de rechtszaal zul je denk ik wel gelijk krijgen. Zeker als dit in privetijd gebeurd is.

Die pief zou met mij nog niet klaar zijn. Maar goed. Een risico is het wel.
Whatever...
pi_168658639
Was het echt een privésituatie of reed je onder werktijd in je eigen auto?

Verder; Die Audi zat natuurlijk fout maar als hij een hogere functie in het bedrijf heeft doe je daar weinig aan.
pi_168658687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
Was het echt een privésituatie of reed je onder werktijd in je eigen auto?
Ik reed van werk naar huis, dus gewoon privé.
pi_168658697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:15 schreef Woelwater het volgende:
Weet je zijn auto ook gelijk te vinden om een paar banden lek te prikken ^O^
Dat ga ik waarschijnlijk wel doen, ik kan op intranet toch zijn adres vinden :')
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:24:30 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168658703
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:19 schreef Spanky78 het volgende:

Ik zou het risico op grotere problemen wel willen nemen en dit hogerop zoeken.
Je verliest.

Misschien is je bezwaar terecht, en wordt de waarschuwing ingetrokken. Word je de week erna overgeplaats naar de afdeling epibireren te Winschoten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_168658762
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:15 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal lekker eigenlijk, of is dit tegenwoordig normaal?
Moet hij maar normaal doen :')
pi_168658855
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:23 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ik reed van werk naar huis, dus gewoon privé.
Dan gaat het dus echt helemaal nergens over.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:36:14 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_168658887
Audivolk wat een treurnis.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_168658992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:23 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ik reed van werk naar huis, dus gewoon privé.
werk dus, van huis naar werk en van werk naar huis ben je zakelijk bezig.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:48:03 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168659051
Doe anders een mailtje naar HR dat ze niet zulke tokkies aan moeten nemen bij dat bedrijf van je. Man man. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168659064
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:43 schreef klipper het volgende:

[..]

werk dus, van huis naar werk en van werk naar huis ben je zakelijk bezig.
Nee, ik reed in mijn privéauto en ik hield me niet bezig met het uitvoeren van mijn werk.
pi_168659359
Zou het aankaarten bij iets of iemand.
pi_168659409
Altijd hetzelfde liedje met fraudi rijders :r
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:11:41 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168659463
Beter hadden ze je gewoon direct de laan uitgetrapt...
Ga ff lekker ergens anders je kleine pikkie compenseren zeg..

Wat is dat toch met mensen die denken iets te moeten bewijzen met een auto en hun gedrag?
Ze zouden direct je rijbewijs moeten afpakken.. zielig gedoe..
Ga lekker vechten in de ring dan..
pi_168659505
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Beter hadden ze je gewoon direct de laan uitgetrapt...
Ga ff lekker ergens anders je kleine pikkie compenseren zeg..

Wat is dat toch met mensen die denken iets te moeten bewijzen met een auto en hun gedrag?
Ze zouden direct je rijbewijs moeten afpakken.. zielig gedoe..
Ga lekker vechten in de ring dan..
Ik denk niet dat de districtsmanager je hoort (of hij moet ook op Fok! zitten) :')
pi_168659592
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:43 schreef klipper het volgende:

[..]

werk dus, van huis naar werk en van werk naar huis ben je zakelijk bezig.
Waarom zou dit zo zijn?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:18:11 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168659603
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de districtsmanager je hoort (of hij moet ook op Fok! zitten) :')
Ingaan op het gedrag van een andere automobilist is voldoende voor mij.. beide even schuldig.. dus rijbewijzen afpakken en uitvechten in de ring... stel mongolen..

Blijven plakken.. bumperkleven..
Waarom kun je nou niet gewoon normaal van a naar b verplaatsen?
Kunnen dat soort lui hun veters wel strikken?
pi_168659670
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:18 schreef Zolderkamer het volgende:
uitvechten in de ring...
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
stel mongolen..
Je bent zelf al geen haar beter ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:08 schreef Nerdslayer het volgende:
Hij loopt wat te schelden en te zeggen wat een mongool ik ben en zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')