abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:57:20 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_168647876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voor avontuur kiezen ze voor lekker. Voor een relatie klasse. Misschien bedoelen ze dat ook? Of ze weten nog niet dat er weinig klasse te kiezen is :') :D
Er zit er eentje tussen die ze volgens mij als wat meer classy keuze hebben gegeven, dat meisje met dat korte rode haar is niet het standaard 'lekkere' meisje, meer een apart schoon schoonheid.

Ik kreeg het idee dat Hubert/Herbert het meest ernstig onder de plak zit. Mag niet eens kijken naar andere meisjes, mag niet meer uit van zijn vriendin, en was spontaan al haar opgelegde regels op de boot vergeten toen de vrijgezelle dames daarom vroegen, dus als-ie ander vrouwelijk schoon ziet, is-ie waarsch. meteen niet meer te houden
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:59:54 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_168647948
quote:
Die moeder van Pommeline :o ;( waarom is die niet nog niet voorbij gekomen in Jambers in een leren tanga?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_168649854
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Er zit er eentje tussen die ze volgens mij als wat meer classy keuze hebben gegeven, dat meisje met dat korte rode haar is niet het standaard 'lekkere' meisje, meer een apart schoon schoonheid.

Ik kreeg het idee dat Hubert/Herbert het meest ernstig onder de plak zit. Mag niet eens kijken naar andere meisjes, mag niet meer uit van zijn vriendin, en was spontaan al haar opgelegde regels op de boot vergeten toen de vrijgezelle dames daarom vroegen, dus als-ie ander vrouwelijk schoon ziet, is-ie waarsch. meteen niet meer te houden
Maar ik vind dit dus niet eens standaard lekkere meisjes. Ik vind veel meisjes of halve travestieten qua looks of gewoon zo dom uit de ogen kijken dat het gewoon niet plezant is om naar te kijken. Wel hebben ze allemaal leuke lichamen en zijn uitdagend. En goed verzorgd natuurlijk. Ik begrijp wel dat ze geil kunnen zijn voor sommige mannen. Maar goed, ik vraag me vooral af waarom je jezelf op zo'n manier zou willen laten zien (zeggen dat je van lekkere piemels houdt, meteen je blote reet laten zien, etc). Hebben dit soort types geen mensen/werkgevers uit de omgeving die denken wtf? Of zo?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 februari 2017 @ 22:40:19 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168651518
Ashley :') Altijd dezelfde bak met 'deelnemers'
  zaterdag 4 februari 2017 @ 07:58:13 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_168656498
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 21:52 schreef Status het volgende:

[..]

Maar ik vind dit dus niet eens standaard lekkere meisjes. Ik vind veel meisjes of halve travestieten qua looks of gewoon zo dom uit de ogen kijken dat het gewoon niet plezant is om naar te kijken. Wel hebben ze allemaal leuke lichamen en zijn uitdagend. En goed verzorgd natuurlijk. Ik begrijp wel dat ze geil kunnen zijn voor sommige mannen. Maar goed, ik vraag me vooral af waarom je jezelf op zo'n manier zou willen laten zien (zeggen dat je van lekkere piemels houdt, meteen je blote reet laten zien, etc). Hebben dit soort types geen mensen/werkgevers uit de omgeving die denken wtf? Of zo?
Ze krijgen er goed voor betaald door het programma.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_168656584
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die moeder van Pommeline :o ;( waarom is die niet nog niet voorbij gekomen in Jambers in een leren tanga?
[ afbeelding ]
De appel valt weer niet ver van de boom. Je gelooft ook nooit dat dat soort types uit een beetje beschaafde familie komen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168656617
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 07:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze krijgen er goed voor betaald door het programma.
En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
pi_168656623
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 08:21 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168656712
Parastoo heeft geen baan, dus "het" wil natuurlijk veel geld opbrengen >:)
SOONY
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:31:32 #160
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168657093
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 08:21 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
Ze hebben toch een woord voor dat soort vrouwen?
Kan er nu ff niet opkomen...
pi_168657163
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:31 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ze hebben toch een woord voor dat soort vrouwen?
Kan er nu ff niet opkomen...
Prostituees, maar dat zijn veel mannen en vrouwen die met hun bakkes op tv willen komen.
SOONY
pi_168657242
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 08:21 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
Hoe weten jullie dat? Ik kan me er niks bij voorstellen om eerlijk te zijn. Dit lijkt me niet het soort type mens dat geld krijgt voor dit soort zaken, maar eerder dat ze bekend willen worden door zo gek te doen op televisie.

En dan zou je, naast een gratis vakantie en een chille villa met gratis eten en drank, ook nog eens dik betaald krijgen voor andere zaken. Dit zijn geen acteurs of BN'ers of zo, dit zijn gewoon vrij dommige mensen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Status op 04-02-2017 09:48:34 ]
pi_168657286
Walgelijke televisie.
pi_168657445
https://www.instagram.com/manouh_dhaeyere/

Waarom zij erbij zit tussen die types is mij een raadsel trouwens.
pi_168657609
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:43 schreef Status het volgende:

[..]

Hoe weten jullie dat? Ik kan me er niks bij voorstellen om eerlijk te zijn. Dit lijkt me niet het soort type mens dat geld krijgt voor dit soort zaken, maar eerder dat ze bekend willen worden door zo gek te doen op televisie.

En dan zou je, naast een gratis vakantie en een chille villa met gratis eten en drank, ook nog eens dik betaald krijgen voor andere zaken. Dit zijn geen acteurs of BN'ers of zo, dit zijn gewoon vrij dommige mensen.
Waarom zouden ze anders zo gefocused zijn om 1 of meerdere van die bezette kerels in bed te krijgen?
Als het zou zijn zoals jij denkt, zouden ze het houden bij lekker feesten op een prachtige locatie, maar ze willen allemaal een gozer in bed krijgen (voor de camera) waarvan ze weten dat ie bezet is en het toch nooit wat kan worden.
pi_168657735
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze anders zo gefocused zijn om 1 of meerdere van die bezette kerels in bed te krijgen?
Als het zou zijn zoals jij denkt, zouden ze het houden bij lekker feesten op een prachtige locatie, maar ze willen allemaal een gozer in bed krijgen (voor de camera) waarvan ze weten dat ie bezet is en het toch nooit wat kan worden.
Omdat dat Temptation Island is. Je gaat geen tamme wijven of kerels screenen om daar een beetje op een bedje met een drankje te laten zitten. Je wil actie, dus nodig je de mensen uit die een beetje gek, tokkie en extreem (en misschien ook wel dom) zijn. Ik denk niet dat mensen hiervoor betaald krijgen omdat er genoeg types zijn, zoals deze mensen op televisie, die het gratis doen. Als ze maar bekend worden. Plus een gratis vakantie met feestjes, drankjes, zon, zee. Nou, prima natuurlijk voor dit soort mensen.

Denk altijd dat je nooit vanuit jezelf moet gaan nadenken. Er zijn zoveel mensen die bekend willen worden en daar veel voor over hebben. Je ziet het bij veel van dit soort programma's.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 10:26:20 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168657781
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef edraket31 het volgende:

Waarom zouden ze anders zo gefocused zijn om 1 of meerdere van die bezette kerels in bed te krijgen?
Als het zou zijn zoals jij denkt, zouden ze het houden bij lekker feesten op een prachtige locatie, maar ze willen allemaal een gozer in bed krijgen (voor de camera) waarvan ze weten dat ie bezet is en het toch nooit wat kan worden.
Uhm ... omdat dat het hele concept van het programma is, wellicht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168660231
Dat blonde Belgiqueske van de koppels is wel liev
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_168664688
Nu terug aan het kijken... Wat een snol die Parastoo. :') Sowieso al die stereotype vrijgezellen weer. _O-

Lisa vind ik wel een mooi meisje van de koppelvrouwen. :9
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 5 februari 2017 @ 16:47:42 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_168688737
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_168702061
Wat heeft iedereen toch met die Ken?

Omdat het een metroman met een knotje is? :?

Als je de intro kijkt zie je eigenlijk al wie er vreemd gaat en wie niet...

[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 06-02-2017 02:04:36 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_168782343
TEMPTAAAAAATION vanavond :9~
SOONY
pi_168782536
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:30 schreef DKUp het volgende:
TEMPTAAAAAATION vanavond :9~
*O*
pi_168786796
_O_
SOONY
pi_168786833
*O* *O*
Op naar een avondje kwaliteits-TV!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')