SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenTTIets met road anarchy volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was het nou zo dat je wegen kon stacken of zit dat in een betaalde DLC? Ik wil de zesbaans (plus rotondes) laten liggen en daar direct boven de snelweg bouwen.Nait Soezn Moar BroeznFred
BeroepschagrijnVolgens mij heb ik nog iets te veel mods aan staan. Vandaag sinds lange tijd de C:S weer opgestart: eerst ware alle mods verdwenen en na het weggooien van mods en assets kwamen ze weer terug.
Leuke (vlakke) map gevonden, maar loopt direct vast bij de eerste de beste autosave
Aan de ene kant wel benieuwd waar het door komt, maar aan de andere kant ook geen zin om alle 86 items door te lopen die ik uit de Worksop heb geplukt.So we just called him FredEnGCatjuh
Enge katAdvanced Road Anarchy + eventueel No Pillars ja. Move-it is ook een handige mod om de constructie te versimpelen (bijvoorbeeld de hele weg selecteren, kopiëren en dan met page up verhogen of verlagen voor de 2e laag).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:25 schreef Divje het volgende:
TT
[..]
Iets met road anarchy volgens mij.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergEnGCatjuh
Enge katZou goed kunnen dat je nog een defecte of niet-geüpdatete mod aan hebt staan. Je zou in Content Manager - Mods de mods kunnen selecteren op laatste update; als er een essentiële mod is die lang niet geüpdate is, dan is dat vrij waarschijnlijk de oorzaak.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:25 schreef FredvZ het volgende:
Volgens mij heb ik nog iets te veel mods aan staan. Vandaag sinds lange tijd de C:S weer opgestart: eerst ware alle mods verdwenen en na het weggooien van mods en assets kwamen ze weer terug.
Leuke (vlakke) map gevonden, maar loopt direct vast bij de eerste de beste autosave
Aan de ene kant wel benieuwd waar het door komt, maar aan de andere kant ook geen zin om alle 86 items door te lopen die ik uit de Worksop heb geplukt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.Hell To The LiarsDrizzt_DoUrden
RawrDie heb ik eergister ook voor de gein gekekenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:36 schreef Droopie het volgende:
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katPg up/dn is toch niet zo moeilijk? Behalve dat is het exact hetzelfde als normale wegen neerkwakken. Misschien het enige andere nuttige dat je moet weten is dat je (zonder anarchy mod) 12u hoogte nodig hebt om over een andere weg heen te kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:36 schreef Droopie het volgende:
Deze heb ik dus gekeken en was heel leerzaam voor mij
Natuurlijk faal ik nog regelmatig, maar ik zoek eigenlijk deel 2 hiervan of een uitleg die na de basis rustig verder kabbelt.
8000 inwoners heeft mijn stadje nu, en ik moet goede uitleg hebben hoe ik snelwegen hoog in de lucht kan maken bijvoorbeeld (en ja die knopjes heb ik gebruikt maar het lukt nog niet )
en nog veel meer vragen, waarbij ik beter een YouTube tutorial kan zien in plaats van jullie bestoken met tig vragen.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergDrizzt_DoUrden
RawrWelke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenis dat niet precise engineering?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!Fred
BeroepschagrijnWat hij zegt:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke mod laat je trouwens weten hoe lang je weg is (aantal blokjes), hoe hoog 'ie is en hoeveel graden een bocht is? Ik zag dat gister of eergister in een let's play en vond dat toch wel heel erg handig!quote:So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrDat is 'mquote:Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenDrizzt_DoUrden
RawrZiet er erg relaxed uit, maar is het wel verstandig om direct aan die grote weg te bouwen? En gaat die afrit niet voor enorme files zorgen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:05 schreef FredvZ het volgende:
Autosave gefixt en begonnen aan een boerendorpje:
[ afbeelding ]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenFred
BeroepschagrijnUiteraard gaat dat voor problemen zorgen, net zoals in het echtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziet er erg relaxed uit, maar is het wel verstandig om direct aan die grote weg te bouwen? En gaat die afrit niet voor enorme files zorgen?
Zodra de drukte te groot wordt komt er een randwegSo we just called him FredFred
Beroepschagrijn*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigSo we just called him FredDrizzt_DoUrden
Rawrquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigDingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdencities skylines: the walking dead simulatorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigFred
BeroepschagrijnHet heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik kan nu lekker doorbouwen:
So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrZo hoppetee over het akkerland heenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:34 schreef FredvZ het volgende:
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik kan nu lekker doorbouwen:
[ afbeelding ]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenFred
BeroepschagrijnDat verdwijnt vanzelf welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo hoppetee over het akkerland heen
So we just called him Fredis het trouwens echt akkerland of gewoon onbebouwd groen land?
ik heb nooit echt met akkers gewerkt in deze gameFred
BeroepschagrijnEr zitten (bij mijn weten) geen akkers in Cities: Skylines. Deze map geeft de illusie dat er weilanden zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:28 schreef mschol het volgende:
is het trouwens echt akkerland of gewoon onbebouwd groen land?
ik heb nooit echt met akkers gewerkt in deze gameSo we just called him Fredah duidelijk,.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er zitten (bij mijn weten) geen akkers in Cities: Skylines. Deze map geeft de illusie dat er weilanden zijn.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?Drizzt_DoUrden
RawrUiteraard, gewoon een district maken, dan op het tweede tabje klikken, tractor selecteren en weer op het district klikken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk,.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katJa dat kan, alleen de maximale plotsize in C:SL is nog altijd 4x4. Dus echt grote stukken akkerland krijg je zo niet. Dan moet je toch zelf gaan klooien met props en decals.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk,.
ik was er benieuwd naar omdat: in simcity kon je, als je low density industrie genoeg ruimte gaf, wel akkers e. d. krijgen
kan je misschien met districten aangeven dat er boeren moeten komen?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergEnGCatjuh
Enge katHeb je misschien nog zo'n oude Overwatch of ARIS mod aanstaan ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef FredvZ het volgende:
*zucht*
Hearses wilden niet spawnen, dus doden bleven overal liggen. Oplossing: mods uitzetten.
Wil ik mijn spel opslaan, wéér een crash. Zo blijven we bezigThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergFred
BeroepschagrijnNa het uitschakelen van Traffic++ is het probleem opgelost.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je misschien nog zo'n oude Overwatch of ARIS mod aanstaan ofzo?So we just called him Fredjammer, achja..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja dat kan, alleen de maximale plotsize in C:SL is nog altijd 4x4. Dus echt grote stukken akkerland krijg je zo niet. Dan moet je toch zelf gaan klooien met props en decals.
vanavond misschien toch maar proberen weer iets wat op een stad lijkt uit de grond te stappen, veel te lang geleden alweerFred
BeroepschagrijnEn zo zie je maar dat vooruitkijken best handig is:
Aan de onderzijde van de rivier loopt de weg naar het dorpje hierboven. Aan de bovenzijde de ontsluiting naar het stadscentrum waar ik de weg al verbreed heb.
De stroomvoorziening aan de onderkant ligt nu dus aan de verkeerde kant van de wegSo we just called him FredFred
BeroepschagrijnZo, nieuwe brug:
Ondertussen loopt de bypass bij het dorpje ook vol:
[ Bericht 41% gewijzigd door Fred op 04-02-2017 23:33:34 ]So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrIk moet zeggen dat ik het een opmerkelijke snelweg vind, vooral onderin, waar de ene weg rechtdoor gaat en de andere in 90-graden geknakt ergens anders naartoe gaatDingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenFred
BeroepschagrijnVan oorsprong was dit een kruising en liep de weg van rechts door het dorp heen.quote:Op zondag 5 februari 2017 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een opmerkelijke snelweg vind, vooral onderin, waar de ene weg rechtdoor gaat en de andere in 90-graden geknakt ergens anders naartoe gaat
Daar heb ik later een viaduct van gemaakt, met twee verbindingswegen (post staat met foto staat hier boven nog).
Doordat het verkeer maar bleef toenemen heb ik een randweg langs het dorpje gemaakt en de twee doorgaande wegen daar op aangesloten. Met een iets wat bijzondere constructie
Ik ben hier precies in de hoek van de map begonnen, dus er is ook weinig ruimte om de weg met een vloeiendere boog.So we just called him FredDrizzt_DoUrden
RawrIk ben sinds eergisteravond bezig met een groot dorp zonder industrie. Dat wil zeggen: alleen maar Low Residential, Low Commercial en Offices. Vooral de Res is leuk, met alleen maar rijtjeshuizen
Het is wel een enorme grid geworden aangezien ik zoveel mogelijk huizen wil bouwen, en heb na 2 vakken volstampen slechts zo'n 29k residents, maar dat is niet erg. Eén gigantische woonwijk, één lange "strip" met winkels en drie gebieden met offices.
Heb ook flink wat vuilnisbelten neergezet zodat ik daar pas veel later last mee ga krijgen, 20 metrostations aangelegd die dmv een lange kronkellus alles met elkaar verbinden en weer een "Fun Town" aangelegd, waar tot nu toe een stadion, een grote winkel en drie speciale officegebouwen staan.
Ik ga zometeen vakje 3 en 4 kopen en die op dezelfde manier inrichten. Het prettige van geen industrie hebben is dat de wegen lekker rustig zijn, behalve op een knelpunt in het midden, maar dat is met speciale afslagen ook snel gefixt.
Even een overzichtje van Maaskantje (jaja, ik keek die films weer en moest het zo noemen ):
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenMrTorture
Welcome to the torture chamberDat grid based vind ik altijd wel mooi voor een buiten-/arbeiderswijk
maar voorlopig bouw ik niets na 30 minuten laden doet-ie helemaal niets meer, dus ik mag troubleshootenNo fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?Ziet er best wel netjes uit ondanks dat het grid-based is.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben sinds eergisteravond bezig met een groot dorp zonder industrie. Dat wil zeggen: alleen maar Low Residential, Low Commercial en Offices. Vooral de Res is leuk, met alleen maar rijtjeshuizen
Het is wel een enorme grid geworden aangezien ik zoveel mogelijk huizen wil bouwen, en heb na 2 vakken volstampen slechts zo'n 29k residents, maar dat is niet erg. Eén gigantische woonwijk, één lange "strip" met winkels en drie gebieden met offices.
Heb ook flink wat vuilnisbelten neergezet zodat ik daar pas veel later last mee ga krijgen, 20 metrostations aangelegd die dmv een lange kronkellus alles met elkaar verbinden en weer een "Fun Town" aangelegd, waar tot nu toe een stadion, een grote winkel en drie speciale officegebouwen staan.
Ik ga zometeen vakje 3 en 4 kopen en die op dezelfde manier inrichten. Het prettige van geen industrie hebben is dat de wegen lekker rustig zijn, behalve op een knelpunt in het midden, maar dat is met speciale afslagen ook snel gefixt.
Even een overzichtje van Maaskantje (jaja, ik keek die films weer en moest het zo noemen ):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.Drizzt_DoUrden
RawrZo, heb 4 vakken volgebouwd, op naar de volgende 2Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenDrizzt_DoUrden
RawrAltijd prettig, zo'n file:
Linksboven (bijna) alle speciale gebouwen, incl vliegveld, treinstation* en metro** en in het midden het winkelcentrum met 4 toegangen, maar alles komt vanaf links Verder willen alle idioten die linksboven met het vliegtuig of de trein aankomen persé naar een Japanese Garden of Dog Park in het winkelcentrum.
* heb centraal in de "Buy shit here", oftewel het winkelcentrum, ook een treinstation.
** heb in totaal zo'n 25 metrostations, dus het leeuwendeel gaat van linksboven naar de andere toe. Helaas is er nog een shit ton aan auto's die nog meer verkeer toevoegt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenjogy
HersenflatulentZijn het vrachtwagens? Doe anders eens een vrachtstation bij de commercie.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]Drizzt_DoUrden
RawrVeel vans en box trucks ja, en heb een cargo station bij de commercie staan.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:03 schreef jogy het volgende:
Zijn het vrachtwagens? Doe anders eens een vrachtstation bij de commercie.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenDrizzt_DoUrden
RawrWegennetwerk:
Nadat ik een verhoogd voetpad van vliegveld naar metro maakte is het een stuk rustiger geworden in Fun Town, maar de grootste drukte blijft toch centraal zitten. Wellicht is het een goed idee om alle grote winkels daar weg te halen, het gebied te veranderen in een woonwijk en de winkels in een uithoek te plaatsen?Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katWat misschien ook nog kan helpen, naast het vrachtstation wat je blijkbaar al hebt, is het maken van meerdere ingangen in je commercial-district, ipv die ene aan de bovenkant.
Misschien zijn er wel meer maar is het nu niet zichtbaar
Edit: En die cloverleafs aanpassen, bijvoorbeeld naar stack- of turbine-interchanges. Want cloverleafs hebben merge-before-split en zijn daardoor niet erg efficient.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergDrizzt_DoUrden
RawrIk was bovenstaande post nog aan het editen, maar bedankt voor je input Er zijn 3 ingangen naar het commercial district en de rechter wordt ook gebruikt, al is dat vele malen minder dan de linker.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat misschien ook nog kan helpen, naast het vrachtstation wat je blijkbaar al hebt, is het maken van meerdere ingangen in je commercial-district, ipv die ene aan de bovenkant.
Misschien zijn er wel meer maar is het nu niet zichtbaar
Edit: En die cloverleafs aanpassen, bijvoorbeeld naar stack- of turbine-interchanges. Want cloverleafs hebben merge-before-split en zijn daardoor niet erg efficient.
Ik heb wel speciale interchanges gedownload, maar om die te gebruiken moet ik flink wat slopen. Niet dat dat erg is, maar ik hou het altijd het liefst zoveel mogelijk hetzelfde.
Ik ben van plan om alle grote winkels te slopen en ze linksonder op de kaart opnieuw neer te zetten, met diverse "60 Wide Highway DCMI"-ingangen, eens zien of dat werkt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katLet wel op dat meerdere ingangen alleen zin heeft als die meerdere ingangen ook daadwerkelijk elk een kortste weg vertegenwoordigen. Dus als al het verkeer uit één richting komt, dan ligt het maar net aan de plaatsing van deze ingangen of het nut heeft of niet (of de weg die die ingang biedt daadwerkelijk sneller is). Wat je misschien beter kunt doen, is het commercial district aan twee kanten om een snelweg heen te leggen, zodat je in ieder geval gelijk het verkeer voor links- en rechts scheidt.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was bovenstaande post nog aan het editen, maar bedankt voor je input Er zijn 3 ingangen naar het commercial district en de rechter wordt ook gebruikt, al is dat vele malen minder dan de linker.
Ik heb wel speciale interchanges gedownload, maar om die te gebruiken moet ik flink wat slopen. Niet dat dat erg is, maar ik hou het altijd het liefst zoveel mogelijk hetzelfde.
Ik ben van plan om alle grote winkels te slopen en ze linksonder op de kaart opnieuw neer te zetten, met diverse "60 Wide Highway DCMI"-ingangen, eens zien of dat werkt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergDrizzt_DoUrden
RawrDa's waar ja. Er zit rechtsboven ook nog een afrit naar de stad, vanwaar het niet al te lang duurt voor men bij de winkels kan zijn, maar dat stuk wordt gewoon niet gebruikt, tenzij cims van buiten de stad naar het kleinere Fun Town willen rijden.
Verder heb ik gisteravond de rest van de kaart gewoon volgegooid met huizen en kantoren, dus het idee van winkels linksonder gaat al niet meer door Misschien ga ik ze gewoon slopen en kunnen ze het schijt krijgen, met hun gezeur om grote winkels (verder ook niet meer aan gedacht tijdens het inrichten van vak 5 en 6).Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenDrizzt_DoUrden
RawrMeh, computer heeft er niet echt zin meer in nu ik 6 vakken volgestampt heb, traag als dikke stront door een trechter dankzij m'n 8 gig geheugenDingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katDat komt niet door je RAM, maar door je processor. Het aantal agents (cims/auto's/etc) die heen en weer bewegen wordt langzaamaan te veel om het bij de originele framerate uit te rekenen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, computer heeft er niet echt zin meer in nu ik 6 vakken volgestampt heb, traag als dikke stront door een trechter dankzij m'n 8 gig geheugenThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse BergDrizzt_DoUrden
RawrHm, ik heb een i5-4570 @ 3.20GHz, nooit eerder deze stroperigheid meegemaakt, ook niet in steden waar 2x zoveel inwoners zijn, flink wat industrie, veel winkels etc etc.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat komt niet door je RAM, maar door je processor. Het aantal agents (cims/auto's/etc) die heen en weer bewegen wordt langzaamaan te veel om het bij de originele framerate uit te rekenen.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenEnGCatjuh
Enge katOh dat is raar. Misschien dat er dan toch ook zulke traagheid kan ontstaan door het gebruik van mods icm veel agents?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm, ik heb een i5-4570 @ 3.20GHz, nooit eerder deze stroperigheid meegemaakt, ook niet in steden waar 2x zoveel inwoners zijn, flink wat industrie, veel winkels etc etc.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |