Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben verslaafd aan het vullen van parkeerplaatsen. Eén voor één.
[ afbeelding ]
Je kunt de auto's los als asset downloaden. Met de prop anarchy mod kun je ze overal neerzetten waar je wilt en kun je een lege parkeerplaats toch mooi opvullen. Niet alle parkeerplaatsen zijn namelijk functioneel en worden door de cims gebruikt. Op deze manier geef je het toch uitstraling.quote:
Klopt. Daarnaast maak ik steeds vaker zelf parkeerplaatsen. Cims kunnen er dan niet parkeren, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik erger me er altijd aan als meerdere auto's op één plek staan.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt de auto's los als asset downloaden. Met de prop anarchy mod kun je ze overal neerzetten waar je wilt en kun je een lege parkeerplaats toch mooi opvullen. Niet alle parkeerplaatsen zijn namelijk functioneel en worden door de cims gebruikt. Op deze manier geef je het toch uitstraling.
Zo kun je bijvoorbeeld ook vrachtwagens half in gebouwen plaatsen waardoor het lijkt alsof ze aan een loading dock staan, en meer van die leuke details. Of je kunt met props voor parkeervakken parkeerplaatsen maken bij gebouwen die normaliter geen parkeerplaats hebben.
Dat doe ik ook wel eens. Gewoon met de surface painter een hoop beton inkleuren en zelf met decals de parkeerplaatsen leggen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt. Daarnaast maak ik steeds vaker zelf parkeerplaatsen. Cims kunnen er dan niet parkeren, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik erger me er altijd aan als meerdere auto's op één plek staan.
Inderdaad, plus ik heb wat concrete assets zodat ik rechte lijnen krijg. Verder detailleren met hekken, planters, etc.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Gewoon met de surface painter een hoop beton inkleuren en zelf met decals de parkeerplaatsen leggen.
tudududu dudu dudu dudu dudu dudutuquote:
Met al die auto's loopt je stad vast. Investeer eens in ov!quote:Op maandag 31 juli 2017 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
De laatste dagen maak ik bijna alleen nog maar parkeerplaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt! M'n trein/metro/bus/monorail systeem doet goed z'n werk.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met al die auto's loopt je stad vast. Investeer eens in ov!
Improved Public Transport 2 is daar overigens een erg goede mod voor. Veel meer inzicht in je materieel
Ik wil black metal-concerten! Cims met corpsepaint! GEKRIJS UIT DUIZENDEN KELEN! \m/quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef lifeblind het volgende:
Yay! Een keer een kleine DLC met een thema wat ik tof vind, en al meteen keiveel ideeen voor heb in mn huidige project
http://www.paradoxplaza.c(...)SCS00DSK0000018.html
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:59 schreef mschol het volgende:
ik hoop maar dat de toegangsweg groot genoeg wordt dan, anders gaat dat nog eens mis
Geen, om precies die reden.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Bij mij werkt trouwens geen enkele parkeergarage.Welke gebruiken jullie?
Dit. Ik plop ze alleen puur om esthetische redenen neer. Heb hier en daar wel werkende parking spots, maar die verbouw ik toch compleet met props meestal.quote:
Herkenbaar. De laatste tijd maak ik eigenlijk alleen nog maar custom parking places vol met props, niet voor cim gebruik.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dit. Ik plop ze alleen puur om esthetische redenen neer. Heb hier en daar wel werkende parking spots, maar die verbouw ik toch compleet met props meestal.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik zomaar dit spel ook in Steam staan. Al een paar jaar met 20 minuten speeltijd ofzo
veel plezier.quote:Ik ga het eens opstarten en dan een Sandbox spelen om te kijken of ik er wat van bak. Daarna eens die mods uit de OP erin gooien.
Machtig mooie game als je er de tijd in steekt die het nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik zomaar dit spel ook in Steam staan. Al een paar jaar met 20 minuten speeltijd ofzo
Ik ga het eens opstarten en dan een Sandbox spelen om te kijken of ik er wat van bak. Daarna eens die mods uit de OP erin gooien.
Dat geloof ik wel ja! Ben zelf niet echt een gamer, maar dit soort casual dingen bevallen me altijd wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Machtig mooie game als je er de tijd in steekt die het nodig heeft.
Persoonlijk ben ik juist niet van de sandbox tho.
holy graphicsquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:48 schreef zlotka het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste stukje van mijn haven.
Komt denk ik meer door de LUT die ik gebruik, wereld van verschil met het origineel.quote:
Zie ik daar eindelijk fatsoenlijke snelwegen?quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:35 schreef Cyan9 het volgende:
Had al zo lang geen screen meer gepost. Heb het dan ook ruim twee weken niet aangeraakt, heb een beetje last van een inspiratiegebrek.
[ afbeelding ]
Die waren er altijd al! Ik laat m'n infrastructuur alleen bijna nooit zien.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie ik daar eindelijk fatsoenlijke snelwegen?
Niet in het spel, bedoel ik .quote:
Zijn gewoon de normale snelwegen, maar de grote stukken zonder belijning zelfs gemaakt met decals waarschijnlijk.quote:
Oh, wat een teleurstelling .quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:33 schreef zlotka het volgende:
[..]
Zijn gewoon de normale snelwegen, maar de grote stukken zonder belijning zelfs gemaakt met decals waarschijnlijk.
Ja, mee eens Gief invoegstroken! En laat cims de middelste en linkerbaan gebruiken als ze pas over een paar kilometer een afslag moeten nemen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:01 schreef MrTorture het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat je feitelijk geen invoegstrook hebt Gewoon *bam* samenvoegen. Toegegeven: die cims kunnen wel verrekte goed rijden
Maakt het spel vrijwel onspeelbaar voor mij, helaas . Ik had gehoopt dat er inmiddels wel een mod of uitbreiding zou zijn die verkeer beter maakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gebruik Traffic manager: president edition, en die maakt het wel wat beter. Maar het blijft bijzonder hoe Cims zich in het verkeer gedragen.
Is al zo sinds het begin. Weet niet of het bedrijf of de spelers daarmee aan kwamen zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze de inwoners nou echt cims genoemd? Jezus
met sims krijgen ze problemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze de inwoners nou echt cims genoemd? Jezus
Op snelwegen rijden ze graag links... heb je een zesbaans snelweg, file op de meest linker rijstrook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gebruik Traffic manager: president edition, en die maakt het wel wat beter. Maar het blijft bijzonder hoe Cims zich in het verkeer gedragen.
Vette mod, ga ik ook eens proberen. Je hebt nog zo'n kaarten mod maar datw erkte bij mij maar half.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:16 schreef sjappiehunter het volgende:
Nieuwe mod ontdekt. CLS Map viewer. Creëert een kaart van je stad in PNG/JPG etc. Je kan er een ov-kaart van maken.
Zie hier wat voorbeelden:
Lijn 1-29 = trams
Lijn 30-99 = buslijnen (normaal)
- waarbij lijn 51 = de cruise-express
- lijnen boven 51 zijn wat langer wat interregionaler
Lijn 100-119 = snelbuslijnen
Lijn 700-719 = haven-buslijnen
R-nummers = monorail-lijnen
T-nummers = trein-lijnen
F-nummers = ferry-lijnen
Letters = metrolijnen
Er is een ongenummerd kabelbaantje
Deze stad is nauwelijks nog speelbaar, omdat mijn processor EN geheugen tegen hun randje lopen.
Ik ben de stad begonnen met een raster van 3x3 eerst helemaal aan te legen met basic weg. En daarna ben ik licht gaan varieren.
Snelbuslijnen lopen grotendeels via diagnale busbanen overal doorheen en trekken veel passagiers.
Havengebieden zijn door mij uit water op (schier-)eilanden aangelegd. Terminals op de havengebieden hebben een regio-code (letter plus cijfer), zodat ik kan zien naar welke regio/hub een goederentrein onderweg is.
Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar hele kaart: => LINK
Oh, da's best gaaf. Maar ik weet niet of m'n pc nog meer mods gaat waarderen. Ik heb al een heel leger aan mods.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:16 schreef sjappiehunter het volgende:
Nieuwe mod ontdekt. CLS Map viewer. Creëert een kaart van je stad in PNG/JPG etc. Je kan er een ov-kaart van maken.
Zie hier wat voorbeelden:
Lijn 1-29 = trams
Lijn 30-99 = buslijnen (normaal)
- waarbij lijn 51 = de cruise-express
- lijnen boven 51 zijn wat langer wat interregionaler
Lijn 100-119 = snelbuslijnen
Lijn 700-719 = haven-buslijnen
R-nummers = monorail-lijnen
T-nummers = trein-lijnen
F-nummers = ferry-lijnen
Letters = metrolijnen
Er is een ongenummerd kabelbaantje
Deze stad is nauwelijks nog speelbaar, omdat mijn processor EN geheugen tegen hun randje lopen.
Ik ben de stad begonnen met een raster van 3x3 eerst helemaal aan te legen met basic weg. En daarna ben ik licht gaan varieren.
Snelbuslijnen lopen grotendeels via diagnale busbanen overal doorheen en trekken veel passagiers.
Havengebieden zijn door mij uit water op (schier-)eilanden aangelegd. Terminals op de havengebieden hebben een regio-code (letter plus cijfer), zodat ik kan zien naar welke regio/hub een goederentrein onderweg is.
Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar hele kaart: => LINK
Deze mod gebruik je eenmalig om de kaart te genereren... maar neemt wel geheugen in als je 'm effe draait.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, da's best gaaf. Maar ik weet niet of m'n pc nog meer mods gaat waarderen. Ik heb al een heel leger aan mods.
Ik vind de looks juist belangrijk. Het spel spelen zoals het bedoeld is, kan mij weer niet boeien. CS heeft een enorme potentie om er geweldig uit te zien door het gebruik van props e.d. en dan vind ik leuk. De vanilla game ziet er gewoon niet mooi uit imo.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:17 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die met props en autootjes en treinwagonnen "om de looks" aan de slag gaan. Ik heb daar geen zin in.
Ik wil alleen werkende dingen. Een containeropslag dat eigenlijk een "park" is en bezoekers trekt vind ik raar. Auto's die je als props plaatst voor de looks heb ik niks mee.
Een parkeergarage moet functioneren, - niet als park - . Het is jammer dat dat niet zo werkt.
Hoeveel GB aan mods gebruik je op dit moment? Ik zit momenteel op 12 GB en dit is nog redelijk te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Deze mod gebruik je eenmalig om de kaart te genereren... maar neemt wel geheugen in als je 'm effe draait.
Ja ieder zijn benadering. Zie op YouTube soms hoe iemand een uur bezig is om een kruising te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:52 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik vind de looks juist belangrijk. Het spel spelen zoals het bedoeld is, kan mij weer niet boeien. CS heeft een enorme potentie om er geweldig uit te zien door het gebruik van props e.d. en dan vind ik leuk. De vanilla game ziet er gewoon niet mooi uit imo.
Toch leuk om te zien dat iedereen het heel anders speelt, ik heb bijna niks wat functioneel is nu. Als ik de stad zelf ga bouwen wel uiteraard, dan heb ik ook services nodig voor de inwoners. Echter zone ik niks, ik 'plop' elk gebouw waar ik het hebben wil.
[..]
Hoeveel GB aan mods gebruik je op dit moment? Ik zit momenteel op 12 GB en dit is nog redelijk te doen.
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruiktquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:14 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Ja ieder zijn benadering. Zie op YouTube soms hoe iemand een uur bezig is om een kruising te maken.
Ik ben meer van efficiënt vervoer aan te bieden. Om OV zo tof mogelijk te maken.
Waar kan ik zien hoeveel GB aan mods ik gebruik?
Bij mij 5,88 GBquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruikt
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
What else did you expect? Wie gaat er überhaupt een city builder spelen met een controller? Ik snap ook niet dat ze het nu óók voor de PS4 uitrollen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
Dit dusquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
What else did you expect? Wie gaat er überhaupt een city builder spelen met een controller? Ik snap ook niet dat ze het nu óók voor de PS4 uitrollen.
ik wilde die vlieg in je avatar wegjagen door te wapperen maar hij bleef zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik gebruik de loading screen mod (aanrader!). Versneld het opstarten van je stad enorm. Deze geeft ook aan hoeveel GB aan mods je gebruikt
Hoezo? Mensen zijn er redelijk positief over toch? D8 ik? Of heb ik het mis.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Denk koop even de Xbox versie zonder recensie te lezen. Ben er ff ingetuind hoor.
Ik heb 'm ook voor PS4 inmiddels en dat gelul dat je het niet met controller moet spelen slaat nergens op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen zijn er redelijk positief over toch? D8 ik? Of heb ik het mis.
Ik wou em wel halen voor de ps4 maar las over een save bug dat die je steden niet opslaat dus ik w8 wel op een patch
Precies, er ontbreken wel een aantal dingen en daarbij lagt ie bij een grotere stad vrij snel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook voor PS4 inmiddels en dat gelul dat je het niet met controller moet spelen slaat nergens op.
Vind wel dat het grafisch wat tegenvalt als je de PC versie er naast legt, oa. de blur is helemaal niet aanwezig bijvoorbeeld en vrij veel popin. Qua besturing vind ik het prima overigens. En het lijkt dat er wat dingen ontbreken, zoals terrein aanpassen.
Zo ver ben ik nog niet, maar het lijkt erop dat het release schema van PC gevolgd word.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:39 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Precies, er ontbreken wel een aantal dingen en daarbij lagt ie bij een grotere stad vrij snel.
Toch niet de wegen dichtgegooid hè?quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb laatst 1 woonwijk gratis openbaar vervoer gegeven in de hoop dat het verkeer zou afnemen. Helaas vertrokken alle inwoners van de wijk. Weet iemand waarom?
Er is gister dus een patch uitgekomen, die dat fixt .quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Nice! Ja ik wil em echt wel halen maar niet tot de save bug is gepatched.
Geen zin om een stad te bouwen en er uren in te steken als het daarna niet meer geladen kan worden
Het blijft gewoon een fantastische game hoor, ondanks de ontbrekende dingen ten opzichte van de PC versie. Gister was ik ook zo weer verdwaald in mijn stadje, oh daar nog wat boompjes, oh daar een parkje, oh wacht, daar is niet genoeg politie, oh ja, eindelijk high residential bouwen en offices! Waahhh, en weer een paar uur verder.quote:Major improvements:
- Totally reworked the save and loading system, it will no longer overwrite your previous save if the save process is interrupted in any way.
- The save indicator will no longer disappear before the save has completed.
- Unfortunately previously corrupted saves cannot be rescued. They should be correctly detected and a warning message will appear.
>> We would like to give a special thanks to all the users who reported and helped us track down the cause of this bug (and others too!), and recognize patience of those who waited for a fix.
- Made numerous optimisations allowing the ability to increase the simulation speed. If the simulation is struggling to keep up it will try to run as fast as it can.
- Fixed various memory leaks, and generally reduced the memory overhead of the game.
- Users should now be able to obtain all the achievements in game. If you load a save that still has the conditions met for unlocking the achievement you should be correctly awarded it.
- Fixed the bulldozer getting stuck open.
- Fixed a crash associated with the Guides.
Misc:
- Fixed an issue causing the "Swap sticks" option to not be saved correctly.
- Game Area Info Panel's close button is now localised correctly.
- District names will be updated when the locale changes.
- Budget panel will play the correct sound on opening.
- Removed a buzzing sound when the credits were allowed to play out.
- Partner Co-ordinator should now correctly appear as a role and not a person.
- Fixed a bug causing some tutorials not to appear.
- The "Left-Handed" control scheme should now work as indicated.
UI:
- Unique buildings should now get the "Already Built" icon if they have been built.
- Fixed an issue causing tutorial messages to appear when they should be behind the camera.
- You can now delete saved games from the Load Game panel.
- The tool-tip for the De-Zoning option should no-longer improperly refer to mouse controls.
- Fixed an issue that caused the Main Toolbar buttons to not be highlighted correctly when returning from a full screen window.
- The follow button on Citizen Vehicles will no longer disappear.
- "Line Options" now has a tool-tip.
- You can no longer put the game in an unresponsive state by closing a panel while it's already closing.
- All UI buttons should correctly indicate whether they are being pressed or not.
- Fixed various typos in localisations.
- The follow button will now disappear when a selected object moves out of your owned areas.
- Added a warning when trying to load a game while already in one.
- Arrows should no longer appear on menu items that cannot be toggled by pressing left or right.
- Added a "Reset Configuration" button to the Controls panel.
- The options panel should now wrap correctly.
- The "Invert Y Axis" option will now reset correctly.
- The "Press A" screen will now be correctly localised based on system language.
- Tutorial messages should no longer appear over the UI.
- Fixed various alignment and sizing issues.
- Fixed text overruns in some locales.
Nee Had alleen aangevinkt gratis vervoer en ineens gingen ze weg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch niet de wegen dichtgegooid hè?
welke oranje balk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:46 schreef Luppie0110 het volgende:
Hoe krijg ik die oranje bar minder vol? Van die DE zones markeren?
Een kwart van m'n dorp staat al leeg geloof ik. Hm, iemand een idee?
Nice dude! Nu nog ff wachten op een sale en dan issie van mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is gister dus een patch uitgekomen, die dat fixt .
Dat is hem! Thanks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
welke oranje balk?
is dat toevallig je vraag naar industrie (naast een blauwe en groene)? dan moet je juist meer industrie maken
Jawelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Is vraag naar industrie nou hetzelfde als vraag naar offices? Nee toch?
Ah oke. Toch wel. Ik vergeet dat telkens.quote:
Precies, de fundering leggen en knallen maar Dé reden dat ik sandbox speel, ik wil vanaf het begin gewoon lekker kunnen bouwen en niet in-game jarenlang moeten wachten tot ik een keer snelwegen enzo neer kan tiefen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Kwam er gister ineens achter dat je op PS4 tunnels kunt maken God, wat een genot, weer een paar uur verder alle lelijke overgangen en dergelijke weer om te bouwen. Het blijft wel prachtig spelen, precies waar ik naar op zoek was.
Mijn speelstijl: stad eerst bouwen, zorgen dat ik inwoners krijg, globale indeling wel een beetje in mijn hoofd zitten. Vervolgens loopt het, en vlieg ik over de stad heen, zie ik iets waar ik op dat moment een idee voor krijg hoe het beter zou kunnen; hoppa, projectje geboren.
Maar met sandbox heb je niet de noodzaak om een goed draaiende stad te bouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, de fundering leggen en knallen maar Dé reden dat ik sandbox speel, ik wil vanaf het begin gewoon lekker kunnen bouwen en niet in-game jarenlang moeten wachten tot ik een keer snelwegen enzo neer kan tiefen.
Moet je wel genoeg educatie hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Toch wel. Ik vergeet dat telkens.
Dan vanavond toch maar wat industrie wegmieteren en offices voor terugzetten.
Ik speel dus geen sandbox maar gewoon . En dat gaat vrij makkelijk, maak winst als een malle.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, de fundering leggen en knallen maar Dé reden dat ik sandbox speel, ik wil vanaf het begin gewoon lekker kunnen bouwen en niet in-game jarenlang moeten wachten tot ik een keer snelwegen enzo neer kan tiefen.
Ja, daar zat ik eerst even mee. Maar ik neem aan dat normale industrie ook nog wel belangrijk is, voor goederen die je daar maakt enzo. Of worden die gewoon bezorgd als je zelf geen industrie hebt? Want dan even haventje bouwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel genoeg educatie hebben.
Is het wat op de PS4? Wil eigenlijk ook kopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Kwam er gister ineens achter dat je op PS4 tunnels kunt maken God, wat een genot, weer een paar uur verder alle lelijke overgangen en dergelijke weer om te bouwen. Het blijft wel prachtig spelen, precies waar ik naar op zoek was.
Mijn speelstijl: stad eerst bouwen, zorgen dat ik inwoners krijg, globale indeling wel een beetje in mijn hoofd zitten. Vervolgens loopt het, en vlieg ik over de stad heen, zie ik iets waar ik op dat moment een idee voor krijg hoe het beter zou kunnen; hoppa, projectje geboren.
Ach, ik heb al 3 of 4 steden naar 150k inwoners geleid in de gewone speelmodus, dus sindsdien is het lekker zanddozen Vooral genot met die Nederlandse rijtjeshuizenquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar met sandbox heb je niet de noodzaak om een goed draaiende stad te bouwen.
Het is net zo verslavend als op de PC. Ontbreken wel wat functies zoals terraforming, alle DLC tot nu toe, en grafisch is het een tikje minder. Maar dat doet me niet zoveel, ook zonder alle DLC en toevoegingen was het al een geweldige game met een bizar hoog verslaving gehalte. Feit dat ik er in een week ik denk zo'n 20 uur in heb zitten zegt wel wat (werk ook gewoon en heb nog andere dingen te doen ).quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is het wat op de PS4? Wil eigenlijk ook kopen
Reload laatste savequote:Op vrijdag 1 september 2017 16:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat doet F4 eigenlijk? Ik drukte er per ongeluk op toen ik na een tijd bouwen bijna wilde opslaan. En toen kreeg ik opeens een laadscherm.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Reload laatste save
https://www.reddit.com/r/(...)s3b/do_not_press_f4/
Kan je in de standaard opties al uit zetten volgens mij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Is het bij jullie ook zo vaak donker? En regen? Is er een mod voor dat het altijd overdag is?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Reload laatste save
https://www.reddit.com/r/(...)s3b/do_not_press_f4/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |