Men moest denk ik een hoop vergaderen over de kosten en wie hiervan de schuld te geven.quote:
Niet echt klantvriendelijk dit!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Men moest denk ik een hoop vergaderen over de kosten en wie hiervan de schuld te geven.
Als ik eerlijk ben denk ik dat er een dode is gevallen. Zodat men wel maatregelen moet nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:09 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet echt klantvriendelijk dit!
Wachten hoeveel huizen er af branden, afwegen tegen welke kosten(misschien komt niemand er achter)
Niet laat, niet iedere eigenaar heeft zijn brander toentertijd laten vervangen, de laatste groep wordt nu in een laatste poging alsnog opgeroepen.quote:
Had ie zijn toestel maar aan moeten melden, zonder garantiekaart weet nefit ook niet waar de ketels hangen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat er een dode is gevallen. Zodat men wel maatregelen moet nemen.
Precies daarom, alle ketels die zonder dat daar een installateur aan te pas gekomen is; verkocht zijn kunnen mogelijk nog een oude branderpakking hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Niet laat, niet iedere eigenaar heeft zijn brander toentertijd laten vervangen, de laatste groep wordt nu in een laatste poging alsnog opgeroepen.
Brander werd ook de afgelopen jaren gewoon kosteloos vervangen.
Het gaat hier niet om de brandverpakking, maar om de klemsluiting van de branders, de brander wordt geheel vervangen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Precies daarom, alle ketels die zonder dat daar een installateur aan te pas gekomen is; verkocht zijn kunnen mogelijk nog een oude branderpakking hebben.
Jij was mij voorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:11 schreef klipper het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de brandverpakking, maar om de klemsluiting van de branders, de brander wordt geheel vervangen.
Het is een herhaalde oproep, volgens het artikel wat ik heb gelezen vervangt Nefit de betreffende branders al sinds 2010 kosteloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:09 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet echt klantvriendelijk dit!
Wachten hoeveel huizen er af branden, afwegen tegen welke kosten(misschien komt niemand er achter)
Zoals gezegd betreft het een herhaalde oproep.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:32 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik ken in elk geval 1 iemand waarbij de Nefit-cv nogal vreemd deed en toen de monteur langs kwam bleek het isolatiemateriaal al compleet weggesmolten te zijn.
Snap niet dat hier zo rustig mee omgegaan wordt, levensgevaarlijk.
En die moeten het dan van dit soort berichten hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Zoals gezegd betreft het een herhaalde oproep.
Veel eigenaren zijn te lui om actie te ondernemen of hun garantiekaart in te sturen.
De garantiekaart is juist bedoeld om te weten waar de toestellen gemonteerd zijn.
Via de meeste bedrijven wordt de kaart door het bedrijf ingevuld en opgestuurd, maar particulieren die het zelf doen of grijs laten doen vaak niet.
Nou op de NOS site lees ik het toch iets anders. Namelijk dat de installateurs op de hoogte zijn gebracht, niet de eigenaren.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Zoals gezegd betreft het een herhaalde oproep.
Veel eigenaren zijn te lui om actie te ondernemen of hun garantiekaart in te sturen.
De garantiekaart is juist bedoeld om te weten waar de toestellen gemonteerd zijn.
Via de meeste bedrijven wordt de kaart door het bedrijf ingevuld en opgestuurd, maar particulieren die het zelf doen of grijs laten doen vaak niet.
Zoals gezegd, als je niet weet waar je product hangt, dan heeft het ook geen nut om die persoon te informeren.quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:39 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nou op de NOS site lees ik het toch iets anders. Namelijk dat de installateurs op de hoogte zijn gebracht, niet de eigenaren.
http://nos.nl/artikel/215(...)lijke-cv-ketels.html
"In overleg met toezichthouder NVWA zijn installateurs in 2009 van het probleem op de hoogte gebracht. Die hebben bij reguliere onderhoudsbeurten de branders van 40.000 ketels vervangen door branders van een ander type. Bij 88.000 ketels is dat nog niet gebeurd."
Daarnaast schijnt het met de klemmen te maken te hebben, maar de casus die ik ken was dit al vervangen door 'dubbele' klemmen, maar is dit toch nog misgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |