abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:20:47 #1
163650 Greys
pi_168590521
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Blonde => Liza
Rooie => Amy
Donkere => Shelley

Het liedje?
Een ballad geschreven door Papa Vol en Schoonzoon.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nog onbekend. Maar waarschijnlijk niet.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.





[ Bericht 10% gewijzigd door Benny op 03-02-2017 20:40:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168590534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, het maakt nu niet zo gek veel meer uit, ook al verdient dat nummer een Grammy, het is nu al dusdanig gekleurd dat men het hier sowieso wel zal gaan haten.
Als het onverwacht wel een juweel van een lied blijkt te zijn dan geef ik het echt toe :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:22:25 #3
163650 Greys
pi_168590557
@Guabana ik kan niet quoten mobiel uit gesloten topic maar ik zweer plechtig dat ik het eerlijk zal toegeven als het nummer me meevalt. Als ik het zelfs mooi vindt. En ik weet zo goed als zeker dat de meesten dat hier zullen doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168590605
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Vlug, roep iets hoopvols, iets positiefs, ALSJEBLIEFT!
Ik weet het inmiddels ook niet meer ;(

Ik kan alleen maar denken van 'joh, misschien wordt het hartstikke leuk, ze kunnen sowieso zingen, en ze zien er oke uit (ondanks dat ze ''dik'' zouden zijn, en misschien ben ik nu te braaf gezapig en Viva, maar die opmerkingen daarover kunnen wel uit de OP wat mij betreft). En ach, al wordt het kut, dan hebben we toch lol? w/ Erger dan Trijntje kan het niet worden. Nee echt niet. Echt niet!
Koel en donker bewaren
pi_168590663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als het onverwacht wel een juweel van een lied blijkt te zijn dan geef ik het echt toe :Y
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:22 schreef Greys het volgende:
@Guabana ik kan niet quoten mobiel uit gesloten topic maar ik zweer plechtig dat ik het eerlijk zal toegeven als het nummer me meevalt. Als ik het zelfs mooi vindt. En ik weet zo goed als zeker dat de meesten dat hier zullen doen.
Ik vind Magic ook een leuk en mooi liedje. :@ Oke, zoiets als dat zal geen potten breken op het ESF, maar ik bedoel, ik denk dat mijn smaak wat dat betreft afwijkt van de meesten hier.

Ik hou wel van een beetje Disney :@

Hoewel ik ook metal enzo luister hoor. ~O> :+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:30:09 #6
163650 Greys
pi_168590717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet het inmiddels ook niet meer ;(

Ik kan alleen maar denken van 'joh, misschien wordt het hartstikke leuk, ze kunnen sowieso zingen, en ze zien er oke uit (ondanks dat ze ''dik'' zouden zijn, en misschien ben ik nu te braaf gezapig en Viva, maar die opmerkingen daarover kunnen wel uit de OP wat mij betreft).. En ach, al wordt het kut, dan hebben we toch lol? w/ Erger dan Trijntje kan het niet worden. Nee echt niet. Echt niet!
Ik was de OP al aan het aanpassen en bijwerken, ook qua andere inmiddels bekende dingen zoals datum. En dat dikke is een running gag, tuurlijk zijn ze niet echt dik. Alleen wat flatteuzere kleertjes aan. De Mani-quotes zijn weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:32:40 #7
163650 Greys
pi_168590766
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]


[..]

Ik vind Magic ook een leuk en mooi liedje. :@ Oke, zoiets als dat zal geen potten breken op het ESF, maar ik bedoel, ik denk dat mijn smaak wat dat betreft afwijkt van de meesten hier.

Ik hou wel van een beetje Disney :@

Hoewel ik ook metal enzo luister hoor. ~O> :+
Precies. Ieder z'n smaak! En als je naar de volle theaterzalen kijkt ben je echt niet de enige.

Erger dan Trijntje wordt het idd niet. Denk ik. Hoop ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:34:43 #8
163650 Greys
pi_168590809
Ik zit nog steeds na te hinniken over geschreven door paps en schoonzoon. Sorry. Ik had ergens nog het gevoel dat dat niet zo zou zijn. Tegen beter weten in.

En over m'n zelfverzonnen Graham commentaar dat ik letterlijk in m'n hoofd hoor. Ik lach te graag om m'n eigen stomme grappen. Wederom sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168590846
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies. Ieder z'n smaak! En als je naar de volle theaterzalen kijkt ben je echt niet de enige.

Erger dan Trijntje wordt het idd niet. Denk ik. Hoop ik...
Ik moet gewoon nog lachen als ik eraan denk wat daarvan geworden is. Wij allemaal maanden superbenieuwd, echt tot aan de eerste repetities zelf hadden we geen idee wat het ging worden, en toen was het gewoon letterlijk NIKS. _O- Die witte achtergrond, dat totaal mislukte idee met dat rouw-lapje, haar parachutebroek, haar angstige blikken. Man man man.

Dat van Og3ne wordt dan misschien een mierzoete family affair, maar ik vertrouw er wel op dat het in ieder geval meer wordt dan het Trainwreck-debacle.
Koel en donker bewaren
pi_168590899
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog steeds na te hinniken over geschreven door paps en schoonzoon. Sorry. Ik had ergens nog het gevoel dat dat niet zo zou zijn. Tegen beter weten in.

En over m'n zelfverzonnen Graham commentaar dat ik letterlijk in m'n hoofd hoor. Ik lach te graag om m'n eigen stomme grappen. Wederom sorry.
:D geeft niet, ik lach ook altijd om mezelf.

Kom, laten we met z'n allen hier nog even om huillachen, zijn we het in ieder geval ergens over eens:

Koel en donker bewaren
pi_168590942
Mijn god, de eerste 15 seconden lijken wel een grove camerafout.
Koel en donker bewaren
pi_168590957
'''Maarja, het was wel goed gezongen''

Oke, nu hou ik weer op het topic te kapen :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:41:07 #13
163650 Greys
pi_168590968
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik moet gewoon nog lachen als ik eraan denk wat daarvan geworden is. Wij allemaal maanden superbenieuwd, echt tot aan de eerste repetities zelf hadden we geen idee wat het ging worden, en toen was het gewoon letterlijk NIKS. _O- Die witte achtergrond, dat totaal mislukte idee met dat rouw-lapje, haar parachutebroek, haar angstige blikken. Man man man.

Dat van Og3ne wordt dan misschien een mierzoete family affair, maar ik vertrouw er wel op dat het in ieder geval meer wordt dan het Trainwreck-debacle.
Ja. Dat denk ik toch ook wel.
Je geeft me weer een beetje hoop.

Want godallemachtig wat was dat van de Trijn vreselijk _O-

Misschien moet ik ook maar gewoon juist gaan hópen op echt bijna over the top mierzoet. Dat het glazuur massaal van miljoenen tanden springt tijdens het kijken maar dat het dan tóch wel iets heeft. Dat het juist opvalt omdat het zo mierzoet is. Ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:43:04 #14
163650 Greys
pi_168591019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:40 schreef Guanabana het volgende:
'''Maarja, het was wel goed gezongen''

Oke, nu hou ik weer op het topic te kapen :@
Je kaapt het topic niet, gooi vooral wat positieve geluiden tussen ons zuur. Dat geeft wat balans. :P

En ik haatte de snerpstem van Trijn al voor het ESF dus ik vond het zelfs niet goed gezongen. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168591028
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kaapt het topic niet, gooi vooral wat positieve geluiden tussen ons zuur. Dat geeft wat balans. :P

En ik haatte de snerpstem van Trijn al voor het ESF dus ik vond het zelfs niet goed gezongen. :')
Nee nu ik het weer terugkijk valt zelfs dát me tegen.
Man wat slecht.
Koel en donker bewaren
pi_168591065
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik moet gewoon nog lachen als ik eraan denk wat daarvan geworden is. Wij allemaal maanden superbenieuwd, echt tot aan de eerste repetities zelf hadden we geen idee wat het ging worden, en toen was het gewoon letterlijk NIKS. _O- Die witte achtergrond, dat totaal mislukte idee met dat rouw-lapje, haar parachutebroek, haar angstige blikken. Man man man.

Dat van Og3ne wordt dan misschien een mierzoete family affair, maar ik vertrouw er wel op dat het in ieder geval meer wordt dan het Trainwreck-debacle.
Dat ze enkele weken voor het ESF ook bij DWDD zit en praat over haar "hotline" met Hans Pannecoucke en dat ze grote plannen hebben met het optreden. Waarop van Nieuwkerk vraagt of ze een tipje van de "sluier" kan oplichten over de act. Nee, ze kan echt nog niets verklappen. Het is immers toch veel leuker op het moment zelf te zien wat er op het podium gaat gebeuren. _O-
pi_168591132
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Vlug, roep iets hoopvols, iets positiefs, ALSJEBLIEFT!
Nou... ik betrap mezelf er op dat als dit ESF voorbij is we kunnen jubelen dat het voorbij is en we ein-de-lijk kunnen brainstormen voor De Inzending van het jaar erna O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168591136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:45 schreef libranl het volgende:

[..]

Dat ze enkele weken voor het ESF ook bij DWDD zit en praat over haar "hotline" met Hans Pannecoucke en dat ze grote plannen hebben met het optreden. Waarop van Nieuwkerk vraagt of ze een tipje van de "sluier" kan oplichten over de act. Nee, ze kan echt nog niets verklappen. Het is immers toch veel leuker op het moment zelf te zien wat er op het podium gaat gebeuren. _O-
Ik ben nog steeds benieuwd wat daar nou misgegaan is.

Ik zit wel te wachten op een soort 'Andere Tijden ESF', 10 jaar na dato :P Samen in een aflevering met alle sleaze and dirt van Waylon en Ilse. :Y)
Koel en donker bewaren
pi_168591142
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog steeds na te hinniken over geschreven door paps en schoonzoon. Sorry. Ik had ergens nog het gevoel dat dat niet zo zou zijn. Tegen beter weten in.

Maar heeft hij al eerder iets gedaan of is hij enkel gitarist? Ik ben niet geheel ingelezen, maar wat zijn zijn hits dan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168591165
En dan pakken ze opeens uit met een kneiter van een plaat en dito performance _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_168591242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:39 schreef Guanabana het volgende:
Mijn god, de eerste 15 seconden lijken wel een grove camerafout.
Dat was gek genoeg het enige stukje van de regie dat wél goed was. Daarna gebeurde er helemaal niks meer op dat podium. Alleen de 3JS stonden er nog hulpelozer bij.
pi_168591281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou... ik betrap mezelf er op dat als dit ESF voorbij is we kunnen jubelen dat het voorbij is en we ein-de-lijk kunnen brainstormen voor De Inzending van het jaar erna O+
Ja. Fijn maandenlang speculeren over de vraag Nick & Simon wat anders durven te doen dat hun middelste-witte-lijntje-op-de-weg-muziek. Ik verheug me er nu al op. De voorpret... het volgen van landen waar wél een selectie plaatsvindt met tientallen liedjes; leuk!
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:12:55 #23
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168591743
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik moet gewoon nog lachen als ik eraan denk wat daarvan geworden is. Wij allemaal maanden superbenieuwd, echt tot aan de eerste repetities zelf hadden we geen idee wat het ging worden, en toen was het gewoon letterlijk NIKS. _O- Die witte achtergrond, dat totaal mislukte idee met dat rouw-lapje, haar parachutebroek, haar angstige blikken. Man man man.

Dat van Og3ne wordt dan misschien een mierzoete family affair, maar ik vertrouw er wel op dat het in ieder geval meer wordt dan het Trainwreck-debacle.
Hier kunnen we het denk ik allemaal wel over eens zijn. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:14:10 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168591783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:39 schreef Guanabana het volgende:
Mijn god, de eerste 15 seconden lijken wel een grove camerafout.
Wel even ter verdediging van Team Trijn, dat hele esf in Oostenrijk leek wel één grote camerafout, op een paar nummers na. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168591853
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:49 schreef franklop het volgende:
En dan pakken ze opeens uit met een kneiter van een plaat en dito performance _O-
Ja bij een halfdode ballad met verhaal zal er idd een kneiter van een performance zitten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:16:59 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168591856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:41 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik ook maar gewoon juist gaan hópen op echt bijna over the top mierzoet. Dat het glazuur massaal van miljoenen tanden springt tijdens het kijken maar dat het dan tóch wel iets heeft. Dat het juist opvalt omdat het zo mierzoet is. Ofzo.
Wat dat betreft grijp ik toch nog even terug op de Disney vergelijking, het zijn uit Disneyfilms wel altijd de meest suikerzoete nummers die internationaal het meest succesvol zijn, ook al zijn imo de meer duistere nummers vaak veel beter.

Dus wie weet, het kan zomaar aanslaan. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168591883
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat dat betreft grijp ik toch nog even terug op de Disney vergelijking, het zijn uit Disneyfilms wel altijd de meest suikerzoete nummers die internationaal het meest succesvol zijn, ook al zijn imo de meer duistere nummers vaak veel beter.

Dus wie weet, het kan zomaar aanslaan. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan Carlo Boshard, die ze nu ook al vaak genoeg in het programma heeft, ze op handen dragen, de ultieme disney liefhebber :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2017 @ 15:19:53 #28
43556 miss_dynastie
pi_168591930
Ik zit hardop te grinniken om die TT waar de naam van Osjien zo subtiel in is aangepast _O- Nu even bijlezen :7
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:21:50 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168591975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan Carlo Boshard, die ze nu ook al vaak genoeg in het programma heeft, ze op handen dragen, de ultieme disney liefhebber :')
Nu krijg ik weer een doembeeld voor ogen. Dat Ogene succesvol is met een Disney-achtig nummer en dat we dan (omdat dat werkt) volgend jaar Carlo Boszhard ft Wibi Soerjadi gaan sturen, "want die hebben ook wat met Disney". :'(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2017 @ 15:24:42 #30
43556 miss_dynastie
pi_168592028
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik hou wel van een beetje Disney :@

Ik ben dol op Disney O+
Maar ik ben er zo van overtuigd dat het slecht gaat zijn, dat ik hier wel durf toe te geven dat als het liedje van het niveau 'let it go' uit Frozen is, ik mezelf aan zal melden bij de O-zonder accent-g3ne fanclub als voorzitter :7

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:39 schreef Guanabana het volgende:
Mijn god, de eerste 15 seconden lijken wel een grove camerafout.
En vals!

quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja bij een halfdode ballad met verhaal zal er idd een kneiter van een performance zitten.
Ik zit alweer hardop te lachen _O-
pi_168592072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nu krijg ik weer een doembeeld voor ogen. Dat Ogene succesvol is met een Disney-achtig nummer en dat we dan (omdat dat werkt) volgend jaar Carlo Boszhard ft Wibi Soerjadi gaan sturen, "want die hebben ook wat met Disney". :'(
Die 2 zijn boven de leeftijd dat we nog mensen sturen _O-

En dan ben je echt het lachertje als je die 2 stuurt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 15:54:27 #32
163650 Greys
pi_168592740
Ik ga dit beloven, zwart op wit:

Als Og3ne uiteindelijk in de top 3 komt in de finale (laat ik niet vals zijn door hier 'winnen' te stellen) ga ik naar een van hun theaterconcerten in het najaar. Zonder boe te roepen. Met één welwillend slachtoffer van dit subforum (waarvan ik het kaartje dan ook betaal).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168592782
Ik wou even laten weten dat ik er net achterkwam dat de manager van Og3ne Benno de Leeuw is. Dat is de manager van de Toppers....
pi_168592801
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit beloven, zwart op wit:

Als Og3ne uiteindelijk in de top 3 komt in de finale (laat ik niet vals zijn door hier 'winnen' te stellen) ga ik naar een van hun theaterconcerten in het najaar. Zonder boe te roepen. Met één welwillend slachtoffer van dit subforum (waarvan ik het kaartje dan ook betaal).
*O*
Koel en donker bewaren
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:58:40 #35
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168592850
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit beloven, zwart op wit:

Als Og3ne uiteindelijk in de top 3 komt in de finale (laat ik niet vals zijn door hier 'winnen' te stellen) ga ik naar een van hun theaterconcerten in het najaar. Zonder boe te roepen. Met één welwillend slachtoffer van dit subforum (waarvan ik het kaartje dan ook betaal).
^O^
Dan meld ik me vast aan als slachtoffer.
Voor een top 3 finaleplaats heb ik nog wel wat zelfkastijding over. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 15:59:21 #36
163650 Greys
pi_168592868
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

*O*
Jij mag dan als eerste bepalen of je mee wilt, omdat jij zo dapper je staande hebt gehouden hier tussen ons met je ietwat andere mening. ;)

En als je niet mee wilt dan beloof ik je foto's als bewijs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168592873
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga dit beloven, zwart op wit:

Als Og3ne uiteindelijk in de top 3 komt in de finale (laat ik niet vals zijn door hier 'winnen' te stellen) ga ik naar een van hun theaterconcerten in het najaar. Zonder boe te roepen. Met één welwillend slachtoffer van dit subforum (waarvan ik het kaartje dan ook betaal).
Misschien iets voor WhiteBeard? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:00:28 #38
163650 Greys
pi_168592893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

^O^
Dan meld ik me vast aan als slachtoffer.
Voor een top 3 finaleplaats heb ik nog wel wat zelfkastijding over. :P
Oké dan mag jij ook sowieso mee, ook als Guabana ook meegaat. :D

Straks worden we nog fan :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:01:04 #39
163650 Greys
pi_168592912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:59 schreef libranl het volgende:

[..]

Misschien iets voor WhiteBeard? :P
Dat durf ik niet :@
Die hoekt me in elkaar.

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 februari 2017 @ 16:01:45 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168592934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:59 schreef libranl het volgende:

[..]

Misschien iets voor WhiteBeard? :P
Ja gezellig, Greys en Whitebeard samen op stap. :D

Dan wil ik wel dat er een cameraploeg meegaat. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 1 februari 2017 @ 16:01:58 #41
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168592942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké dan mag jij ook sowieso mee, ook als Guabana ook meegaat. :D

Straks worden we nog fan :@
*O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 1 februari 2017 @ 16:03:04 #42
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168592974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat durf ik niet :@
Die hoekt me in elkaar.

_O-
Nee joh.
Geef je hem gewoon een knietje tegen zijn kin, ofzo. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:03:09 #43
163650 Greys
pi_168592975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:56 schreef messi124 het volgende:
Ik wou even laten weten dat ik er net achterkwam dat de manager van Og3ne Benno de Leeuw is. Dat is de manager van de Toppers....
Oh dear :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168592976
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij mag dan als eerste bepalen of je mee wilt, omdat jij zo dapper je staande hebt gehouden hier tussen ons met je ietwat andere mening. ;)

En als je niet mee wilt dan beloof ik je foto's als bewijs.
Haha, is goed, ^O^ (als ik dat durf met enge ;) Greys van Fok)
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:00 schreef Greys het volgende:

Straks worden we nog fan :@
:D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:06:11 #45
163650 Greys
pi_168593075
quote:
12s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, is goed, ^O^ (als ik dat durf met enge ;) Greys van Fok)

[..]

:D
Behoorlijk wat mensen van FOK hebben me live gezien (oa bij nationale songfestivals etc) en ik val echt reuze mee. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168593153
Maar, vond je ze dan ook al stom als kind bij de Junior-versie, Greys, nee toch? Ik vond ze toen zo leuk.

Ik had echt even een omg O+ -moment toen ik ze ineens weer zag bij de blind auditions van TVOH, dat ze ineens volwassen waren, en blijkbaar ook zo goed konden zingen. De rest van dat seizoen heb ik niet echt gevolgd, dus dat FOK ze blijkbaar minder leuk vond is best wel langs me heengegaan :P

Ben verder ook niet per se fan, maar wel van de a capella-filmpjes van ze die op Youtube staan, die vind ik zo goed. O+
Koel en donker bewaren
pi_168593375
Deze nummers zijn geschreven door hun vader en die Rory de Kievit.

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:25:32 #48
163650 Greys
pi_168593558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:18 schreef messi124 het volgende:
Deze nummers zijn geschreven door hun vader en die Rory de Kievit.

Dit zou alledrie echt geen deuk in de songfestivalboter slaan. Geen afgrijselijke nummers hoor, maar het doet me niks. Het aantal views op YouTube is ook erg weinig als het al sinds november erop staat. Maar dat zegt bij liedjes zonder beeld mss niet veel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168593644
Dat eerste is echt mijn ding niet, de tweede vind ik wel mooi, de laatste doet me ook weinig tot niks.

Denk toch dat een ballad de beste keuze voor ze is, want op een of andere manier vind ik mid- of uptempo niet bij ze passen. Dan wordt het gewoon veel te dertien in een dozijn. Met een ballad kunnen ze misschien nog wel imponeren. Even extra gebaartjes en maniertjes erbij en dan zit het wel snor ;)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 16:36:16 #50
163650 Greys
pi_168593809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:09 schreef Guanabana het volgende:
Maar, vond je ze dan ook al stom als kind bij de Junior-versie, Greys, nee toch? Ik vond ze toen zo leuk.

Ik had echt even een omg O+ -moment toen ik ze ineens weer zag bij de blind auditions van TVOH, dat ze ineens volwassen waren, en blijkbaar ook zo goed konden zingen. De rest van dat seizoen heb ik niet echt gevolgd, dus dat FOK ze blijkbaar minder leuk vond is best wel langs me heengegaan :P

Ben verder ook niet per se fan, maar wel van de a capella-filmpjes van ze die op Youtube staan, die vind ik zo goed. O+
Sterker nog, bij de auditie van The Voice dacht ik 'wauw'. Echt heel goed vond ik dat omdat ik op zich best hou van meerstemmig zingen.

Maar ik ging me daarna per uitzending meer ergeren aan die Mariah Carey wapperhandjes en die maniertjes, eerlijk gezegd.

En het feit dat ik me dood schrok dat ze naar het ESF gaan is meer omdat ze zowel bij The Voice als daarna eigenlijk alleen goed waren met... Covers. Op Magic na (en dat hadden ze toch wel grotendeels aan The Voice te danken) hebben ze daarna niet één eigen lied gehad waarvan ik dacht 'ja'.

Als ik op hun Facebook de reacties lees dan zijn dat enthousiaste positieve en lieve mensen, maar zeggen allemaal 'ik hoop dat ze met iets als Clown gaan'. Maar vergeten die mensen dan allemaal dat dat een wereldhit van een ander was? En je zo'n enorme hit niet even zomaar zelf uit je mouw schudt?

Als Ilse de Lange bv volgend jaar solo zou gaan (ik noem maar wat), dan vind ik die als persoon echt vreselijk. Maar toch zou ik er, gezien haar eigen eerdere nummers, veel meer vertrouwen in hebben dat zij met haar team schrijvers en muzikanten met een paar prachtige nummers zou komen. Ook al vind ik haar zelf superstom.. Dan zou ik de keuze van AVROTROS veel beter begrijpen en toejuichen, ondanks m'n eigen voorkeur.

Dat al dit vertrouwen is gegeven nu aan drie meiden die héél goed kunnen zingen maar voor mijn gevoel een album hebben afgeleverd onlangs met echt nul heel goede liedjes dat maakt me bozig. En dat straalt dan af op die meiden. Maar eigenlijk neem ik AVROTROS meer kwalijk dan de dames.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')