Dat rapport ken ik, en daar heb ik mijn tijden ook op gebaseerd. Om precies te zijn op het tijd-weg-diagram op pagina 63. En ik zou niet weten waar je tussen Wierden en Almelo die tijd aan zou willen besteden (tenzij je daar als stoptrein gaat rijden, maar dan is je hele voordeel weg).quote:Op zondag 5 februari 2017 13:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is helaas niet gelijk aan de realiteit, zie dit rapport: http://www.overijssel.nl/sis/16201421561114.pdf
Variant 2 -> 15 min sneller op de gehele lijn.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | | Veld | Waarde | |------------------------------------+--------------------------| | #text | Speciale Trein | | @Code | SPC | | @InfoStatus | Actueel | | AchterBlijvenAchtersteTreinDeel | N | | AfstandPerronEindKopVertrekTrein | 0 | | ExacteVertrekVertraging | PT0S | | GedempteVertrekVertraging | PT0S | | KorteNaam | Utrecht C | | LangeNaam | Utrecht Centraal | | MiddelNaam | Utrecht C. | | NietInstappen | N | | RangeerBeweging | N | | Reserveren | N | | RitDatum | 2017-02-05 | | RitId | 28325 | | SpeciaalKaartje | N | | StationCode | UT | | Toeslag | N | | TreinEindBestemming(A):@InfoStatus | Actueel | | TreinEindBestemming(A):KorteNaam | Maliebaan | | TreinEindBestemming(A):LangeNaam | Utrecht Maliebaan | | TreinEindBestemming(A):MiddelNaam | Maliebaan | | TreinEindBestemming(A):StationCode | UTM | | TreinEindBestemming(A):Type | 0 | | TreinEindBestemming(A):UICCode | 8400624 | | TreinEindBestemming(P):@InfoStatus | Gepland | | TreinEindBestemming(P):KorteNaam | Maliebaan | | TreinEindBestemming(P):LangeNaam | Utrecht Maliebaan | | TreinEindBestemming(P):MiddelNaam | Maliebaan | | TreinEindBestemming(P):StationCode | UTM | | TreinEindBestemming(P):Type | 0 | | TreinEindBestemming(P):UICCode | 8400624 | | TreinFormule | 5 | | TreinNaam | Spoorwegmuseum | | TreinNummer | 28325 | | TreinStatus | 5 | | TreinVertrekSpoor(A):@InfoStatus | Actueel | | TreinVertrekSpoor(A):SpoorNummer | 1 | | TreinVertrekSpoor(P):@InfoStatus | Gepland | | TreinVertrekSpoor(P):SpoorNummer | 1 | | Type | 6 | | UICCode | 8400621 | | VertrekRichting | A | | VertrekTijd(A):#text | 2017-02-05T14:31:00.000Z | | VertrekTijd(A):@InfoStatus | Actueel | | VertrekTijd(P):#text | 2017-02-05T14:31:00.000Z | | VertrekTijd(P):@InfoStatus | Gepland | | Vervoerder | NS | | WijzigingType | 40 | |
Eentje die wel reed tijdens de stroomstoring chaos laatstquote:Op zondag 5 februari 2017 15:36 schreef FredvZ het volgende:
Zo leer je nog eens wat, nooit geweten dat de trein naar het Spoorwegmuseum rijdt als "Speciale Trein"
[ code verwijderd ]
Waarmee maar weer eens blijkt dat het rondje om de kerk dus wel helpt te voorkomen dat storingen in plaats A het treinverkeer tussen plaatsen B en C platleggen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Eentje die wel reed tijdens de stroomstoring chaos laatst
Volgens mij kruis je dan net buiten station Gouda en in Boskoop met dat pendeltje?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:56 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij moet er wel een pad zijn op Leiden-Alphen-Gouda, er rijdt ook wel eens museumspul daar.
Denk niet dat het zo zeer te maken zou hebben met het pad, maar meer met dingen als de maximale aslast en stroomafname op dat baanvak. Om die reden moet er ook altijd weer een schouwtrein er overheen als er per ongeluk weer een keer een 1700 overheen gestuurd wasquote:Op zondag 5 februari 2017 18:56 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij moet er wel een pad zijn op Leiden-Alphen-Gouda, er rijdt ook wel eens museumspul daar.
Waarom?quote:Op zondag 5 februari 2017 19:19 schreef greavy het volgende:
de tunnel van Nijverdal is ook verboden voor goederenvervoer.
Volgens mij zitten die problemen vooral op Alphen-Woerden. Naar Alphen gaat namelijk ook twee keer per week een 6400 met goederenwagens voor Elektrolux via Gouda.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:07 schreef MTL het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo zeer te maken zou hebben met het pad, maar meer met dingen als de maximale aslast en stroomafname op dat baanvak. Om die reden moet er ook altijd weer een schouwtrein er overheen als er per ongeluk weer een keer een 1700 overheen gestuurd was
Want waaruit blijkt dat die trein een aparte club personeel heeft?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens blijkt dat het rondje om de kerk dus wel helpt te voorkomen dat storingen in plaats A het treinverkeer tussen plaatsen B en C platleggen.
Nou vraag ik me af wat er voor speciale voorzieningen er nodig zijn voor bijvoorbeeld een sleep lege containerdraagwagens, want onderscheid wordt er niet in gemaakt namelijk. Voor Nijverdal maakt dat trouwens toch niks uit: het baanvak zit overdag toch al helemaal vol.quote:
Aslast 20,5 vs 21,5 ton voor een 1700 plus maximaal 1500/2000A stroomafname op de lijn Gouda - Alphen, ipv 4000 normaal.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die problemen vooral op Alphen-Woerden. Naar Alphen gaat namelijk ook twee keer per week een 6400 met goederenwagens voor Elektrolux via Gouda.
Het is of alles of niets omdat je aan de voorkant niet weet welke lading er op termijn door een tunnel gaat.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af wat er voor speciale voorzieningen er nodig zijn voor bijvoorbeeld een sleep lege containerdraagwagens, want onderscheid wordt er niet in gemaakt namelijk. Voor Nijverdal maakt dat trouwens toch niks uit: het baanvak zit overdag toch al helemaal vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |