abonnement Unibet Coolblue
pi_168659692
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je dat in de app zien? Ik ben zeer sporadisch gebruiker dus vraag me af of er überhaupt nummers zijn die ik vaker dan drie keer heb afgespeeld?
Ik kon 'm via de app ook niet meer vinden nu, maar als je naar spotify.com gaat, daar inlogt en dan naar spotify.com/2016 gaat dan zie je een 'Your Top Songs 2016'-playlist staan. Die kun je vervolgens wel weer mobiel beschikbaar maken zie ik nu.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:24:46 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168659753
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu bijna in Baarn, voetbalwedstrijd van jongste zusje kijken. Ff wandelen daarna en dáárna naar Rotterdam *O*
:D
Logische route ook. 8)7
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:39:43 #178
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168660064
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zeefje en mini; sterkte met de dag doorkomen. Hopelijk houden jullie genoeg energie en vnv lekker op tijd erin :*

Ik was 8u wakker en kon ook niet meer slapen. Nu bijna in Baarn, voetbalwedstrijd van jongste zusje kijken. Ff wandelen daarna en dáárna naar Rotterdam *O*
Bedankt voor sterke maar ook niet echt nodig hier. Maar toch bedankt :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168660123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 02:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:46:19 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168660184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168660222
Zij begon!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:52:07 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168660268
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:29 schreef minilot het volgende:
Lonaa, wat ik nog wilde vragen..
Als jij naar jouw lijst met meest gedraaide liedjes van 2016 in Spotify gaat, wat is dan de top 3?

Vraag geldt ook voor de rest van de Spotify-gebruikers hier. Wel erg benieuwd naar jullie lijstjes :)
Deezer, dan, in mijn geval: 2Cellos & Pentatonix.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168660720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Deezer, dan, in mijn geval: 2Cellos & Pentatonix.
Dat is geen specifieke top drie van liedjes :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168660737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:46 schreef golfer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die nog maar net begonnen zijn, en nog niet bij de aflevering zijn waar ze dood gaan.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:18:31 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168660834
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is geen specifieke top drie van liedjes :7
BLUH! :)

- 2Cellos: Benedictus
- 2Cellos: Mombasa
- Pentatonix: Haleluja

En op 4:
- The Piano Guys: Fight Song
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168660859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

BLUH! :)

- 2Cellos: Benedictus
- 2Cellos: Mombasa
- Pentatonix: Haleluja

En op 4:
- The Piano Guys: Fight Song
Merci! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:19:59 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168660870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Merci! ^O^
En ja, ik besef dat die voorkeur niet mainstream is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168660891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

En ja, ik besef dat die voorkeur niet mainstream is.
Ik dacht dat jij fan was van Arctic Monkeys :@
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:22:41 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168660930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:20 schreef MCH het volgende:
Arctic Monkeys
Werkelijk nog nooit van gehoord, en wat ik zo snel google huiverachtig brrr.

Sowieso vind ik overigens het onthouden van artiesten, namen van songs e.d.meestal de energie niet waard; Ptx & 2Cellos zijn echt uitzonderingen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168660946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Werkelijk nog nooit van gehoord, en wat ik zo snel google huiverachtig brrr.
Voor jou misschien huiverachtig, Humbug heet 1 van hun albums ;)
pi_168661001
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk sowieso watjes als ze niet gewoon zoals L_S maandenlang in een caravan gaan bivakkeren. :7
Precies!

Hier even lunchpauze. Ik ben druk in de weer met schoonmaak, nestkastje, recycling, wassen, opruimen, etc. Het bed krijgt weer een grote beurt vandaag om de schimmel buiten de deur te houden.

En af en toe moet ik even assisteren want J is met zijn vriend de vloer van de slaapkamer te verstevigen door er 5,4m lange balken onder te bevestigen. Straks gaan ze op de vloer van de slaapkamer nog platen leggen en dan is dat klaar voor de isolatieklus.
Spoilers!
pi_168661023
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies!

Hier even lunchpauze. Ik ben druk in de weer met schoonmaak, nestkastje, recycling, wassen, opruimen, etc. Het bed krijgt weer een grote beurt vandaag om de schimmel buiten de deur te houden.

En af en toe moet ik even assisteren want J is met zijn vriend de vloer van de slaapkamer te verstevigen door er 5,4m lange balken onder te bevestigen. Straks gaan ze op de vloer van de slaapkamer nog platen leggen en dan is dat klaar voor de isolatieklus.
Gaan jullie er dan ook al in slapen, als het geisoleerd is? Of pas als de badkamer/wc ook klaar zijn?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:28:11 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168661048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Voor jou misschien huiverachtig, Humbug heet 1 van hun albums ;)
Humbug staat er ivm de kerstdagen en de eindeloze eindeloze eindeloze herhaling van varianten op a christmas carol :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168661248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaan jullie er dan ook al in slapen, als het geisoleerd is? Of pas als de badkamer/wc ook klaar zijn?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat we er gaan slapen als er laminaat ligt en het geverfd is.

Maar het is niet alleen een kwestie van isoleren. Het is nu de vloer verstevigen, dan kan er raamwerk voor de isolatie gemaakt worden en voor de wand langs het trapgat. In dat raamwerk gaan loodgieter en elektricien dan buizen enzo trekken. Dan kunnen wij er isolatie tussen stoppen en gipsplaten op zetten en verven en laminaat leggen.

Op dit moment moet er heel veel hout verwerkt worden door het hele huis, bijna alle 300 latten en platen die gisteren zijn geleverd. Als dat overal gemonteerd is, kunnen we in een keer alle elektra en loodgietwerk laten doen. Dan komt vanuit de aannemer de dekvloer beneden, de muren van het toilet, de trap, dan de badkamer en als laatste de tegelvloer. Op badkamer en toilet na hebben we dan eigenlijk nog steeds een heel kaal huis :D

Dus lang verhaal kort, eerst alle isolatie, vloer en verfwerk, dan verhuizen.
Spoilers!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:38:25 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168661275
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat we er gaan slapen als er laminaat ligt en het geverfd is.

Maar het is niet alleen een kwestie van isoleren. Het is nu de vloer verstevigen, dan kan er raamwerk voor de isolatie gemaakt worden en voor de wand langs het trapgat. In dat raamwerk gaan loodgieter en elektricien dan buizen enzo trekken. Dan kunnen wij er isolatie tussen stoppen en gipsplaten op zetten en verven en laminaat leggen.

Op dit moment moet er heel veel hout verwerkt worden door het hele huis, bijna alle 300 latten en platen die gisteren zijn geleverd. Als dat overal gemonteerd is, kunnen we in een keer alle elektra en loodgietwerk laten doen. Dan komt vanuit de aannemer de dekvloer beneden, de muren van het toilet, de trap, dan de badkamer en als laatste de tegelvloer. Op badkamer en toilet na hebben we dan eigenlijk nog steeds een heel kaal huis :D

Dus lang verhaal kort, eerst alle isolatie, vloer en verfwerk, dan verhuizen.
En het topic? Wil dat ook lukken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168661364
Hmm in iTunes mijn top 3 artiesten in random volgorde: Paramore, Headhunterz en Phil Collins.

Vraag me eigenlijk af hoe representatief dit is, omdat ik meestal gewoon de radio aan heb of op YouTube muziek zit te luisteren.

Beagle heeft weer iets nieuws, hij sjouwt al een dag of 4 met dezelfde(!) stok rond. Als ie z'n behoefte gaat doen legt ie de stok een meter naast zich neer om hem vervolgens weer op te pakken. Als we thuis komen legt ie de stok buiten bij de achterdeur neer, om hem als een bezetene weer op te pakken als we naar buiten gaan.
pi_168662218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm in iTunes mijn top 3 artiesten in random volgorde: Paramore, Headhunterz en Phil Collins.

Vraag me eigenlijk af hoe representatief dit is, omdat ik meestal gewoon de radio aan heb of op YouTube muziek zit te luisteren.

Beagle heeft weer iets nieuws, hij sjouwt al een dag of 4 met dezelfde(!) stok rond. Als ie z'n behoefte gaat doen legt ie de stok een meter naast zich neer om hem vervolgens weer op te pakken. Als we thuis komen legt ie de stok buiten bij de achterdeur neer, om hem als een bezetene weer op te pakken als we naar buiten gaan.
imaginary friend?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:40:30 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168662559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:42 schreef FranticDJ het volgende:


Beagle heeft weer iets nieuws, hij sjouwt al een dag of 4 met dezelfde(!) stok rond. Als ie z'n behoefte gaat doen legt ie de stok een meter naast zich neer om hem vervolgens weer op te pakken. Als we thuis komen legt ie de stok buiten bij de achterdeur neer, om hem als een bezetene weer op te pakken als we naar buiten gaan.
Beagles zijn wat vreemd met hun schatten. Als er bezoek komt laten die graag zien.
Verder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:45:03 #199
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168662657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Humbug staat er ivm de kerstdagen en de eindeloze eindeloze eindeloze herhaling van varianten op a christmas carol :D
Humbug, dat is het stopwoord van Scrooge, en ook een snoepje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:46:21 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168662695
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Humbug, dat is het stopwoord van Scrooge, en ook een snoepje
U gaat door voor de Samsung Ecobubble!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')