abonnement Unibet Coolblue
pi_168645496
Hi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbare Windows tablet, maar kom er niet helemaal uit. Dit zijn de eisen:

- Windows (liever geen dual met Android)
- 3.5 mm TRRS ingang (zodat ik ook een microfoon kan aansluiten via zo'n splittertje) OF:
-- USB ingang (echt nog zo'n grote aansluiting, geen micro USB / USB - C)
- Niet te traag; er moet geluid op gemonitord worden
- Onder de 200 euro

Ik had al Chuwi gezien, maar die schijnen traag te zijn en het snel te begeven, zoals ik het op hun supportforum lees...

Iemand suggesties? ;-).

[ Bericht 4% gewijzigd door Feivel1 op 03-02-2017 19:35:55 ]
pi_168645672
Gaat niet lukken voor dat geld.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_168646233
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:38 schreef halfway het volgende:
Gaat niet lukken voor dat geld.
Aan hoeveel moet ik meer denken? Ik zit niet zo in de china tablets...
pi_168934576
zag deze net voorbij komen in banggood topic

http://www.banggood.com/C(...)62&utm_content=15981

geen idee of t wat is, maar is onder de 200 ;)
pi_168934726
Een tweedehands surface pro misschien de beste optie. Heb zelf ook gekeken naar kloon Surface tablets maar bouwkwaliteit en warmte ontwikkeling is meestal niet al te best. Zelf uitgekomen op een Surface pro 4 maar als je minder eisen stelt zou de eerste Surface pro generatie goed genoeg moeten zijn.
pi_168952827
Langere tijd een PIPO gehad, zat onder de 200 euro. Alleen moet je maar net uit de voeten kunnen met een Atom processor. Geen last van warmte gehad, al zijn er inderdaad een aantal tablets die de turbo niet aan kunnen houden door de matige (passieve) koeling.

Ben wel benieuwd of een Atom processor voldoende is voor wat je zoekt, een Core M3 zou wellicht ook kunnen, maar dan zit je met de 200 euro al weer te krap.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168980220
ik heb een asus t100 met een atom erin (z3735f) en draait prima met W10 en ook dingen zoals FL studio
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_168987478
Ik heb nu een half jaar een Chuwi Hi12, werkt prima. Die is alleen niet meer leverbaar, en de Hi13 zit boven je budget. Het is geen strepentrekker, maar prima voor tekstverwerken en een beetje internetten. Ik heb dus niet de ervaring dat Chuwi gauw stuk gaat (even afkloppen) :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')