Eraf weet ik niet, maar zou je, gezien de beschadigingen, niet beter de boel vernieuwen? Stukje van de remleiding snijden, nieuwe koppeling naar flexleidingkje, klaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:58 schreef gojiberry het volgende:
https://drive.google.com/(...)cEU/view?usp=sharing
Zoals je op de foto al kan zien wordt het een lastige klus, moer met steeksleutel 11 kwam niet los, na gebruik IMAL zelfde verhaal.
Vervolgens met waterpomp tang geprobeerd; moer kapot gedraaid.
Wie een idee hoe ik dat ding eraf kan krijgen? (ruimte is beperkt in wielkast)?
Remslang vervangen; dat is niet zo'n punt. Maar de moer moet eraf (gaat sowieso een nieuwe op).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:01 schreef halfway het volgende:
Eraf gaat wel lukken, maar dan? wat is de bedoeling?
quote:
Open ringsleutel (vaak ook leidingsleutel genoemd).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
Je hebt speciale 6 kants sleuteltjes voor remleidingen met zo'n sneetje erin om hem om de leiding heen te schuiven. Die zijn er niet voor niets.. Steeksleutel op remleiding is bijna garantie voor een kapotte moer, maar zo ver was je nu al. Moer splitsen met een scherp beiteltje, of lostikken met een beiteltje.. Haal alles maar alvast nieuw iig, want het is nu gewoon deaud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |