abonnement Unibet Coolblue
pi_168593793
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


pi_168593801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:31 schreef Brammess het volgende:

[..]

Die zullen dan dat jaartje even figurant zijn en misschien met geluk 2e worden in de poule.
Gelukkig doet Bootleg Pep daar zelf de inkopen als technisch manager.
pi_168594082
Wat gaat zo een gastje eigenlijk verdienen bij jullie? Zal wel gelijk bij de grootverdieners horen?
pi_168594135
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Typisch het volgende:
Wat gaat zo een gastje eigenlijk verdienen bij jullie? Zal wel gelijk bij de grootverdieners horen?
Een 19 jarige uit Brazilië? Nee joh.
pi_168594139
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Typisch het volgende:
Wat gaat zo een gastje eigenlijk verdienen bij jullie? Zal wel gelijk bij de grootverdieners horen?
Het scheelt dat hij U21 is, anders moest hij sowieso al minimaal 550k per annum verdienen wegens het feit dat hij niet uit de EU komt.
Nu is dat minimaal de helft daarvan, 275k dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 16:51:00 ]
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 16:51:31 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168594164
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het scheelt dat hij U21 is, anders moest hij sowieso al minimaal 550k per annum verdienen wegens het feit dat hij niet uit de EU komt.
Nu is dat minimaal de helft daarvan, 275k dus.
Die bedragen liggen tegenwoordig wel een stukje lager
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168594195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die bedragen liggen tegenwoordig wel een stukje lager
Is dat zo? Wanneer zijn die verlaagd en met hoeveel?
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 16:53:09 #8
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168594210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is dat zo? Wanneer zijn die verlaagd en met hoeveel?
Die zijn afhankelijk van het gemiddelde salaris in de Eredivisie, wat de afgelopen jaren wel iets gedaald is
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168594215
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die zijn afhankelijk van het gemiddelde salaris in de Eredivisie, wat de afgelopen jaren wel iets gedaald is
Aha. Helder.
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 16:54:07 #10
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168594237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Aha. Helder.
Dit was de stand afgelopen augustus: http://www.vi.nl/nieuws/s(...)266-duizend-euro.htm
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168594249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:50 schreef Brammess het volgende:

[..]

Een 19 jarige uit Brazilië? Nee joh.
Meestal ligt het salaris van iemand die voor zoveel geld komt wel redelijk hoog.
pi_168594255
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit was de stand afgelopen augustus: http://www.vi.nl/nieuws/s(...)266-duizend-euro.htm
Aight. Thanks.
pi_168594373
Nog een aankoop jongens _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_168594417
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Meestal ligt het salaris van iemand die voor zoveel geld komt wel redelijk hoog.
Hoeft niet perse, Suarez toen hij kwam van Groningen was ook geen grootverdiener volgens mij. In die tijd was er toen nog ophef omdat hij minder verdiende dan allemaal andere clowns die nooit beslissend waren.
Oh.
  Forum Admin / PR woensdag 1 februari 2017 @ 17:03:34 #15
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_168594466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeft niet perse, Suarez toen hij kwam van Groningen was ook geen grootverdiener volgens mij. In die tijd was er toen nog ophef omdat hij minder verdiende dan allemaal andere clowns die nooit beslissend waren.
Suarez kostte veel minder, werd minder begeerd, ging niet naar een (nationale) topclub..
pi_168594474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeft niet perse, Suarez toen hij kwam van Groningen was ook geen grootverdiener volgens mij. In die tijd was er toen nog ophef omdat hij minder verdiende dan allemaal andere clowns die nooit beslissend waren.
Maar er is dus nog gewoon niks over bekend. :+
pi_168594497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Suarez kostte veel minder, werd minder begeerd, ging niet naar een (nationale) topclub..
Gewoon 8 miljoen, wat in die tijd wel vergelijkbaar was met de 12 miljoen+bonus wat we nu hebben afgetikt. En voor Neres was ook alleen Ajax echt concreet.
Oh.
pi_168594528
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar er is dus nog gewoon niks over bekend. :+
Meestal maken ze het salaris sowieso niet bekend, maar denk dat ze wel gewoon hem een gemiddeld salaris geven (600k) ofzo en als hij het dan hier goed doet waarderen ze dat vanzelf wel op.
Oh.
pi_168594873
Penaltykiller Tim Krul voor één wedstrijd naar AZ

Keeper Tim Krul speelt de rest van deze week voor AZ. De club uit Alkmaar heeft de goalie, die het afgelopen jaar op huurbasis voor de ziekenboeg van Ajax uitkwam, gehuurd met het oog op eventuele strafschoppen in de naderende wedstrijd tegen PSV. Daarna verkast hij waarschijnlijk voor enkele tientallen miljoenen euro’s naar China, waar de transfermarkt nog tot eind februari open is.

Grote kans op onterechte strafschoppen

,,Scheidsrechter Gözübüyük fluit, dus we kunnen gerust spreken van een achtpuntenwedstrijd. Erg belangrijk dus, en als hij fluit is de kans op onterechte strafschoppen of andere warrige beslissingen erg groot. Dan kun je maar beter een penaltykiller onder de lat hebben staan”, aldus AZ-trainer John van den Brom dinsdagavond.

Quitte
De verkooplustige, op provisiebasis werkende Ajax-mensenhandelaar Marc Overmars bood Krul (28) voor een klein maandbedrag aan AZ aan. ,,Die kans hebben we dus niet laten liggen”, bekent Van den Brom. ,,Na het overmaken van de eerste huursom snapten we waarom, want Krul is helemaal niet in dienst van Ajax (hij staat onder contract bij Newcastle United, red.). Maar goed, AZ stond nog bij Ajax in het krijt vanwege de redelijk recente verkoop van een tegenvallende Serviër met gladde, getatoeëerde benen en motivatieproblemen. Nu staan we weer quitte.”

Op de bank
Volgens oefenmeester Van den Brom zal Krul zaterdag niet in de basis starten. ,,Tim begint op de bank, maar als we een penalty tegen krijgen, komt hij erin. Of hij wedstrijdfit is? Toen hij vanmiddag zijn huurcontract kwam tekenen liep hij nog op krukken, maar ook daarmee kun je een strafschop van een PSV-speler stoppen.”

Ook PSV-trainer Phillip Cocu houdt overigens rekening met een strafschop. In tegenstelling tot Van den Brom is hij echter niet paniekerig op zoek naar een penaltykiller, zegt hij: ,,Die heb ik al genoeg in mijn selectie. Alleen zijn dat geen keepers, maar veldspelers.”

Bron: _O-
pi_168594946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Penaltykiller Tim Krul voor één wedstrijd naar AZ

Keeper Tim Krul speelt de rest van deze week voor AZ. De club uit Alkmaar heeft de goalie, die het afgelopen jaar op huurbasis voor de ziekenboeg van Ajax uitkwam, gehuurd met het oog op eventuele strafschoppen in de naderende wedstrijd tegen PSV. Daarna verkast hij waarschijnlijk voor enkele tientallen miljoenen euro’s naar China, waar de transfermarkt nog tot eind februari open is.

Grote kans op onterechte strafschoppen

,,Scheidsrechter Gözübüyük fluit, dus we kunnen gerust spreken van een achtpuntenwedstrijd. Erg belangrijk dus, en als hij fluit is de kans op onterechte strafschoppen of andere warrige beslissingen erg groot. Dan kun je maar beter een penaltykiller onder de lat hebben staan”, aldus AZ-trainer John van den Brom dinsdagavond.

Quitte
De verkooplustige, op provisiebasis werkende Ajax-mensenhandelaar Marc Overmars bood Krul (28) voor een klein maandbedrag aan AZ aan. ,,Die kans hebben we dus niet laten liggen”, bekent Van den Brom. ,,Na het overmaken van de eerste huursom snapten we waarom, want Krul is helemaal niet in dienst van Ajax (hij staat onder contract bij Newcastle United, red.). Maar goed, AZ stond nog bij Ajax in het krijt vanwege de redelijk recente verkoop van een tegenvallende Serviër met gladde, getatoeëerde benen en motivatieproblemen. Nu staan we weer quitte.”

Op de bank
Volgens oefenmeester Van den Brom zal Krul zaterdag niet in de basis starten. ,,Tim begint op de bank, maar als we een penalty tegen krijgen, komt hij erin. Of hij wedstrijdfit is? Toen hij vanmiddag zijn huurcontract kwam tekenen liep hij nog op krukken, maar ook daarmee kun je een strafschop van een PSV-speler stoppen.”

Ook PSV-trainer Phillip Cocu houdt overigens rekening met een strafschop. In tegenstelling tot Van den Brom is hij echter niet paniekerig op zoek naar een penaltykiller, zegt hij: ,,Die heb ik al genoeg in mijn selectie. Alleen zijn dat geen keepers, maar veldspelers.”

Bron: _O-
Haha. Moest eigenlijk lachen om: Toen hij vanmiddag zijn huurcontract kwam tekenen liep hij nog op krukken, maar ook daarmee kun je een strafschop van een PSV-speler stoppen
pi_168595006
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Haha. Moest eigenlijk lachen om: Toen hij vanmiddag zijn huurcontract kwam tekenen liep hij nog op krukken, maar ook daarmee kun je een strafschop van een PSV-speler stoppen
Ik ook, goed gevonden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 1 februari 2017 @ 17:41:24 #22
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_168595386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:50 schreef Brammess het volgende:

[..]

Een 19 jarige uit Brazilië? Nee joh.
Marquinhos Cipriano kreeg toen hij zestien was gewoon een contract van drie ton onder zijn neus geschoven door São Paulo, daar zal Neres nog boven hebben gezeten.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_168595629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Marquinhos Cipriano kreeg toen hij zestien was gewoon een contract van drie ton onder zijn neus geschoven door São Paulo, daar zal Neres nog boven hebben gezeten.
Wanneer heeft hij voor het laatst verlengd?
pi_168596070
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Meestal ligt het salaris van iemand die voor zoveel geld komt wel redelijk hoog.
Er is ook nog een omgekeerd effect: hoe lager het overeengekomen salaris, hoe meer men aan transfergeld kan betalen vanuit een bepaald gereserveerd bedrag. Zou kon Ajax ooit erg veel voor Zlatan betalen omdat hij voor een hongerloontje kwam voetballen. Andersom is het de reden dat free agents vaak erg veel kunnen gaan verdienen.

Maar in dit geval denk ik dat Neres meteen tot de grootverdieners gaat behoren. Het zal niet zo zijn dat Ajax zijn droomclub is ofzo.
pi_168596270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar in dit geval denk ik dat Neres meteen tot de grootverdieners gaat behoren. Het zal niet zo zijn dat Ajax zijn droomclub is ofzo.
Ik denk dat hij wel met een Ajax shirtje boven zijn bed sliep hoor. En een poster van Gudelj.
pi_168596283
Ook niet onderschatten hoeveel nouri straks al gaat verdienen. Verbaast me nietsals neres een ton of 8 per jaar gaat verdienen.

Over contracten gesproken, hopelijk tekent die redan meteen morgen
pi_168596469
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er is ook nog een omgekeerd effect: hoe lager het overeengekomen salaris, hoe meer men aan transfergeld kan betalen vanuit een bepaald gereserveerd bedrag. Zou kon Ajax ooit erg veel voor Zlatan betalen omdat hij voor een hongerloontje kwam voetballen. Andersom is het de reden dat free agents vaak erg veel kunnen gaan verdienen.

Maar in dit geval denk ik dat Neres meteen tot de grootverdieners gaat behoren. Het zal niet zo zijn dat Ajax zijn droomclub is ofzo.
Wel de ideale opstap naar zijn droomclub natuurlijk.
Oh.
pi_168596481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Ook niet onderschatten hoeveel nouri straks al gaat verdienen. Verbaast me nietsals neres een ton of 8 per jaar gaat verdienen.

Over contracten gesproken, hopelijk tekent die redan meteen morgen
Redan?
Oh.
pi_168596544

Goed Engels Mitchell
Oh.
  woensdag 1 februari 2017 @ 18:38:14 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_168596675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Redan?
Deshawn ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_168596701
Dat Engels :')
pi_168596747
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Dat Engels :')
Boeiend
  woensdag 1 februari 2017 @ 18:44:12 #33
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168596799
Tenenkrommend

Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen
pi_168596862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef Heeinz het volgende:
Tenenkrommend

Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen


Hij kan iig aan de bak de komende weken :P.
pi_168596890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij kan iig aan de bak de komende weken :P.
Lekker hoor.

Tevens 14-18 gespot
pi_168597051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Redan?
Yes die bedoel ik, 1 van de weinige talentjes uit die lichting meen ik.
pi_168599370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Ook niet onderschatten hoeveel nouri straks al gaat verdienen. Verbaast me nietsals neres een ton of 8 per jaar gaat verdienen.

Over contracten gesproken, hopelijk tekent die redan meteen morgen
neres hoort er ook (bijna) direct te staan toch
en verder verdienen jeugdspelers wel lekker bij ajax ja, wat prima is. Krijg je tenminste geen Clasie/Vormer taferelen omdat de laatste eerst onderin de eredivisie heeft gesppeld
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 21:50:22 #38
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168602827
quote:
Piet de Visser is vol lof over de nieuwe Ajax-aankoop David Neres. De meesterscout, momenteel werkzaam voor Chelsea, heeft de Braziliaanse rechtsbuiten veelvuldig in actie gezien.
De 82-jarige De Visser denkt dat Neres alles heeft om een sensatie te worden in de Eredivisie, vertelt hij in gesprek met Voetbal International. 'Ik zag Neres vorig jaar al samen met Ajax-scout Hans van der Zee uitblinken op de Copa São Paulo. Hij is een speler met fantastische acties, heel veel snelheid en een sterk linkerbeen. Hij is soms nog wel wat grillig en zal even moeten wennen aan de Nederlandse competitie, maar de potentie is absoluut aanwezig.'

Ajax telde twaalf miljoen euro neer voor de negentienjarige Neres, een bedrag dat via bonussen zelfs kan oplopen tot vijftien miljoen euro. 'Hij heeft veel doorgroeimogelijkheden, dat heeft Van der Zee goed gezien. Knap dat Marc Overmars hem nu heeft weten te halen, al is er wel een pittig bedrag betaald. Maar Neres heeft de potentie om door te groeien tot de top en dan brengt hij nog veel meer geld op.'

De Visser benadrukt wel dat Neres qua rendement en overzicht nog wat stappen te zetten heeft. 'Hij speelt heel opportunistisch en in de eindfase ontbreekt het soms nog wat aan overzicht, maar dat had Douglas Costa (speler van Bayern München, red.) op die leeftijd ook. Natuurlijk moet Neres daar wel aan werken. Ik denk ook dat Ajax hem vooral voor de toekomst heeft gehaald. Deze speler heeft nog heel veel groei in zich.'

Behalve Neres stond ook Luiz Araújo, eveneens een speler van São Paulo, op het lijstje van Ajax. Ook over hem is De Visser lovend. 'Araújo is al wat rijper dan Neres, maar ik denk ook dat hij veel duurder is.'
Piet de Visser approves _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168603080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Piet de Visser approves _O_
Die gekke Hans van der Zee toch, ooit had Ajax nog een rechtszaak tegen hem om hem weg te werken. En toen heeft hij jarenlang voor Jan met de korte achternaam gescout in Zuid-Amerika
Oh.
pi_168603800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeft niet perse, Suarez toen hij kwam van Groningen was ook geen grootverdiener volgens mij. In die tijd was er toen nog ophef omdat hij minder verdiende dan allemaal andere clowns die nooit beslissend waren.
Verdiende wel goed daar hoor, zeker voor Groningen. Was later ook nog een rel door tussen Suarez en Fonseca.
pi_168604083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Piet de Visser approves _O_
Piet schat waarde van Araujo hoger in terwijl hij toch voor 7 miljoen weg mocht?

Overigens lijkt Neres pas in derde week februari te komen naar Amsterdam dus dat duurt nog wel even
pi_168604163
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Piet schat waarde van Araujo hoger in terwijl hij toch voor 7 miljoen weg mocht?

Overigens lijkt Neres pas in derde week februari te komen naar Amsterdam dus dat duurt nog wel even
Araujo vroegen ze toch wel meer voor?
Oh.
pi_168604193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Verdiende wel goed daar hoor, zeker voor Groningen. Was later ook nog een rel door tussen Suarez en Fonseca.
Ik bedoelde wat hij verdiende bij Ajax toen hij net van Groningen kwam voor 8,5 miljoen. Wat toch een vrij dure transfer was in die tijd.
Oh.
pi_168604332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Araujo vroegen ze toch wel meer voor?
Even teruggekeken, Lille bood 6.5 miljoen. Weet niet wat Sao Paulo wil hebben
pi_168604667
Traoré kan naar huis toe. Hij mist de penalty in de halve finale tegen Egypte.
pi_168604697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Traoré kan naar huis toe.
Goed nieuws
pi_168604723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goed nieuws
Prima speler inderdaad. Kan hij mooi Younes vervangen.
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 22:47:23 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168604740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Traoré kan naar huis toe. Hij mist de penalty in de halve finale tegen Egypte.
Er is nog een wedstrijd om de derde plek.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168604743
Las ook dat hij een goede indruk maakte bij BF. Hield het veel simpeler dan bij Ajax.
pi_168604750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er is nog een wedstrijd om de derde plek.
Fuck it.
pi_168604771
Tegen Sparta dan dus terug.
pi_168604772
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er is nog een wedstrijd om de derde plek.
Teringafrikanen, op het EK hebben we ook geen wedstrijd om het brons.
Oh.
pi_168604792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Even teruggekeken, Lille bood 6.5 miljoen. Weet niet wat Sao Paulo wil hebben
Vast minimaal hetzelfde als ze voor Neres hebben gekregen.
Oh.
pi_168604823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Prima speler inderdaad. Kan hij mooi Younes vervangen.
Traoré op linksbuiten?
Oh.
pi_168604833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Traoré op linksbuiten?
Kluivert kan ook als linksbuiten opereren.
pi_168604840
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kluivert kan ook als linksbuiten opereren.
Wat een luxe hebben we ineens op de flanken
Oh.
pi_168604842
Alleen tegen Roda nog even behelpen met weinig keuzes voorin
Oh.
pi_168604854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen tegen Roda nog even behelpen met weinig keuzes voorin
Wel fijn dat Kluivert gewoon rechtsbuiten staat zondag, zeker tegen die muur.
pi_168604890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel fijn dat Kluivert gewoon rechtsbuiten staat zondag, zeker tegen die muur.
Die muur zal weinig georganiseerd zijn lijkt me, met al die nieuwe spelers die elkaar nog niet eens kennen en een andere taal spreken :')
Oh.
pi_168604913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die muur zal weinig georganiseerd zijn lijkt me, met al die nieuwe spelers die elkaar nog niet eens kennen en een andere taal spreken :')
Ach, Kluivert houdt minstens twee man bezig met zijn acties.
pi_168604947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, Kluivert houdt minstens twee man bezig met zijn acties.
Hopelijk gaat Younes zijn ketchupfles eindelijk open, als hij voelt naderen dat hij er binnenkort uitvliegt.
Oh.
pi_168604972
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat Younes zijn ketchupfles eindelijk open, als hij voelt naderen dat hij er binnenkort uitvliegt.
Nee joh, hij gaat die bal dan nog 88x goed leggen voor hij hem inschiet. Dan staan er weer vijf man voor het doel en daar is de stress.
pi_168605181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee joh, hij gaat die bal dan nog 88x goed leggen voor hij hem inschiet. Dan staan er weer vijf man voor het doel en daar is de stress.
;(
Oh.
pi_168605193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee joh, hij gaat die bal dan nog 88x goed leggen voor hij hem inschiet. Dan staan er weer vijf man voor het doel en daar is de stress.
Ik heb bij younes ook altijd de indruk dat hij niet helemaal fit is (lijkt nooit echt afgetrained en dat toch een beetje vieze baardje en bijna altijd wallen helpen niet bij die indruk) en dan helpt zijn lengte al zeker niet mee.
pi_168605228
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

;(
Het maffe is wel dat hij goals maakt tegen ploegen die er vaak toe doen: Feyenoord, PSV, RB Salzburg, Celta..
pi_168605236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb bij younes ook altijd de indruk dat hij niet helemaal fit is (lijkt nooit echt afgetrained en dat toch een beetje vieze baardje en bijna altijd wallen helpen niet bij die indruk) en dan helpt zijn lengte al zeker niet mee.
Volgens mij heeft hij echt slapeloze nachten door zijn gebrek aan rendement ja :')
Oh.
pi_168605253
En hij scoorde ook op 8 MEI.
pi_168605265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het maffe is wel dat hij goals maakt tegen ploegen die er vaak toe doen: Feyenoord, PSV, RB Salzburg, Celta..
Is niet zo heel gek, dan heb je meer ruimte natuurlijk.

Tegen Salzburg gescoord? Toen was hij er nog niet hè
Oh.
pi_168605279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is niet zo heel gek, dan heb je meer ruimte natuurlijk.

Tegen Salzburg gescoord? Toen was hij er nog niet hè
Ik bedoel tegen Leipzig.

Stop de tijd, geen jokers.
pi_168605284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En hij scoorde ook op 8 MEI.
Vorig jaar was hij ook gewoon in een prima vorm, zoals die goal tegen Twente in de voorlaatste speelronde bijvoorbeeld zie je hem nooit meer doen.

Vormgenot
Oh.
pi_168605291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is niet zo heel gek, dan heb je meer ruimte natuurlijk.

Tegen Salzburg gescoord? Toen was hij er nog niet hè
Nou nou, die goal tegen Feyenoord zou ik niet per se makkelijk willen noemen.
pi_168605294
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik bedoel tegen Leipzig.

Stop de tijd, geen jokers.
Oefenwedstrijden zijn niet serieus te nemen blijkt maar weer.
Oh.
pi_168605309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vorig jaar was hij ook gewoon in een prima vorm, zoals die goal tegen Twente in de voorlaatste speelronde bijvoorbeeld zie je hem nooit meer doen.

Vormgenot
En nog steeds dachten mensen dat Dolberg uit vorm of iets dergelijks was in de afgelopen weken.
pi_168605314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou nou, die goal tegen Feyenoord zou ik niet per se makkelijk willen noemen.
Ik weet eigenlijk niet meer precies welke goal dat was, kan me wel zijn goal tegen PSV-thuis vorig seizoen herinneren.
Oh.
pi_168605334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet meer precies welke goal dat was, kan me wel zijn goal tegen PSV-thuis vorig seizoen herinneren.
Dat was die goal die hij via de verre paal erin tikte. Effe kijken.
pi_168605346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En nog steeds dachten mensen dat Dolberg uit vorm of iets dergelijks was in de afgelopen weken.
Ach je kan ook wel eens een iets mindere vorm hebben, maar ik vond hem nog steeds een vrij goed niveau behalen.
Oh.
pi_168605354
pi_168605362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach je kan ook wel eens een iets mindere vorm hebben, maar ik vond hem nog steeds een vrij goed niveau behalen.
Mensen associëren vorm tegenwoordig met goals bij een spits.
pi_168605445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mensen associëren vorm tegenwoordig met goals bij een spits.
Men vergeet vooral te kijken naar rendement. Als een spits weinig scoort maar legio kansen krijgt dan is dat wel problematisch. Als hij een halve bruikbare krijgt per wedstrijd, dan valt hem weinig te verwijten tenzij hij zich heel slecht opstelt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168605474
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Men vergeet vooral te kijken naar rendement. Als een spits weinig scoort maar legio kansen krijgt dan is dat wel problematisch. Als hij een halve bruikbare krijgt per wedstrijd, dan valt hem weinig te verwijten tenzij hij zich heel slecht opstelt.
Bij Dolberg is het vrijlopen het probleem niet. Dat kan hij echt heel goed, zoals Beugelsdijk ook na afloop zei zondag. Nou is dat niet het meest heldere licht, maar die gaf ook toe dat die je constant bezig houdt.
pi_168605513
quote:
Daar diep gaan zie ik hem ook maar weinig doen.
Oh.
pi_168605546
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar diep gaan zie ik hem ook maar weinig doen.
Klaassen zo slim voetballen ook niet!!111!11!!!!!
pi_168605552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mensen associëren vorm tegenwoordig met goals bij een spits.
Nja het moet ook niet te lang duren want dan gaat het knagen, maar Dolberg kreeg sowieso heel weinig kansen in die wedstrijden, spel van Ajax was ook gewoon matig in die periode na Heerenveen-uit. Alleen tegen PSV-thuis weer goed maar toen raakte hij al snel geblesseerd, anders had hij toen sowieso wel gescoord denk ik.
Oh.
pi_168605594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bij Dolberg is het vrijlopen het probleem niet. Dat kan hij echt heel goed, zoals Beugelsdijk ook na afloop zei zondag. Nou is dat niet het meest heldere licht, maar die gaf ook toe dat die je constant bezig houdt.
Dat weet ik. Het probleem ligt simpelweg op de vleugels. Als je daar Younes en Ghazi hebt staan dan loopt 90% van de aanvallen op hun stuk en zijn dode spelmomenten en afstandsschoten haast de enige optie om nog te scoren. Je ziet met een Kluivert op de vleugel die gewoon voorzet en het veld breed houdt gelijk meer ruimte en gevaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168605602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het moet ook niet te lang duren want dan gaat het knagen, maar Dolberg kreeg sowieso heel weinig kansen in die wedstrijden, spel van Ajax was ook gewoon matig in die periode na Heerenveen-uit. Alleen tegen PSV-thuis weer goed maar toen raakte hij al snel geblesseerd, anders had hij toen sowieso wel gescoord denk ik.
Tegen Twente speelde het hele team slecht, creëerden ze geen ene moer.

Dan blijft over Groningen thuis en dat ene invalbeurtje in Liege.
pi_168605649
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat weet ik. Het probleem ligt simpelweg op de vleugels. Als je daar Younes en Ghazi hebt staan dan loopt 90% van de aanvallen op hun stuk en zijn dode spelmomenten en afstandsschoten haast de enige optie om nog te scoren. Je ziet met een Kluivert op de vleugel die gewoon voorzet en het veld breed houdt gelijk meer ruimte en gevaar.
Dat is ook het enige wat ontbreekt aan dit Ajax, goede vleugelspelers. In de zin van goals maken en de afzet bij Dolberg. Als je die passmaps ziet, zie je haast geen output van Younes of AEG. Het is dat 11tegen11 dit weekend crashte, anders was ik wel benieuwd naar Kluiverts output./
pi_168605929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegen Twente speelde het hele team slecht, creëerden ze geen ene moer.

Dan blijft over Groningen thuis en dat ene invalbeurtje in Liege.
Ja is ook allemaal niet zoveel aan de hand, al mag hij wel eens meer in uitwedstrijdjes scoren :P
Oh.
pi_168605965
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja is ook allemaal niet zoveel aan de hand, al mag hij wel eens meer in uitwedstrijdjes scoren :P
Daar is het wel vaker zo dat het van Ziyech of de buitenspelers komt. Tegenstanders durven soms meer te pressen tegen Ajax, hogere lijn dit dat en dan is Dolberg er vooral voor het tussenstationnetje.
  donderdag 2 februari 2017 @ 07:33:59 #89
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168608158
quote:
BeekGOD
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168608207
pi_168608215
De transfer van David Neres (19) naar Ajax blijkt minutieus voorbereid. Nadat het Braziliaanse pareltje in 2016 op de radar kwam van de Amsterdamse scouting, werden vele wedstrijden van hem bij São Paulo bezocht, hadden gesprekken met zijn zaakwaarnemer en hem plaats en werd maandagavond met het juiste bod toegeslagen. Door de vele uren die Ajax in Neres stak, was directeur spelersbeleid Marc Overmars de Europese top te snel af.
Overmars werd ruim een jaar geleden verrast door een lyrisch verhaal van Hans van der Zee over Neres. De scout, in het verleden bij PSV ook de ontdekker van Jefferson Farfan, wist tijdens de Copa São Paulo niet wat hij zag en deelde die informatie met zijn directeur en de collega’s van de scouting.

Neres was snel, technisch en had een goede passeeractie. Zoals zo veel jonge Brazilianen. Maar deze jongen was anders, zag het scoutingsoog van de ervaren Amsterdammer. Hij was zelfs niet vies van terug verdedigen. Van der Zee en zijn collega Roy Wesseling volgden de ontwikkeling van Neres op de voet en konden slechts bidden dat hij niet te vroeg in beeld kwam bij de voetbalreuzen van Europa. De schouderblessure die Neres opliep, kwam Ajax gek genoeg dan ook niet zo slecht uit.
Van der Zee’s reizen naar Brazilië en de lange gesprekken die hij met het grote talent voerde, schiepen een band. Een band, die werd versterkt doordat hij ook uitvoerig met de Braziliaanse zaakwaarnemer van Neres, Bertolucci, sprak. Die investering betaalde zich uit, want nadat Neres in oktober 2016 in het eerste van São Paulo debuteerde, schrokken de andere scouts in Europa wakker. Neres had op dat moment al voor zichzelf bepaald dat hij naar Ajax wilde.
Neres’ komst kwam dus niet uit de koker van hoofd scouting van Ajax, Henk Veldmate, die de aanvaller tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 20 in Ecuador in januari 2017 pas voor het eerst live aan het werk zag. Het sierde Veldmate wel dat hij blind vertrouwde op zijn scouts, want hijzelf raakte in Ecuador niet onder de indruk van Neres. De sterspeler van Brazilië onder 20 kwam pas op stoom, nadat Veldmate alweer in Nederland was.
Het was vervolgens aan Overmars om – met hulp van Forza Sports Group – de andere geïnteresseerde clubs af te schudden. Nadat zelfs het ultieme bod van 12 miljoen euro, maximaal oplopend tot 15 miljoen euro, door São Paulo leek te worden afgewezen, hield Ajax er na bijna drie weken bieden rekening mee dat de deal zou afketsen. Maar door de enorme schuldenlast van de Braziliaanse club, stemde men uiteindelijk toch in. Tot vreugde van Overmars, maar zeker ook Van der Zee en Wesseling.
Goed stuk
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:04:53 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168608400
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 07:42 schreef Brammess het volgende:
De transfer van David Neres (19) naar Ajax blijkt minutieus voorbereid. Nadat het Braziliaanse pareltje in 2016 op de radar kwam van de Amsterdamse scouting, werden vele wedstrijden van hem bij São Paulo bezocht, hadden gesprekken met zijn zaakwaarnemer en hem plaats en werd maandagavond met het juiste bod toegeslagen. Door de vele uren die Ajax in Neres stak, was directeur spelersbeleid Marc Overmars de Europese top te snel af.
Overmars werd ruim een jaar geleden verrast door een lyrisch verhaal van Hans van der Zee over Neres. De scout, in het verleden bij PSV ook de ontdekker van Jefferson Farfan, wist tijdens de Copa São Paulo niet wat hij zag en deelde die informatie met zijn directeur en de collega’s van de scouting.

Neres was snel, technisch en had een goede passeeractie. Zoals zo veel jonge Brazilianen. Maar deze jongen was anders, zag het scoutingsoog van de ervaren Amsterdammer. Hij was zelfs niet vies van terug verdedigen. Van der Zee en zijn collega Roy Wesseling volgden de ontwikkeling van Neres op de voet en konden slechts bidden dat hij niet te vroeg in beeld kwam bij de voetbalreuzen van Europa. De schouderblessure die Neres opliep, kwam Ajax gek genoeg dan ook niet zo slecht uit.
Van der Zee’s reizen naar Brazilië en de lange gesprekken die hij met het grote talent voerde, schiepen een band. Een band, die werd versterkt doordat hij ook uitvoerig met de Braziliaanse zaakwaarnemer van Neres, Bertolucci, sprak. Die investering betaalde zich uit, want nadat Neres in oktober 2016 in het eerste van São Paulo debuteerde, schrokken de andere scouts in Europa wakker. Neres had op dat moment al voor zichzelf bepaald dat hij naar Ajax wilde.
Neres’ komst kwam dus niet uit de koker van hoofd scouting van Ajax, Henk Veldmate, die de aanvaller tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 20 in Ecuador in januari 2017 pas voor het eerst live aan het werk zag. Het sierde Veldmate wel dat hij blind vertrouwde op zijn scouts, want hijzelf raakte in Ecuador niet onder de indruk van Neres. De sterspeler van Brazilië onder 20 kwam pas op stoom, nadat Veldmate alweer in Nederland was.
Het was vervolgens aan Overmars om – met hulp van Forza Sports Group – de andere geïnteresseerde clubs af te schudden. Nadat zelfs het ultieme bod van 12 miljoen euro, maximaal oplopend tot 15 miljoen euro, door São Paulo leek te worden afgewezen, hield Ajax er na bijna drie weken bieden rekening mee dat de deal zou afketsen. Maar door de enorme schuldenlast van de Braziliaanse club, stemde men uiteindelijk toch in. Tot vreugde van Overmars, maar zeker ook Van der Zee en Wesseling.
Goed stuk
Toch raar aangezien Overmars niks deed
pi_168608415
Veldmate niet onder de indruk. Daar zaten we er even volledig naast.
pi_168608446
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Toch raar aangezien Overmars niks deed
Gezien de grootte van de aankoop is het wel vreemd te noemen dat de twee belangrijkste technische mensen hem ofwel niet gezien hebben, ofwel niet onder de indruk zijn (respectievelijk overmars en Veldmate). We vertrouwen dus op Van der Zee, de man die binnen Ajax demotie heeft gemaakt.

Kan allemaal prima uitpakken hoor, en weet niet hoe gebruikelijk dit is in het voetbal, maar mijn oren staan soms te klapperen over hoe er beleid wordt gevoerd bij Ajax.
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:14:26 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168608484
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gezien de grootte van de aankoop is het wel vreemd te noemen dat de twee belangrijkste technische mensen hem ofwel niet gezien hebben, ofwel niet onder de indruk zijn (respectievelijk overmars en Veldmate). We vertrouwen dus op Van der Zee, de man die binnen Ajax demotie heeft gemaakt.

Kan allemaal prima uitpakken hoor, en weet niet hoe gebruikelijk dit is in het voetbal, maar mijn oren staan soms te klapperen over hoe er beleid wordt gevoerd bij Ajax.
Tja, de andere kant van het verhaal zou zijn dat later naar buiten komt dat Ajax een speler niet heeft gehaald terwijl de scout lyrisch was, maar omdat een andere scout hem toevallig even matig vond spelen hij niet gehaald is. Maar ik denk dat Overmars, en ongetwijfeld andere scouts, ook genoeg beelden van hem bekeken hebben
pi_168608531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Tja, de andere kant van het verhaal zou zijn dat later naar buiten komt dat Ajax een speler niet heeft gehaald terwijl de scout lyrisch was, maar omdat een andere scout hem toevallig even matig vond spelen hij niet gehaald is. Maar ik denk dat Overmars, en ongetwijfeld andere scouts, ook genoeg beelden van hem bekeken hebben
Is ook zo, en je moet snel handelen, daar ben ik me van bewust. Maar dat het een grote gok is om volledig op één persoon te vertrouwen, die eerder ook nog eens persona non grata was, is inherent.
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:54:29 #97
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_168608858
quote:
Heel opmerkelijk dat hoofd scouting dat zegt over een aankoop van 12 miljoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Heufd op 02-02-2017 09:39:48 ]
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:10:56 #98
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168609068
Vandaag in feelgood.
quote:
Betrokken Ajax-doelman: 'Ik denk erover om ook een voetbalschool te beginnen'

André Onana ziet de situatie in Kameroen met lede ogen aan. De Ajax-doelman doneerde begin dit seizoen schoolspullen aan zo'n honderd kinderen, die hun ouders hadden verloren door moordpartijen van terreurgroep Boko Haram.

"Wat ik aan ze geef, brengt natuurlijk niet hun vader terug, dat begrijp ik, maar ik probeer te doen wat ik kan. Ik ben blij dat die kinderen nu in ieder geval naar school kunnen en schoolkleding hebben", zegt Onana tegen Metro. "Ik ben van plan om ieder jaar iets te doen voor weeskinderen. En ik denk erover om na mijn loopbaan ook een voetbalschool te beginnen, zoals Eto’o gedaan heeft."

Onana was zelf actief in de voetbalschool van Samuel Eto'o. "Mensen zeiden dat ik de beste keeper van het land was in mijn leeftijdsklasse. Vervolgens kwam er interesse van Barcelona voor mij. De club wilde met mijn familie praten. Mijn vader zei toen tegen me: 'André, ik weet hoeveel je van voetbal houdt. Het is moeilijk voor ons om je te laten gaan, maar dit is een kans die je moet pakken'."

In Spanje had hij veel aan zijn neef Fabrice Ondoa, die precies dezelfde weg bewandelde en momenteel de eerste keeper is van Kameroen op de Afrika Cup. Zelf zag Onana af van deelname aan dat toernooi. "Ik weet dat de bond kwaad op me was, maar dit is op de lange termijn beter voor mij en voor Kameroen."

"Voor mijn carrière is het goed dat ik veel speel bij Ajax en veel leer en uiteindelijk is dat natuurlijk ook goed voor de nationale ploeg", besluit Onana.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:12:40 #99
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168609096
Onana _O_
pi_168609106
Prachtig persoonlijkheid onze André. :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  donderdag 2 februari 2017 @ 10:33:18 #101
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168610390
Mensen die gisteren het optreden van Jasper hebben gezien?

ik heb enkel de tweede helft gezien, hij vulde het aardig in maar had toch wel wat foutjes.
iemand die het meer volgt en mij kan vertellen hoe de hiërarchie is bij Barca wat betreft de Cil?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168610483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:33 schreef mokkiemok het volgende:
Mensen die gisteren het optreden van Jasper hebben gezien?

ik heb enkel de tweede helft gezien, hij vulde het aardig in maar had toch wel wat foutjes.
iemand die het meer volgt en mij kan vertellen hoe de hiërarchie is bij Barca wat betreft de Cil?
Nu nog tweede keeper, gaat derde worden heb ik gehoord.
Mag in de beker keepen enzo.
pi_168610518
Onana _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 2 februari 2017 @ 11:33:03 #104
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168611519
Zou Krul tegen PSV al onder de lat staan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 februari 2017 @ 11:33:31 #105
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168611527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
Zou Krul tegen PSV al onder de lat staan?
Ja
  donderdag 2 februari 2017 @ 11:35:32 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168611560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 11:33 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja
is toch een hele grote verbetering. Hopen dat hij een wereldpartij keept tegen PSV
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168613156
Even gekeken op de facebook pagina van Sao Paulo. De concensus daar is toch wel dat het een niet te weigeren bod was (veel geld voor een talent + schulden), al hadden ze liever gezien dat Araujo weg was gegaan of een andere vleugelspeler.
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:02:34 #108
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168614711
Voor wie de persco heeft gemist.

quote:
Peter Bosz heeft bij Ajax zijn gewenste aanwinst kunnen verwelkomen. De trainer van de Amsterdammers sprak zich op de persconferentie op donderdag uit over de kersverse aankoop David Neres.

"Ik weet nog niet precies hoe ver hij is", stelde Bosz over de nieuweling op de persconferentie. "Het is een jonge jongen, die komt van een ander continent. Hij zal even de tijd nodig hebben om hier te wennen." In hoeverre was Bosz betrokken bij de transfer? "Wat ik heb aangegeven is dat we dun bezet zijn op die positie. Dat is mijn aandeel geweest."

Bosz wil niet te veel roepen over de aankoop. "Dan lees ik bijvoorbeeld dat hij de nieuwe Neymar wordt genoemd. Aan dat soort vergelijkingen die ik dus niet mee. We hadden behoefte aan een extra buitenspeler en ben daarom blij dat hij straks bij ons is", citeert het AD de trainer.

Mogelijk komt Justin Kluivert door de komst van Neres minder aan spelen toe. Over de flankaanvaller is Bosz overigens wel meer dan te spreken. "Hij steekt fysiek heel goed in elkaar, maar hij gaat het de komende weken nog wel voelen. Daarom zijn we voorzichtig met hem."
quote:
Ajax gaat het vertrek van Mitchell Dijks naar Norwich City intern opvangen. Trainer Peter Bosz hoefde geen nieuwe linksback. Momenteel zet hij Daley Sinkgraven veelvuldig in op die positie.

"En als Daley niet kan spelen, dan kan Nick Viergever of Jaïro Riedewald daar worden ingezet", vertelt Bosz op de persconferentie van Ajax. De coach geeft aan dat Sinkgraven een toegevoegde waarde is. "Ik ben heel tevreden over hem", aldus Bosz, die stelt dat data niet altijd te vertrouwen zijn. "Het is niet terecht om te zeggen dat op het moment dat Daley ging spelen dat we meer punten gingen halen."

Tijdens het perspraatje werd Bosz ook gevraagd naar Kevin Diks, die bij Vitesse terugkeerde. De trainer werkte nog samen met de speler. "Ik denk wel eens aan Kevin Diks, maar niet om hem naar Ajax te halen", aldus Bosz, geciteerd door Ajax Showtime. Hij krijgt volgende week wel weer de beschikking over Bertrand Traoré, die is uitgespeeld met Burkina Faso op de Afrika Cup. Tegen Egypte miste hij de beslissende
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168614730
Bosz zit op Fok :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168614839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz zit op Fok :D
Of leest de telegraaf
pi_168614855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 12:55 schreef TheJanitor het volgende:
Even gekeken op de facebook pagina van Sao Paulo. De concensus daar is toch wel dat het een niet te weigeren bod was (veel geld voor een talent + schulden), al hadden ze liever gezien dat Araujo weg was gegaan of een andere vleugelspeler.
Waarom zouden ze die Araujo kwijt willen? Dat is toch ook een goede speler
Oh.
pi_168614864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze die Araujo kwijt willen? Dat is toch ook een goede speler
Blijkbaar vinden ze die minder talentvol dan Neres.
pi_168614899
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Blijkbaar vinden ze die minder talentvol dan Neres.
Ah heeft ook nog maar 2x gescoord in 27 wedstrijden zie ik
Oh.
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:07:55 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168616053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
Voor wie de persco heeft gemist.

[..]

[..]

Traoré is niet uitgespeeld, die moet nog een verliezersfinale spelen toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168616178
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Traoré is niet uitgespeeld, die moet nog een verliezersfinale spelen toch?
Ja zaterdagavond, al had hij anders dit weekend ook niet gespeeld denk ik.
Oh.
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:25:44 #116
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168616444
voor wat dit nog waard is (niks eigenlijk)

quote:
Ajax heeft in de voorbije transferperiode een bod uitgebracht op de Argentijn Brian Mansilla van Racing Club. De Amsterdammers hadden 6,5 miljoen euro over voor de negentienjarige spits, die ook als linksbuiten uit de voeten kan. Mansilla heeft nog een contract tot medio 2019 bij Racing, dat pas in de zomer wil nadenken over een eventuele transfer. Ajax versterkte zich afgelopen maand wel met een andere Zuid-Amerikaan: David Neres kwam over van São Paulo.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:28:57 #117
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168616532
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
voor wat dit nog waard is (niks eigenlijk)

[..]

Maar Overmars doet toch ni... Oh nee die heb ik al gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168616554
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Maar Overmars doet toch ni... Oh nee die heb ik al gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weten dat ik alleen maar druk op Overmars heb gezet waardoor we nu de nieuwe Neymar hebben :9~
Oh.
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:32:59 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168616610
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet weten dat ik alleen maar druk op Overmars heb gezet waardoor we nu de nieuwe Neymar hebben :9~
vergeet de nieuwe Kroos niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 februari 2017 @ 16:16:21 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_168617653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

vergeet de nieuwe Kroos niet.
En de nieuwe Dzudzak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_168617823
En we hebben de nieuwe Kluivert al!
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168630992
Straks om 00:15 speelt Neres weer voor Brazilië U20
pi_168631242
Graag een stream in de DM :) :) :)
pi_168631551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:03 schreef Brammess het volgende:
Graag een stream in de DM :) :) :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168631611
Waarvan dank.

Staat hij op links of op rechts?
pi_168631621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:23 schreef Brammess het volgende:
Waarvan dank.

Staat hij op links of op rechts?
Rechts, nummer 11.
pi_168631689
Die mocht er in :P
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:30:03 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631736
http://telet.com.ve/

Goede stream wel
Oh.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:30:26 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631743
Heb ik al wat GODDELIJKE acties gemist?
Oh.
pi_168631757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb ik al wat GODDELIJKE acties gemist?
90-100% kans die er in moest
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:31:24 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:31 schreef Brammess het volgende:

[..]

90-100% kans die er in moest
David Neres, de nieuwe Amin Younes.
Oh.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:42:40 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631934
Hup geef de bal aan Neres
Oh.
pi_168631941
Heerlijke assist Neres _O_
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:43:23 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631952
Arana scoort weer :D
Oh.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:43:40 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168631956
Godverdomme wat een balletje van Neresgod
Oh.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:44:09 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168631966
Koekoek assistje hoor, Klaassen kan dus naar hartelust diep gaan rennen
  vrijdag 3 februari 2017 @ 00:55:25 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168632117
http://streamable.com/fxy5d

Voor degene die het gemist hebben
Oh.
pi_168632170
Dat spitsje van Uruguay speelt ook leuk
pi_168632355
Die moest er wel in.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 01:36:23 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168632377
Tering ik heb oorbeschadiging dankzij die commentator
Oh.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 02:08:34 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168632605
Hey Brazilie verliest, wat een topshow
Oh.
pi_168635386
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

David Neres, de nieuwe Amin Younes.
Zover is hij nog lang niet. Dan moet je heel wat meer kansen missen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:47:44 #143
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168635993
quote:
"Ik vind dat er wel een verschil zit tussen een winter- en een zomertransferperiode", zegt Ajax-trainer Peter Bosz twee dagen nadat de transfermarkt weer is gesloten.

In tegenstelling tot bij Ajax bleef het bij Feyenoord en PSV vrij rustig in januari. "In principe hoef je in de winter weinig te doen als je het in de zomer goed voor elkaar hebt", zegt Bosz over dat verschil. "En ik denk dat er bij die clubs weinig aanleiding zal zijn geweest om iets te doen."

Bij Ajax vertrokken onder meer Nemanja Gudelj, Riechedly Bazoer en Anwar El Ghazi, terwijl David Neres voor veel geld uit Brazilië werd gehaald. "Het zou kunnen dat deze winterperiode weinig invloed heeft op de titelrace", stelt Bosz. "Of David Neres moet er zo tien inschieten.”

De dribbelaar liet donderdagavond bij Brazilië Onder-20 in ieder geval zien dat hij in een prima vorm steekt. In het duel met de leeftijdsgenoten uit Uruguay op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap was hij belangrijk met een assist.
als hij er 1 inschiet is het al meer rendement dat Youness, 10 zou werelds zijn.
deze aankoop moet haast wel invloed hebben op de titelrace.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168636246
Younes :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168636257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:47 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als hij er 1 inschiet is het al meer rendement dat Youness, 10 zou werelds zijn.
deze aankoop moet haast wel invloed hebben op de titelrace.
Denk je echt dat deze jongen er dit seizoen al staat? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:03:33 #146
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168636325
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Denk je echt dat deze jongen er dit seizoen al staat? :')
die kans is zeker aanwezig met de huidige concurrentie.
al denk ik dat het inval beurten zullen zijn. Volgend seizoen basis.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168636346
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Seam het volgende:
Younes :r
Omdat hij goed zijn best doet, maar pech heeft met de afronding?
pi_168636361
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

die kans is zeker aanwezig met de huidige concurrentie.
al denk ik dat het inval beurten zullen zijn. Volgend seizoen basis.
Hij is vooral een rechtsbuiten. Hij is natuurlijk gewoon de opvolger van Traore als deze van de zomer vertrekt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168636410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Omdat hij goed zijn best doet, maar pech heeft met de afronding?
Van een prof verwacht ik altijd dat hij zijn best doet. Younes doet keer op keer hetzelfde truukje en houdt iedere aanval op en hij scoort te weinig als vleugelspits. Dit is geen pech, dit is onkunde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168636771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Omdat hij goed zijn best doet, maar pech heeft met de afronding?
Je best doen is leuk, maar in het profvoetbal moet je ook gewoon goed genoeg zijn.
Wat ik bij Younes zie is keer op keer een vrij blinde actie die vaak deels nog wel lukt, maar waarbij hij aan het einde geen idee heeft wat hij nu wil doen en daarom maar weer de bal in de tribune jaagt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:36:13 #151
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168639256
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:06 schreef Seam het volgende:

[..]

Van een prof verwacht ik altijd dat hij zijn best doet. Younes doet keer op keer hetzelfde truukje en houdt iedere aanval op en hij scoort te weinig als vleugelspits. Dit is geen pech, dit is onkunde.
Ach, vorig jaar had hij er toch een stuk of acht ingeschoten? Als er eentje in gaat denk ik dat er nog wel meer volgen, dat er zo'n ding van wordt gemaakt zal toch ook wel in zijn hoofd gaan zitten
pi_168639258
Toch is het wel bizar, die Younes. Vorig seizoen acht goals in 27 wedstrijden; prima. En opeens is het helemaal weg.

Kansen creëren presteert ie identiek aan vorig jaar (1.76 per wedstrijd), dribbels gaan zelfs beter (3.67 per 90 minuten om 3.23, 54.6% succesvol om 50.4%).
pi_168639637
Ik vind Younes prima voetballen. Helemaal als je kijkt wat er voor hem linksbuiten speelde.
Fischer, Kishna, Boerrigter, Andersen, Sana.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:02:05 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168639700
Oh.
pi_168639726
quote:
Cristiano Neres :o
pi_168639753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:57 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind Younes prima voetballen. Helemaal als je kijkt wat er voor hem linksbuiten speelde.
Fischer, Kishna, Boerrigter, Andersen, Sana.
Kishna was wel een baasje
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:09:58 #157
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168639828
DN7
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:12:59 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168639887
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:06 schreef Wotte het volgende:

[..]

Kishna was wel een baasje
Omdat ie de zelfverzekerde jongen uithing?

Ga weg joh, 3 leuke acties en ze krijgen het al hoog in de bol.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168639903
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch is het wel bizar, die Younes. Vorig seizoen acht goals in 27 wedstrijden; prima. En opeens is het helemaal weg.

Kansen creëren presteert ie identiek aan vorig jaar (1.76 per wedstrijd), dribbels gaan zelfs beter (3.67 per 90 minuten om 3.23, 54.6% succesvol om 50.4%).
Het mysterie van de ketchupfles _O_.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:27:22 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168640062

Aardig ventje wel hoor, gun het hem wel dat het weer gaat lopen.
Oh.
pi_168640120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het mysterie van de ketchupfles _O_.
Die moet je even uitleggen :)
pi_168640148
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Die moet je even uitleggen :)
Zoals Ziyech ook had. Het constante zoeken naar een treffer of het beslissende moment en dat er daarna veel meer ontspanning in de acties komt.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:32:52 #163
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168640152
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Die moet je even uitleggen :)
komt niks uit, en dan ineens alles tegelijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168640218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zoals Ziyech ook had. Het constante zoeken naar een treffer of het beslissende moment en dat er daarna veel meer ontspanning in de acties komt.
Ik hoopte dat Younes dat bereikte na die fantastische wedstrijd tegen Leipzig (of eerder al, z'n prima gols in de EL). Valt tegen.
pi_168640244
Bij Dolberg zat het afwerken flink mee de eerste maanden en bij Younes flink tegen. Dat is allebei niet vol te houden.

Het zou zorgwekkend zijn als Younes ook helemaal niks creëerde maar dat is niet zo, al 42 keer geschoten dit seizoen, waarvan 30 keer in het strafschopgebied en 14 schoten op doel.

Komt goed, maar graag wel een beetje snel :P
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:39:34 #166
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168640246
quote:
Transfer Larsson naar Ajax nooit concreet: 'Niet interessant genoeg'

Sam Larsson werd in de winterse transferperiode volop in verband gebracht met een transfer naar Ajax. Een deal kwam niet van de grond, terwijl de geruchten er niet minder op werden.

"Maar het is niet interessant genoeg geweest, anders zou het concreter zijn geworden", begint technisch manager Hamstra van Heerenveen tegenover Omrop Fryslan. "Het mooie is dat iedereen het over Sam heeft, maar er speelt ook wat rond andere jongens. Sam is een goede speler, daar is altijd belangstelling voor. Maar we hebben duidelijk, en niet alleen tegen Sam, gezegd dat we de groep bij elkaar willen houden."

"Mocht er dan wel iets komen, dan moet het heel goed zijn, waardoor wij ook weer verder kunnen", aldus de technische man. "Dit geldt voor alle spelers: er zijn biedingen geweest, clubs die het geprobeerd hebben. Soms gaat het direct en soms via tussenpersonen. Maar wij hebben heel duidelijk gezegd: dit is niet wat we zoeken. En dan ga je niet concreet onderhandelen."
SSOOWW
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168640267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

SSOOWW
Tjah, wat is hier schokkend aan? Zij willen niet van een speler af in de winterstop, Ajax gaat voor zo'n spelertje niet nu al de hoofdprijs betalen, klaar.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:42:12 #168
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168640279
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:41 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Tjah, wat is hier schokkend aan? Zij willen niet van een speler af in de winterstop, Ajax gaat voor zo'n spelertje niet nu al de hoofdprijs betalen, klaar.
eindelijk een bericht waarin gewoon geroepen wordt dat Larsson niks is voor Ajax.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:44:53 #169
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168640317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

eindelijk een bericht waarin gewoon geroepen wordt dat Larsson niks is voor Ajax.
Nou dan lees ik een ander bericht denk ik
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:44:54 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168640318
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

eindelijk een bericht waarin gewoon geroepen wordt dat Larsson niks is voor Ajax.
Gewoon dit halfjaar kijken hoe Kluivert/Cerny/Neres/Younes zich ontwikkelen, en anders in de zomer nog een KANON op linksbuiten halen.
Oh.
pi_168640843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

eindelijk een bericht waarin gewoon geroepen wordt dat Larsson niks is voor Ajax.
Heb je überhaupt je eigen bericht wel gelezen? :')
  vrijdag 3 februari 2017 @ 17:13:28 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168643063
Volgens mij ontsteeg Younes vorig seizoen zijn ware niveau en zien we nu de Younes die zelfs ongewenst was/is bij fucking Kaiserslautern en Gladbach 2
RED ONS HENNIEGOD
pi_168645645
Opstelling #JongAjax: Alblas; Dankerlui, Westermann, Bergsma, Savastano; Eiting, Nouri, De Jong; Mazraoui, Walian, Cerny
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 19:41:23 #174
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168645736
Ah, Cerny _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:47:42 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168645848
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens mij ontsteeg Younes vorig seizoen zijn ware niveau en zien we nu de Younes die zelfs ongewenst was/is bij fucking Kaiserslautern en Gladbach 2
Voor hetzelfde geld had ie er met een ietsiepietsie meer geluk al 7 in liggen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168646005
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat ie de zelfverzekerde jongen uithing?

Ga weg joh, 3 leuke acties en ze krijgen het al hoog in de bol.
Kishna had/heeft in mijn ogen wel de potentie om uit te groeien tot een grote meneer. Souplesse van een topvoetballer, zeer goede techniek, goed schot en vrij snel. Alleen die knieën van 'm zijn een probleem. Ik kan van de buitenkant niet oordelen over z'n karakter, De boer en hij waren in ieder geval geen vrienden, wat daar precies is gebeurd kunnen we alleen maar naar gissen.

Maar qua voetballende kwaliteiten was hij in mijn ogen een van de beste zo niet de beste die doorbrak uit de jeugdopleiding de afgelopen jaren.
pi_168646081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #JongAjax: Alblas; Dankerlui, Westermann, Bergsma, Savastano; Eiting, Nouri, De Jong; Mazraoui, Walian, Cerny
Fap fap
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:01:32 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168646214
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld had ie er met een ietsiepietsie meer geluk al 7 in liggen.
Nee een stuk of 15
Net als Randy Wolters en die rare Turk van Feyenoord,ook niet zoveel geluk
RED ONS HENNIEGOD
pi_168646446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #JongAjax: Alblas; Dankerlui, Westermann, Bergsma, Savastano; Eiting, Nouri, De Jong; Mazraoui, Walian, Cerny
Waar te zien?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168646462
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar te zien?
Flitsen bij FOX1 als ze veel scoren. Hele speelronde vandaag.
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 20:09:45 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168646468
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar te zien?
Denk op de toekomst, zolderkamerautist.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168646642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denk op de toekomst, zolderkamerautist.
:') bedankt he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168646646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Flitsen bij FOX1 als ze veel scoren. Hele speelronde vandaag.
Meh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:41:41 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168647381
Geen beelden van Abdelhak Nouri :'(
pi_168647442
Goal Cerny :)

Frenkie de Jong
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 20:53:58 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168647778
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') bedankt he.
:*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 21:30:24 #187
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168649020
MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 21:26:15 Vaclav #Cerny geblesseerd veld af na harde charge #jajrkc reageer retweet
:{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168649206
Man man man... dat Jupiler League niveau.. wat een tackle weer...
pi_168649676
Cerny gewoon op belachelijke wijze de wedstrijd uitgeschopt :{
pi_168649968
Hoppa! Toch nog 4-1. 😎
  vrijdag 3 februari 2017 @ 21:59:23 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168650128
Goede voorsprong op nr 3 opgebouwd, alleen VVV zullen ze niet gaan bijhalen
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 14:44:26 #192
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168662645
quote:
Ajax reist deze zaterdagmiddag met een selectie van 20 spelers richting Limburg voor het competitieduel met Roda JC (zondag 12:30 uur). Voor Carel Eiting, vrijdagavond nog twee keer trefzeker voor Jong Ajax, lonkt mogelijk zijn competitiedebuut. De 18-jarige middenvelder maakte eind oktober al zijn officïële debuut voor Ajax 1 in het bekerduel met Kozakken Boys.

Matthijs de Ligt ontbreekt in de selectie vanwege een bovenbeenblessure. Bertrand Traoré is met het nationale team van Burkina Faso nog actief op de Afrika Cup in Gabon. De huurling van Chelsea komt zaterdagavond voor het laatst in actie in de wedstrijd om de derde plaats tegen Ghana. Daarna keert hij terug naar Nederland.

Ook de nieuwe aanwinst David Neres is er nog niet bij. De aanvaller is momenteel nog met Brazilië Onder 20 actief op het Zuid-Amerikaans kampioenschap in Ecuador. Na afloop van dat toernooi meldt hij zich voor het eerst bij zijn nieuwe club.
Eiting de nieuwe Riedewald?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 4 februari 2017 @ 14:58:45 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168662879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:44 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Eiting de nieuwe Riedewald?
Laat hem maar de 0-5 maken.
Oh.
pi_168662892
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Laat hem maar de 0-5 maken.
Wordt 1-1/2 #allesziener
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:00:13 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168662899
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 14:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wordt 1-1/2 #allesziener
Dat zal wel ja, zo'n ongelooflijke zaadpot daar altijd.
Oh.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:04:57 #196
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168662960
Appeltje eitje morgen
pi_168664166
Veel maten van me komen uit Zuid Limburg, allemaal fervent Roda supporter. Ben vorig jaar met ze meegegaan naar Roda - Ajax. Komt Ajax 0-2 voor, wordt het 2-2 :r wat een schijtmiddag was dat doen. Zij juichen alsof ze de CL hebben gewonnen, ik het gevoel alsof Ajax met 3-0 verloren had.

En als we gewonnen hadden, hadden we later dat seizoen waarschijnlijk ook de titel gehad :{

Hopen dat ze er morgen met 0-5 overheen gaan!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_168664187
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Veel maten van me komen uit Zuid Limburg, allemaal fervent Roda supporter. Ben vorig jaar met ze meegegaan naar Roda - Ajax. Komt Ajax 0-2 voor, wordt het 2-2 :r wat een schijtmiddag was dat doen. Zij juichen alsof ze de CL hebben gewonnen, ik het gevoel alsof Ajax met 3-0 verloren had.

En als we gewonnen hadden, hadden we later dat seizoen waarschijnlijk ook de titel gehad :{

Hopen dat ze er morgen met 0-5 overheen gaan!
Dat doen ze ook als ze puntje pakken tegen PSV & Feyenoord
pi_168664233
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat doen ze ook als ze puntje pakken tegen PSV & Feyenoord
Klopt, maar de Ajax haat was flink aanwezig, zeker in het vak waarin ik zat (doorgesnoven josties allemaal). En m'n maten vonden het natuurlijk geweldig dat het zo'n wedstrijd was waar ik als Ajax-supporter bij was.
Dit jaar ga ik dan ook niet mee :') maar hoop wel dat ze er flink overheen gaan. Haat naar Roda speelt bij mij wel een beetje.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_168664336
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt, maar de Ajax haat was flink aanwezig, zeker in het vak waarin ik zat (doorgesnoven josties allemaal). En m'n maten vonden het natuurlijk geweldig dat het zo'n wedstrijd was waar ik als Ajax-supporter bij was.
Dit jaar ga ik dan ook niet mee :') maar hoop wel dat ze er flink overheen gaan. Haat naar Roda speelt bij mij wel een beetje.
Blijft toch apart dat het voetbal zo'n samenkomst van doorgesnoven josties is. Dat zie je bij bijna elke club.

Nu snap ik bij een club als Roda wel weer dat je het een en ander in je neus moet stoppen om enigszins een leuke tijd te hebben.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:28:11 #201
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168664440
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt, maar de Ajax haat was flink aanwezig, zeker in het vak waarin ik zat (doorgesnoven josties allemaal). En m'n maten vonden het natuurlijk geweldig dat het zo'n wedstrijd was waar ik als Ajax-supporter bij was.
Dit jaar ga ik dan ook niet mee :') maar hoop wel dat ze er flink overheen gaan. Haat naar Roda speelt bij mij wel een beetje.
Haten op Ajax is hip, maar dat hoort erbij als je de grootste club in Nederland bent
  zaterdag 4 februari 2017 @ 17:44:26 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168666121
Bazoer nog zijn debuut niet gemaakt bij Wolfsburg trouwens :')
Oh.
pi_168666707
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer nog zijn debuut niet gemaakt bij Wolfsburg trouwens :')
Zonde van die jongen. Gun hem een goede carrière.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:35:25 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168668729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zonde van die jongen. Gun hem een goede carrière.
Op deze manier gaat dat hem niet worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:46:24 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168675036
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zonde van die jongen. Gun hem een goede carrière.
Ze gaan hem wel heel rustig brengen inderdaad :')
Oh.
pi_168679607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaan hem wel heel rustig brengen inderdaad :')
Moet eerst aan het spel van Wolfsburg wennen enzo
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168681076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:04 schreef Heeinz het volgende:
Appeltje eitje morgen
Ik ben bang dat we weer tot minuut 94 met samengeknepen billen de blessuretijd aftellen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_168681087
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we weer tot minuut 94 met samengeknepen billen de blessuretijd aftellen
Zeker omdat er om 12.30u gespeeld wordt?
  zondag 5 februari 2017 @ 11:29:15 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168681190
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zeker omdat er om 12.30u gespeeld wordt?
Altijd lastig uitpotje dat Roda
Oh.
pi_168681216
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zeker omdat er om 12.30u gespeeld wordt?
Dat speelt uiteraard mee, maar we hebben het de afgelopen edities tegen Roda JC niet echt makkelijk gehad.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 11:32:04 #211
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168681224
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat speelt uiteraard mee, maar we hebben het de afgelopen edities tegen Roda JC niet echt makkelijk gehad.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168681285
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Moet eerst aan het spel van Wolfsburg wennen enzo
Over een jaar of 4 horen we bijna niks meer van Bazoer, Kishna en El Ghazi. Enkel als ze de titel hebben gevierd in Azerbeidzjan ofzo.
Hey
  zondag 5 februari 2017 @ 11:38:50 #213
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_168681310
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we weer tot minuut 94 met samengeknepen billen de blessuretijd aftellen
Dat zou wat zijn. Zou ik die gozer van 12 miljoen ook meteen afbellen.
Dit, dus.
  zondag 5 februari 2017 @ 11:52:28 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168681505
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn. Zou ik die gozer van 12 miljoen ook meteen afbellen.
:')
Oh.
  zondag 5 februari 2017 @ 12:55:09 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168682577
Sinkgraven verliest duels
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168682825
Sow, dit is nog niet best.
pi_168682900
Dit is behoorlijk zwak.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:11:32 #218
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168682909
Begin was wel aardig maar nu wordt het vrij matig
pi_168682949
Erg matig tot nu toe.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168683058
In dit tempo ga je in de tweede helft ook maar twee halve kansen krijgen. En daar zal er dan toch eentje van in moeten. Onbegrijpelijk.
pi_168683096
Hopelijk heeft De_Neer wat meer in petto over twee weken.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:20:41 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168683114
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft De_Neer wat meer in petto over twee weken.
En Bertje volgende week al.
Oh.
pi_168683118
Justin heeft het moeilijk met Ard, al staat er ook wel vaak (drie)dubbele dekking. Maar ja, dat krijg je met dit tempo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 5 februari 2017 @ 13:22:08 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168683142
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:20 schreef Monolith het volgende:
Justin heeft het moeilijk met Ard, al staat er ook wel vaak (drie)dubbele dekking. Maar ja, dat krijg je met dit tempo.
Ach niet zo gek dat hij eens een potje wat matiger speelt natuurlijk, ook met zijn vader nu op de tribune.
Oh.
pi_168683158
Laatste pass steeds fout. Dolberg gaat als spits soms naar eerste paal maar dan leggen ze hem terug en soms zakt hij terug en geven ze hem voor langs...
  zondag 5 februari 2017 @ 13:23:06 #226
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_168683166
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft De_Neer wat meer in petto over twee weken.
Op welke positie gaat hij spelen?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_168683169
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:20 schreef Monolith het volgende:
Justin heeft het moeilijk met Ard, al staat er ook wel vaak (drie)dubbele dekking. Maar ja, dat krijg je met dit tempo.
Als Kluivert vandaag nog zijn stempel wil drukken zal hij wat vaker diep moeten gaan zonder bal, want in de duels is Van Peppen hem de baas. Maar zoals gezegd, dan moet wel het tempo omhoog. Want in dit tempo is geen verrassing mogelijk.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:23:24 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168683172
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Op welke positie gaat hij spelen?
Linksbuiten, als Younes zo doorgaat.
Oh.
pi_168683183
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Op welke positie gaat hij spelen?
Ik gok linksbuiten.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:24:41 #230
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_168683206
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Linksbuiten, als Younes zo doorgaat.
Dus ze betalen twaalf miljoen voor een speler om hem vervolgens op een positie te zetten waar hij een leven nog niet gespeeld heeft, dat is ietwat apart, maar enfin.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:25:29 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168683231
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dus ze betalen twaalf miljoen voor een speler om hem vervolgens op een positie te zetten waar hij een leven nog niet gespeeld heeft, dat is ietwat apart, maar enfin.
Nja hij zal vanaf de zomer op rechtsbuiten gaan spelen, als Traoré weg is. Maar dit halfjaar zal hij het wel moeten doen om op linksbuiten te spelen, omdat Younes daar compleet faalt. En dan van flanken wisselen tijdens de wedstrijd oid
Oh.
pi_168683242
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dus ze betalen twaalf miljoen voor een speler om hem vervolgens op een positie te zetten waar hij een leven nog niet gespeeld heeft, dat is ietwat apart, maar enfin.
Je vraagt toch wat wij denken? We zeggen toch niet dat hij daar belandt?
pi_168683253
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja hij zal vanaf de zomer op rechtsbuiten gaan spelen, als Traoré weg is. Maar dit halfjaar zal hij het wel moeten doen om op linksbuiten te spelen, omdat Younes daar compleet faalt. En dan van flanken wisselen tijdens de wedstrijd oid
Wie zegt dat hij überhaupt zijn eerste wedstrijd meteen in de basis staat? #dtv
  zondag 5 februari 2017 @ 13:27:31 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168683272
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij überhaupt zijn eerste wedstrijd meteen in de basis staat? #dtv
Ohnee hij zal het eerst moeten doen met invalbeurten lijkt me, maar met invalbeurten zal hij Younes er wel snel uitspelen. Of die moet de dop van zijn ketchupfles eindelijk eraf krijgen :')
Oh.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:27:41 #235
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_168683279
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je vraagt toch wat wij denken? We zeggen toch niet dat hij daar belandt?
Ten eerste vroeg ik het aan Stijn, dus niet aan jou of wij, ten tweede stelde ik feitelijke vraag en is er van denk jij geen sprake.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_168683296
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Op welke positie gaat hij spelen?
Er is sowieso nog weinig over gecommuniceerd. Afgaande op de dramavorm van Younes en een sterke Africa Cup van Traoré, 1+1..
pi_168683302
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ten eerste vroeg ik het aan Stijn, dus niet aan jou of wij, ten tweede stelde ik feitelijke vraag en is er van denk jij geen sprake.
Als je feitelijke antwoorden zoekt op je zogenaamde feitelijke vragen moet je het Bosz vragen. En zelfs hij zal het je waarschijnlijk nog niet met zekerheid kunnen vertellen.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:29:52 #238
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_168683330
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als je feitelijke antwoorden zoekt op je zogenaamde feitelijke vragen moet je het Bosz vragen. En zelfs hij zal het je waarschijnlijk nog niet met zekerheid kunnen vertellen.
Dan had je moeten zeggen: 'geen idee, daar is nog niets over bekend', als je toch zo graag een antwoord wilde geven op een vraag die niet aan jou gesteld werd.

Toedels.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 5 februari 2017 @ 13:40:01 #239
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168683607
Het wil nog niet echt lukken bij Younes en Kluivert heb ik de indruk
  zondag 5 februari 2017 @ 13:40:31 #240
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168683624
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 5 februari 2017 @ 13:41:04 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168683642
Dolberg _O_
pi_168683652
Jaaaa
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168683696
Kutwedstrijd, dus ik hoop gewoon op de drie punten vandaag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 13:42:16 #244
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168683701
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Monolith het volgende:
Jaaaa
Prima edit :D

Goed teruggelegd door Dolberg wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168683719
Die Klaassen kun je er altijd bij hebben!
  zondag 5 februari 2017 @ 13:43:11 #246
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168683734
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Monolith het volgende:
Jaaaa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168683755
Kan Younes er uit?
  zondag 5 februari 2017 @ 13:47:12 #248
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_168683884
Hele wedstrijd stil, nu ineens zingen. Dat doen de meeste clubs als je team het kut doet, maar niet praten met 410 de gekste en de beste sfeer enzo.

Zorg eerst nou maar dat dat stadion vol met gelukszoekers in Amsterdam een keer vol komt. Overal de grootste, op YouTube, Facebook en FOK ook natuurlijk, maar 9/10 komen niet eens uit Amsterdam of omstreken en het stadion zit alleen vol in top wedstrijden :')

MIJN VADER ZAT BIJ DE COMMANDO'S

(oja, en ik ben geen Feyenoorder)
pi_168683967
Goed schot van Sanchez wel
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 13:49:54 #250
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168683989
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Hele wedstrijd stil, nu ineens zingen. Dat doen de meeste clubs als je team het kut doet, maar niet praten met 410 de gekste en de beste sfeer enzo.
Da's onjuist

quote:
Zorg eerst nou maar dat dat stadion vol met gelukszoekers in Amsterdam een keer vol komt.
Je mag pas zingen als je stadion vol zit?

quote:
Overal de grootste, op YouTube, Facebook en FOK ook natuurlijk, maar 9/10 komen niet eens uit Amsterdam of omstreken en het stadion zit alleen vol in top wedstrijden :')
Hoe is het relevant of men uit Amsterdam komt of niet?

quote:
MIJN VADER ZAT BIJ DE COMMANDO'S
Laat dit maar achterwege
quote:
(oja, en ik ben geen Feyenoorder)
Tsja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168683990
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Hele wedstrijd stil, nu ineens zingen. Dat doen de meeste clubs als je team het kut doet, maar niet praten met 410 de gekste en de beste sfeer enzo.

Zorg eerst nou maar dat dat stadion vol met gelukszoekers in Amsterdam een keer vol komt. Overal de grootste, op YouTube, Facebook en FOK ook natuurlijk, maar 9/10 komen niet eens uit Amsterdam of omstreken en het stadion zit alleen vol in top wedstrijden :')

MIJN VADER ZAT BIJ DE COMMANDO'S

(oja, en ik ben geen Feyenoorder)
Bedankt voor je bijdrage.
pi_168683993
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Hele wedstrijd stil, nu ineens zingen. Dat doen de meeste clubs als je team het kut doet, maar niet praten met 410 de gekste en de beste sfeer enzo.

Zorg eerst nou maar dat dat stadion vol met gelukszoekers in Amsterdam een keer vol komt. Overal de grootste, op YouTube, Facebook en FOK ook natuurlijk, maar 9/10 komen niet eens uit Amsterdam of omstreken en het stadion zit alleen vol in top wedstrijden :')

MIJN VADER ZAT BIJ DE COMMANDO'S

(oja, en ik ben geen Feyenoorder)
Dieptriest dat je over de rug van miljoenen joodse slachtoffers je nietszeggende en als opvulling dienende clubje moet steunen :')
  zondag 5 februari 2017 @ 13:50:05 #253
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684000
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Hele wedstrijd stil, nu ineens zingen. Dat doen de meeste clubs als je team het kut doet, maar niet praten met 410 de gekste en de beste sfeer enzo.

Zorg eerst nou maar dat dat stadion vol met gelukszoekers in Amsterdam een keer vol komt. Overal de grootste, op YouTube, Facebook en FOK ook natuurlijk, maar 9/10 komen niet eens uit Amsterdam of omstreken en het stadion zit alleen vol in top wedstrijden :')

MIJN VADER ZAT BIJ DE COMMANDO'S

(oja, en ik ben geen Feyenoorder)
Ga janken
  zondag 5 februari 2017 @ 13:54:12 #254
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_168684166
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:50 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ga janken
Ajax verdient betere supporters. Ben een paar keer meegeweest naar Ajax, man man man. Het is eerder een dagje uit ipv een echte voetbal wedstrijd. Zoveel kakkers heb ik zelden bij elkaar gezien.

En maar stil als ze niet lekker spelen of niet winnen, en dat voor de grootste club van Nederland.

https://www.voetbalprimeu(...)oor-je-ze-niet-.html
  zondag 5 februari 2017 @ 13:56:30 #255
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684252
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ajax verdient betere supporters. Ben een paar keer meegeweest naar Ajax, man man man. Het is eerder een dagje uit ipv een echte voetbal wedstrijd. Zoveel kakkers heb ik zelden bij elkaar gezien.

En maar stil als ze niet lekker spelen of niet winnen, en dat voor de grootste club van Nederland.

https://www.voetbalprimeu(...)oor-je-ze-niet-.html
Dan verschillen we daarover van mening
pi_168684257
Die linkerflank is bij ons vandaag wel echt om te janken zeg.
pi_168684270
Younes, het wordt echt met de week erger hè....
pi_168684324
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:54 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ajax verdient betere supporters. Ben een paar keer meegeweest naar Ajax, man man man. Het is eerder een dagje uit ipv een echte voetbal wedstrijd. Zoveel kakkers heb ik zelden bij elkaar gezien.

En maar stil als ze niet lekker spelen of niet winnen, en dat voor de grootste club van Nederland.

https://www.voetbalprimeu(...)oor-je-ze-niet-.html
De enige fans die zich druk maken over andere fans, zijn de fans die nooit wat te vieren hebben ;)
pi_168684360
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 13:57 schreef TheArt het volgende:
Younes, het wordt echt met de week erger hè....
Hij zorgt voor veel dreiging, iets meer geluk had hij er al meer inliggen dan vorig seizoen.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:00:52 #260
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684392
Wat is dit joh
pi_168684450
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Hij zorgt voor veel dreiging, iets meer geluk had hij er al meer inliggen dan vorig seizoen.
Die dreiging is echt onzin. Je weet toch altijd wat hij gaat doen, dus die dreiging valt tegenwoordig wel mee.
pi_168684456
Een tweede treffer zou toch wel welkom zijn...
pi_168684458
Het is wachten op de 1-1 :'(
pi_168684474
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Hij zorgt voor veel dreiging, iets meer geluk had hij er al meer inliggen dan vorig seizoen.
_O- _O-
  zondag 5 februari 2017 @ 14:02:58 #265
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684481
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wachten op de 1-1 :'(
Als dit zo doorgaat valt die pas in de blessuretijd ben ik bang
pi_168684495
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Hij zorgt voor veel dreiging, iets meer geluk had hij er al meer inliggen dan vorig seizoen.
Mwoah, het slaat toch wel vrij hard dood op het moment dat er een eindpass of een schot moet komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168684513
Aan Ziyech erger ik me ook enorm vandaag. Hij lijkt wel geen stap teveel te willen zetten.
pi_168684549
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef TheArt het volgende:
Aan Ziyech irriteer ik me ook enorm vandaag. Hij lijkt wel geen stap teveel te willen zetten.
Irriteer me :')
  zondag 5 februari 2017 @ 14:05:05 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684563
Het zit hem dan toch ook niet mee
pi_168684578
Younes :') :')

Wat een sukkeltje
pi_168684614
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:05 schreef Heeinz het volgende:
Het zit hem dan toch ook niet mee
Kwestie van kwaliteit. Veel te wild in geschoten.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:06:30 #272
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684619
Jezus de tering Veltman
pi_168684636
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

_O- _O-
Kom op man, prima spelertje die gast kan echt wel voetballen maar het zit 'm echt ontzettend tegen.
pi_168684683
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:06 schreef Wotte het volgende:

[..]

Kom op man, prima spelertje die gast kan echt wel voetballen maar het zit 'm echt ontzettend tegen.
Ok :')
pi_168684702
We verloren elke keer punten toen Ziyech werd gewisseld :X
pi_168684722
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
We verloren elke keer punten toen Ziyech werd gewisseld :X
We gaan ook nog wel punten verspelen vandaag.
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 14:09:58 #277
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168684729
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
We verloren elke keer punten toen Ziyech werd gewisseld :X
Ik kan me Celta thuis nog herinneren

Kan in de competitie wel kloppen, geen idee :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168684781
Niet zo negatief jongens, blijft gewoon 0-1
pi_168684785
Die donkere jongen van Roda achterin speelt z'n beste wedstrijd van het seizoen.
pi_168684787
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik kan me Celta thuis nog herinneren

Kan in de competitie wel kloppen, geen idee :+
Feyenoord uit o.a.
pi_168684836
Wat slecht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168684848
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:06 schreef Wotte het volgende:

[..]

Kom op man, prima spelertje die gast kan echt wel voetballen maar het zit 'm echt ontzettend tegen.
Dat ligt niet aan Younes zelf?
  zondag 5 februari 2017 @ 14:13:50 #283
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684852
Viergever WTF je kan die bal toch gewoon terugspelen :')
pi_168684864
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

We gaan ook nog wel punten verspelen vandaag.
Denk het ook. Die misser van Younes is een hele dure.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 5 februari 2017 @ 14:15:39 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684912
M'n hart
pi_168684920
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Denk het ook. Die misser van Younes is een hele dure.
Welke wedstrijd kijken jullie? Het is nog maar 4 minuten. 0-1.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:16:08 #287
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684927
Godverdomme man wat is dit voor gepruts
  zondag 5 februari 2017 @ 14:16:26 #288
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684939
:')
pi_168684944
Younes. :')
pi_168684948
Je verdient het ook niet op deze manier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 5 februari 2017 @ 14:16:55 #291
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168684958
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Younes. :')
Was gewoon een kutbal man
pi_168684979
Jezus de tering :')
  zondag 5 februari 2017 @ 14:17:23 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168684980
Younes....waarom heeft hij nog steeds een basisplek?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168684982
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Younes. :')
Dit is toch 100% de schuld van Van der Beek? Twee keer zelfs...
pi_168684993
Wat is van de beek een middelmatig spelertje zeg
pi_168685051
Jongens rustig, dit is tegen een ploeg die CL gaat spelen hè
pi_168685081
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
We verloren elke keer punten toen Ziyech werd gewisseld :X
Niet tegen Heerenveen, toen was dat de redding.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:21:03 #298
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168685094
JAAAAAAAAAAA YOUNESGOD
pi_168685095
Youness!!
pi_168685108
Eindelijk
pi_168685109
Jaaaaa
hhhhh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')