abonnement Unibet Coolblue
pi_168643811
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 03:17 schreef SpecialK het volgende:
Farage heeft gewoon gelijk natuurlijk.

Oh en dat Guy Verhofstadt weer de discriminatiekaart trekt is niet zo vreemd. Uiteindelijk is dat wat natie-staten doen als ze een visum-systeem hanteren en selectieve regels toepassen op verschillende buitenlanden. Dat is gewoon discriminatie maar guess what... dat mag gewoon. Een overheid is een buitenlander in een buitenland niks schuldig. Dus hij moet gewoon zijn bek houden met zijn selectieve outrage.
Zo is het en niet anders.
pi_168643850
Laat je je wel erg kennen als je met zo'n papiertje daar gaat zitten. Wat een kleuterniveau.
pi_168643963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij liep toen toch ook weg? Daar is niets fakes aan.
Dat hij zich bedacht heeft en (na de shitstorm die hij daardoor over zich heen kreeg) toch zijn verantwoordelijkheid nam doet daar weinig aan af. Wel ok dat hij zich bedacht heeft, ook al ben ik het niet met hem eens.

Snap niet zo goed waarom je het fake-nieuws noemt in deze, aangezien het geen fake-nieuws was, hij werkelijk van plan was zich terug te trekken.
Hij heeft zich helemaal niet bedacht, hij is destijds gestopt met de partijleider van UKIP zijn nadat hij een enorme mijlpaal had bereikt na vele jaren hard werk. Hij heeft geen enkele functie opgegeven die iets in de Brexit te betekenen had kunnen hebben want die bekleedde hij gewoon niet. Hij kan vanuit het EP natuurlijk wel de EC aanspreken op het verloop van de onderhandeling, maar zijn zetel heeft hij daartoe dan ook gewoon behouden.

En dan komen de media vertellen dat hij in blinde paniek wegloopt van de situatie die hij zelf heeft helpen veroorzaken omdat hij geschrokken zou zijn van de puinhoop van een waardeloze Pond, instortende beurzen en een snel oplopende werkloosheid, allemaal dingen die helemaal niet gebeurd zijn. Tjongejonge, wat zijn de media toch onmisbaar in een democratie, die ernstig bedreigd is maar waarvoor ze de andere kant opkijken. En jij slikt het allemaal maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168644089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk volslagen van de pot gerukt dat een verkozen parlementarier niet gewoon zijn mening kan geven zonder dat een stelletje kleine kinderen er doorheen begint te schreeuwen en briefjes gaat maken met een opmerking. Volgende keer 2 vingers achter zijn hoofd opsteken?

En dan zet die voorzitter die schreeuwers er niet uit, maar gaat hij de parlementarier die aan het woord is bestraffend toespreken omdat hij geen respect zou tonen voor de EC omdat hij zegt dat niet verkozen is en de wetgevende bevoegdheid heeft, wat gewoon een feit is.....

Kan dat corrupte gezelschap met al dat belastinggeld nou echt geen betere schijnvertoning optuigen?
De EC is gewoon indirect verkozen, daar heeft de heer Farage als EP'er alle invloed op kunnen en mogen uitvoeren. Maar nee, meneer Farage geeft nooit thuis wanneer hij daadwerkelijk iets kan doen. Hij komt alleen maar wanneer hij een nietszeggende speech voor de tv kan geven die op beleid geen enkele invloed heeft.

Hij is zelf gewoon een zakkenvuller eerste klas. Dat tonen zijn afwezigheid, het in dienst hebben van zijn vrouw en anderen terwijl ze niks doen duidelijk aan.
Dan ben ik nog niet eens begonnen over al zijn andere leugens en schofferingen die hij constant bezigt om maar aandacht te krijgen van mensen die nergens verstand van hebben maar wel de hele dag menen te moeten klagen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 18:35:24 #55
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168644281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:22 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

De EC is gewoon indirect verkozen, daar heeft de heer Farage als EP'er alle invloed op kunnen en mogen uitvoeren. Maar nee, meneer Farage geeft nooit thuis wanneer hij daadwerkelijk iets kan doen. Hij komt alleen maar wanneer hij een nietszeggende speech voor de tv kan geven die op beleid geen enkele invloed heeft.

Hij is zelf gewoon een zakkenvuller eerste klas. Dat tonen zijn afwezigheid, het in dienst hebben van zijn vrouw en anderen terwijl ze niks doen duidelijk aan.
Dan ben ik nog niet eens begonnen over al zijn andere leugens en schofferingen die hij constant bezigt om maar aandacht te krijgen van mensen die nergens verstand van hebben maar wel de hele dag menen te moeten klagen.
Indirect gekozen door mensen die het volk niet vertegenwoordigen. Je moet wel heel veel fantasie hebben om dat democratie te noemen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 3 februari 2017 @ 18:58:48 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168644822
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 17:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

HIj meet dat de EU een anti Amerikaans project is. Dat is natuurlijk een pertinente leugen.

En waarom zou je geen kritiek mogen hebben op een democratisch gekozen leider? NIet erg democratisch van onze Nigel.
Oeh, zit je mobiel of is het opwinding.
Natuurlijk is de EU tot een anti amerikaans project geworden, de Euro is er om de Dollar af te lossen als de internationale munt. En kritiek op mensen is prima, inhoudelijke kritiek, argumenten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:00:57 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168644871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 17:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, als meneer Farage zijn zakken volpropt met als enige bijdrage het constant beledigen en belachelijk maken van anderen dan is het niet zo raar als ze een keertje wat terug doen.
Waarom zie jij terechte kritiek op het bijzonder lage democratische gehalte zodanig? Je zou je moeten schamen dat je van Mierlo in je usericon hebt staan, die stond nu juist voor meer en directere democratie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168646165
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zie jij terechte kritiek op het bijzonder lage democratische gehalte zodanig? Je zou je moeten schamen dat je van Mierlo in je usericon hebt staan, die stond nu juist voor meer en directere democratie.
Nog steeds geen argumenten. We wachten nog steeds, Piet.
pi_168646850
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:35 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Indirect gekozen door mensen die het volk niet vertegenwoordigen. Je moet wel heel veel fantasie hebben om dat democratie te noemen.
Je bent vrij om op wie dan ook te stemmen in het EP. Ik verbaas me vooral over jou fantasie om alles maar weg te zetten als niet-democratisch omdat het je niet zint.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 21:28:54 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168648954
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zie jij terechte kritiek op het bijzonder lage democratische gehalte zodanig? Je zou je moeten schamen dat je van Mierlo in je usericon hebt staan, die stond nu juist voor meer en directere democratie.
Aan azijnpissers die alleen maar lopen te zieken a la Farage heb je als democratie ook niks. De man is niet voor verbetering of democratisering. De man zit er alleen voor zijn eigen narcistische persoontje en wat er verder gebeurt boeit m ook niet.
pi_168650154
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 03:17 schreef SpecialK het volgende:
Farage heeft gewoon gelijk natuurlijk.
Dat sowieso. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168659154
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:23 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Je bent vrij om op wie dan ook te stemmen in het EP. Ik verbaas me vooral over jou fantasie om alles maar weg te zetten als niet-democratisch omdat het je niet zint.
Een niet-democratisch stelsel goedpraten omdat het je toevallig wel goed uitkomt. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aan azijnpissers die alleen maar lopen te zieken a la Farage heb je als democratie ook niks. De man is niet voor verbetering of democratisering. De man zit er alleen voor zijn eigen narcistische persoontje en wat er verder gebeurt boeit m ook niet.
Juist door de Brexit en opkomende eurosceptische partijen in heel Europa, menen pro-EU EP-leden juist dat de EU moet hervormen. Uiteraard vullen praatjes geen gaatjes maar het is een begin.
paypal.me/taaladvies
pi_168659243
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:54 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Een niet-democratisch stelsel goedpraten omdat het je toevallig wel goed uitkomt. :')
Wat is er dan niet-democratisch aan?

quote:
Juist door de Brexit en opkomende eurosceptische partijen in heel Europa, menen pro-EU EP-leden juist dat de EU moet hervormen. Uiteraard vullen praatjes geen gaatjes maar het is een begin.
Tja, en als er dan zinnige hervormingen worden voorgesteld zijn de anti-Europese typetjes weer flink beledigd en kwaad _O-
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:00:47 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168659263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aan azijnpissers die alleen maar lopen te zieken a la Farage heb je als democratie ook niks. De man is niet voor verbetering of democratisering. De man zit er alleen voor zijn eigen narcistische persoontje en wat er verder gebeurt boeit m ook niet.
Mensen wegzetten als trollen en azijnpissers is geen argument.

Democratie voor een bepaalde elite. Duidelijk je ware gezicht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168659504
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:23 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Je bent vrij om op wie dan ook te stemmen in het EP.
Nee, dat is gewoon niet waar.
quote:
Ik verbaas me vooral over jou fantasie om alles maar weg te zetten als niet-democratisch omdat het je niet zint.
Het zint mij niet omdat het niet democratisch is. Het is geen Europees parlement, maar een parlement van de EU, met nationale hoekjes. Het is dus ook geen volksvertegenwoordiging, en het is niet eens een wetgevend orgaan.

Ik ben niet tegen een EU, geef het een echte grondwet en hou daadwerkelijk Europese verkiezingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168659632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet waar.

[..]

Het zint mij niet omdat het niet democratisch is. Het is geen Europees parlement, maar een parlement van de EU, met nationale hoekjes. Het is dus ook geen volksvertegenwoordiging, en het is niet eens een wetgevend orgaan.

Ik ben niet tegen een EU, geef het een echte grondwet en hou daadwerkelijk Europese verkiezingen.
Je snapt dat bewust voor dit veredelde districtenstelsel is gekozen? Iets wat eigenlijk in de meeste EU-landen ook erg gebruikelijk is. En wat ook prima voor een democratisch verkozen volksvertegenwoordiging zorgt.

Of ben jij er zo een die jankt dat hij graag op Farage had willen stemmen?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:52:31 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168660274
Dit is toch niet zo controversieel? Farage is inderdaad een leugenaar:

http://www.independent.co(...)u-turn-a7102831.html

Eerst 350 miljoen pond aan de NHS beloven en vervolgens daarop terugkomen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168660714
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je snapt dat bewust voor dit veredelde districtenstelsel is gekozen?
Ik snap zelfs waarom en het was niet de democratische inborst.

quote:
Of ben jij er zo een die jankt dat hij graag op Farage had willen stemmen?
Ik wil graag zelf een wetgever kiezen ja, daar heb ik geen voorselectie door een ander voor nodig. Dat zijn Iraanse toestanden met hun raad van hoeders, maar de Iraniers mogen dan tenminste nog een wetgever kiezen ipv een praatclub.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168660782
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik snap zelfs waarom en het was niet de democratische inborst.

[..]

Ik wil graag zelf een wetgever kiezen ja, daar heb ik geen voorselectie door een ander voor nodig. Dat zijn Iraanse toestanden met hun raad van hoeders, maar de Iraniers mogen dan tenminste nog een wetgever kiezen ipv een praatclub.
Ok, het lijkt er op dat je niet zo goed snapt dat districtenstelsels heel gebruikelijk zijn. Nederland is eerder de uitzondering met ons stelsel.. En districtenstelsels kunne prima democratisch werken.
  Redactie Games zaterdag 4 februari 2017 @ 14:23:49 #70
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168662227
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ok, het lijkt er op dat je niet zo goed snapt dat districtenstelsels heel gebruikelijk zijn. Nederland is eerder de uitzondering met ons stelsel.. En districtenstelsels kunne prima democratisch werken.
Integendeel, districtenstelsels zijn bagger:
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168662287
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:23 schreef Puddington het volgende:

[..]

Integendeel, districtenstelsels zijn bagger:
Je kan ook evenredige vertegenwoordiging binnen een district hebben. Werkt best prima in bv Duitsland en Belgie. Of het EP.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:39:04 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168668833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:54 schreef Taaladvies het volgende:

Juist door de Brexit en opkomende eurosceptische partijen in heel Europa, menen pro-EU EP-leden juist dat de EU moet hervormen. Uiteraard vullen praatjes geen gaatjes maar het is een begin.
Als Farage nou eens constructief over zaken was begonnen. Maar die kerel loopt alleen een beetje te zieken.

Het simplistische dilemma tussen status quo en alles kapot maken is door types als hij in de wereld geholpen. Daar hebben we dus niks aan.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:42:39 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168668962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen wegzetten als trollen en azijnpissers is geen argument.

Democratie voor een bepaalde elite. Duidelijk je ware gezicht.
Dat heeft meneer Farage zelf over zich afgeroepen. Die doet lekker populair door mensen makkelijk af te zeiken en een beetje te etterbakken. Zo kan iedereen wel wat fans vergaren. Ik heb de man nog nooit op iets nuttigs kunnen betrappen.

En ben jij ineens van "het volk". Dat is ook nieuw.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:55:57 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168669495
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]


En ben jij ineens van "het volk". Dat is ook nieuw.
Ik ben voor democratie, dat is iets wat jij blijkbaar niet begrijpt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168670600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als Farage nou eens constructief over zaken was begonnen. Maar die kerel loopt alleen een beetje te zieken.

Het simplistische dilemma tussen status quo en alles kapot maken is door types als hij in de wereld geholpen. Daar hebben we dus niks aan.
Als de EU nou middels een overtuigend democratisch mandaat was opgebouwd op sterke fundamentele waarden en het proces van meer landen opnemen langzamer was gegaan had het project misschien enige kans van slagen gehad. Helaas is het project gedoemd te falen en slinkt het draagvlak onder de bevolking. Accepteer de diversiteit tussen soevereine Europese landen nou maar en doek die malle tent in Brussel snel op.
paypal.me/taaladvies
pi_168670814
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:24 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Als de EU nou middels een overtuigend democratisch mandaat was opgebouwd op sterke fundamentele waarden en het proces van meer landen opnemen langzamer was gegaan had het project misschien enige kans van slagen gehad. Helaas is het project gedoemd te falen en slinkt het draagvlak onder de bevolking. Accepteer de diversiteit tussen soevereine Europese landen nou maar en doek die malle tent in Brussel snel op.
Met als gevolg dat de economie in ieder afzonderlijk land langzaam naar beneden keldert? Leuk dat je de EU in z'n geheel op wil doeken, maar het is niet dat die 'malle tent' niet garant staat voor de handelsbelangen bijvoorbeeld.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:48:03 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168671494
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben voor democratie, dat is iets wat jij blijkbaar niet begrijpt.
Ik ook, en Nigel Farage een narcistische nietsnut vinden is daarin mijn goed recht.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:02:05 #78
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168671891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ook, en Nigel Farage een narcistische nietsnut vinden is daarin mijn goed recht.
Die mening heeft niet met democratie te maken.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:02:42 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168671905
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:02 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Die mening heeft niet met democratie te maken.
Waarom niet? Wat is er ondemocratisch aan die mening?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:05:12 #80
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168671973
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat is er ondemocratisch aan die mening?
Niets. Het heeft gewoon niets met democratie te maken. Het is gewoon een mening.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168672373
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met als gevolg dat de economie in ieder afzonderlijk land langzaam naar beneden keldert? Leuk dat je de EU in z'n geheel op wil doeken, maar het is niet dat die 'malle tent' niet garant staat voor de handelsbelangen bijvoorbeeld.
Denken dat de economie instort als de EU verdwijnt is een achterhaald idee. Europa staat nergens garant voor, wij staan garant voor Europa. Probeer het eens te begrijpen. We're all doomed.
paypal.me/taaladvies
pi_168672522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Denken dat de economie instort als de EU verdwijnt is een achterhaald idee.
Instorten niet, maar de EU zorgt natuurlijk dat de handel tussen alle Europese landen zo gestroomlijnd mogelijk verloopt. Daar lijkt me niets mis mee.
pi_168672879
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Instorten niet, maar de EU zorgt natuurlijk dat de handel tussen alle Europese landen zo gestroomlijnd mogelijk verloopt. Daar lijkt me niets mis mee.
Dan gaan we z.s.m. terug naar de EG. Worden we het toch nog eens.
paypal.me/taaladvies
pi_168673281
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:34 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dan gaan we z.s.m. terug naar de EG. Worden we het toch nog eens.
Om er dan weer achter te komen waarom we in de jaren 80 richting EU gingen :s)
pi_168673387
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:47 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Om er dan weer achter te komen waarom we in de jaren 80 richting EU gingen :s)
Daar was een legitieme reden voor? Leg eens uit Frits.
paypal.me/taaladvies
pi_168673460
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:51 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Daar was een legitieme reden voor? Leg eens uit Frits.
Omdat we in de EG tegen van alles aan liepen dat niet werkte omdat het los zand was. Als je over de goede oude EG spreekt dan wil je dus een gemeenschappelijke markt, zonder gemeenschappelijke regels die je kunt afdwingen indien een lid zich er niet aan houdt. Succes met je gemeenschappelijke markt dan.
pi_168673515
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:55 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Omdat we in de EG tegen van alles aan liepen dat niet werkte omdat het los zand was. Als je over de goede oude EG spreekt dan wil je dus een gemeenschappelijke markt, zonder gemeenschappelijke regels die je kunt afdwingen indien een lid zich er niet aan houdt. Succes met je gemeenschappelijke markt dan.
Vaag verhaal.
paypal.me/taaladvies
pi_168674586
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:57 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Vaag verhaal.
Goede argumenten, blijkt wel dat je veel weet over de EG en de EU en de geschiedenis daarvan.
pi_168678255
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Goede argumenten, blijkt wel dat je veel weet over de EG en de EU en de geschiedenis daarvan.
Je komt met NUL argumenten waar ik eventueel tegen zou kunnen ageren. :')
paypal.me/taaladvies
pi_168678450
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:49 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Je komt met NUL argumenten waar ik eventueel tegen zou kunnen ageren. :')
Ik heb je een uiteenzetting van de EG gegeven, doe er je ding mee ^O^
pi_168679053
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 01:03 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Ik heb je een uiteenzetting van de EG gegeven, doe er je ding mee ^O^
_O- :')
Uiteenzetting? Wanneer?
paypal.me/taaladvies
pi_168680011
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 00:49 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Je komt met NUL argumenten waar ik eventueel tegen zou kunnen ageren. :')
Hij heeft wel een punt hoor. Zie hier regelmatig figuren beweren dat de EEG zo vreselijk veel beter was dan de EUen dat we daar naar terug zouden moeten. Maar wat dan het grote verschil is of waarom het zoveel beter zou zijn wordt nooit duidelijk...

Het idee dat jij niet zoveel snapt van de Europese samenwerking kan ik dus wel begrijpen.
pi_168680032
Farage schopt weer eens om zich heen. Leuk
pi_168681280
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 02:16 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

_O- :')
Uiteenzetting? Wanneer?
Als je over de goede oude EG spreekt dan wil je dus een gemeenschappelijke markt, zonder gemeenschappelijke regels die je kunt afdwingen indien een lid zich er niet aan houdt. Succes met je gemeenschappelijke markt dan.
Speciaal voor jou O+
pi_168718298
quote:
3s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:36 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Als je over de goede oude EG spreekt dan wil je dus een gemeenschappelijke markt, zonder gemeenschappelijke regels die je kunt afdwingen indien een lid zich er niet aan houdt. Succes met je gemeenschappelijke markt dan.
Speciaal voor jou O+
Ik kan niet wachten. Binnenkort #Brexit, #Italexit en #Nexit. Nadat Großdeutschland dan wederom zal slinken, kunnen we eindelijk weer werken aan een goede samenwerking tussen landen in plaats van dat er zo'n kunstmatig en ondemocratisch apparaat als de EU zich er mee bemoeid.
paypal.me/taaladvies
pi_168718682
quote:
3s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:36 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Als je over de goede oude EG spreekt dan wil je dus een gemeenschappelijke markt, zonder gemeenschappelijke regels die je kunt afdwingen indien een lid zich er niet aan houdt. Succes met je gemeenschappelijke markt dan.
Speciaal voor jou O+
Een supranationale organisatie is gedoemd te falen. Ik stel dat er twee opties zijn:
1. Terug naar de de situatie soortgelijk als in de tijd van de EEG.
2. Een Verenigde Staten van Europa.

De huidige EU is wordt verkocht als een soort tussenoplossing maar is stiekem de opzet tot een verenigd Europa. Er zijn veel argumenten waarom Europa onverenigbaar is; kijk maar eens naar de geschiedenis. Caesar, Willem de Grote en Hitler faalden allen. Juncker gaat het ook niet lukken. Uit pure zelfbescherming moeten wij dus weer terug naar de soevereine natiestaat. Dit vind niet iedereen even leuk, zeker intelligente D66 mensen niet.
paypal.me/taaladvies
pi_168719062
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten. Binnenkort #Brexit, #Italexit en #Nexit. Nadat Großdeutschland dan wederom zal slinken, kunnen we eindelijk weer werken aan een goede samenwerking tussen landen in plaats van dat er zo'n kunstmatig en ondemocratisch apparaat als de EU zich er mee bemoeid.
Wat is er zo ondemocratisch aan de EU en hoe zou dat bij jouw voorstel beter moeten?
pi_168719718
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat is er zo ondemocratisch aan de EU en hoe zou dat bij jouw voorstel beter moeten?
O.a het feit dat de de EU grondwet werd verworpen door het Franse en Nederlandse volk.Binnen het EP ontbreekt het aan een fundamentele zelfkritiek. Er is geen keuze. De stemmingen om de 5 jaar is er slechts voor de buhne om het instituut democratisch te laten lijken. Sommige mensen weten wel beter.
paypal.me/taaladvies
pi_168719853
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

O.a het feit dat de de EU grondwet werd verworpen door het Franse en Nederlandse volk.Binnen het EP ontbreekt het aan een fundamentele zelfkritiek. Er is geen keuze. De stemmingen om de 5 jaar is er slechts voor de buhne om het instituut democratisch te laten lijken. Sommige mensen weten wel beter.
Oh, de gebruikelijke drogredenen dus. Was al even bang voor een anti-EU figuur met doordachte standpunten :P
pi_168721468
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, de gebruikelijke drogredenen dus. Was al even bang voor een anti-EU figuur met doordachte standpunten :P
Ook dat de eu commissarissen niet verkozen zijn maar d.m.v. vriendjespolitiek op het pluche zijn gezet vind jij zeker ook een drogreden.

Niemand wilde de EU.
Nu we de EU hebben is de EU niet democratisch.
Conclusie: Weg met de EU; Het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.

EDIT: daarbij ben jij dus een antidemocraat omdat je al dit gedrag goedpraat.
(zonder tegenargumenten helaas)
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')