Ja, mee eens Gief invoegstroken! En laat cims de middelste en linkerbaan gebruiken als ze pas over een paar kilometer een afslag moeten nemen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:01 schreef MrTorture het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat je feitelijk geen invoegstrook hebt Gewoon *bam* samenvoegen. Toegegeven: die cims kunnen wel verrekte goed rijden
Maakt het spel vrijwel onspeelbaar voor mij, helaas . Ik had gehoopt dat er inmiddels wel een mod of uitbreiding zou zijn die verkeer beter maakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gebruik Traffic manager: president edition, en die maakt het wel wat beter. Maar het blijft bijzonder hoe Cims zich in het verkeer gedragen.
Is al zo sinds het begin. Weet niet of het bedrijf of de spelers daarmee aan kwamen zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze de inwoners nou echt cims genoemd? Jezus
met sims krijgen ze problemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze de inwoners nou echt cims genoemd? Jezus
Op snelwegen rijden ze graag links... heb je een zesbaans snelweg, file op de meest linker rijstrook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gebruik Traffic manager: president edition, en die maakt het wel wat beter. Maar het blijft bijzonder hoe Cims zich in het verkeer gedragen.
Vette mod, ga ik ook eens proberen. Je hebt nog zo'n kaarten mod maar datw erkte bij mij maar half.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:16 schreef sjappiehunter het volgende:
Nieuwe mod ontdekt. CLS Map viewer. Creëert een kaart van je stad in PNG/JPG etc. Je kan er een ov-kaart van maken.
Zie hier wat voorbeelden:
Lijn 1-29 = trams
Lijn 30-99 = buslijnen (normaal)
- waarbij lijn 51 = de cruise-express
- lijnen boven 51 zijn wat langer wat interregionaler
Lijn 100-119 = snelbuslijnen
Lijn 700-719 = haven-buslijnen
R-nummers = monorail-lijnen
T-nummers = trein-lijnen
F-nummers = ferry-lijnen
Letters = metrolijnen
Er is een ongenummerd kabelbaantje
Deze stad is nauwelijks nog speelbaar, omdat mijn processor EN geheugen tegen hun randje lopen.
Ik ben de stad begonnen met een raster van 3x3 eerst helemaal aan te legen met basic weg. En daarna ben ik licht gaan varieren.
Snelbuslijnen lopen grotendeels via diagnale busbanen overal doorheen en trekken veel passagiers.
Havengebieden zijn door mij uit water op (schier-)eilanden aangelegd. Terminals op de havengebieden hebben een regio-code (letter plus cijfer), zodat ik kan zien naar welke regio/hub een goederentrein onderweg is.
Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar hele kaart: => LINK
Oh, da's best gaaf. Maar ik weet niet of m'n pc nog meer mods gaat waarderen. Ik heb al een heel leger aan mods.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:16 schreef sjappiehunter het volgende:
Nieuwe mod ontdekt. CLS Map viewer. Creëert een kaart van je stad in PNG/JPG etc. Je kan er een ov-kaart van maken.
Zie hier wat voorbeelden:
Lijn 1-29 = trams
Lijn 30-99 = buslijnen (normaal)
- waarbij lijn 51 = de cruise-express
- lijnen boven 51 zijn wat langer wat interregionaler
Lijn 100-119 = snelbuslijnen
Lijn 700-719 = haven-buslijnen
R-nummers = monorail-lijnen
T-nummers = trein-lijnen
F-nummers = ferry-lijnen
Letters = metrolijnen
Er is een ongenummerd kabelbaantje
Deze stad is nauwelijks nog speelbaar, omdat mijn processor EN geheugen tegen hun randje lopen.
Ik ben de stad begonnen met een raster van 3x3 eerst helemaal aan te legen met basic weg. En daarna ben ik licht gaan varieren.
Snelbuslijnen lopen grotendeels via diagnale busbanen overal doorheen en trekken veel passagiers.
Havengebieden zijn door mij uit water op (schier-)eilanden aangelegd. Terminals op de havengebieden hebben een regio-code (letter plus cijfer), zodat ik kan zien naar welke regio/hub een goederentrein onderweg is.
Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar hele kaart: => LINK
Deze mod gebruik je eenmalig om de kaart te genereren... maar neemt wel geheugen in als je 'm effe draait.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, da's best gaaf. Maar ik weet niet of m'n pc nog meer mods gaat waarderen. Ik heb al een heel leger aan mods.
Ik vind de looks juist belangrijk. Het spel spelen zoals het bedoeld is, kan mij weer niet boeien. CS heeft een enorme potentie om er geweldig uit te zien door het gebruik van props e.d. en dan vind ik leuk. De vanilla game ziet er gewoon niet mooi uit imo.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:17 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die met props en autootjes en treinwagonnen "om de looks" aan de slag gaan. Ik heb daar geen zin in.
Ik wil alleen werkende dingen. Een containeropslag dat eigenlijk een "park" is en bezoekers trekt vind ik raar. Auto's die je als props plaatst voor de looks heb ik niks mee.
Een parkeergarage moet functioneren, - niet als park - . Het is jammer dat dat niet zo werkt.
Hoeveel GB aan mods gebruik je op dit moment? Ik zit momenteel op 12 GB en dit is nog redelijk te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Deze mod gebruik je eenmalig om de kaart te genereren... maar neemt wel geheugen in als je 'm effe draait.
Ja ieder zijn benadering. Zie op YouTube soms hoe iemand een uur bezig is om een kruising te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:52 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik vind de looks juist belangrijk. Het spel spelen zoals het bedoeld is, kan mij weer niet boeien. CS heeft een enorme potentie om er geweldig uit te zien door het gebruik van props e.d. en dan vind ik leuk. De vanilla game ziet er gewoon niet mooi uit imo.
Toch leuk om te zien dat iedereen het heel anders speelt, ik heb bijna niks wat functioneel is nu. Als ik de stad zelf ga bouwen wel uiteraard, dan heb ik ook services nodig voor de inwoners. Echter zone ik niks, ik 'plop' elk gebouw waar ik het hebben wil.
[..]
Hoeveel GB aan mods gebruik je op dit moment? Ik zit momenteel op 12 GB en dit is nog redelijk te doen.
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruiktquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:14 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Ja ieder zijn benadering. Zie op YouTube soms hoe iemand een uur bezig is om een kruising te maken.
Ik ben meer van efficiënt vervoer aan te bieden. Om OV zo tof mogelijk te maken.
Waar kan ik zien hoeveel GB aan mods ik gebruik?
Bij mij 5,88 GBquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruikt
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
What else did you expect? Wie gaat er überhaupt een city builder spelen met een controller? Ik snap ook niet dat ze het nu óók voor de PS4 uitrollen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
Dit dusquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
What else did you expect? Wie gaat er überhaupt een city builder spelen met een controller? Ik snap ook niet dat ze het nu óók voor de PS4 uitrollen.
ik wilde die vlieg in je avatar wegjagen door te wapperen maar hij bleef zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruikt
Hoezo? Mensen zijn er redelijk positief over toch? D8 ik? Of heb ik het mis.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |