abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:32:22 #251
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168616595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:29 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Hier de hele handleiding.
En die gaat dus het schoolsysteem in de hele USA hervormen

https://www.liberty.edu/media/1210/Student_Honor_Code.pdf
Wel mooi dat de universiteit 'liberty' heet. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je bent ook niet helemaal goed als je naar die universiteit gaat. Kan daarom niet zoveel vinden van die rare regels. Mensen onderwerpen zich daar vrijwillig aan.
Met jongvolwassenen is het natuurlijk altijd maar afvragen in hoeverre ze zichzelf er aan onderwerpen. Er kan nog wel eens wat druk worden uitgeoefend. Maar ik ben het wel met je eens. Ik had niet door dat het echt een fundi school is. Wel zorgwekkend dat net dit figuur gaat helpen met het onderwijs. Die DeVos is al zo'n gek.
pi_168616696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:29 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Hier de hele handleiding.
En die gaat dus het schoolsysteem in de hele USA hervormen

https://www.liberty.edu/media/1210/Student_Honor_Code.pdf
Als ik zie hoe de universiteiten in de VS, door indoctrinatie van wereldvreemde professoren, broeinesten worden van anarchie en men zich daar druk maakt of een een transgender die nog steeds een penis heeft wel in de vrouwen WC mag denk ik dat het inderdaad tijd is om die ongein te stoppen en een lichte knoet over het onderwijs in het VS te gooien. De kwaliteit van het onderwijs in de VS is dankzij die bandeloosheid de afgelopen decennia naar beneden gestort
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 februari 2017 @ 15:37:13 #253
426493 crew  PippenScottie
pi_168616704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je bent ook niet helemaal goed als je naar die universiteit gaat. Kan daarom niet zoveel vinden van die rare regels. Mensen onderwerpen zich daar vrijwillig aan.
Daar ben ik het mee eens.
Maar ik ben het er niet mee eens dat de rector van zo'n instelling moet gaan adviseren over onderwijsbeleid.
En ik ben het er ook niet over eens dat Falwell, die belachelijke regels heeft voor zijn studenten, Trump nadrukkelijk steunde na de pussygrab video.

http://www.christianpost.(...)-republicans-170648/

Nou ja, het is ook direct duidelijk hoe hij aan deze functie is gekomen.
pi_168616737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
Maar ik ben het er niet mee eens dat de rector van zo'n instelling moet gaan adviseren over onderwijsbeleid.
En ik ben het er ook niet over eens dat Falwell, die belachelijke regels heeft voor zijn studenten, Trump nadrukkelijk steunde na de pussygrab video.

http://www.christianpost.(...)-republicans-170648/

Nou ja, het is ook direct duidelijk hoe hij aan deze functie is gekomen.
Dat is waar. Die man is knettergek en bovendien is wat hij gelooft aantoonbaar fout. Maar op dit moment verbaast niets mij meer.
pi_168616772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als ik zie hoe de universiteiten in de VS, door indoctrinatie van wereldvreemde professoren, broeinesten worden van anarchie en men zich daar druk maakt of een een transgender die nog steeds een penis heeft wel in de vrouwen WC mag denk ik dat het inderdaad tijd is om die ongein te stoppen en een lichte knoet over het onderwijs in het VS te gooien. De kwaliteit van het onderwijs in de VS is dankzij die bandeloosheid de afgelopen decennia naar beneden gestort
Kun jij die correlatie aantonen? Dat de kwaliteit naar beneden is gegaan en dat de losbandigheid aan de wieg daarvan heeft gestaan?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 februari 2017 @ 15:42:53 #256
426493 crew  PippenScottie
pi_168616880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kun jij die correlatie aantonen? Dat de kwaliteit naar beneden is gegaan en dat de losbandigheid aan de wieg daarvan heeft gestaan?
Bij het begin beginnen. Eerst maar eens objectief aantonen dat de kwaliteit van Amerikaanse universiteiten is gedaald.

Ik weet niet of dit zo is, maar iemand met een lange witte baard en internettoegang kan ons dit ongetwijfeld vertellen.
pi_168617117
quote:
In 2015, Forbes' list of America's Top Colleges ranked Liberty University 639 out of 650 rated colleges.[80] In 2012, with 48.2% graduation rate, Liberty University ranked among the private universities with the lowest graduation rates, though this statistic includes the nearly 100,000 online student population.
bron _O- _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:55:33 #258
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168617186
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

bron _O- _O- _O- _O-
Hij is dus niet alleen gek. Hij faalt ook gewoon in zijn werk. Gelukkig maakt Trump dat soort dingen weinig uit. :')
pi_168617361
quote:
President Donald Trump asked attendees at the National Prayer Breakfast Thursday morning to pray for former California Gov. Arnold Schwarzenegger, who replaced him as the host of NBC’s “The Celebrity Apprentice,” because the show’s ratings have not reached the level they did with Trump as the star.
Er kan ook gewoon niets normaal uit de mond van die man komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168617532
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

bron _O- _O- _O- _O-
Correlatie tussen laag IQ en gelovigheid dus _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168617599
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

bron _O- _O- _O- _O-
Ja, wat verwacht je van creationisten en science deniers? Het is gewoon een extreme grefo toko zonder onze regels vwbt kwaliteit.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168617618
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:13 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ja, wat verwacht je van creationisten en science deniers? Het is gewoon een extreme grefo toko zonder onze regels vwbt kwaliteit.
Maar gelukkig doen ze iets aan hekserij! _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168617643
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar gelukkig doen ze iets aan hekserij! _O-
Dat is wel prettig, ja, vooral als je met Quidditch maar blijft verliezen ;)

En dan loopt dom rechts hier te roepen wat een FAN-TAS-TISCHE school dat toch is, man oh man... :'(
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168617723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er kan ook gewoon niets normaal uit de mond van die man komen.
Nee, grapjes maken tijdens een kerkdienst. Hoe durft ie. Achtung! Verboten!
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168617740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kun jij die correlatie aantonen? Dat de kwaliteit naar beneden is gegaan en dat de losbandigheid aan de wieg daarvan heeft gestaan?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168617758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er kan ook gewoon niets normaal uit de mond van die man komen.
Hier kan ik nog wel om grinniken. Alsof je een Prayer Breakfast serieus moet nemen.
pi_168617862
quote:
Wanneer begint 'ie precies over losbandigheid?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168617919
quote:
Alleen zo jammer dat er helemaal NIETS links is aan Common Core, word gewoon door het bedrijfsleven gepushed omdat het onderwijs zo abominabel is in de VS en totaal niet aansluit op wat zij nodig hebben en veel te weining aandacht aan STEM geeft

Maar ja, wat verwacht je dan ook met rechtsmensjes die het scheppingsverhaal als wetenschap willen brengen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168618062
Voor mensen die niet door hun data willen vliegen door vage youtube filmpjes te kijken, kun je het alsjeblieft ook eens in een post uitleggen, o witte baard?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168618074
Je moet gewoon de Daily Show kijken, dan krijg je meer dan genoeg drama mee.
pi_168618225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:36 schreef OMG het volgende:
Voor mensen die niet door hun data willen vliegen door vage youtube filmpjes te kijken, kun je het alsjeblieft ook eens in een post uitleggen, o witte baard?
Het is het nieuwe "Staat in de Bijbel, lees maar".
pi_168618539
quote:
Ik heb het gekeken. Ik heb sommige stukken overgeslagen omdat hij citeert en nogal lang van stof is, maar de volgende dingen heb ik gehoord:

* Vroeger was er geen dyslexie, ADHD en ga zo maar door.

True. Niet gediagnosticeerd. Dat iets niet ontdekt is betekent niet dat het niet bestaat.

* Hij begint over een plan om Amerikanen dom te maken en betrekt dat vrijwel geheel op dyslexie. Niet zo raar, aangezien Blumenfeld een boek heeft geschreven over phonics. Het systeem dat hij als onderwijzer probeert te pushen. Er wordt geen enkel ander argument genoemd om de Amerikanen dom te maken. Je hoeft ze alleen maar minder goed te laten lezen. Dat is het masterplan.

Dyslexie is gewoon een aangetoonde neurologische afwijking. You cannot argue with MRI. Dyslectici hebben gewoon een probleem met lezen, klaar. Zeer aannemelijk is dat ze een probleem hebben om woorden te visualiseren. Daar helpt de methode van Blumenfeld helemaal niet tegen.

* Zijn opmerking over dat kinderen van 5 al een vocabulaire zouden hebben van duizenden woorden is overigens wat uit context. Kinderen van 5 kennen gemiddeld 2500 woorden en begrijpen er meer dan 20000. Dat dit later volwassenen gemeten worden met een vocabulaire van slechts 1500 woorden wil niet zeggen dat die dommer zijn geworden, die waren in beginsel al dom. Voor elk kind wat 4000 woorden kent op zijn zesde is er ook eentje die er maar 1000 kent. Zo kom je aan een gemiddelde.

Daarnaast is er geen correlatie tussen niet goed kunnen lezen en dom zijn, aangezien dyslectici verbaal zeer eloquent kunnen zijn.

* Hij poneert nog een valse stelling over dat wij kinderen en ouders de schuld zouden geven van hun dyslexie. Ik zou dat graag onderbouwd zien want volgens mij is het pure nonsens.

Helaas gaat het tweede deel voornamelijk over hoe erg Obama wel niet is en hoe hij domme idioten uit de onderklasse met cadeautjes de polling booths in weet te lokken. Hadden ze maar moeten leren lezen met de methodes van Blumenfeld. Dit is natuurlijk op geen enkele wijze onderbouwd met feiten. Hij roept maar wat, maar toont niks aan.

Mocht men zich zorgen maken, gelukkig is Blumenfeld al twee jaar morsdood. Die kan zich niet meer tegen het onderwijs aan bemoeien, want hij heeft weinig kaas gegeten van taalverwerving.
pi_168618615
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ah, we zijn weer bij het 'cultureel marxisme' ( :') ) aanbeland, het popoluairste idee onder gefrustreerde mannetjes die nooit neuken. :W
Ik kan je melden dat ik geen reden tot klagen heb
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 februari 2017 @ 17:07:41 #274
426493 crew  PippenScottie
pi_168618672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb het gekeken. Ik heb sommige stukken overgeslagen omdat hij citeert en nogal lang van stof is, maar de volgende dingen heb ik gehoord:

* Vroeger was er geen dyslexie, ADHD en ga zo maar door.

True. Niet gediagnosticeerd. Dat iets niet ontdekt is betekent niet dat het niet bestaat.

* Hij begint over een plan om Amerikanen dom te maken en betrekt dat vrijwel geheel op dyslexie. Niet zo raar, aangezien Blumenfeld een boek heeft geschreven over phonics. Het systeem dat hij als onderwijzer probeert te pushen. Er wordt geen enkel ander argument genoemd om de Amerikanen dom te maken. Je hoeft ze alleen maar minder goed te laten lezen. Dat is het masterplan.

Dyslexie is gewoon een aangetoonde neurologische afwijking. You cannot argue with MRI. Dyslectici hebben gewoon een probleem met lezen, klaar. Zeer aannemelijk is dat ze een probleem hebben om woorden te visualiseren. Daar helpt de methode van Blumenfeld helemaal niet tegen.

* Zijn opmerking over dat kinderen van 5 al een vocabulaire zouden hebben van duizenden woorden is overigens wat uit context. Kinderen van 5 kennen gemiddeld 2500 woorden en begrijpen er meer dan 20000. Dat dit later volwassenen gemeten worden met een vocabulaire van slechts 1500 woorden wil niet zeggen dat die dommer zijn geworden, die waren in beginsel al dom. Voor elk kind wat 4000 woorden kent op zijn zesde is er ook eentje die er maar 1000 kent. Zo kom je aan een gemiddelde.

Daarnaast is er geen correlatie tussen niet goed kunnen lezen en dom zijn, aangezien dyslectici verbaal zeer eloquent kunnen zijn.

* Hij poneert nog een valse stelling over dat wij kinderen en ouders de schuld zouden geven van hun dyslexie. Ik zou dat graag onderbouwd zien want volgens mij is het pure nonsens.

Helaas gaat het tweede deel voornamelijk over hoe erg Obama wel niet is en hoe hij domme idioten uit de onderklasse met cadeautjes de polling booths in weet te lokken. Hadden ze maar moeten leren lezen met de methodes van Blumenfeld. Dit is natuurlijk op geen enkele wijze onderbouwd met feiten. Hij roept maar wat, maar toont niks aan.

Mocht men zich zorgen maken, gelukkig is Blumenfeld al twee jaar morsdood. Die kan zich niet meer tegen het onderwijs aan bemoeien, want hij heeft weinig kaas gegeten van taalverwerving.
We wachten op Whitebeards reactie.

Hopelijk van een iets hoger niveau dan een YouTube film met Miley Cyrus dit keer.
pi_168618678
Speech Tillerson @ State department van een uurtje geleden:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')