abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168589319
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DevilsAndDust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memoru
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: coccinelle
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
CassElliot *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Krisvc op 01-02-2017 16:16:13 ]
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168589352
Peace, wat fijn dat het achter de rug is. Ik hoop dat het ent dat zetje geeft om straks ineens een tweede streepje te hebben.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168589375
Hebben we naast CassElliot iemand uitgezwaaid vorig topic?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168589415
We gaan er voor!

Kris, wil je mijn NOD wijzigen naar eind feb? En ik ben inmiddels 28 jaar geworden ;)
En Memoru mag er uit toch, als ik me niet vergis.

Deadly en SilverSjoiis zitten volgens mij in het andere topic. Weet niet of ze hier nog in de OP willen blijven.
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 14:11:38 #5
382129 crew  Donna
pi_168590315
Alweer een nieuw topic. Spannend weer!
pi_168590507
rust maar lekker uit Peace! is toch wel heftig zo'n behandeling. :*

heb alvast maar afspraak bij de HA gemaakt voor vrijdagochtend. mocht voor die tijd de dijkdoorbraak komen kan ik altijd afzeggen.
pi_168590728
Eens met Peacefull, allemaal voor een herfst/winterkindje ^O^

Kris wil je mijn NOD uit de OP halen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168590825
Wijzigingen zijn doorgevoerd. :)

Evilurian, vaag allemaal. Ik val in herhaling, maar ik hoop op duidelijkheid voor je.

Morgen NOD voor mij. Testen wordt denk ik pas zaterdag als er dan nog geen bloed is. Nog steeds geen tekenen whatsoever. Ieder mini steekje dat ik voel (voornameijk darmen) is halve stress. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168593283
Nolita mag ook uit de OP. Zij is doorgeschoven.
pi_168599221
Ik had idd al besloten dat ik bij een volgend topic eruit zou mogen. Inmiddels de 8 weken voorbij en nog steeds is het onwerkelijk, morgen de eerste echo. Spannend of er iets te zien is!

Peacefulll klinkt als een vervelende ingreep, maar extra vruchtbaar is altijd welkom. Hopelijk is het net dat laatste zetje!

Evilaurian wat onzeker zo. Goed dat je een afspraak met de huisarts hebt staan.

Spannend krisvc!!
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 23:22:49 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168605713
Peacefulll fijn dat het erop zit! Je bent heus geen watje hoor, het is gewoon een heel gevoelig gebied :* kun je de komende dagen gewoon rustig aan doen?

Evi die onzekerheid is killing! Ik word ook liever ongesteld dan dat je overtijd bent zonder positieve test. Hoeveel dagen ben je nu overtijd? Hopelijk heb je snel meer zekerheid!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168608820
bedankt voor al jullie steun!
zit nu op 6 dagen overtijd. ben heel benieuwd naar wat mn huisarts gaat zeggen.
vooralsnog geen signalen dat ik toch ongesteld wordt. heb steeds wel rare steken in mn buik en soms in mn rug maar dat trekt ook steeds weer weg. voor de rest geen specifieke signalen dat ik wél zwanger ben. gister de moeite niet genomen om te testen. misschien vandaag wel weer, ik kijk wel even.

en precies wat MaJo zegt, als je dan niet zwanger bent, wordt dan gewoon ongesteld! sjonge. mn lijf doet gewoon niet wat het moet doen (tenzij ik zwanger ben, dan doet het PRECIES wat het moet doen, is het alleen gewoon traaaaaaag). }:|
pi_168613730
Nolita gaaf !! Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje !

Evil had je vorige keer wel een ei sprong ? Overtijd is echt killing als je niet weet waar je aan toe bent.

Hier heb ik deze maand geen ovulatie testen gedaan en ik ga ook niet spastisch lopen doen met voor dpo testen.

Ik zit nu in de week na de ei sprong, die ergens vorige week plaatst gevonden heeft. Enige waar ik nu last van heb is ( als je zo'n spastisch spiertje bij je oog hebt ) dat heb ik nu in mijn onderbuik, het is constant geplop en getril, al 2 dagen lang :') Voor de rest niks we zien het wel, let it goo let it goo :D
pi_168615140
Geen bloed en aandelen omo hier. Wachten maar weer. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168615979
Vervelend voor je Evilaurian. Ga je ook met de huisarts in gesprek over andere opties omdat jullie nu een jaar bezig zijn? Succes morgen.

Spannend voor jou nog Aloria! Hopelijk kunnen we je snel uitzwaaien.

Majo,Hoe is het met jou? Al goed hersteld? Ben je weer aan het werk? Hoe kijk je op de operatie terug?

Jammer Kris. Aandelen in omo is stom. :*
pi_168633269
Dat is wel de bedoeling Peace.

Spannend hoor Nolita!
pi_168633299
Succes bij de huisarts vandaag Evilurian!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 3 februari 2017 @ 08:34:22 #18
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168633958
Succes Evi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 09:27:38 #19
382129 crew  Donna
pi_168634724
Succes Evi :*
pi_168634858
Kris :*

Succes Evilaurian!

Voor de dames die ovulatietesten gebruiken, testen jullie ook gewoon 1x per dag 's ochtends?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168635314
1x per dag 's middags
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168637076
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:37 schreef Kirb het volgende:
Kris :*

Succes Evilaurian!

Voor de dames die ovulatietesten gebruiken, testen jullie ook gewoon 1x per dag 's ochtends?
Ik testte rond 10.00 en mocht hij donkerder worden testte ik ook nog in de middag of avond. Deze ronde niet gebruikt, vorige ronde gevonden en hielp niet veel :')
pi_168638450
Van de dokter helaas niet veel wijzer geworden. Die zegt dat het op zich niet raar is dat de testen nog negatief zijn. Kan nog altijd zwanger zijn maar net zo goed niet zwanger zijn...

Als ik op mijn volgende nod nog steeds niet ongesteld ben en óók niet zwanger gaan we verder kijken.

Komt er dus op neer dat ik niet moet hopen maar ook de hoop niet op moet geven. Zijn advies was, gaat voort en ontspan u! De uitslag komt vanzelf.

Hij heeft natuurlijk gelijk maar toch! Grrrr
pi_168639798
Hm daar schiet je ook niet zo veel mee op Evi :{ ik kan me heel goed voorstellen dat dit frustrerend is. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168645110
Nou lekker dan Evi.
Heeft een bloedonderzoekje geen zin?
Hm vast niet. Eventueel hcg zou ook uit een normale test moeten komen.

Bij jou al duidelijk kris?

Ik ben blij! Uit de colposcopie is gekomen dat er weliswaar wat onrustige cellen zitten, maar het is toch wel erg rustig allemaal en het gaat waarschijnlijk vanzelf weg. Ik hoef geen behandeling. Over een half jaar weer controle.

Gelukkig maar want ik had gelezen dat een behandeling extra risico geeft bij een zwangerschap op een vroeggeboorte.
pi_168645771
Dat is zeker goed nieuws MLB! Fijn dat het gewoon op zn pootjes terecht is gekomen.

Bloedtest vond de huisarts op dit moment nog te vroeg omdat hij er vanuit gaat dat als ik zwanger ben de hcg levels gewoon aan de lage kant zijn. En daardoor niet meetbaar met normale tests. Moet het dus vooral even loslaten en mn lijf de tijd geven om óf zwanger te zijn óf toch ongesteld te worden.
Al hoop ik natuurlijk heel hard op zwanger zijn...
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:10:04 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168672102
MLB, wat fijn! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent!

Hier zijn de bloedingen gelukkig opgehouden en de gyn heeft niets gezegd dat we voorlopig niet mogen klussen. En ik zit als het goed is nog in de vruchtbare periode :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168680634
Zet hem op Deb :D

Hopelijk geeft je lichaam zelf snel aan wat het is Evil.
pi_168687630
En of mijn lichaam dat doet! Auw en bloed. Gelukkig eindelijk duidelijkheid. En kunnen we door met de volgende poging.
  zondag 5 februari 2017 @ 16:16:23 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168688136
Evi, bummer, maar fijn dat er nu wel duidelijkheid is. Flinke mok thee en wat chocolade erbij en hopen dat de krampen snel ophouden :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168690254
Evi :'( stom
pi_168690472
Evilaurian, stom zeg. Laat je maar lekker verwennen.

Oeh Debsterr, flink aan de klus! Fijn dat je gestopt bent met bloeden. We lopen ongeveer gelijk op. Ik verwacht in de loop van deze week mij ei. Maar ik verlies nog wat bruin bloed af en toe. Manlief durft nog niet te vrijen :'(
pi_168694269
Ik heb ineens bloedverlies.
Wasdanouweer.
Het zal vast nog van mijn onderzoek van woensdag zijn. Maar t is wel gek want dat bloedverlies was.s avonds alweer gestopt.
pi_168694763
Raar MLB. Zal inderdaad van je onderzoek te herleiden zijn. :*

Evi, klotezooi. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Volgende ronde hoop ik op strepen voor je!

Debster, chaaaaaarge! *O*

Peace, blaffende honden bloedende poezen bijten niet. Geef maar door aan je man. :Y

Hier nog steeds geen bloed of menstruatiesymptomen. Ook geen zwangerschapssymptomen. Inmiddels 4 dagen overtijd. Als er morgen nog geen bloed is kijk ik even wat ik met een ovulatietestje tevoorschijn kan toveren.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 23:35:13 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168701231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:04 schreef Peacefulll het volgende:
Vervelend voor je Evilaurian. Ga je ook met de huisarts in gesprek over andere opties omdat jullie nu een jaar bezig zijn? Succes morgen.

Spannend voor jou nog Aloria! Hopelijk kunnen we je snel uitzwaaien.

Majo,Hoe is het met jou? Al goed hersteld? Ben je weer aan het werk? Hoe kijk je op de operatie terug?

Jammer Kris. Aandelen in omo is stom. :*
Zie je vraag nu pas :@ Het gaat goed gelukkig! Weer volledig herstelt en helemaal aan het werk *O* Ik kijk er positief op terug. Maar een weekje echt last van gehad, dat valt hartstikke mee ^O^ De wond blijft nog steeds gevoelig maar is nu wel bijna hersteld :s)

Hoe gaat het met jou? Nog last gehad van de ingreep in de dagen erna?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168713064
Fijn MLB :)

Evi wat balen zeg! Wel fijn dat er duidelijkheid is maar had de andere kant op gehoopt voor je. Zijn er nog eventuele vervolgstappen besproken bij de huisarts omdat jullie al een tijd bezig zijn?

Spannend Kris, hopelijk gauw een tweede streepje.

Debsterr have fun ~O>

Ik zit inmiddels op CD17 en alleen maar omo witte ovulatietesten. Enkel wat indrooglijntjes te zien, die zag ik echt pas de volgende dag. Dus of een langere cyclus of misschien toch gemist?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168714299
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:19:59 #38
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168716969
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:11 schreef Aloria het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, dat lijkt me best vervelend :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 19:33:51 #39
382129 crew  Donna
pi_168717327
Oei vervelend die stijve tepels haha.

Ik weet niet of en wanneer ik een eisprong gehad heb na de miskraam, maar normaal gezien moet ik volgende week ongesteld worden. Dus ik denk dat ik maar gewoon op het wachtbankje ga zitten, ook al is er kans dat ik daar niet op m`n plaats zit. ;)
pi_168720151
Haha sexy Aloria!

Ik hang ook een beetje rond bij het wachtbankje. Maar ik heb geen hoop deze maand. Twee dagen voor ei gesekst. Op dag van ei het bm hals onderzoek gehad. En toen een flinke griep eroverheen.
Stevig klompje cellen die dat overleeft.
pi_168720998
Hier is het wachtbankje wel een stuk leuker geworden en mijn focus gaat er ook wat vanaf, mijn vriend riep zojuist dat hij bij zijn werk ook wel een maatje zou willen, we gaan op zoek naar een puppie O+ _O_

Boer in de buurt heeft ook een klein hondje die bij hem in de trekker zit, daar gaan we morgen even heen om te kijken en informatie inwinnen waar hij het hondje weg heeft *;
Het zat er al aan te komen elke keer zat hij al zo over dat hondje te praten hoe mooi hij dat ook vind *O* ( soort jack russel mixje achtig iets )
pi_168723716
Ohhhh gezinsuitbreiding voor Aloria! Wat leuk!!
Ik vind het altijd iets hebben als een kindje opgroeit met een dier.
Dat worden vaak beste vriendjes O+
Mijn kleine dame is verzot op le pousse O+
pi_168728989
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef Missladybug het volgende:
Ohhhh gezinsuitbreiding voor Aloria! Wat leuk!!
Ik vind het altijd iets hebben als een kindje opgroeit met een dier.
Dat worden vaak beste vriendjes O+
Mijn kleine dame is verzot op le pousse O+
Ahh hier heb ik nog een foto dat ik de poes in mijn poppenwagentje heb en daarna mijn pasgeboren broertje en ik mocht er een rondje mee over straat _O_ Ik ben ook opgegroeid met dieren, zou niet anders willen.
pi_168729085
Wat leuk Aloria!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168731737
puppies O+

heb met de huisarts nog geen echte vervolgstappen besproken. hij heeft wel gezegd dat ik altijd mag bellen met vragen enzo en hij staat volgens mij ook niet heel negatief tegenover doorverwijzen. maar ben nu eerst even super ongesteld met bijbehorende ongemakken en gedoe. om vervolgens met manlief maar eens bepalen wat we nou willen.
pi_168756239
Hier nog steeds geen tweede streepje te spotten op de ovulatietesten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168757155
Balen Evilaurian, dat je alsnog ongesteld bent geworden. :*.
Ai, Kirb, dat is zonde, dat je daardoor je ei nog niet hebt gespot!

Als ik mijn ovulatietesten goed interpreteer, was mijn eisprong op dag 13. Met seks op dag 9, 10, 11 en 13 moet het nou toch potverdorie wel eens raak zijn, zou je zeggen. }:| . Op het wachtbankje dus! Enige nadeel: mijn NOD is nu midden in de week waarin mijn man naar het buitenland is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:42:27 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168757476
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:20 schreef Aloria het volgende:
Hier is het wachtbankje wel een stuk leuker geworden en mijn focus gaat er ook wat vanaf, mijn vriend riep zojuist dat hij bij zijn werk ook wel een maatje zou willen, we gaan op zoek naar een puppie O+ _O_

Boer in de buurt heeft ook een klein hondje die bij hem in de trekker zit, daar gaan we morgen even heen om te kijken en informatie inwinnen waar hij het hondje weg heeft *;
Het zat er al aan te komen elke keer zat hij al zo over dat hondje te praten hoe mooi hij dat ook vind *O* ( soort jack russel mixje achtig iets )
Puppy O+ wel een fotootje hier hè als het zo ver is ;) kunnen we in ieder geval allemaal wegzwijmelen bij IETS kleins :D.

Evi, succes met bepalen hoe je verder wilt :*.

Kirb, verwarrend wel hoor, zwangerschapstest moet juist wel 's ochtends, dit weer niet. Hopelijk heb je toch goed gemikt.

DaD, dat zou toch wel succesvol kunnen zijn ja, spannennnd. En testen wil je natuurlijk alleen als je man er ook bij is?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168759988
DaD klinkt goed in ieder geval!

Kris al nieuws?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168763445
Bloed hier. Een week na verwachtte NOD. Ik vermoed dat mijn halfslachtige streepje op de ovutesten geen echte was en dat ik mijn ovulatie gewoon keihard gemist heb. Volgende ronde beter. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168763633
Jammer kris, ik was ook al benieuwd naar je.

Ik blijf duimen voor jullie allemaal hier. :*
pi_168764037
Jammer Kris.

Ik heb weer allemaal kwaaltjes. Net als elke maand. En elke keer is het niks en spreek ik met mezelf af dat ik me volgende keer niet zo mee laat slepen.
En deze maand heb ik echt veel minder kans als vorige rondes.
Dus ik moet echt even mn hoofd koel houden maar tis best lastig.

En mn NOD is op valentijnsdag :'(
pi_168777315
balen Kris!

moeilijk hé MLB, om je lijf te negeren terwijl het allemaal dingen roept (die soms blijkbaar volledig gefantaseerd zijn) zo bizar!
pi_168781764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:09 schreef Missladybug het volgende:
Jammer Kris.

Ik heb weer allemaal kwaaltjes. Net als elke maand. En elke keer is het niks en spreek ik met mezelf af dat ik me volgende keer niet zo mee laat slepen.
En deze maand heb ik echt veel minder kans als vorige rondes.
Dus ik moet echt even mn hoofd koel houden maar tis best lastig.

En mn NOD is op valentijnsdag :'(
Nou ja, Vday is wel echt de ultieme chocoladedag.. ongeacht hoe je NOD uitpakt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168781774
Kris, balen! :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168783336
Aww jammer Kris :*

Lastig is dat hè MLB. Je wilt iets zo graag dat het lastig is om niet elk steekje of krampje als "symptoom" te zien.

Ik voel momenteel minstens 3x per dag een eisprong :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168784154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:24 schreef Kirb het volgende:
Aww jammer Kris :*

Lastig is dat hè MLB. Je wilt iets zo graag dat het lastig is om niet elk steekje of krampje als "symptoom" te zien.

Ik voel momenteel minstens 3x per dag een eisprong :')
Quadruplets :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168784823
Hoi iedereen, ik zit een soort van op het wachtbankje..

Ben sinds 5 januari gestopt met de pil om alvast te zorgen dat mijn cyclus normaal kan worden, omdat we rond mei ongeveer willen gaan proberen om een kindje te krijgen.
5 januari ben ik dus ongesteld geworden en dat was mijn eerste dag van mijn cyclus. Omdat ik dus vanaf dat moment ben gestopt met de pil heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus is en of deze meteen normaal zal zijn of niet (waarschijnlijk niet omdat het nu al dag 36 ofzo is en ik nog niet ongesteld ben).

Nu hebben mijn man en ik onveilige seks gehad een paar dagen geleden. Het is onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar volgens mij is het niet helemaal uit te sluiten toch?

Ik ben dus heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ongesteld ga worden. Mocht het eind februari nog steeds niet zijn, dan waag ik toch maar een testje :p
  vrijdag 10 februari 2017 @ 07:22:15 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168796104
Welkom dromertje! Idd, kleine kans maar je weet het pas als je over een hele tijd nog niet ongesteld bent ;).

Gisteren uitslag van het uitstrijkje en die was helemaal goed *O*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 10 februari 2017 @ 07:23:18 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168796107
Overigens is de eerste bloedig na je pil nog een ontrekkingsbloeding toch, geen echte menstruatie?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 08:32:12 #61
382129 crew  Donna
pi_168796462
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 07:23 schreef Debsterr het volgende:
Overigens is de eerste bloedig na je pil nog een ontrekkingsbloeding toch, geen echte menstruatie?
Klopt, maar daarna heb je (als het goed is) wel een eisprong ergens. Het is verstandig om idd je eerste echte menstruatie af te wachten zodat je bij een test weet hoelang je zwanger bent. Als ze nu eind februari een positieve test heeft, kan ze best al 19 januari de eisprong gehad hebben. Of 24 januari. Of 2 februari. Of eergisteren pas.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 08:32:37 #62
382129 crew  Donna
pi_168796464
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 07:22 schreef Debsterr het volgende:

Gisteren uitslag van het uitstrijkje en die was helemaal goed *O*.
Gefeliciteerd! *O*
pi_168796556
Welkom dromertje.
Het is mij niet helemaal duidelijk waarom je nu al onveilig seks hebt gehad terwijl jullie in mei gaan proberen.
Hopelijk heb je gauw weer een mooie cyclus.

Fijn van het goede uitstrijkje Debster!
pi_168797638
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Quadruplets :D?
:X :D

Fijn dat je een goede uitslag hebt!

Ik denk dat ik maar stop met de ovulatietesten deze cyclus, voelt een beetje nutteloos aangezien ze allemaal omo wit blijven. Mocht ik eind februari nog niet ongesteld zijn doe ik wel een testje (cyclus is toch nog niet stabiel). Dus op de gok dan maar :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 10:23:01 #65
382129 crew  Donna
pi_168797786
Lastig Kirb! Omo wit is in alle gevallen k.ut.

Spannende dagen voor mij nu, uitgaande van een 'normale' cyclus. Ik ben heel vreemd beroerd en moe. M`n vriend denkt ook weer zeker te weten dat ik zwanger ben (handig zo`n orakel, als het werkt) dus ik heb maar eens een bundeltje dipsticks besteld, toch wel handig om in huis te hebben. Nog een paar dagen wachten.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 11:11:31 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168798586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Klopt, maar daarna heb je (als het goed is) wel een eisprong ergens. Het is verstandig om idd je eerste echte menstruatie af te wachten zodat je bij een test weet hoelang je zwanger bent. Als ze nu eind februari een positieve test heeft, kan ze best al 19 januari de eisprong gehad hebben. Of 24 januari. Of 2 februari. Of eergisteren pas.
Ja dat is inderdaad ook weer zo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 10 februari 2017 @ 11:11:48 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168798595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:23 schreef DonnaRush het volgende:
Lastig Kirb! Omo wit is in alle gevallen k.ut.

Spannende dagen voor mij nu, uitgaande van een 'normale' cyclus. Ik ben heel vreemd beroerd en moe. M`n vriend denkt ook weer zeker te weten dat ik zwanger ben (handig zo`n orakel, als het werkt) dus ik heb maar eens een bundeltje dipsticks besteld, toch wel handig om in huis te hebben. Nog een paar dagen wachten.
Ik hoop dat we snel mogen jompelen voor je :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168799216
Spannend Donna! Ik hoop dat het raak is O+. Wanneer wil je gaan testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 12:24:37 #69
382129 crew  Donna
pi_168800014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:44 schreef Kirb het volgende:
Spannend Donna! Ik hoop dat het raak is O+. Wanneer wil je gaan testen?
Ik wil eigenlijk niet voor m`n NOD testen, maar m`n ongeduld en gevoel zijn wat sterker dan m`n verstand, maar eigenlijk moet ik wachten tot woensdag/donderdag.
pi_168801071
Lastig is dat he Donna!
Ik ben ook een structurele vroegtester. Maar goed, vooralsnog heb ik me in kunnen houden.
Ik duim voor je!
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:04:40 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168801533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:38 schreef Missladybug het volgende:
Lastig is dat he Donna!
Ik ben ook een structurele vroegtester. Maar goed, vooralsnog heb ik me in kunnen houden.
Ik duim voor je!
Als jij je kan inhouden, moet het iedereen lukken ;).

Hihi, grapje hoor! Ik had de vorige keer ook moeite met het wachten. Jammer ook dat mijn lijf totaal niet meewerkte en overtijd ging zonder gewenst resultaat.

Mijn NOD is 19-2, ben benieuwd *O*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168801664
Wat dat betreft wel "handig" dat ik geen idee heb van m'n NOD, kan ik me er ook niet te druk om maken :')

En toch he, toch zweeft dan toch die paar hele vage streepjes op de ovulatietesten rond CD13 rond in m'n hoofd.. mocht dat inderdaad een ovulatie zijn geweest verwacht ik volgende week ergens ook m'n NOD.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:12:31 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168801677
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:11 schreef Kirb het volgende:
Wat dat betreft wel "handig" dat ik geen idee heb van m'n NOD, kan ik me er ook niet te druk om maken :')

En toch he, toch zweeft dan toch die paar hele vage streepjes op de ovulatietesten rond CD13 rond in m'n hoofd.. mocht dat inderdaad een ovulatie zijn geweest verwacht ik volgende week ergens ook m'n NOD.
Uhuh, "niet druk om maken" inderdaad :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168801692
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhuh, "niet druk om maken" inderdaad :D
Shoot :D |:(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:18:34 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168801794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:13 schreef Kirb het volgende:

[..]

Shoot :D |:(
We doen het allemaal ;) :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168808044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:46 schreef Missladybug het volgende:
Welkom dromertje.
Het is mij niet helemaal duidelijk waarom je nu al onveilig seks hebt gehad terwijl jullie in mei gaan proberen.
Hopelijk heb je gauw weer een mooie cyclus.

Fijn van het goede uitstrijkje Debster!
Het heeft voor ons een praktische reden om vanaf dat moment te gaan proberen, maar als het nu zou zijn zou het ook gewenst zijn natuurlijk!
Tot die tijd vrijen we met condoom, wat mijn man niet zo prettig vindt. Omdat de kans vrij klein is dat ik nu meteen zwanger zou zijn, hebben we het condoom een keer achterwegen gelaten.
pi_168808058
Spannend Donna!
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:31:43 #78
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168808170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:27 schreef Dromertje23 het volgende:

Omdat de kans vrij klein is dat ik nu meteen zwanger zou zijn, hebben we het condoom een keer achterwegen gelaten.
Je zal de eerste niet zijn, mijn 1 keer raak baby is fantastisch :+
Het is dom om het risico te nemen als het niet handig is iig.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:40:47 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168808397
Wat Buda zegt, echt slim om dan maar geen condoom te gebruiken is het niet.. mannen denken in die momenten niet zo goed na hè :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168808493
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:31 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Je zal de eerste niet zijn, mijn 1 keer raak baby is fantastisch :+
Het is dom om het risico te nemen als het niet handig is iig.

Ik zeg ook maar even niks :')
Make your own kind of music.
pi_168808632
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:43 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ik zeg ook maar even niks :')
:D :*
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:12:53 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168809225
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:43 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ik zeg ook maar even niks :')
:D :D ben jij eigenlijk al "uit de kast"? #nieuwsgierigaagje
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168811720
Jaa Cass ik ben ook erg benieuwd!

Mijn eerste zwangerschap kwam ook een paar maanden eerder dan gepland "want het is vast toch niet meteen raak"
pi_168820496
Ongesteld :{ op dag 22. Meh.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 11-02-2017 10:42:31 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168821814
Kirb, wat stom! :* :* :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zaterdag 11 februari 2017 @ 12:52:09 #86
382129 crew  Donna
pi_168822930
Hee Kirb wat stom zeg! :(
pi_168823153
Nahhh Kirb wat klote :'(
pi_168823185
James was ook een gelijkblijvenplakken kind O+
S. 2014
J. 2016
pi_168824236
Nou we gaan gewoon met goede moed een nieuwe ronde in. Cyclus van 42, 19 en nu 21 dagen achter de rug. Betekend ook dat ik afgelopen cyclus waarschijnlijk te laat ben begonnen met ovulatietestjes (dag 10). Vraag me af of ik met die korte cyclussen überhaupt vruchtbaar ben :?

Ik duim voor jullie door in ieder geval :), volgens mij wordt komende week spannend voor een hoop hier!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168827384
Veel meiden op het wachtbankje! Spannend zeg de komende tijd. Het wordt wel weer tijd voor verse streepjes.

Jammer Kirb :* Fijn dat het inmiddels op gang is bij je, maar wel erg onregelmatig. Valt dan geen pijl op te trekken hè?

Ik doe deze ronde niet mee op het wachtbankje. Nav de kijkoperatie natuurlijk en mijn eisprong was dit keer mega vroeg (4 dagen eerder dan normaal en super gevoelig). Kom vast nog van het doorspuiten van de eileiders denk ik. Manlief en ik hebben het wel 1x even gezellig gehad, maar het ging niet van harte. Nu wel weer volledig hersteld van de fertiliscopie. In totaal ben ik er zo'n 5 dagen zoet mee geweest. Voor de vrouwen die hem ooit nog moeten ondergaan: ik kan het wel aanraden. Het doet best pijn, maar levert je een schat aan informatie op!
pi_168830764
Nou ik schuif ook vast door naar ronde 8. Ik heb altijd roze/bruinverlies al twee of drie dagen voor mn NOD.
Nu dus ook. Wel handig op zich. Dan overvalt t me niet zo ineens dinsdag.

Peace ga je de komende ronde goed je eisprong in de gaten houden?
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb echt een goed gevoel voor jou de komende ronde!
Als mijn gevoel goed zit dan heb jij een hele drukke kerst dit jaar ;).

Edit: mijn positieve gevoel komt uiteraard door t fijne verhaal over mijn vriendin. Ik ben geen helderziende natuurlijk. Maar een positieve vibe kan nooit kwaad denk ik!

[ Bericht 14% gewijzigd door Missladybug op 11-02-2017 19:31:27 ]
pi_168840223
Mlb, ook :* voor jou.

Peace, ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk eens zo ver mag zijn voor je!

Hier weer een :? gevoel bij m'n cyclus. Helder bloedverlies vandaag, geen steken of krampen. Ook geen "aanleiding" voor de bloeding (geen geklus) dus schiet mij maar weer lek. Hoopte toch wel klaar te zijn nu met dit gedoe.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168870034
Peacefull fijn dat je weer helemaal hersteld bent. Het klonk allemaal niet fijn. Is er uiteindelijk nog iets concreets uit gekomen?

MLB :*

Debsterr wat vreemd. Innestelingsbloeding? O-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 13 februari 2017 @ 10:58:53 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168870489
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:35 schreef Kirb het volgende:
Peacefull fijn dat je weer helemaal hersteld bent. Het klonk allemaal niet fijn. Is er uiteindelijk nog iets concreets uit gekomen?

MLB :*

Debsterr wat vreemd. Innestelingsbloeding? O-)
Meh, denk het niet. Teveel bloedverlies en ook wat fliebertjes.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168870632
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Meh, denk het niet. Teveel bloedverlies en ook wat fliebertjes.
Hm da's balen :(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168875468
Dat is balen Debsterr. Geen hoop meer op een kleine verrassing?

Thnx voor alle tweede streepjes wensen. Maar deze maand iig niet hoor. We gaan het wel zien.
Kirb, alles was erg mooi en schoon. Linker eierstok was goed doorgankelijk, rechts iets minder. Ik hoop dat ze die nu ook mooi schoon gespoten hebben.

Psst. Kennen jullie Missbrunette nog? Mariposas heeft een hele goede ontdekking gedaan. Zie Z&G.
  maandag 13 februari 2017 @ 16:00:19 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168875702
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:49 schreef Peacefulll het volgende:
Dat is balen Debsterr. Geen hoop meer op een kleine verrassing?

Thnx voor alle tweede streepjes wensen. Maar deze maand iig niet hoor. We gaan het wel zien.
Kirb, alles was erg mooi en schoon. Linker eierstok was goed doorgankelijk, rechts iets minder. Ik hoop dat ze die nu ook mooi schoon gespoten hebben.

Psst. Kennen jullie Missbrunette nog? Mariposas heeft een hele goede ontdekking gedaan. Zie Z&G.
Ik ga er niet van uit nee, zaterdag + zondag + vandaag bloedverlies.. Baal er wel sowieso heel erg van want dacht dat het na de behandeling bij de gyn wel goed zou zijn nu.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168876174
Helaas Debsterr, volgende maand samen? :*
pi_168876209
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:49 schreef Peacefulll het volgende:

Psst. Kennen jullie Missbrunette nog? Mariposas heeft een hele goede ontdekking gedaan. Zie Z&G.
Ik zat al even mee te lurken inderdaad :X

Debsterr wat onwijs frustrerend. :*

Het wordt tijd voor een flinke streepjesregen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 13 februari 2017 @ 16:35:30 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168876291
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:28 schreef Peacefulll het volgende:
Helaas Debsterr, volgende maand samen? :*
Ik ga er voor :*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168879585

Meet onze jack russell pup van 10 weken en ik ben zwanger _O_ *; *O* :D

Zou zaterdag ongesteld moeten worden met een cyclus van 28 dagen, maar ja die heb ik 3 maanden geleden eens gehad en ik zit meestal op 32 35 en vorige maand zelfs 40. Deze maand maar 28 aangehouden.
Ik voel niks ik wide ook niet testen maar vriend zei na het eten , doe nou eens een test, ja binnen 2 seconden stond het streepje er en nog donkerder dan de controle streep :D

Hopelijk nu een plakkertje.

Zag het niet aankomen, ben niet nat van beneden of duizelig, helemaal niks in tegenstelling tot vorige keer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 13-02-2017 19:55:08 ]
pi_168879780
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:29 schreef Aloria het volgende:
[ afbeelding ]

Oze pup van 10 weken en ik ben zwanger _O_ *; *O* :D
Dude, je foto doet het niet dus we weten niet of je serieus bent!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168880166
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:37 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Dude, je foto doet het niet dus we weten niet of je serieus bent!
Nu wel O+
pi_168880387
Gefeliciteerd met een verdubbeling van je gezin over een week of 36! *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168880401
Gefeliciteerd Aloria! *O* Ik duim voor een plakker.

En dat hondje. Wat een liefje!
pi_168880441


Knaller action test O+
pi_168880601
Wow Aloria, gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 20:19:26 #108
382129 crew  Donna
pi_168880739
Wollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Yes, jippie! *O*
pi_168880890
Aloria, gefeliciteerd!! En een :* voor jou.
pi_168881018
Woeeeeehhhhh Aloria!!! Wat een geweldig nieuws (en een vet cutie puppy O+). Gefeliciteerd!!! Go go go!! *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_168882438
Aah super aloria!!! Gefeliciteerd!! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 februari 2017 @ 21:23:58 #112
269689 crew  Viv
  maandag 13 februari 2017 @ 21:31:33 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168882800
Aloria, puppy EN streepjes, wauw O+!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168882856
Gefeliciteerd Aloria *O*
pi_168882875
Streepjes! *O*
pi_168882994
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:49 schreef Peacefulll het volgende:
Dat is balen Debsterr. Geen hoop meer op een kleine verrassing?

Thnx voor alle tweede streepjes wensen. Maar deze maand iig niet hoor. We gaan het wel zien.
Kirb, alles was erg mooi en schoon. Linker eierstok was goed doorgankelijk, rechts iets minder. Ik hoop dat ze die nu ook mooi schoon gespoten hebben.

Psst. Kennen jullie Missbrunette nog? Mariposas heeft een hele goede ontdekking gedaan. Zie Z&G.
Bijna updatetopic waardig. _O-
Aloria. *O* *O*
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 21:38:09 #117
382129 crew  Donna
pi_168883030
Dit zijn de tweede twee streepjes van 2017 zeker? :D
pi_168883089
Wow Aloria! Echt te gek!! Echt een megknaller, gefeliciteerd!

Hoe heet je nieuwe harige vriendje?

Mja ik had t ook wel verwacht met MissBrunette.
Jammer dat ze de noodzaak voelt om op deze manier aandacht te zoeken.
Erg vervelend voor fokkers die met haar meegeleefd hebben.

Ik heb t hele weekend roze/bruimverlies gehad.
Vanmorgen een lage temperatuur maar vandaag hele dag niks verloren verder.
  maandag 13 februari 2017 @ 21:42:34 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_168883173
Goed geplast aloria! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_168883258
Dubbel gefeliciteerd Aloria *O* Ik duim voor een plakker!

En wat betreft missbrunette. Verbaasd dat mensen echt :') Het was wel smakelijk om bij te lezen :9

:* voor iedereen die weer een maand moet wachten :(
pi_168883584
Gefeliciteerd Aloria! *O*
pi_168883699
Gefeliciteerd Aloria!! Wat een toffe gezinsuitbreiding ineens bij jullie!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168883823
Gefeliciteerd Aloria! Wat fijn!!!
pi_168884129
Gefeliciteerd Aloria! *O*
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 22:38:50 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168884779
Dubbel gefeliciteerd aloria! *O* O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168885998
Wauuw gefeliciteerd aloria! Dat zijn duidelijke strepen 😁
En wat een lieve pup! Dubbel feest ☺
pi_168887270
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:39 schreef Missladybug het volgende:
Wow Aloria! Echt te gek!! Echt een megknaller, gefeliciteerd!

Hoe heet je nieuwe harige vriendje?

Mja ik had t ook wel verwacht met MissBrunette.
Jammer dat ze de noodzaak voelt om op deze manier aandacht te zoeken.
Erg vervelend voor fokkers die met haar meegeleefd hebben.

Ik heb t hele weekend roze/bruimverlies gehad.
Vanmorgen een lage temperatuur maar vandaag hele dag niks verloren verder.
Haar naam is Bo, dat klinkt spannend MissLadyBug
Ja heb ook even terug gescrolled om dat van MissB te lezen, wat een verstand zeg....
pi_168887355
Gefeliciteerd Aloria! *O*
Puppy's O+
pi_168888038
Heeee wat leuk. Onze poes heet ook Bo!
pi_168888472
Aloria van harte!! *O* *O* *O* Wat een knalstrepen! (en die pup O+ O+ )
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168893773
Aloria! *O*

Plakken en knipperen baby, go!
pi_168894284
yaaaaay! Aloria gefeliciteerd!! *O* :*
pi_168895693
Denk dat ik als verrassing voor mijn moeder maar een clearblue test mee neem, ze weet dat ik zwanger ben dan kunnen we samen testen hoeveel weken. ^O^

Vorige keer wist ze van niks en heb ik de mk verteld, nu gooien we het over een andere boeg, samen genieten en mocht het misgaan kan ik er over praten met haar. O+
pi_168896061
Dat is een leuk idee Aloria! En lijkt me zeker fijn om er samen over te kunnen kletsen voordat je het met anderen kunt/wilt delen!

Ik ben nog steeds aan het wachten op een eventuele menstruatie.. ik zit nu op cyclus dag 40 geloof ik. Weet bijna zeker dat het er aan zit te komen, maar heb toch in m'n achterhoofd ergens een stemmetje zitten die zegt dat ik best zwanger zou kunnen zijn al lijkt die kans me echt enorm klein.

Misschien toch maar testen in huis gaan halen.. als het dan voor nu niet nodig is, dan heb ik ze maar vast liggen. Welke raden jullie aan? Iemand ervaring met de sensitest dipstick?
Wil sowieso minimaal 2 verschillende merken/soorten in huis halen zodat ik met verschillende kan testen.
pi_168896302
Dromertje ik zou gewoon lekker kruidvat 2 voor ¤ 5,- halen hoor! Waarom twee verschillende testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:45:44 #136
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168896733
Klackstar van ebay! 30 voor 5 euro incl verzenden. ook ovulatietesten zijn goedkoop!
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 17:05:26 #137
382129 crew  Donna
pi_168897097
Ik ben zwanger!! :D
pi_168897119
Donna :o :D *O* *O* Wat gooooooeeedd!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168897273
Kirb, ik dacht misschien heb je dan meer zekerheid. Omdat de tests nooit helemaal 100% betrouwbaar zijn ofzo.

Donna gefeliciteeerd! :D :D
pi_168897283
Gefeliciteerd DonnaRush!!
pi_168897459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zwanger!! :D
:o O+ *O*
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:32:42 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168897550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zwanger!! :D
Jaaaaa streepjes streepjes streepjes *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168897892
Donna ook! Wat super, gefeliciteerd!! *O*
pi_168897939
Jeeyje, streepjesregen! Gefeliciteerd, Donna!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 18:01:22 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_168898024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zwanger!! :D
Gefeliciteerd *O* *O*
pi_168898363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zwanger!! :D
*O*
pi_168898772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zwanger!! :D
Ook gefeliciteerd Donna ! *O*
pi_168898853
Donna :o gefeliciteerd!!! *O*
pi_168899480
Gefeliciteerd Donna en Aloria! *G*
pi_168899679
Donna, gefeliciteeeeerd! *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168900324
Gefeliciteerd Donna *O*

Wie is de volgende? :+
pi_168900763
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:39 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gefeliciteerd Donna *O*

Wie is de volgende? :+
Jij! Dat moet gewoon!

Gefeliciteerd Donna *O*
  dinsdag 14 februari 2017 @ 20:11:06 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_168901211
Gefeliciteerd donna! Pic!
disclaimer
pi_168901406
Aloria en Donna gefeliciteerd!! *O* Wat gaaf! O+

En hoi allemaal weer :W Tijdje afwezig geweest om er niet te veel mee bezig te zijn (lukt nog verrassend goed ook ;) ), maar nu toch weer spannend. NOD is over een paar dagen, op de dag dat man en ik 10 jaar 'verkering' hebben O+ dus zou stiekem wel heel gaaf zijn *;
Het lukte ook vrij goed om niet al te veel hoop te hebben, maar nu al 2 dagen wat pijnlijke borsten, dus dan draait de hypochonder-modus natuurlijk op volle toeren :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168901936
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:56 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jij! Dat moet gewoon!

Gefeliciteerd Donna *O*
Het wordt ook weleens tijd voor jouw strepen hoor. O-)
Ik zit deze week rond mijn eisprong, dus dat zou sowieso nog wel even duren voordat ik strepen pies ;)

Spannend twist! Zou mooi symbolisch zijn O+
pi_168902214
Gefeliciteerd Donna!!!!!
pi_168902406
Nou, deze maand reken ik sowieso nergens op. Hoewel we het wel 1 keer gezellig hebben gehad rond mij eisprong

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168903865
Van harte gefeliciteerd Aloria en Donna :)!!!
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 21:53:30 #159
382129 crew  Donna
pi_168905315
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd donna! Pic!
Morgenochtend een ochtendurine test. Dan een pic!
Ik had vanmiddag ultieme test drang. Reageer morgen even uitgebreid :)
pi_168907105
Gefeliciteerd DonnaRush! Lekkere streepjesregen hier *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168908756
Gefeliciteerd Aloria en DonnaRush! *O*
pi_168909168
Gefeliciteerd Donna! *O*
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 23:54:19 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168910037
Gefeliciteerd donna! Laat het maar streepjes regenen *O* O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 07:30:24 #164
382129 crew  Donna
pi_168911488
Pic van vanochtend vroeg met slecht licht, maar een streep!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde me dus vorige week al zo vreemd beroerd, super moe, honger als een bouwvakker en als klap op de vuurpijl enorm veel zin in veel sterke drank. Ik wilde echt aan de fles gaan lurken zeg maar. De grote grap is; ik drink nooit alcohol.
Anyway. Ik had early testen en gewone testen besteld en zaterdag een early test gedaan die wit bleef. Gisterenmiddag ineens heel erg de neiging om nog een test te doen want nog steeds beroerd enzo.
En die bleef lang wit, witter witst. En ineens vanuit het niks kwam er een hele roze waas overheen en kwam het tweede streepje tevoorschijn.
Sindsdien ben ik in shock haha.
pi_168911509
Donna dat is een hele mooie streep! Gefeliciteerd! *O*
pi_168912423
Streepjes jaaaaa! Gefeliciteerd Donna en Aloria! *O*
pi_168912963
Die is duidelijk hoor Donna :) superfijn!

Twist het zou mooi zijn om op die dag positief te testen O+ ik duim voor je!

Peacefull, één keer kan genoeg zijn, ik duim ook voor jou. Dat het nog maar even flink door mag streepjesregenen!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Philomijn is :).

Ik begin denk ik vandaag maar met ovutesten (dag 5), eens kijken of ik zo'n tweede streepje tevoorschijn kan toveren :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:12:41 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168913326
Gefeliciteerd!

Streepjesregen? Check!
pi_168913357
Oohhh van harte Aventura!! Volgens mij zijn dit ook bijzondere streepjes als ik me het goed herinner van het lurken *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:15:02 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168913366
Ho eens even, is dit besmettelijk :D? Gefeliciteerd Aventura *O*!

DonnaRush, lol, trek in sterke drank, wat een raar symptoom :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:15:05 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168913368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd!

Streepjesregen? Check!
[ afbeelding ]
whaaaaaaa aventura! Eindelijk! Gefeliciteerd O+
Lang niet gezien hier... is het spontaan gelukt?
disclaimer
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:15:18 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168913371
Kom lekker binnenvallen zo, sorry! Ik kon het een tijdje niet meer opbrengen om hier mee te schrijven. Na 15 rondes en twee miskramen en nog twee heel vroege miskramen (nog voor NOD) nu eindelijk een goed positieve test. Het voelt nog niet helemaal echt. Ik heb besloten om niet al te bang te zijn en ik probeer ervan te genieten.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:16:15 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168913382
Dankje SQ :D Ja spontaan. We hebben op 5-3 een afspraak bij het ziekenhuis. Dan zouden we voor iui gaan. Oh, als dat toch eens niet nodig gaat zijn!
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:16:36 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168913386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:15 schreef Aventura het volgende:
Kom lekker binnenvallen zo, sorry! Ik kon het een tijdje niet meer opbrengen om hier mee te schrijven. Na 15 rondes en twee miskramen en nog twee heel vroege miskramen (nog voor NOD) nu eindelijk een goed positieve test. Het voelt nog niet helemaal echt. Ik heb besloten om niet al te bang te zijn en ik probeer ervan te genieten.
Joh, dat geeft toch niks :* snap het heel goed o.b.v. je voorgeschiedenis! En echt super dat het nu dan toch gelukt is, ik hoop op een heel mooie zwangerschap voor je :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168913395
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:15 schreef Aventura het volgende:
Kom lekker binnenvallen zo, sorry! Ik kon het een tijdje niet meer opbrengen om hier mee te schrijven. Na 15 rondes en twee miskramen en nog twee heel vroege miskramen (nog voor NOD) nu eindelijk een goed positieve test. Het voelt nog niet helemaal echt. Ik heb besloten om niet al te bang te zijn en ik probeer ervan te genieten.
Dat het maar een fantastische plakker mag zijn :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168913423
Aventura woooooow! *O* ik ga hard duimen! Wat fijn!
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 10:19:01 #177
382129 crew  Donna
pi_168913434
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:15 schreef Debsterr het volgende:
Ho eens even, is dit besmettelijk :D? Gefeliciteerd Aventura *O*!

DonnaRush, lol, trek in sterke drank, wat een raar symptoom :D!
Ik weet toevallig dat 2 van m`n vriendinnen ook ineens echt enorm veel zin hadden in wijntjes enzo. Ik ben niet heel raar dus :P.
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 10:19:23 #178
382129 crew  Donna
pi_168913443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd!

Streepjesregen? Check!
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa! Super gefeliciteerd! *O*
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:20:58 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168913466
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat 2 van m`n vriendinnen ook ineens echt enorm veel zin hadden in wijntjes enzo. Ik ben niet heel raar dus :P.
Vrijdag wilde ik zo graag drank, dat ik man dwong om het laatste biertje met me te delen. Misschien dat ons onderbewustzijn denkt nog een laatste uitspatting te kunnen doen voor het niet meer mag!!


DANK allemaal voor de lieve woorden, voelt goed!
pi_168914081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd!

Streepjesregen? Check!
[ afbeelding ]
*O* *O* *O* *O*
pi_168914267
Gefeliciteerd Aventura!! *O*
pi_168914594
Streepjes *O*
Schudden voor gebruik
pi_168914629
Aventura *G*!
pi_168914958
*O* aventura! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 11:51:30 ]
pi_168915078
OMG, Aventura, wat een bijzondere streepjes! Ontzettend gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168915095
Ik heb het gevoel dat ik weleens de volgende in de streepjesregen zou kunnen zijn.

Laat ik me dus maar vast voorbereiden op een teleurstelling. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168915139
Wauw Aventura wat geweldig *O*!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:07:25 #188
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168915287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef Aventura het volgende:
Gefeliciteerd!

Streepjesregen? Check!
[ afbeelding ]
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
*O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168915625
Aventura, wat gaaf!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168915672
Aventura *O*
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 12:30:33 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168915725
Avontura wat een fantastisch nieuws! *O* Ik ga keihard voor je duimen O+

Is er een verschil met vorige keren dat je er nu een beter gevoel over hebt?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:32:28 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168915777
Oooh Aventura, wat goed *O* Ik ga heel hard voor je duimen dat deze mag blijven O+.
KuikenGuppy
pi_168916040
Wat een streepjesregen! Gefeliciteerd allen! *O*
pi_168916042
Wow geweldig aventura! Het is je ontzettend gegunt!!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:51:54 #195
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168916193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:30 schreef MaJo het volgende:
Avontura wat een fantastisch nieuws! *O* Ik ga keihard voor je duimen O+

Is er een verschil met vorige keren dat je er nu een beter gevoel over hebt?
Het is een gevoel, maar ook wel omdat ik op 2 feb een positieve clearblue ovulatietest had, en op 13-2 al een duidelijk positieve test had. Bij de miskramen waren de tests lichter. Tja en verder hoop ik het gewoon enorm, ook omdat ik het als een soort nu of nooit zie.
pi_168916728
Gefeliciteerd Aventura *O*! Ik ga voor je duimen dat er geen ziekenhuisafspraken meer nodig zijn!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_168917026
Gefeliciteerd aventura! *O*
Streepjes!
pi_168918344
Jaaaaa Aventura!! *O* *O* Gefeliciteerd!! O+ ik ga zo hard voor je duimen!!
pi_168918373
Nou Aventura!!!! Dit vind ik toch echt wel de meeste bijzondere streepjes!!! Het is je zo gegund, van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_168918559
Wat een strepen hier! *O* gefeliciteerd Aventura en Donna!
pi_168918688
Wat een prachtige hoeveelheid strepen hier! Dat het ook prachtige plakkers mogen zijn! *O*
pi_168918837
Whoeee nog meer strepen! Gefeliciteerd Aventura! *O*


Ik plof neer op het wachtbankje. Hopelijk over 2 weken ook twee streepjes! Ik heb er een goed gevoel over
pi_168919850
Jaaaa, Aventuraaaa *O* *O* *O* Plakplakplak baby!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168921255
Aventura wat ontzettend tof! *O* gefeliciteerd! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik weleens de volgende in de streepjesregen zou kunnen zijn.

Laat ik me dus maar vast voorbereiden op een teleurstelling. :').
Ik hoop echt heel hard voor je! :*
Wanneer is je NOD?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168921274
Nog meer streepjes :s) Gefeliciteerd Donna en Aventura! *O*
pi_168921381
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:00 schreef twist02 het volgende:
Aventura wat ontzettend tof! *O* gefeliciteerd! *O*

[..]

Ik hoop echt heel hard voor je! :*
Wanneer is je NOD?
Komende zondag! En dank je. :*.

Mijn eisprong was denk ik op dag 13. Daarna had ik twee negatieve ovulatietesten en sinds dag 16 alleen nog maar positieve. :o. Maar ik weet ook wel dat dat niets hoeft te zeggen...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 17:11:35 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168921424
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het is een gevoel, maar ook wel omdat ik op 2 feb een positieve clearblue ovulatietest had, en op 13-2 al een duidelijk positieve test had. Bij de miskramen waren de tests lichter. Tja en verder hoop ik het gewoon enorm, ook omdat ik het als een soort nu of nooit zie.
Ik hoop dat je gevoel klopt en we je pas weer over een jaar of 2 in dit topic terugzien :* O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168921463
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Komende zondag! En dank je. :*.

Mijn eisprong was denk ik op dag 13. Daarna had ik twee negatieve ovulatietesten en sinds dag 16 alleen nog maar positieve. :o. Maar ik weet ook wel dat dat niets hoeft te zeggen...
Dat klinkt volgens mij wel veelbelovend, maar ik begrijp ook dat je jezelf een beetje in bescherming wilt nemen (en terecht). Hopelijk is het gauw zondag en knallen de streepjes er dan vanaf O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:30:50 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168921779
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Komende zondag! En dank je. :*.

Mijn eisprong was denk ik op dag 13. Daarna had ik twee negatieve ovulatietesten en sinds dag 16 alleen nog maar positieve. :o. Maar ik weet ook wel dat dat niets hoeft te zeggen...
wat spannend! Maar, waarom test jij door na een positieve ovulatietest? Dat is toch niet logisch? :P
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:31:41 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168921791
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gevoel klopt en we je pas weer over een jaar of 2 in dit topic terugzien :* O+
haha, dat zal wel niet. Ik denk dat we compleet zijn met twee koters :)
pi_168921857
Jaaaaaa Aventura!!! Wat fijn om jou hier meer te zien met 2 strepen!!! *O* O+ *O* O+
pi_168921867
En Donna en Aloria natuurlijk ook *O* *O*
pi_168921933
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

wat spannend! Maar, waarom test jij door na een positieve ovulatietest? Dat is toch niet logisch? :P
Omdat een ovulatie op dag 13 voor mijn doen best wel vroeg is en ik zeker wilde weten dat ik me niet vergiste. :@. En nu test ik door omdat ik wil weten of ze positief blijven. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168923203
Aventura wat een mooie streepjes voor jou. Ik duim ook voor een plakker!

En dad, spannend hoor! Hoop dat je idd bij deze hoosbui hoort.

Kom maar op allemaal met die strepen! *O*
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:00:36 #215
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168923215
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat een ovulatie op dag 13 voor mijn doen best wel vroeg is en ik zeker wilde weten dat ik me niet vergiste. :@. En nu test ik door omdat ik wil weten of ze positief blijven. :').
Haha, dat zou ik ook doen. Omdat je er verder toch totaal geen controle over hebt, is dit tenminste iets meetbaars, al weet je niet eens zeker wat je meet :P

Ik duim ook voor je hoor!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168923569
Wauw echte streepjesregen! Van harte gefeliciteerd Aventura!

DAD ook spannend!!!
pi_168923890
Wanneer is jouw nod DaD? Wel spannend zo!
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 19:29:55 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168923979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

haha, dat zal wel niet. Ik denk dat we compleet zijn met twee koters :)
Ah dan hoop ik je gewoon nooit meer hier te zien ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat een ovulatie op dag 13 voor mijn doen best wel vroeg is en ik zeker wilde weten dat ik me niet vergiste. :@. En nu test ik door omdat ik wil weten of ze positief blijven. :').
Maar als ze positief zouden zijn door zwangerschap zou je toch al veel verder zijn en kun je er nu een gewone test tegenaan gooien? :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168925031
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Komende zondag! En dank je. :*.

Mijn eisprong was denk ik op dag 13. Daarna had ik twee negatieve ovulatietesten en sinds dag 16 alleen nog maar positieve. :o. Maar ik weet ook wel dat dat niets hoeft te zeggen...
Mijne zaterdag! :o Samen positief testen en door naar Z&G? *) ;)

Kan me voorstellen dat je nog liever nergens vanuit gaat hoor! :* Ik duim in elk geval keihard voor je! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168925105
twist, deal! MaJo, ik heb dus geen idee of dat zo werkt. Ik wacht gewoon af tot zondag en dan zien we wel. Al denk ik dat ik ook bij een positieve test nog niet heel blij kan zijn, maar goed, het is in ieder geval een stap in de goede riching!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168925166
:o Gaat goed hier! *O* Aventura *O* Wat bijzonder! Gefeliciteerd. Mijn duimen draaien heel hard voor je dat dit echt de zo lang gewenste plakker is :*
Verder herkenbaar qua even niet meeschrijven. Soms is het gewoon allemaal te veel.

En Dad ik hoop dat je voorgevoel klopt :*
pi_168925641
Wat een bijzondere streepjes, Aventura *O* ik duim voor je!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168934449
WOW! gefeliciteerd Donna en Aventura! supergoed!
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:46 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168935330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
twist, deal! MaJo, ik heb dus geen idee of dat zo werkt. Ik wacht gewoon af tot zondag en dan zien we wel. Al denk ik dat ik ook bij een positieve test nog niet heel blij kan zijn, maar goed, het is in ieder geval een stap in de goede riching!
Volgens mij pakt een ovulatietest een zwangerschap pas op als je langer zwanger bent :Y anders zou niemand meer zwangerschapstesten gebruiken als je het ook zo kunt testen ;)

Een ovulatietest hoort ook niet dagenlang positief te zijn, dan is er toch iets aan de hand. Hoeft niet per se zwangerschap te zijn, ik heb met pcos ook altijd een lichte streep :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168935377
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij pakt een ovulatietest een zwangerschap pas op als je langer zwanger bent :Y anders zou niemand meer zwangerschapstesten gebruiken als je het ook zo kunt testen ;)

Een ovulatietest hoort ook niet dagenlang positief te zijn, dan is er toch iets aan de hand. Hoeft niet per se zwangerschap te zijn, ik heb met pcos ook altijd een lichte streep :)
Nee sorry, dat is niet zo. Ik had bij mijn tweede zwangerschap ook positieve ovulatietesten op cd 17 (knal) en vervolgens wisselende lichte streepjes vanaf dag 20.

DaD ik duim voor je! :)
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 19:27:48 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168944278
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:59 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nee sorry, dat is niet zo. Ik had bij mijn tweede zwangerschap ook positieve ovulatietesten op cd 17 (knal) en vervolgens wisselende lichte streepjes vanaf dag 20.

DaD ik duim voor je! :)
Maar je bleek dan toch zwanger te zijn en de ovulatietest pikte dit op? Dat bedoel ik :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168944401
Maar dan pikte hij dat toch al 3 dagen na ovulatie op?
Dan kan het bij DaD toch ook kloppen dat ze 2 dagen een negatieve test had na ovulatie en daarna weer streepjes?

Anyway, duimen draaien. Ik hoop dat je zondag mooie strepen piest! ^O^
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 22:22:45 #228
269689 crew  Viv
pi_168951253
Aventura gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 22:52:27 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168951610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:32 schreef Krisvc het volgende:
Maar dan pikte hij dat toch al 3 dagen na ovulatie op?
Dan kan het bij DaD toch ook kloppen dat ze 2 dagen een negatieve test had na ovulatie en daarna weer streepjes?

Anyway, duimen draaien. Ik hoop dat je zondag mooie strepen piest! ^O^
Ah ik snap hem :Y maar hoe dan ook een goed teken als de ovulatietest het op blijft pikken :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:42:15 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168967127
Definitief geen strepen voor mij deze maand, wel 2 dagen eerder ongesteld dan gebruikelijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168967167
Balen Deb. datenight met Ben en Jerry?

Ik vind de streepjes hier zo aanstekelijk dat ik al begin te hypochonderen voor dat ik überhaupt heb geovuleerd. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:51:41 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168967360
Lekker met een rood wijntje op de bank vanavond ja :9.

Haha Kris, mooi is dat hoe dat werkt he?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168967405
"Ah kak, m'n tiet doet pijn, zou het zijn omdat ik zwanger ben? :o"
En dan besef ik me hoe dom dat is. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168968594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:53 schreef Krisvc het volgende:
"Ah kak, m'n tiet doet pijn, zou het zijn omdat ik zwanger ben? :o"
En dan besef ik me hoe dom dat is. :')
Ik heb al een week zulke zere tieten. Vooral eentje. Voelt gewoon gekneusd aan. Mja, dat lijkt ook steeds meer een symptoom te worden voor mijn menstruatie, dus ik reken nergens meer op. Maar de hypochonder betrap ik mijzelf ook een klein beetje op nu. Hoewel de kans echt 0.1 is of zo :')

Jammer Debsterr :'(
pi_168968824
Lol, Kris. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:50:48 #237
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_168968989
Aventura wat geweldig! *O* gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator vrijdag 17 februari 2017 @ 23:23:34 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168974424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:43 schreef Krisvc het volgende:
Balen Deb. datenight met Ben en Jerry?

Ik vind de streepjes hier zo aanstekelijk dat ik al begin te hypochonderen voor dat ik überhaupt heb geovuleerd. :')
Zelfs ik heb dat en ik spuit hormonen momenteel dus dat zegt al helemaal niks :') Hopelijk kunnen we gewoon snel WOHTS en AZWBNZMG binnenkort helemaal opdoeken ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168977177
Twist?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168977265
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twist?
:N
Gisteren en vandaag getest in de hoop dat ik een heel speciaal cadeautje voor man zou hebben vanavond, maar helaas... ;(

2 spierwitte testen, dus zal ergens vandaag wel ongesteld worden.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168977374
Balen. ;(. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168979971
Ooh dat is jammer Twist :*
pi_168980159
Ahh balen twist!! Pff zou zo leuk geweest zijn.
pi_168980745
Jammer Twist ;(
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 13:09:39 #245
382129 crew  Donna
pi_168980779
Wat jammer Twist :'(
pi_168981772
Een uur na de test inderdaad definitief niet raak...

Maar vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten in het restaurant waar we elkaar 10 jaar geleden hebben ontmoet O+ en dan weer langzaam opladen voor de volgende ronde! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168981807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:11 schreef twist02 het volgende:
Een uur na de test inderdaad definitief niet raak...

Maar vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten in het restaurant waar we elkaar 10 jaar geleden hebben ontmoet O+ en dan weer langzaam opladen voor de volgende ronde! ;)
romantisch zeg :) leuk zo een jubileum! Veel plezier.
Schudden voor gebruik
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 16:17:56 #248
269689 crew  Viv
pi_168983816
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:40 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb al een week zulke zere tieten. Vooral eentje. Voelt gewoon gekneusd aan. Mja, dat lijkt ook steeds meer een symptoom te worden voor mijn menstruatie, dus ik reken nergens meer op.
Bij mij was het ook een symptoom van beide: steeds pijnlijke tieten in de week voor NOD, en toen ik positief testte bleven ze nog wekenlang pijnlijk (want groeispurt).
pi_168986153
Ik kom me hier voorstellen :o

Mijn naam is Isabella, ben 33 jaar man is 38 jaar en mijn man en ik hebben besloten om voor een kleintje te gaan.

Het leek mij super leuk om op een forum mee te gaan schrijven.
Ben heel benieuwd hoe andere vrouwen het ervaren om voor het eerst moeder te worden! Heb al verschillende zwangerschapspagina's bezocht en toen kwam ik uit op dit forum Fok! OUD - wachten op het tweede streepje - en ik zat te lezen en tot mijn verbazing helemaal niks over temperatuur curve's, cervix slijm en baarmoedermonden :D

Perfecte plek voormij dus! *O* O-)

Ik hoop dat we snel allemaal een 2e streepje mogen hebben! En gefeliciteerd voor de vrouwen die een 2e streepje hebben *O* O+
pi_168986539
Balen twist. Desondanks fijne avond gewenst :*

Welkom BellaaElisa :W
pi_168995086
Wooeeeiiii Aventura!!! Gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Wat een mooie strepen!!

Oiiii en DonnaRush ook nog gefeliciteerd!! O+ O+

Bummer twist :* en Deb :*

Welkom BellaaElisa! Ik vond cervixslijm check ook altijd maar vaag maar nu let ik er zelf toch stiekem ook een beetje op.

Ik zat even onder een ministeentje (zag dat Kirb naar me vroeg O+) , gewoon vanwege druk met werk enzo. Heb nog enorm aan je gedacht en met je meegeleefd Peace, wat klonk die ingreep pijnlijk zeg.

Hier cyclusdag 27 en volgens m'n app zou ik volgend wknd ongesteld kunnen worden, hij heeft nu een gemiddelde berekend. Als we het toch over cervixslijm hebben :7 zou dat kunnen kloppen. (Even buiten beschouwing latend dat ik ook gwn geen eisprong kan hebben door de PCOS.) We gaan het zien. Ik heb eerst eind feb afspraak bij de internist en dan half maart weer bij de gyn over hoe nu verder. (Wat viel me dat weer tegen zeg. Het is "maar" een telefonisch consult maar eerder geen plek. Wachten duurt lang...)

Ondertussen ben ik lekker bezig met de voedingscoach om m'n hormonen te finetunen. Vind het ontzettend interessant, er gaat een wereld voor me open. Ben nu een week aan het detoxen (geen suiker, gluten, zuivel, alcohol, cafeïne) en voel me super goed en energiek. Zal binnenkort even hier opschrijven wat ik zoal met haar doe op het gebied van voeding die effect heeft op je hormonen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Philomijn op 19-02-2017 02:33:22 ]
Dit, dat, alles.
pi_168995985
Philo, klinkt goed. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft.

BellaaElisa, welkom. :W cervix slijm, baarmoedermonden en tempcurves bespreken we alleen bij volle maan. ;-)

Ik ben benieuwd naar DaD!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168996004
Ik werd vanochtend in zo'n belabberde mentale staat wakker dat ik heb besloten om de teleurstelling van een negatieve test niet op te zoeken.

Getuige diezelfde mentale staat zal ik een dezer dagen ook wel ongesteld worden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 19 februari 2017 @ 10:02:11 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168996242
Twist, nog een :* voor jou. Hoop dat je een heerlijk etentje hebt gehad gister!

En DaD, hopelijk houd je mentale staat je voor de gek.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 19 februari 2017 @ 10:03:21 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168996255
Philo, ben erg benieuwd en hoop ook zeker dat het resultaat gaat geven!

Bella, welkom en hopelijk mag je snel doorschuiven :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169000227
Mag ik in de openingstekst?(OP) :')

Ik ben sinds :
- juli 2016 gestopt met de pil.
- we lieten het op vrije loop gaan, met de gedachten "we zien het wel".
- nu sinds m'n laatste menstruatie
Begin 29jan tot 1 feb hebben we besloten om het toch in de "gaten" te gaan houden met ovaluatietesten. En er is nu echt willen bij :D
#Bijzonderheden - ik ben 33 jr en mijn man is 38 jr.
pi_169000298
Philo, ik vind voedingen ook echt belangrijk. Ben best wel benieuwd naar die schema, moet echt minderen met suikers O-)
pi_169004875
Dank voor jullie lieve berichtjes! Heerlijk avondje gehad O+

DaD :* kan me er wel iets bij voorstellen, normaal gesproken wacht ik ook liever met testen; vind een negatieve test zo deprimerend :{
Ik duim toch nog even verder voor je :*

Bellaa welkom! :W

Philo: fijn dat je je nu al beter voelt! ^O^
FYI: gluten volledig achterwege laten zonder een aantoonbaar medische reden is over het algemeen geen goed idee en ik zou het niemand aanraden. Tenzij je coeliakie hebt, is er ook geen enkele reden om gluten als 'toxin' te beschouwen en zal het wel/niet eten ervan geen effect hebben op je vruchtbaarheid.
/my 2 cents
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169019740
DaD, super stom :{ :*

Thanks twist. Ik vaar voorlopig even op het advies van de coach. Moet me zelf misschien ook maar weer meer verdiepen. Ze heeft in ieder geval meerdere opleidingen gevolgd dus tis geen zweefteef zonder medische kennis oid. :) Das wel prettig. Maar ik snap heel goed dat het wellicht discutabel is/lijkt.
Dit, dat, alles.
pi_169020344
Twist wat jammer ;( . Fijn dat je wel een goede avond hebt gehad!

Welkom BellaaElisa :s). Nou ben ik toch benieuwd wat er dan te bespreken valt over baarmoedermonden :P

Hai Philo! Wat irritant dat je dan telkens zo moet wachten op afspraken. Hopelijk is het gewoon niet meer nodig :). En zo bezig met voeding, hopelijk doet het wat je ervan verwacht :). Ik heb zelf het roer ook helemaal omgegooid een paar jaar terug, we koken nu alleen nog maar vers (en zo veel mogelijk biologisch) en zonder pakjes en zakjes. Voelt goed en is nog lekkerder ook :D

Ik heb tot op heden nog geen ei gespot op de testen, zit nu op CD10 en test telkens einde middag/begin avond. Echt omowitte testen. Dus of mijn cyclus duurt dit keer wat langer dan 20 dagen (prima), of ik mis m'n ei toch op de een of andere manier, of ik heb gewoon geen eisprong? Kan dat uberhaupt als je wel menstrueert? Of niet voldoende LH om op te pikken op een test? Who knows :?. Ik denk dat ik na deze cyclus maar stop met ovulatietesten want ik word er alleen maar onzeker van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 20-02-2017 10:55:18 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169020384
Oh en DaD ik duim voor je!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169021195
Ik duim voor een langere cyclus Kirb! Dat je op dag 13 een positieve test hebt.


DaD, hoe gaat het vandaag met jou?


Ik zit nu op 6dpo en mijn geduld raakt nu al op :')
pi_169021503
Kirb je kan aan je bmm voelen of je je eisprong hebt of niet of weet ik veel :P ze voelen dan of die open staat of dicht is, of hoog of laag ligt _O-
pi_169022939
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Kirb je kan aan je bmm voelen of je je eisprong hebt of niet of weet ik veel :P ze voelen dan of die open staat of dicht is, of hoog of laag ligt _O-
Echt? :o Ik wist niet eens dat je daarbij kon :') :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169023105
Een cyclus van twintig dagen lijkt me - met mijn boerenverstand - ook gewoon té kort, dus langer is in dit geval wel beter, denk ik! Hopelijk vind je je ei snel, Kirb.

Baarmoedermond kan ik ook wel voelen, maar ik vergeet ook altijd wat bepaalde standen ervan nou betekenen. :+.

Hier nog geen bloed. Vanochtend heb ik weer niet getest, want ik moest behoorlijk vroeg op om Baard naar het station te brengen en ik was gewoon niet wakker genoeg om erbij na te denken. Nu is hij dus wel tot en met vrijdag weg, maar als ik morgen nog niet ongesteld ben, doe ik wel een test. Ik vroeg hem of hij wilde dat ik wachtte met testen. Hij moest lachen: 'Alsof je dat zou kunnen!' Nou ja, ik kan wel doen alsof ik dat kan. :6 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169023486
Welkom BellaaElisa!

Sorry dat ik zo weinig reageer maar ik heb het te druk om overal op te kunnen reageren.
Wel hou ik alles bij en lees ik mee met iedereen :)

Hier nog steeds geen bloed.. zit nu al op dag 46.. vanmorgen een negatieve zwangerschapstest dus of het is nog te vroeg om te testen of mn cyclus is goed ontspoort..
ik had gisteren wel krampen in Mn buik zoals bij Mn menstruatie en had gevoelige borsten. en ben vandaag wat misselijk. Maar dat kan ook komen omdat ik enorm verkouden ben en last van Mn keel heb..

Ik blijf dus nog maar even afwachten..
pi_169023798
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:06 schreef Kirb het volgende:

[..]

Echt? :o Ik wist niet eens dat je daarbij kon :') :')
_O- _O- 8)7 ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, dus probeer jij het eens :D :P
pi_169024238
Dromertje hoelang duurt normaal je cyclus ? Je kan natuurlijk ook naar de huisarts gaan voor een eventuele bloedtest.
pi_169024461
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een cyclus van twintig dagen lijkt me - met mijn boerenverstand - ook gewoon té kort, dus langer is in dit geval wel beter, denk ik! Hopelijk vind je je ei snel, Kirb.
Lijkt mij ook, als ik het me goed herinner zat ik "vroeger" altijd tussen de 30-34 dagen. Dus ik hoop dat het weer richting die kant gaat :)

Je houdt het spannend DaD! Ik duim keihard voor een positieve test morgen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 14:42:10 #270
382129 crew  Donna
pi_169024520
Spannend DaD, ik duim ook voor je!
pi_169024627
DaD succes morgen! Hopelijk een knaller.
pi_169028151
Philo! Fijn om weer wat van je te lezen. En lief dat je zo meegeleefd hebt. Wat jammer dat jullie langer op de afspraken moeten wachten. Hopelijk levert jouw nieuwe dieet een stabielere cyclus op. Klinkt wel interessant hoor! Als ik alleen al bedenk hoeveel suiker en zooi ik vandaag op heb, niet te zuinig (ben wel op wintersport, dan gaat er al snel iets meer troep in ;)).

Spannend voor jou DaD! Ik hoop zo dat je je man kan verrassen.

Kirb, je eisprong gaat vast nog komen! Een cyclus van 20 dagen is niet heel gezond lijkt me.

Welkom Bella! Leuk dat jullie nu voor t eggie gaan :)

Ik ben op cd 26 ongesteld geworden. Niet heel verrassend omdat mij ei erg snel na de fertiliscopie kwam en we er niet heel erg gebruik van hebben gemaakt. Vond het wel een korte cyclus dit keer! Beetje jammer dat we op wintersport zijn. Wel een goede afleiding, maar een beetje jammer van de krampen :')
Vrijdag hebben we weer een afspraak in het ZH. Ben erg benieuwd naar het hoe of wat.
pi_169028641
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:26 schreef BellaaElisa het volgende:
Dromertje hoelang duurt normaal je cyclus ? Je kan natuurlijk ook naar de huisarts gaan voor een eventuele bloedtest.
Ik heb nog geen idee omdat ik pas net met de pil ben gestopt.. daarom kan het vrij normaal zijn dat het zo lang duurt natuurlijk!
Maar heb wel onbeschermde seks gehad met Mn man dus kans op zwangerschap is dus ook aanwezig.
pi_169028715
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:33 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee omdat ik pas net met de pil ben gestopt.. daarom kan het vrij normaal zijn dat het zo lang duurt natuurlijk!
Maar heb wel onbeschermde seks gehad met Mn man dus kans op zwangerschap is dus ook aanwezig.
Het kan natuurlijk ook nog komen van het ontpillen "verschijnselen". Hoelang heb je de pil geslikt ? Maar een zwangerschap kan je ook nog niet uitsluiten, ik zou daarvoor naar de huisarts gaan wie weet een bloedtestje.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:44:15 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_169028911
Ik zou de eerste cyclus na het stoppen met de pil nog niet adviseren meteen naar de huisarts te gaan als het wat langer duurt hoor, dat is namelijk meer regel dan uitzondering :+ Als een zwangerschapstest niet uitslaat kun je er vrij zeker van zijn dat je dus niet zwanger bent.
disclaimer
  maandag 20 februari 2017 @ 18:49:49 #276
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169029036
Zwanger worden is helaas een grote oefening in geduld... Wat SQ zegt; de huisarts zal je gewoon adviseren om over een paar dagen weer te testen. Als je in het bloed nu heel laag zwangerschapshormoon meet weet je nog niks, en als het hoog was zag je het wel op je eigen test.

Ik kwam vooral even DaD laten weten dat ik mee-duim :*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169030955
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:02 schreef Philomijn het volgende:
Thanks twist. Ik vaar voorlopig even op het advies van de coach. Moet me zelf misschien ook maar weer meer verdiepen. Ze heeft in ieder geval meerdere opleidingen gevolgd dus tis geen zweefteef zonder medische kennis oid. :) Das wel prettig. Maar ik snap heel goed dat het wellicht discutabel is/lijkt.
Haha, zo bedoelde ik het ook niet hoor, dat het een zweefteef zonder medische kennis is :D briljante formulering wel! _O-
Maar ik hoor het voor m'n gevoel steeds vaker, dat gluten als iets negatiefs/slechts gezien wordt, terwijl daar dus eigenlijk geen enkele reden* voor is, vandaar mijn opmerking :)
* Veel mensen voelen zich wel beter, maar dat heeft er meer mee te maken dat ze 'standaard'dingen vervangen door gezondere alternatieven.

DaD, maar voorlopig nog geen bloed dus? Dan duim ik ook nog even verder hoor! ;)

Kirb wat irritant joh! -O- Pfff, zo wordt je geduld wel erg op de proef gesteld zeg! :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 20 februari 2017 @ 20:27:44 #278
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169031617
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een cyclus van twintig dagen lijkt me - met mijn boerenverstand - ook gewoon té kort, dus langer is in dit geval wel beter, denk ik! Hopelijk vind je je ei snel, Kirb.

Baarmoedermond kan ik ook wel voelen, maar ik vergeet ook altijd wat bepaalde standen ervan nou betekenen. :+.

Hier nog geen bloed. Vanochtend heb ik weer niet getest, want ik moest behoorlijk vroeg op om Baard naar het station te brengen en ik was gewoon niet wakker genoeg om erbij na te denken. Nu is hij dus wel tot en met vrijdag weg, maar als ik morgen nog niet ongesteld ben, doe ik wel een test. Ik vroeg hem of hij wilde dat ik wachtte met testen. Hij moest lachen: 'Alsof je dat zou kunnen!' Nou ja, ik kan wel doen alsof ik dat kan. :6 .
DaD, vind het wel spannend hoor! Hoop op goe dnieuws morgen :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169038536
Negatief.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169038541
Awww DaD dat is kut :{ :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 21 februari 2017 @ 07:23:24 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169038565
Meh. Stom! :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169038771
DaD -O- :*
pi_169039045
Jammer DaD :'(
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 09:16:54 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169039270
Wat balen DaD, ik dacht echt dat het veelbelovend was! -O- welke dag zit je nu? Zou het nog te vroeg kunnen zijn?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169039479
He shit DaD :( :* :*

Dromertje, is dit je eerste cyclus na stoppen met de pil? Bij mij duurde die namelijk 8 maanden :') oke oke.. prikpil dus niet helemaal vergelijkbaar Maar het kan echt wel even duren voor je dan weer een normale cyclus hebt :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 10:13:14 #286
382129 crew  Donna
pi_169040021
Nah wat stom -O-
pi_169040048
Aah wat jammer DaD ! :(

Jaa Kirb ik weet het.. ik blijf daarom gewoon lekker wachten Haha 😜
pi_169041496
Jammer DaD. Het klonk zo hoopvol!
pi_169043303
Gefeliciteerd nog met je jubileum twist!

Wat balen Debster :*

Welkom Bella.
Ook hier praten we wel eens over temperaturen en slijm. Maar voor zover ik weet laat iedereen zijn baarmoedermond met rust ja.

Philo jemig wat zit er steeds veel tijd tussen de stappen bij de gyn.
Ik ben heel benieuwd of je dieet invloed gaat hebben.

Peace jammer dat het deze maand niet gelukt is. Ik duim komende maand voor je! En succes vrijdag.

Jammer dat je nog niet ongesteld bent dromertje.

Ahh DaD wat jammer. Shit zeg!! Die ovulatietesten gaven zoveel hoop!!

Hier niks te melden. Wachten op een ei.
pi_169047066
Balen DaD -O-
pi_169047704
Ah wat balen Dad -O-
pi_169049357
Gister hadden manlief en ik gemeenschap en hij vond het heel anders aanvoelen van binnen, heel heet en strak zei die. Kan dat iets betekenen? Of ben ik nu aan het hypochonderen :D
Ben nu CD 24 en over 5 dagen verwacht ik mijn NOD.
pi_169049503
Hahah Bella het is een heel fijn compliment van je man maar ik denk niet dat het iets te betekenen heeft qua zwangerschap.
pi_169051868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:44 schreef Missladybug het volgende:
Hahah Bella het is een heel fijn compliment van je man maar ik denk niet dat het iets te betekenen heeft qua zwangerschap.
:D _O-
pi_169052018
Laat 'm er maar van genieten. Als je eenmaal een kind gekregen hebt, voelt het nooit weer zo. :+.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, trouwens. :*. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zou mijn eisprong dan ergens in die tweede serie positieve testen geweest zijn...? Baard zei heel optimistisch dat het bij mijn vorige zwangerschap ook even duurde tot ik positief testte, maar ja, om nou te zeggen dat dat goed afliep. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169052081
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat 'm er maar van genieten. Als je eenmaal een kind gekregen hebt, voelt het nooit weer zo. :+.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, trouwens. :*. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zou mijn eisprong dan ergens in die tweede serie positieve testen geweest zijn...? Baard zei heel optimistisch dat het bij mijn vorige zwangerschap ook even duurde tot ik positief testte, maar ja, om nou te zeggen dat dat goed afliep. :').
Dan voelt het als een frikandel door een brede hal slingeren, toch? Dat las ik hier ooit eens...
pi_169052360
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat 'm er maar van genieten. Als je eenmaal een kind gekregen hebt, voelt het nooit weer zo. :+.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, trouwens. :*. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zou mijn eisprong dan ergens in die tweede serie positieve testen geweest zijn...? Baard zei heel optimistisch dat het bij mijn vorige zwangerschap ook even duurde tot ik positief testte, maar ja, om nou te zeggen dat dat goed afliep. :').
Tenzij keizersnede :+.

Balen Dad.... :*
pi_169052427
_O- _O- :@

DaD spannend hoor, wie weet test je over een paar dagen wel positief! :Y
pi_169053236
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:30 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dan voelt het als een frikandel door een brede hal slingeren, toch? Dat las ik hier ooit eens...
Nee, nee, nee.... Verkeerde topic :'( o|O }:|

Wij denken hier nog niet verder dan het creëren van een kind :{w .
pi_169053369
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:30 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dan voelt het als een frikandel door een brede hal slingeren, toch? Dat las ik hier ooit eens...
Vervang brede hal maar door hangar.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:16:24 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_169053393
Seks als je kinderen hebt :')
disclaimer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')