abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:35:20 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168631819
Rechtstreeks van thegatewaypundit, voor al je alternative facts!

pi_168631997
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rechtstreeks van thegatewaypundit, voor al je alternative facts!

Ik ga gelijk bellen!

Trump denkt dat Rusland hem gaat helpen als hij Iran aanvalt. Het is toch ook een dombo, he?

POTUS seems to honestly think Putin is his friend. Says Russia will "fight with us when the time comes" against Iran. #thatsnothowthisworks

https://twitter.com/RoguePOTUSStaff/status/827271055274225664
In the beginning there was nothing, which exploded.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:49:36 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168632055
Weet niet hoe serieus ik dat twitter account moet nemen. Al vind ik het wel bizar dat Spicer ook al loog over het zogenaamde beschieten van een Amerikaans schip door Iran. Anyway, zelfs al zou hij oorlogje willen spelen, waarom dan Iran??
pi_168632094
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Weet niet hoe serieus ik dat twitter account moet nemen. Al vind ik het wel bizar dat Spicer ook al loog over het zogenaamde beschieten van een Amerikaans schip door Iran. Anyway, zelfs al zou hij oorlogje willen spelen, waarom dan Iran??
Vraag je eens af wie er al jaren vraagt om oorlog tegen Iran, vraag je dan ook even af wie een van zijn grootste financieele ondersteuners is geweest en het antwoord is duidelijk.

Antwoorden: Christelijke fundamentalisten, Saudi Arabie en Netanyahu, Adelson die Netanyahu ook financieel steunt.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168632230
Wanneer komt die oorlog met Iran nou eens. Het is al bijna weekend.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 01:08:16 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168632255
verdomme, daar gaat mijn vakantie naar Iran dit jaar
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 3 februari 2017 @ 01:12:10 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168632276
Over de verminderde sancties:

https://www.nytimes.com/2(...)s-tax-code.html?_r=0

The fix to the sanctions was initiated by career Treasury Department during the last days of the Obama administration and finalized on Thursday. And officials who remain at Treasury from the Obama days supported making the change.

The technical explanation is this: Apparently Russian border and customs officials are connected to the F.S.B., so theoretically, any visit to Russia that involves payment of a border tax is a violation of sanctions — it would be material support to the F.S.B. That goes well beyond former President Barack Obama’s intent.
The adjustment keeps the sanctions focused on the intelligence unit of the agency.

“I haven’t eased anything,” Mr. Trump told reporters as he was meeting with Harley-Davidson executives, and he was telling the truth.
pi_168632280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 23:34 schreef Nintex het volgende:
Soros geeft geld aan Move On en allerlei andere louche professionele demonstratie clubjes. Er was bij het Oekraine referendum ook al een lijst uitgelekt met namen van journalisten en/of politci die meewerkend zouden zijn om zijn agenda te pushen.
Ja, mooi. Politici en journalisten die oprecht van mening zijn dat het associatieverdrag met Oekraïne een goed idee is zijn opeens bezig om een agenda te pushen.

quote:
Daarnaast was hij regelmatig te gast op het Witte Huis.
Nee maar, een rijk en machtig iemand komt in het Witte Huis, dat moet wel geen zuivere koffie zijn!
pi_168632296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 01:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Over de verminderde sancties:

https://www.nytimes.com/2(...)s-tax-code.html?_r=0

The fix to the sanctions was initiated by career Treasury Department during the last days of the Obama administration and finalized on Thursday. And officials who remain at Treasury from the Obama days supported making the change.

The technical explanation is this: Apparently Russian border and customs officials are connected to the F.S.B., so theoretically, any visit to Russia that involves payment of a border tax is a violation of sanctions — it would be material support to the F.S.B. That goes well beyond former President Barack Obama’s intent.
The adjustment keeps the sanctions focused on the intelligence unit of the agency.

“I haven’t eased anything,” Mr. Trump told reporters as he was meeting with Harley-Davidson executives, and he was telling the truth.
Fake News dus weer overal.
pi_168632309
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 01:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Fake News dus weer overal.
Trump en z'n beloften en beleid zijn fake.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 01:24:05 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168632335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 01:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Fake News dus weer overal.
Maar volgens Trump is nytimes fake news, dus ja, wat is t?

Hoe dan ook, stop svp eens met een fout ergens met fake news noemen. Het plaatst echt fake news op een gelijk niveau. Slordig was het wmb wel van een aantal.
pi_168632403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:19 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dan moet je in een theocratie gaan wonen, niet in staat waarin er een duidelijke scheiding in de grondwet staat.
De grondwet zegt juist dat vrijheid van religie verzekerd is. Als Amerikaans- of Nederlands burger hoef je eigenlijk helemaal niet te verhuizen als je uit religieus oogpunt als dokter niet aan euthanasie of abortus wenst te doen. Een moslim slager hoeft geen varkensvlees te verkopen. Een gemeenteambtenaar hoeft geen homo's te trouwen als dat tegen zijn godsdienst is. Tolerantie is geen eenzijdig verhaal, maar tweezijdig. De grondwet beschermt mij, of zou dat moeten doen tegen intolerante lieden die mij gebieden dingen te doen die ik uit religieuze overtuiging niet wens te doen

[ Bericht 7% gewijzigd door WhiteBeard op 03-02-2017 02:03:08 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632511
Trump Tells Israel to Hold Off on Building New Settlements



quote:
WASHINGTON — President Trump, who has made support for Israel a cornerstone of his foreign policy, shifted gears on Thursday and for the first time warned the government of Prime Minister Benjamin Netanyahu to hold off new settlement construction.

“While we don’t believe the existence of settlements is an impediment to peace, the construction of new settlements or the expansion of existing settlements beyond their current borders may not be helpful in achieving that goal,” the White House said in a statement.

The White House noted that the president “has not taken an official position on settlement activity,” but said Mr. Trump would discuss the issue with Mr. Netanyahu when they meet Feb. 15, in effect telling him to wait until then. Emboldened by Mr. Trump’s support, Israel had announced more than 5,000 new homes in the West Bank since his Jan. 20 inauguration....
Hier zegt hij toch heel iets anders:

Donald Trump says Israel shouldn't 'pause' building West Bank settlements

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 03-02-2017 02:03:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168632603
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632654
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 23:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ja en in dertig dagen hebben die generaals een veel beter plan dan de generaals van Obama die daar maanden aan gewerkt hebben :?

Tuurlijk! :+
Die aanpak van Obama en zijn generaals was dus ook te belachelijk voor woorden. Die ISIS lieden en ander tuig werden ruim op voorhand verteld wat Amerika allemaal zou gaan doen. Trump heeft daar in de verkiezingscampagne al op gehamerd dat je dat anders moet gaan aanpakken. Niks meer uitleggen en shock and awe
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632683
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich wel, maar dit werd wel echt op veel plekken gedaan:

[ afbeelding ]
4,2 miljoen? Dat is ook maar povertjes. Er stemden toch zo'n 30 miljoen op Clinton? })

Waren die andere 26 miljoen dan allemaal doden die mochten stemmen?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 01:40 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

De grondwet zegt juist dat vrijheid van religie verzekerd is. Als Amerikaans- of Nederlands burger hoef je eigenlijk helemaal niet te verhuizen als je uit religieus oogpunt als dokter niet aan euthanasie of abortus wenst te doen. Een moslim slager hoeft geen varkensvlees te verkopen. Een gemeenteambtenaar hoeft geen homo's te trouwen als dat tegen zijn godsdienst is. Tolerantie is geen eenzijdig verhaal, maar tweezijdig. De grondwet beschermt mij, of zou dat moeten doen tegen intolerante lieden die mij gebieden dingen te doen die ik uit religieuze overtuiging niet wens te doen
Dus als 2 mannen of vrouwen met elkaar mogen trouwen en dat willen doen, dan hebben ze pech als er die dag toevallig iemand met homo-allergie achter de balie bij het gemeentehuis staat om dat te voltrekken?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168632753
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:42 schreef OMG het volgende:

[..]

Dus als 2 mannen of vrouwen met elkaar mogen trouwen en dat willen doen, dan hebben ze pech als er die dag toevallig iemand met homo-allergie achter de balie bij het gemeentehuis staat om dat te voltrekken?
Die gaan wat mij betreft op zoek naar een andere ambtenaar.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Die gaan wat mij betreft op zoek naar een andere ambtenaar.
Die ambtenaar neemt dan maar vrij of gaat op zoek naar een andere baan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168632786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Die gaan wat mij betreft op zoek naar een andere ambtenaar.
Dat heeft weinig met vrijheid te maken want als je in een overwegend christelijke staat woont dan wordt dat al een ingewikkelder verhaal.
pi_168632812
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:49 schreef OMG het volgende:

[..]

Die ambtenaar neemt dan maar vrij of gaat op zoek naar een andere baan.
Dan heb jij dus geen respect voor de vijheid van religie in de grondwet. Je mag iemand namelijk geen baan weigeren op grond van zijn godsdienst. Maar zo kennen we de zogenaamd toleranten weer, intolerant als het hun even niet goed uitkomt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632819
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:21 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Die aanpak van Obama en zijn generaals was dus ook te belachelijk voor woorden. Die ISIS lieden en ander tuig werden ruim op voorhand verteld wat Amerika allemaal zou gaan doen. Trump heeft daar in de verkiezingscampagne al op gehamerd dat je dat anders moet gaan aanpakken. Niks meer uitleggen en shock and awe
Je bedoelt met de botte bijl, never mind collateral damage. Ja dat lijkt me wel iets voor Trump idd :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168632843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 02:56 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dan heb jij dus geen respect voor de vijheid van religie in de grondwet. Je mag iemand namelijk geen baan weigeren op grond van zijn godsdienst. Maar zo kennen we de zogenaamd toleranten weer, intolerant tot op het bot
Gedicrimineerd worden omdat je niet mag discrimineren in je baan _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168632854
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 03:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Gedicrimineerd worden omdat je niet mag discrimineren in je baan _O-
Klant gaat naar moslim slager;

Graag een pond varkenslapjes
Ik verkoop geen varrkensvlees
Waarom niet? Je woont toch in het tolerante Nederland?
Jij moet dus gewoon varkensvlees aan mij verkopen als ik daarom vraag, jij discrimineert mij.
Ik mag geen varkensvlees bereiden van mijn geloof meneer.
Dat geloven doe je maar thuis. Ik eis varkensvlees van je te kopen.
Dat gaat niet meneer
Dan zoek je maar een andere baan

Net zo dom als een ambtenaar die gewetensbezwaren heeft om homo's te trouwen hem/haar daar toe te dwingen of anders ontslag. er zijn ambtenaren genoeg die homo's wel willen trouwen. De wens van het homopaar komt niet in het gedrang

[ Bericht 5% gewijzigd door WhiteBeard op 03-02-2017 03:11:38 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168632861
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 03:06 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Klant gaat naar moslim slager;

Graag een pond varkenslapjes
Ik verkoop geen varrkensvlees
Waarom niet? Je woont toch in het tolerante Nederland?
Jij moet dus gewoon varkensvlees aan mij verkopen als ik daarom vraag, jij discrimineert mij.
Ik mag geen varkensvlees bereiden van mijn geloof meneer.
Dat geloven doe je maar thuis. Ik eis varkensvlees van je te kopen.
Dat gaat niet meneer
Dan zoek je maar een andere baan
Ah, de welbekende grondwet dat slagers varkensvlees moeten verkopen. Want anders. Of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')