abonnement Unibet Coolblue
pi_168617748
Eerst maar Annie & Mevr.Annie van harte feliciteren _O_ Wat een fijn nieuws O+ En dat huis ziet er prachtig uit, super. Alleen krijg ik er wel het gevoel bij dat je wel een beetje fijne buren moet hebben, zo met twee huizen tegen elkaar in de middle of nowhere (of ik heb een slecht beeld van hoe het allemaal gaat worden uiteindelijk). En als ik een huis kon kopen naar keuze dan wil ik echt geen snelweg horen, zoals hier nu. Maar als jullie daar geen problemen mee hebben dan prima natuurlijk. Ligt ook wel een beetje van de richting van de snelweg ten opzichte van slaapkamers, tuin en windrichting.

Dan Piet, ook enorm fijn nieuws _O_ Mooi om te horen. Ik hoop dat die trend zich voortzet en er alleen nog maar goed nieuws is in de toekomst. Dat van het werk, tsja. Als ze verder tevreden met je zijn en er is gewoon toch een duidelijke oorzaak voor de wat tegenvallende resultaten, dan laten ze je toch niet gaan joh. Tenzij je daar vaak net zo vervelend bent als hier O-)

Lonaa, nog een voldoende er bij *O* Kanjer!

AnneX en man nog maar een dikke knuffel :* Wat toch een ellende.

Lucky, mooi been *) En die ingreep is mooi ja. Véél beter dan wat ze vroeger deden, heeft AnneX gelijk in: bloedbad soms! Hoop dat het goed effect heeft.

En last but not least: mini. Als je niet in een jurk naar een bruiloft gaat ben je nog geen jochie :P Gek kind.

En ik ben maar tot de conclusie gekomen dat ik nu een dood ordinaire griep heb :') Neus vol, hoofdpijn, koorts, slap en niezen zijn bovenop het hoesten gekomen. Ben naar huis gegaan. Morgen vrij genomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')