ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Zelfscanner op 02-02-2017 22:57:46 ]
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ik ben wel benieuwd welke prijsverhogingen we binnenkort kunnen verwachten nu Dijksma heeft toegezegd eindelijk iets te gaan doen aan de drempels die vervoerders opwerpen bij het terugkrijgen van je eigen geld.
Ja hoor. Nou weer gekut met de bovenleiding bij Stroe. Maar men heeft binnen vijf minuten een ploeg ter plaatse en gezien dat het goed was. Dus straks staan we waarschijnlijk gewoon twee uur stil midden op de Veluwe.
Op vrijdag 3 februari 2017 08:19 schreef Dr_Flash het volgende: Ja hoor. Nou weer gekut met de bovenleiding bij Stroe. Maar men heeft binnen vijf minuten een ploeg ter plaatse en gezien dat het goed was. Dus straks staan we waarschijnlijk gewoon twee uur stil midden op de Veluwe.
Hè, railcatering 's ochtends tussen Utrecht en Amsterdam. Dat zie ik anders nooit. Zijn omloop is zeker in de war doordat Den Bosch-Eindhoven plat ligt?
Op vrijdag 3 februari 2017 08:17 schreef MTL het volgende: Of je er zo blij van was geworden als ie wel had gereden, weet ik niet De trein vanaf Amersfoort rijdt namelijk met één ICM-3
Ik ga denk ik nooit meer vergeten dat ik vandaag in treinstel 8-7-3-6 heb gezeten, het treinstel niet verder rijdt dan Zwolle en als ik in de rijrichting kijk ik links uit kan stappen.
Ik meen me te herinneren dat er hier stamgasten waren die de trein in het noordoosten van de VS hadden genomen, hebben jullie toevallig nog tips daarvoor? Ik moet van Washington DC naar Philadelphia en van Philadelphia naar New York City, het enige wat ik me kan herinneren is dat ik vooral geen geld moet weggooien voor een ticket met de Acela
Op vrijdag 3 februari 2017 15:43 schreef J.B. het volgende: Ik meen me te herinneren dat er hier stamgasten waren die de trein in het noordoosten van de VS hadden genomen, hebben jullie toevallig nog tips daarvoor? Ik moet van Washington DC naar Philadelphia en van Philadelphia naar New York City, het enige wat ik me kan herinneren is dat ik vooral geen geld moet weggooien voor een ticket met de Acela
Met het risico om met pek en veren uit dit topic gejaagd te worden: van Philadelphia naar Washington reisde ik per Greyhound. Van New York naar Philly wel met de trein gedaan, uit mijn hoofd had ik op Penn Station een treinkaartje naar Trenton gekocht (dat was de trein die ook Newark Airport aandeed). Daar stapte ik over op de trein naar Philadelphia en kocht ik in de trein iets van een dagkaart voor trein en bus die ook geldig was in Philadelphia zelf. Details zou ik vanavond even moeten opzoeken als ik thuis ben.