abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:51:02 #1
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168588202
Naar aanleiding van deze post:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
https://decorrespondent.n(...)e/156419890-f4c89a5d

Aardig stukje van Rob Wijnberg over de inherente problemen van journalistiek en nieuwsgaring in crises als deze. Hij geeft er een positieve spin aan, cynicus die ik ben ziet gewoon een ter dode opgeschreven democratie.

De geschiedenis herhaalt zich door de apathie van mensen die:

1) Niet willen geloven dat een populist waar ze wel wat in zagen hun grondrechten sloopt
2) Zeggen dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen en weer rustig willen gaan slapen
Ten tijde van de Clinton, Bush en Obama jaren bleek telkens uit peilingen dat zeker 85 procent, eerder 90 procent, van de Nederlanders op de Democraten zouden stemmen. Dit werd ook gereflecteerd in de media, alhoewel met de Bush jaren het aantal pro-Republikeinse roepers luider werd (Bart Jan Spruit, Jaffe Vink en co - Mark Rutte gaf in 2008 te kennen op McCain te stemmen ipv Obama mocht hij dat kunnen).

Spoel een aantal jaren verder en Trump is radicaler dan ooit, met conservatievere benoemingen dan ooit. Afshin Ellian mag dan wel bij WNL zeggen dat de voordacht voor het gerechtshof "gematigd" is, maar dat is onzin.

Toch zijn het aantal pro-Trump roepers in media talrijker dan ooit. Ik vind het zinvol om deze er even uit te lichten, zodat men straks niet bij een clusterfuck kan roepen 'ich habe es nicht gewusst' en 'Trump was links'.

Bovenal ben ik benieuwd naar wat deze ontwikkeling verklaart. Iemand een idee?

Een aantal 'duiders' die zich pro-Trump hebben uitgelaten, na de verkiezingen en dus na alle rellen: Frits Bolkestein, Derk Jan Eppink, Koen Petersen (aanwezig in NOS studio bij inauguratie), Marianne Zwagerman, Afshin Ellian, Wierd Duk, Mark Koster, Bert Brussen, Roderick Veelo, Arend Jan Boekestijn.

Vul gerust aan. Belangrijk is echter wel dat de steunbetuigingen van ná de verkiezingen stammen. Grensgevallen zoals Charles Groenhuijsen ("Trump is een winnaar, Trump maakt winnaars" - heel goed als journalist wetende dat de massa zich graag bij winnaars aan sluit) graag niet benoemen.

Lees dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-ook-niet~a4454403/

De Amerikanen hebben hier zelf een mooi woord voor: accountability. Maar zoals gezegd ben ik bovenal benieuwd naar wat de omslag heeft veroorzaakt. Ten tijde van Bush jr. had je dit absoluut niet in deze mate (afgezien van wat gereformeerde roepers).

[ Bericht 2% gewijzigd door Klopkoek op 01-02-2017 12:58:34 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168588582
Omdat trump anti moslim is. Niet zo ingewikkeld he?
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:12:34 #3
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168588750
Als het echt zo is (daar heb ik nu geen zicht op), is het misschien een gevolg van de beschuldigingen dat 'de media' te links zijn. Dus proberen ze nu meerdere geluiden te laten horen?
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:44:11 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168589695
Omdat ze uit zijn op sensatie.
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:49:16 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168589794
Leuk om te roepen natuurlijk, maar als het puntje bij het paaltje komt zijn ze niet echt voorstander van Trumps ideeën.
pi_168589878
Wanneer is iemand een Trump-fan dan? Wat ik me van Bolkestein kan herinneren was vooral dat mensen het doemprediken nog maar eens uit moesten stellen tot we werkelijke effecten zagen van zijn presidentschap.

Als je mensen die niet direct roepen dat Trump letterlijk een tweede Hitler is al Trump-fan noemt is het wel erg makkelijk scoren.
pi_168590001
Ik ben een beetje Trump-moe. Kan dat gezeik over die kerel eens over zijn in Nederland?

Laat hem lekker zijn werk doen trouwens. Niemand kan er nu meer wat aan doen. Lekker over een jaar of 4 puinruimen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168590459
Some people just want to see the world burn.
pi_168590523
Bij Trump is het eigenlijk net zo als bij de Brexit.
Als Nederlander ben je misschien tegen omdat beiden negatieve consequenties heeft voor Nederland. Door Trump moeten wij ons defensiebudget verdubbelen en handelsakkoorden die wij via de EU hebben kunnen wel eens waardeloos blijken.
Door de Brexit moeten wij ook weer financieel het gat wat door de UK is veroorzaakt opvullen en ook hier voor ons negatieve consequenties voor de handel.

Voor de VS resp. UK is het echter een goede zaak.

Verder is het natuurlijk ongeacht of je het inhoudelijk eens bent een verademing om een gekozen (niet)politicus te zien die wel uitvoert wat ie heeft beloofd
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:59:03 #10
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168592858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Wanneer is iemand een Trump-fan dan? Wat ik me van Bolkestein kan herinneren was vooral dat mensen het doemprediken nog maar eens uit moesten stellen tot we werkelijke effecten zagen van zijn presidentschap.

Als je mensen die niet direct roepen dat Trump letterlijk een tweede Hitler is al Trump-fan noemt is het wel erg makkelijk scoren.
Bolkestein heeft niet direct de reisverboden verdedigd dat klopt, maar deze belofte was wel al lang en breed bekend.

De anderen in het lijstje hebben de reisverboden wél expliciet verdedigd. Naninga, Zwagerman en dat soort trutten.

Maar dat hele 'Reagan bleek ook een goede president' en 'soep wordt niet zo heet gegeten' van Bolkestein is natuurlijk uitermate slap. Wat je eigenlijk zegt is dat een kandidaat niet beoordeeld mag worden op zijn doelstellingen, hoe luguber ook.
Bolkestein sloeg vroeger een heel andere toon aan mbt 'het rode gevaar' en de anti-apartheids beweging.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168595954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef Hexagon het volgende:
Omdat ze uit zijn op sensatie.
goede analyse
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_168597954
Veel Trump-fans in de Nederlandse media?

Op het NOS-journaal? RTL-nieuws? Bij Pauw? Jinek? RTL Late Night?

Ik zou juist het tegenovergestelde stellen, er zijn weinig Trump-fans in de Nederlandse media.
pi_168598080
Hillary was een leugenaar, een bedrieger, een wijf dat oorlog wilde starten met Rusland. Ze behoort tot de politieke elite, elke rechtzaak tegen haar word tegengewerkt.

Trump is de underdog. Ja, een idioot, ja het is een miljardair, maar tot nu toe doet hij wat hij zegt. Hij is netjes de lijst aan het afwerken van dingen die hij beloofd had. Tot nu toe, ondanks dat ik het niet met hem eens ben op veel punten, doet hij tenminste wat hij belooft.

Maar wat ik dan niet begrijp, is dat je veel trump fans ziet in de Nederlandse media. Ik zie die namelijk nergens. Nu kijk ik geen TV en haal ik mijn nieuws van Fok! en Nu.nl af, maar daar zie ik bijna alleen maar Trump haters.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_168598273
De Trump-haters zijn in de meerderheid. Ik heb de indruk dat de meeste zogenaamde Trump-fans ziet zo zeer fans zijn maar gewoon nuance aan brengen.
pi_168598458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
De Trump-haters zijn in de meerderheid. Ik heb de indruk dat de meeste zogenaamde Trump-fans ziet zo zeer fans zijn maar gewoon nuance aan brengen.
De meeste Trump fans vinden het gewoon heerlijk om te zien hoe al die hypocriete mensjes een deksel op de neus krijgen.

Dat het enige dat gillende feministen, SJW's, regressive left, identity politics, CNN en safe spaces hebben bereikt is Trump, Mattis, Bannon en Flynn in het Witte Huis.
pi_168598715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

De meeste Trump fans vinden het gewoon heerlijk om te zien hoe al die hypocriete mensjes een deksel op de neus krijgen.
Welk beleid er gevoerd wordt is daaraan ondergeschikt, kennelijk. Dat is wel vrij treurig.
pi_168598751
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk beleid er gevoerd wordt is daaraan ondergeschikt, kennelijk. Dat is wel vrij treurig.
Lagere belastingen, meer veiligheid. Prima beleid.

En maar huilen dat de grenzen eens fatsoenlijk gecontroleerd worden.
  woensdag 1 februari 2017 @ 20:04:08 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168598965
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:28 schreef luxerobots het volgende:
Veel Trump-fans in de Nederlandse media?

Op het NOS-journaal? RTL-nieuws? Bij Pauw? Jinek? RTL Late Night?

Ik zou juist het tegenovergestelde stellen, er zijn weinig Trump-fans in de Nederlandse media.
Jinek zat het openlijk voor Trump op te nemen, en bashte DWDD.

Bij de inauguratie zat de eerder genoemde Koen Petersen als enige duider. Noemde Obama een mislukking en dat hij in de geschiedenisboeken als een zwakke president in gaat. Koen Petersen is niet ontoevallig VVD lid.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168599003
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jinek zat het openlijk voor Trump op te nemen, en bashte DWDD.
Volgens mij heb jij een ander programma gezien dan ik.
pi_168599014
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jinek zat het openlijk voor Trump op te nemen, en bashte DWDD.

Bij de inauguratie zat de eerder genoemde Koen Petersen als enige duider. Noemde Obama een mislukking en dat hij in de geschiedenisboeken als een zwakke president in gaat. Koen Petersen is niet ontoevallig VVD lid.
Informeer je zelf:

pi_168599486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Lagere belastingen, meer veiligheid. Prima beleid.
http://www.npr.org/2016/1(...)nald-trumps-tax-plan
pi_168600735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Lagere belastingen, meer veiligheid. Prima beleid.

z'n eerste beslissing was hypotheken 500$ duurder maken...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168601239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jinek zat het openlijk voor Trump op te nemen, en bashte DWDD.

Bij de inauguratie zat de eerder genoemde Koen Petersen als enige duider. Noemde Obama een mislukking en dat hij in de geschiedenisboeken als een zwakke president in gaat. Koen Petersen is niet ontoevallig VVD lid.
Toevallig laatst voor het eerst in jaren weer tv gekeken en zag Jinek iemand interviewen. Ze liet een hilarische (kuch) schets zien over Trump en zijn verhouding met Putin. Het filmpje liep af en ze zij; ''Het zou grappig zijn, als het niet zo triest zou zijn, toch?'' De geïnterviewde haalde met een blik van twijfel zijn schouders op. Ze ging over naar het volgende onderwerp. Het is stilsturend en manipulerend; aannames maken tot zaken die aangenomen moeten worden door het publiek. Dat ze het af en toe moet opnemen voor Putin is omdat het Nederlands volk (dat naar haar kijkt) een beetje (doch matig) opgeleid is en wantrouwig wordt als ze niet af en toe de andere kant belicht. Ik vraag me dan ook af op welke manier ze het opnam voor Trump. Ik gok dat het over iets kleins ging wat geenszins het negatieve beeld welke ondertussen stilletje opgelegd wordt kan ondermijnen.
  woensdag 1 februari 2017 @ 23:10:52 #24
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168605361
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
De Trump-haters zijn in de meerderheid. Ik heb de indruk dat de meeste zogenaamde Trump-fans ziet zo zeer fans zijn maar gewoon nuance aan brengen.
Dat is het, als je ook maar enige nuance aanbrengt bent je in hun ogen gelijk een Chaimberlain die Hitler, Satan, Moloch aan het verdedigen is. Alles wat Trump doet en zegt is automatisch slecht, iedereen die Trump aanstelt is een gevaar voor de democratie. Zelfs als Trump met een gematigde rechter aan komt zetten die G.W. Bush ook zou hebben kunnen kiezen, is het een signaal van de eindtijd.

Ik ben het echt niet 100% eens met Donald, die religieuze bullshit en die Mike Pence. En ik zou zeker niet met een MAGA pet gaan rondlopen ofzo. Maar ik heb groot respect voor de man, de manier waarop hij gewonnen heeft van de gecombineerde kracht van de media, de elite en de zittende president. En veel van wat hij nu zegt en doet is ook gewoon broodnodig en verstandig. Hij helpt Amerikanen weer aan een baan, hij benoemt de echte problemen in de geopolitieke wereld en handelt ernaar.

Eerst hadden we een president die de woorden 'radical Islam' niet eens in de mond durfde te nemen. Wat moet je met zo'n slapjanus?
pi_168605667
Alleen Trumps belasting plannen gaan de Amerikaanse staatsschuld met 2 triljoen, da's dus 1000 miljard doen toenemen en gaat bijna geheel naar de rijkste 0.1%

Man van het volk.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168606828
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jinek zat het openlijk voor Trump op te nemen, en bashte DWDD.

Bij de inauguratie zat de eerder genoemde Koen Petersen als enige duider. Noemde Obama een mislukking en dat hij in de geschiedenisboeken als een zwakke president in gaat. Koen Petersen is niet ontoevallig VVD lid.
Obama was in NL populair, omdat hij na jaren Bush vrede, transparantie en het stoppen van schenden van mensenrechten beloofde. De beste man is in meer landen oorlog gaan voeren, heeft in zijn eentje meer klokkenluiders vervolgd dan alle voorgangers samen, heeft Gitmo niet gesloten, was het staatshoofd tijdens het grootste spionage schandaal ooit, voerde dezelfde ''moslimban'' in als Trump en tijdens zijn presidentschap zijn de raciale spanningen eerder toegenomen dan afgenomen.

Als je ook maar een beetje progressief bent moet je die lul niet alleen een mislukking noemen, maar ook een verrader.
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:51 schreef Klopkoek het volgende:
Naar aanleiding van deze post:

Lees dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-ook-niet~a4454403/

De Amerikanen hebben hier zelf een mooi woord voor: accountability. Maar zoals gezegd ben ik bovenal benieuwd naar wat de omslag heeft veroorzaakt. Ten tijde van Bush jr. had je dit absoluut niet in deze mate (afgezien van wat gereformeerde roepers).
Ik kreeg jeuk van die correspondent post. Zoveel ellende van Trump en toch kan de journalist het niet laten om zijn eigen linkjes net wat dikker te verkopen dan ze zijn. Er is genoeg om niet van de houden aan Trump om niet te hoeven vertrouwen op halve leugens. Ik ben zelf al jaren PvdD stemmer, maar ik heb de laatste paar maanden wel eens aan de PVV gedacht. Niet omdat ik nou zo zit te wachten op Wilders zijn beleid, maar gewoon omdat ik die zure bekken bij DWDD wil zien. Dat moreel superieure gezeik en eenzijdigheid die ik zie bij de Nederlandse media ben ik zo zat.
pi_168607748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 00:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Obama was in NL populair, omdat hij na jaren Bush vrede, transparantie en het stoppen van schenden van mensenrechten beloofde. De beste man is in meer landen oorlog gaan voeren, heeft in zijn eentje meer klokkenluiders vervolgd dan alle voorgangers samen, heeft Gitmo niet gesloten, was het staatshoofd tijdens het grootste spionage schandaal ooit, voerde dezelfde ''moslimban'' in als Trump en tijdens zijn presidentschap zijn de raciale spanningen eerder toegenomen dan afgenomen.

Als je ook maar een beetje progressief bent moet je die lul niet alleen een mislukking noemen, maar ook een verrader.

[..]

Ik kreeg jeuk van die correspondent post. Zoveel ellende van Trump en toch kan de journalist het niet laten om zijn eigen linkjes net wat dikker te verkopen dan ze zijn. Er is genoeg om niet van de houden aan Trump om niet te hoeven vertrouwen op halve leugens. Ik ben zelf al jaren PvdD stemmer, maar ik heb de laatste paar maanden wel eens aan de PVV gedacht. Niet omdat ik nou zo zit te wachten op Wilders zijn beleid, maar gewoon omdat ik die zure bekken bij DWDD wil zien. Dat moreel superieure gezeik en eenzijdigheid die ik zie bij de Nederlandse media ben ik zo zat.
Bij de PVV krijg je tenminste de dierenpolitie er weer bij. Dat krijgt Thieme niet voor elkaar
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168607772
quote:
Toch zijn het aantal pro-Trump roepers in media talrijker dan ooit. Ik vind het zinvol om deze er even uit te lichten, zodat men straks niet bij een clusterfuck kan roepen 'ich habe es nicht gewusst' en 'Trump was links'.
Allereerst zie ik nauwelijks Trump supporters in de media; en in plaats van mensen die pro Trump zijn weg te zetten als nazi, zou je beter de dialoog aan kunnen gaan om te achterhalen waarom men pro Trump is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168608043
Ik snap niet waar men zich zo druk om maakt.
Roemenie is een enorm protest aan de gang vanwege de corrupte regelgeving die de gore regering wenst in te stellen.
Kosovo lopen de spanningen weer op.
Tussen Turkije en Griekenland lopen de spanningen weer op.
Er komen verkiezingen aan waar ultra rechts flink gaat winnen.
In de Oekraine laait het geweld weer op.

En wat doen we in de EU? Zeiken om Trump en die mongolen in Brussel aanzien, die openlijk gaan roepen dat de USA, Rusland EN China onze vijanden zijn!!
Als dit zo doorgaat zijn we binnen 5 jaar in een oorlog verwikkeld met elkaar en zegt de rest: barst maar Eu!
pi_168608111
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 03:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Allereerst zie ik nauwelijks Trump supporters in de media; en in plaats van mensen die pro Trump zijn weg te zetten als nazi, zou je beter de dialoog aan kunnen gaan om te achterhalen waarom men pro Trump is.
Eens.

Het is een stem tegen de gevestigde orde. Een man die doet wat hij heeft beloofd.

Dat spreekt mensen aan.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_168608191
Trump fans die 'OK, we hebben gewonnen. Nu kijken wat hij echt gaat doen.' zeggen zijn natuurlijk veel saaier om uit te zenden dan demonstraties waarbij geweld gebruikt wordt.

Ik zie eerlijk gezegd niet zo veel Trump fans in de media, meer ik kijk ook niet zo veel televisie waar gewone mensen op komen, ik zie meer politici en andere figuren die ik al vaker heb gezien.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 2 februari 2017 @ 07:43:57 #32
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_168608230
Dat zouden ze in Nederland ook mogen doen: immigratie uit moslimlanden tijdelijk on hold brengen en heel goed screenen wie je in huis haalt.

Het is g@dverd@mme een feit dat de integratie van buitenlanders een totale mislukking is. Dus richt je eerst op het oplossen van dat probleem voordat je nog meer mensen met een totaal niet-inpasbare cultuur binnen laat. De islam is in de kern een agressief, intolerant stelsel van hoogst merkwaardige opvattingen hoe een samenleving gestalte zou moeten krijgen. Totaal on-Nederlands, totaal on-Europees.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  donderdag 2 februari 2017 @ 09:14:47 #33
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168609129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 07:43 schreef Old_Pal het volgende:
Dat zouden ze in Nederland ook mogen doen: immigratie uit moslimlanden tijdelijk on hold brengen en heel goed screenen wie je in huis haalt.

Het is g@dverd@mme een feit dat de integratie van buitenlanders een totale mislukking is. Dus richt je eerst op het oplossen van dat probleem voordat je nog meer mensen met een totaal niet-inpasbare cultuur binnen laat. De islam is in de kern een agressief, intolerant stelsel van hoogst merkwaardige opvattingen hoe een samenleving gestalte zou moeten krijgen. Totaal on-Nederlands, totaal on-Europees.
De PVV gaat uiteindelijk gewoon regeren met Rutte, die op Davos massa immigratie propageert.

En Trump zal uiteindelijk het leger aan illegale arbeiders niet willen stoppen. Zijn eigen imperium en Goldman Sachs vrienden profiteren er goed van.

Dat is dus wat zo een Syp wynia zo hypocriet maakt. Spreekt met dubbele agendas en tongen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168609849
Waar zijn die Trump fans dan? Ik zie vooral veel tegenstanders in de reguliere media voorbij komen.
Persoonlijk word ik wat Trump moe. En hoewel ik geen voorstander ben van al zijn ideeen moet hij wel een eerlijke kans krijgen. Hij is wel democratisch gekozen ongeacht of wij daar zo blij mee moeten zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 2 februari 2017 @ 12:46:00 #35
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_168612949
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De PVV gaat uiteindelijk gewoon regeren met Rutte, die op Davos massa immigratie propageert.

En Trump zal uiteindelijk het leger aan illegale arbeiders niet willen stoppen. Zijn eigen imperium en Goldman Sachs vrienden profiteren er goed van.

Dat is dus wat zo een Syp wynia zo hypocriet maakt. Spreekt met dubbele agendas en tongen.
Wat is er mis om terroristen en toekomstige uitkeringstrekkers buiten te houden?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  donderdag 2 februari 2017 @ 13:54:57 #36
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168614531
Pro-Trump betekent ook Pro-Putin (je weet, die Russische GEK die ONZE jongens neerschiet in de lucht).

Deze untermenschen moeten opgehangen worden voor landverraad :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:26:46 #37
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168615205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 12:46 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Wat is er mis om terroristen en toekomstige uitkeringstrekkers buiten te houden?
Dat mag je vinden, maar Trump gaat ze niet buiten houden want dat raakt zijn eigen business.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:43:05 #38
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_168615507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar Trump gaat ze niet buiten houden want dat raakt zijn eigen business.
Ik vraag wat jij er van vindt.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:29:21 #39
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168635689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:54 schreef corehype het volgende:
Pro-Trump betekent ook Pro-Putin (je weet, die Russische GEK die ONZE jongens neerschiet in de lucht).

Deze untermenschen moeten opgehangen worden voor landverraad :r
Zou er ook wel eens mee te maken kunnen hebben.
http://nos.nl/artikel/215(...)egeringsstukken.html

Inclusief de misinformatie dat Obama een zelfde inreisverbod had bedacht.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:32:31 #40
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168635733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zou er ook wel eens mee te maken kunnen hebben.
http://nos.nl/artikel/215(...)egeringsstukken.html

Inclusief de misinformatie dat Obama een zelfde inreisverbod had bedacht.
Is Poetin's dochter niet in NL trouwens?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168637153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is het, als je ook maar enige nuance aanbrengt bent je in hun ogen gelijk een Chaimberlain die Hitler, Satan, Moloch aan het verdedigen is. Alles wat Trump doet en zegt is automatisch slecht, iedereen die Trump aanstelt is een gevaar voor de democratie. Zelfs als Trump met een gematigde rechter aan komt zetten die G.W. Bush ook zou hebben kunnen kiezen, is het een signaal van de eindtijd.

Ik ben het echt niet 100% eens met Donald, die religieuze bullshit en die Mike Pence. En ik zou zeker niet met een MAGA pet gaan rondlopen ofzo. Maar ik heb groot respect voor de man, de manier waarop hij gewonnen heeft van de gecombineerde kracht van de media, de elite en de zittende president. En veel van wat hij nu zegt en doet is ook gewoon broodnodig en verstandig. Hij helpt Amerikanen weer aan een baan, hij benoemt de echte problemen in de geopolitieke wereld en handelt ernaar.

Eerst hadden we een president die de woorden 'radical Islam' niet eens in de mond durfde te nemen. Wat moet je met zo'n slapjanus?
In de ogen van echte trump-haters wellicht, maar hoeveel zijn die er? Ik ben het op heel veel punten oneens met Trump en denk dat het op de lange termijn slecht voor VS en de wereld is dat Trump nu president is. Maar ik zal nooit al zijn handelingen meteen als slecht beoordelen en ik zal nooit automatisch Trump-aanhangers veroordelen. Ik vind dat je iemand moet beoordelen op zijn daden en uitspraken, zowel president Trump, pro-Trump mensen en ook anti-Trump mensen.

Dat gezegd hebbende wil ik nu iets inhoudelijks kwijt over je post.
Ik kan geen groot respect opbrengen voor de manier waarop hij president is geworden. Hij gedraagt zich als een totale idioot en is vooral door stemmingmakerij en inspelen op onderbuikgevoelens president geworden. Dat is gebeurd van beide kanten, als Clinton had gewonnen had ik daar ook geen respect voor op kunnen brengen.

Het huidige beleid bestaat echt voor een groot deel uit symboolpolitiek. De banen die hij 'gecreëerd' heeft, of tenminste op zijn conto schrijft, zijn echt kruimels vergeleken met het totaal aantal banen. Inderdaad, met zijn investeringen zal hij op de korte termijn de economie harder laten draaien, op de lange termijn is het echt zeer onverstandig beleid. Maar dat maakt Trump waarschijnlijk niet zo veel uit, de komende 4 jaar zal het allemaal goed draaien en banen opleveren.
Hij benoemt geopolitieke problemen, maar lost hij ze ook echt op? Tot nu toe heb ik nog geen goede maatregelen gehoord om terrorisme buiten de deur te houden. Daarnaast gedraagt hij zich op het wereldtoneel als een olifant in een porseleinkast en is hij zeer onvoorspelbaar. Niet echt handig voor stabiliteit. De VS hebben zoveel macht in de wereld dat Trump er ook voor kan kiezen om weldoordacht en met zachte hand bij te sturen, maar hij kiest ervoor om de halve wereld tegen zich in het harnas te jagen, erg onverstandig.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:48:49 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_168637249
Zoveel fans? lol met een vergrootglas vind je er een paar. Voor de rest zijn we hier aardig brainswashed door de mainstream media die hier in Nederland toch wel erg links van het (Amerikaanse) midden zitten. Zelfs wat links van het Nederlandse overigens maar daar gaat het nu niet om.

Ik vind het bizar hoe 'journalisten' op radio 1 en BNR hem belachelijk maken in allerlei bijzinnen in plaats van objectief verslag proberen te doen van ontwikkelingen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 11:57:50 #43
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168637403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:48 schreef PLAE@ het volgende:
Zoveel fans? lol met een vergrootglas vind je er een paar. Voor de rest zijn we hier aardig brainswashed door de mainstream media die hier in Nederland toch wel erg links van het (Amerikaanse) midden zitten. Zelfs wat links van het Nederlandse overigens maar daar gaat het nu niet om.

Ik vind het bizar hoe 'journalisten' op radio 1 en BNR hem belachelijk maken in allerlei bijzinnen in plaats van objectief verslag proberen te doen van ontwikkelingen.
In letterlijk elk Westers land is de dominante opinie dat de media 'liberal' en links zijn. Waar dan dikwijls kritisch en het controleren van (schijn)macht met links wordt verward.

Hoort bij het Gramsciaanse spel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:03:51 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_168637498
Ze zeggen zelf iets anders (meting van +/- 1.000 vakbroeders)
quote:
Politiek
Politiek gezien beschouwen de journalisten zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent), hoewel vele journalisten opmerkten dat dergelijke classificaties toch 'niet meer van deze tijd' zijn. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.
Mooi dat de dominante opinie gelijk aan de feiten is :+ of zullen ze zelf verward zijn?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:15:17 #45
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168637683
Trumpfans in de Nederlandse media? Iets moet me ontgaan zijn.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:18:30 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168637736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:20 schreef Oud_student het volgende:
Bij Trump is het eigenlijk net zo als bij de Brexit.
Als Nederlander ben je misschien tegen omdat beiden negatieve consequenties heeft voor Nederland. Door Trump moeten wij ons defensiebudget verdubbelen
Onze defensie uitgaven moeten omhoog omdat wij ons niet aan de navo afspraken houden. Ook Obama heeft daar al om gevraagd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:20:16 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168637764
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Trumpfans in de Nederlandse media? Iets moet me ontgaan zijn.
Iedereen die niet in schuimbekkende hysterie jankend over Trump in een save space zit (met fotos van Kittens en kleurboeken) is natuurlijk een extreem rechtse trumpfan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:22:35 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168637807
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In letterlijk elk Westers land is de dominante opinie dat de media 'liberal' en links zijn. Waar dan dikwijls kritisch en het controleren van (schijn)macht met links wordt verward.

Hoort bij het Gramsciaanse spel.
Behalve in de wereld van klopkoek waar de media dom en rechts zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:26:05 #49
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168637870
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve in de wereld van klopkoek waar de media dom en rechts zijn
Ook in de wereld van wetenschappelijk onderzoek. Bovendien zijn journalisten geen eigenaar van een krant (meer).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:34:32 #50
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168638031
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:36:19 #51
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168638068
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook in de wereld van wetenschappelijk onderzoek. Bovendien zijn journalisten geen eigenaar van een krant (meer).
Journalisten zijn vooral domme mensen die niet in staat zijn om voorbij retoriek te kijken.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168638081
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Trumpfans in de Nederlandse media? Iets moet me ontgaan zijn.
Het uitdelen van gezond verstand?
pi_168638103
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Iedereen die niet in schuimbekkende hysterie jankend over Trump in een save space zit (met fotos van Kittens en kleurboeken) is natuurlijk een extreem rechtse trumpfan.
Neuh, vooral de types die zijn achterlijkheid consequent goedpraten...
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:51:53 #54
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168638324
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, vooral de types die zijn achterlijkheid consequent goedpraten...
Ach. Hij doet hetzelfde als zijn voorgangers alleen zonder een sausje van mooipraterij.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168638427
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:51 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ach. Hij doet hetzelfde als zijn voorgangers alleen zonder een sausje van mooipraterij.
Dubieuze stelling wel.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:10:02 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168638699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:51 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ach. Hij doet hetzelfde als zijn voorgangers alleen zonder een sausje van mooipraterij.
Tja,
De restricties op de zeven schurkenstaten is voortzetten van het beleid van Obama
http://edition.cnn.com/20(...)ose-the-7-countries/
Op wat Obama hier deed heb ik geen kritiek gezien hier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:23:07 #57
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168638977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja,
De restricties op de zeven schurkenstaten is voortzetten van het beleid van Obama
http://edition.cnn.com/20(...)ose-the-7-countries/
Op wat Obama hier deed heb ik geen kritiek gezien hier.
Ook heb ik nog nooit verontwaardiging gehoord over het permanente inreisverbod van iedereen met in Israëlisch paspoort in al die Arabische landen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168639409
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:23 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ook heb ik nog nooit verontwaardiging gehoord over het permanente inreisverbod van iedereen met in Israëlisch paspoort in al die Arabische landen.
Of toen Obama in 2011 voor een half jaar visumaanvragen weigerde voor vluchtelingen uit Irak.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:44:27 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168639429
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:23 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ook heb ik nog nooit verontwaardiging gehoord over het permanente inreisverbod van iedereen met in Israëlisch paspoort in al die Arabische landen.
Gek he?
Nee, de NL overheid gaf mij zelfs een tweede paspoort zodat ik zowel naar Israël als naar Arabische landen kon reizen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:45:08 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168639442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:43 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Of toen Obama in 2011 voor een half jaar visumaanvragen weigerde voor vluchtelingen uit Irak.
Of dat H Clinton een hek aan de grens met Mexico wilde...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:47:09 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168639485
Maar goed, als je objectief nieuws wilt, ipv de hysterie ben je natuurlijk een extreem rechtse Trump aanhanger
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168639563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, als je objectief nieuws wilt, ipv de hysterie ben je natuurlijk een extreem rechtse Trump aanhanger
Iets dergelijks riep je vanmiddag al eerder. Je leugens en verzinseltjes blijven herhalen maakt het nog niet waar.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:10:34 #63
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168639839
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Iets dergelijks riep je vanmiddag al eerder. Je leugens en verzinseltjes blijven herhalen maakt het nog niet waar.
Gedocumenteerde feiten als verzinsels afdoen. Dat is zelfs geen trollen meer.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:32:33 #64
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168640149
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:36 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Journalisten zijn vooral domme mensen die niet in staat zijn om voorbij retoriek te kijken.
Geld is macht. De mediaconcentratie is goed gedocumenteerd.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168640240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, als je objectief nieuws wilt, ipv de hysterie ben je natuurlijk een extreem rechtse Trump aanhanger
Beetje calimerogedrag dit, kun je niet beter eerst afwachten in dit topic totdat iemand je ook echt zo noemt? Dan kun je nog altijd in de verdediging schieten. Nu probeer je anderen te slim af te zijn en doe je alsof iedereen dat vindt, wat helemaal niet waar is. Generaliseren werkt 2 kanten op weet je?
pi_168640541
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:51 schreef Klopkoek het volgende:
Naar aanleiding van deze post:

[..]

Ten tijde van de Clinton, Bush en Obama jaren bleek telkens uit peilingen dat zeker 85 procent, eerder 90 procent, van de Nederlanders op de Democraten zouden stemmen. Dit werd ook gereflecteerd in de media, alhoewel met de Bush jaren het aantal pro-Republikeinse roepers luider werd (Bart Jan Spruit, Jaffe Vink en co - Mark Rutte gaf in 2008 te kennen op McCain te stemmen ipv Obama mocht hij dat kunnen).

Spoel een aantal jaren verder en Trump is radicaler dan ooit, met conservatievere benoemingen dan ooit. Afshin Ellian mag dan wel bij WNL zeggen dat de voordacht voor het gerechtshof "gematigd" is, maar dat is onzin.

Toch zijn het aantal pro-Trump roepers in media talrijker dan ooit. Ik vind het zinvol om deze er even uit te lichten, zodat men straks niet bij een clusterfuck kan roepen 'ich habe es nicht gewusst' en 'Trump was links'.

Bovenal ben ik benieuwd naar wat deze ontwikkeling verklaart. Iemand een idee?

Een aantal 'duiders' die zich pro-Trump hebben uitgelaten, na de verkiezingen en dus na alle rellen: Frits Bolkestein, Derk Jan Eppink, Koen Petersen (aanwezig in NOS studio bij inauguratie), Marianne Zwagerman, Afshin Ellian, Wierd Duk, Mark Koster, Bert Brussen, Roderick Veelo, Arend Jan Boekestijn.

Vul gerust aan. Belangrijk is echter wel dat de steunbetuigingen van ná de verkiezingen stammen. Grensgevallen zoals Charles Groenhuijsen ("Trump is een winnaar, Trump maakt winnaars" - heel goed als journalist wetende dat de massa zich graag bij winnaars aan sluit) graag niet benoemen.

Lees dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-ook-niet~a4454403/

De Amerikanen hebben hier zelf een mooi woord voor: accountability. Maar zoals gezegd ben ik bovenal benieuwd naar wat de omslag heeft veroorzaakt. Ten tijde van Bush jr. had je dit absoluut niet in deze mate (afgezien van wat gereformeerde roepers).
Houd toch op. De media zijn nog nooit in de Nederlandse geschiedenis zo massaal tot in den extreme anti-president van de VS geweest. Elke avond heb je drie a vier programma's waarin de gasten over elkaar heen vallen in een wedstrijdje wie het meest gechoqueerd is door Trump en wie hem het beste belachelijk kan maken. Wat een blindheid weer.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 18:00:07 #67
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168643760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Houd toch op. De media zijn nog nooit in de Nederlandse geschiedenis zo massaal tot in den extreme anti-president van de VS geweest. Elke avond heb je drie a vier programma's waarin de gasten over elkaar heen vallen in een wedstrijdje wie het meest gechoqueerd is door Trump en wie hem het beste belachelijk kan maken. Wat een blindheid weer.
Zie de namen die ik hierboven noem. Heb een beetje zoekwerk gedaan en zo een Wierd Duk verschijnt wel 10 keer per week in de MSM.

Op Nieuwsuur doen ze ook graag aan false balance, en noemen ze gewoon dingen die onwaar zijn. Vooral mbt Obama.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168643945
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zie de namen die ik hierboven noem. Heb een beetje zoekwerk gedaan en zo een Wierd Duk verschijnt wel 10 keer per week in de MSM.

Op Nieuwsuur doen ze ook graag aan false balance, en noemen ze gewoon dingen die onwaar zijn. Vooral mbt Obama.
Dat kan natuurlijk niet, dat als je heel goed zoekt er ook af en toe iemand in de Nederlandse media blijkt te verschijnen die niet zegt dat Trump een enorme randmongool is. Zijn er al Kamervragen gesteld?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 18:30:40 #69
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168644211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet, dat als je heel goed zoekt er ook af en toe iemand in de Nederlandse media blijkt te verschijnen die niet zegt dat Trump een enorme randmongool is. Zijn er al Kamervragen gesteld?
Alle gekheid op een stokje. Die mensen zijn niet pro Trump maar gaan niet mee in de massahysterie.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168644267
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:30 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje. Die mensen zijn niet pro Trump maar gaan niet mee in de massahysterie.
Vandaar ook mijn woordkeuze. Als een enkel individu op de buis iets anders zegt dan dat Trump een enorme randmongool is, zonder verder ook maar op enige wijze pro-Trump te zijn, dan hangt Klopkoek al schuimbekkend aan de telefoon met de desbetreffende omroep om te melden dat ze veel te rechts zijn en dat er bij de omroep ruimte hoort te zijn voor maximaal één mening.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:50:24 #71
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168645915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn woordkeuze. Als een enkel individu op de buis iets anders zegt dan dat Trump een enorme randmongool is, zonder verder ook maar op enige wijze pro-Trump te zijn, dan hangt Klopkoek al schuimbekkend aan de telefoon met de desbetreffende omroep om te melden dat ze veel te rechts zijn en dat er bij de omroep ruimte hoort te zijn voor maximaal één mening.
Als de alternatieve feiten vaak genoeg herhaald worden dan wordt dat de standaardfeit. Dat dreigt te gebeuren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168645987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

De meeste Trump fans vinden het gewoon heerlijk om te zien hoe al die hypocriete mensjes een deksel op de neus krijgen.

Dat het enige dat gillende feministen, SJW's, regressive left, identity politics, CNN en safe spaces hebben bereikt is Trump, Mattis, Bannon en Flynn in het Witte Huis.
Dit vermoeden heb ik ook. Het is gewoon puur leedvermaak imo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168646002
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als de alternatieve feiten vaak genoeg herhaald worden dan wordt dat de standaardfeit. Dat dreigt te gebeuren.
Anno 2017 is dat nogal lastig voor elkaar te krijgen, met alle manieren van nieuwsgaring en verspreiding.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:54:19 #74
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168646007
Wat is het doel van het topic? Is het verboden om pro-Trump te zijn ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168646055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:43 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Of toen Obama in 2011 voor een half jaar visumaanvragen weigerde voor vluchtelingen uit Irak.
Dit zal geen enkel programma belichten in Nederland. Erg biased. Ben benieuwd wat Klopkoek daarvan vindt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:57:16 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168646095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit zal geen enkel programma belichten in Nederland. Erg biased. Ben benieuwd wat Klopkoek daarvan vindt.
Leugens van trumpfans in de mainstreammedia waarschijnlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168646380
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als de alternatieve feiten vaak genoeg herhaald worden dan wordt dat de standaardfeit. Dat dreigt te gebeuren.
Enige dat ik zie is dat de Nederlandse media negatiever over de Amerikaanse president zijn dan ooit in de Nederlandse persgeschiedenis plaatsgevonden heeft, dus deze posts van je kunnen op de grote hoop flauwekul.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 21:12:06 #78
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168648351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Enige dat ik zie is dat de Nederlandse media negatiever over de Amerikaanse president zijn dan ooit in de Nederlandse persgeschiedenis plaatsgevonden heeft, dus deze posts van je kunnen op de grote hoop flauwekul.
Ten tijde van Bush was dit nog veel meer het geval. Maar goed, toen was 90% van Nederland nog pro-Democraten. In de jaren 90 zelfs 95%.

Geen flauwekul. Verre van.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168650161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ten tijde van Bush was dit nog veel meer het geval. Maar goed, toen was 90% van Nederland nog pro-Democraten. In de jaren 90 zelfs 95%.

Geen flauwekul. Verre van.
Prima Kloppekoek, dan is het in jouw wereld gewoon lekker het geval dat vorige presidenten zogenaamd in dezelfde mate als Trump aan de lopende band belachelijk werden gemaakt en voor imbeciel werden uitgemaakt in de Nederlandse media.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 22:15:06 #80
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168650666
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Prima Kloppekoek, dan is het in jouw wereld gewoon lekker het geval dat vorige presidenten zogenaamd in dezelfde mate als Trump aan de lopende band belachelijk werden gemaakt en voor imbeciel werden uitgemaakt in de Nederlandse media.
Nou ja, de NOS liep wel blind achter de Powellpoint presentatie aan en liet A.J. Boekestijn op TV om als 'deskundige' en uit hoofde van expertise te laten zeggen "Irak heeft massavernietigingswapens!".

Aan de andere kant werd Bush regelmatig weggezet als dom. Met IQ beneden de 80.

Kun je mij wel belachelijk maken maar het is een feit dat 90% pro Democraten was. Dat kan men peilen en werd ook door de internationale bureaus gedaan. Nu is dat echt wel minder dan 90%... terwijl er een nog grotere debiel in het witte huis zit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168650792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 22:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nou ja, de NOS liep wel blind achter de Powellpoint presentatie aan en liet A.J. Boekestijn op TV om als 'deskundige' en uit hoofde van expertise te laten zeggen "Irak heeft massavernietigingswapens!".

Aan de andere kant werd Bush regelmatig weggezet als dom. Met IQ beneden de 80.
"Regelmatig" stelt dus echt helemaal niets voor vergeleken met driedagelijks, zoals nu met Trump het geval is binnen de Nederlandse media.

quote:
Kun je mij wel belachelijk maken
Daarvoor hoef ik je enkel aan het praten te houden.

quote:
maar het is een feit dat 90% pro Democraten was. Dat kan men peilen en werd ook door de internationale bureaus gedaan. Nu is dat echt wel minder dan 90%... terwijl er een nog grotere debiel in het witte huis zit.
Weet niet aan wie dit gericht zou moeten zijn, maar daar heb ik het nooit over gehad.
pi_168651119
Deze president lokt het ook wel iets meer uit met zijn tweets die grenzen aan narcistische idiotie. Wil niet zeggen dat ik het niet teveel over trump vind gaan in de media, maar hij gedraagt zich wel op een manier dat er sterkere meningen over ontstaan, aan beide zijden.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 23:20:03 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168652643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 22:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nou ja, de NOS liep wel blind achter de Powellpoint presentatie aan en liet A.J. Boekestijn op TV om als 'deskundige' en uit hoofde van expertise te laten zeggen "Irak heeft massavernietigingswapens!".

Aan de andere kant werd Bush regelmatig weggezet als dom. Met IQ beneden de 80.

Kun je mij wel belachelijk maken maar het is een feit dat 90% pro Democraten was. Dat kan men peilen en werd ook door de internationale bureaus gedaan. Nu is dat echt wel minder dan 90%... terwijl er een nog grotere debiel in het witte huis zit.
Feit??
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168656194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Enige dat ik zie is dat de Nederlandse media negatiever over de Amerikaanse president zijn dan ooit in de Nederlandse persgeschiedenis plaatsgevonden heeft, dus deze posts van je kunnen op de grote hoop flauwekul.
In de jaren 80 had de vrouw van Reagan als hobby astrologie. Daar werd in de NL pers van gemaakt dat Ronald Reagan mogelijk zijn vrouw en astrologie zou raadplegen bij beslissingen.

Ronald Reagan was een gelovig mens die in de Apocalypse geloofde. Daarvan werd in de NL pers gemaakt dat Reagan uit was op de Apocalypse. Er werd ook vaak geringschattend over hem gedaan omdat Reagan acteur was geweest in voornamelijk westerns

Het besmeuren van GOP presidenten door de NL media is al decennia aan de gang en als er een DNC president zit houden ze hun smoel, behalve als het niet anders kan
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 4 februari 2017 @ 08:52:10 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168656791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 04:54 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

In de jaren 80 had de vrouw van Reagan als hobby astrologie. Daar werd in de NL pers van gemaakt dat Ronald Reagan mogelijk zijn vrouw en astrologie zou raadplegen bij beslissingen.

Ronald Reagan was een gelovig mens die in de Apocalypse geloofde. Daarvan werd in de NL pers gemaakt dat Reagan uit was op de Apocalypse. Er werd ook vaak geringschattend over hem gedaan omdat Reagan acteur was geweest in voornamelijk westerns

Het besmeuren van GOP presidenten door de NL media is al decennia aan de gang en als er een DNC president zit houden ze hun smoel, behalve als het niet anders kan
De satire was in die echter een stuk beter, als ik aan Spitting Image denk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:03:24 #86
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168656856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 04:54 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

In de jaren 80 had de vrouw van Reagan als hobby astrologie. Daar werd in de NL pers van gemaakt dat Ronald Reagan mogelijk zijn vrouw en astrologie zou raadplegen bij beslissingen.

Ronald Reagan was een gelovig mens die in de Apocalypse geloofde. Daarvan werd in de NL pers gemaakt dat Reagan uit was op de Apocalypse. Er werd ook vaak geringschattend over hem gedaan omdat Reagan acteur was geweest in voornamelijk westerns

Het besmeuren van GOP presidenten door de NL media is al decennia aan de gang en als er een DNC president zit houden ze hun smoel, behalve als het niet anders kan
Ook daar voert false balance en false equivalence weer de boventoon:
https://en.wikipedia.org/wiki/We_begin_bombing_in_five_minutes

Was ook tevens de meest corrupte president aller tijden.
POL / 6 objective reasons Reagan was the worst US president

In de jaren 80 was Nederland verstandiger dan nu. Dat letterlijk 90% van de bevolking pro Democraten was is niet meer dan terecht. Keerde die tijd maar terug... in plaats van de haat- en onderdrukkingspolitiek van vandaag de dag.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:06:49 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168656884
Waar haal je die 90% toch steeds vandaan?

Je bent er zo stellig in dat je vast hele goede bronnen hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:20:08 #88
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168656979
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De satire was in die echter een stuk beter, als ik aan Spitting Image denk
Absoluut. Satire is zo dood als een pier. Wat ervoor in de plaats is gekomen is tomeloze boosheid en verontwaardiging en het uitschelden van iedereen die het niet met je eens is.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:48:02 #89
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168657307
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:20 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Absoluut. Satire is zo dood als een pier. Wat ervoor in de plaats is gekomen is tomeloze boosheid en verontwaardiging en het uitschelden van iedereen die het niet met je eens is.
En wie leidde de aanval op satire? Thatcher en in Nederland was dat Balkenende.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:51:05 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168657356
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En wie leidde de aanval op satire? Thatcher en in Nederland was dat Balkenende.
Ook na Thatcher was de Satire in de UK nog prima
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 09:59:45 #91
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168657469
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:06 schreef fathank het volgende:
Waar haal je die 90% toch steeds vandaan?

Je bent er zo stellig in dat je vast hele goede bronnen hebt.
Zit op mobiel nu maar dit is een eerste aanzet.

2008

Country Votes for Obama
Austria 91%
Belgium 91%
Denmark 93%
Finland 91%
France 90%
Germany 90%
Ireland 88%
Israel 51%
Italy 82%
Norway 89%
Poland 67%
Portugal 92%
Russia 80%
Spain 82%
Sweden 88%
Switzerland 90%
The Netherlands 83%
Turkey 82%
UK 87%
Sweden 88%


2016

Meer dan de helft van de Nederlanders (67 procent) hoopt dat de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton de nieuwe Amerikaanse president wordt. Dat blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond.
Slechts 17 procent hoopt dat de Republikeinse opponent Donald Trump in het Witte Huis komt. Onder PVV-kiezers is die verhouding juist anders: 46 procent kiest voor Trump en 41 procent voor Clinton.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 10:18:58 #92
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168657677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:54 schreef corehype het volgende:
Pro-Trump betekent ook Pro-Putin (je weet, die Russische GEK die ONZE jongens neerschiet in de lucht).

Deze untermenschen moeten opgehangen worden voor landverraad :r
Ook wel grappig is de favorability van China onder Nederlanders

http://www.pewglobal.org/(...)-in-europe-and-asia/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168658050
Enige dat je daaraan af kunt lezen is dat men een gruwelijke hekel aan Clinton heeft. Niet dat Nederlanders plotseling geen Democraten zijn en meer op Republikeinen zijn gaan lijken. Hell, Donald Trump lijkt zelf amper op een Republikein.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 10:56:38 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168658185
Plus dat 99% het sowieso al geen moer interesseert en Obama alleen kent van z'n goeie speeches in het 8 uur journaal.

Democraten vs republikeinen in Nederland. Niemand geeft een neuk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:04:06 #95
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168658300
Denk dat Klopkoek schuimbekkend woest zou zijn als Amerikanen een mening hebben over wie er in Nederland zou moeten regeren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 4 februari 2017 @ 11:11:52 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168658453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
Noemde Obama een mislukking
Obama is natuurlijk ook een mislukking. Dat iemand als Trump tot president is gekozen heeft een reden. Dat mag je de voorgaande regering aanrekenen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168658620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:11 schreef SeLang het volgende:

[..]

Obama is natuurlijk ook een mislukking. Dat iemand als Trump tot president is gekozen heeft een reden. Dat mag je de voorgaande regering aanrekenen.
Maar hij kan zo leuk dansen en basketballen...
pi_168658948
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Anno 2017 is dat nogal lastig voor elkaar te krijgen, met alle manieren van nieuwsgaring en verspreiding.
Juist door alle manieren van nieuwsgaring en verspreiding krijgen alternatieve feiten meer aandacht en dan vooral bij de mensen die ze horen willen. Neem de bewering dat Trump Obama zijn beleid voortzet en dat hij visumaanvragen van Irakese vluchelingen blokkeede. Beide zijn niet waar, maar een alternatieve uitleg van de werkelijkheid, die het gat tussen Trump en Obama verkleint.

Ja de lijst met landen komt inderdaad van Obama. Obama zijn administratie blokkeerde de opheffing van een visabenodigdheid voor mensen die na 2011 naar die landen zijn gereisd. Je kon dus gewoon een visum krijgen, maar niet de VS in zonder deze extra check. Voor Irakese vluchtelingen gold dat hun procedure 6 maanden werd opgeschort. In die tijd konden ze echter gewoon in de VS verblijven en niet-vluchtelingen konden gewoon een visum aanvragen. Trump hanteert een volledig inreisverbod. Dus mensen die echt vluchten voor hun leven worden terug naar een zekere dood gestuurd. Precies hetgene dat we ooit wilden voorkomen met de vluchtelingenakkoorden. Daarbij maakt hij de VS onbegaanbaar gebied voor mensen uit een aantal landen. Iets dat Obama nooit deed.

Dat zie je dus door de overvloed aan nieuwsbronnen (met variërende mate van betrouwbaarheid). Iedereen hoort iets, maar velen weten niet precies hoe het zit. Daardoor gaan mensen denken "het zal wel", in plaats van dat mensen echt kritisch de nieuwsbronnen doornemen, om tot de waarheid te komen.
pi_168659065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook daar voert false balance en false equivalence weer de boventoon:
https://en.wikipedia.org/wiki/We_begin_bombing_in_five_minutes

Was ook tevens de meest corrupte president aller tijden.
POL / 6 objective reasons Reagan was the worst US president

In de jaren 80 was Nederland verstandiger dan nu. Dat letterlijk 90% van de bevolking pro Democraten was is niet meer dan terecht. Keerde die tijd maar terug... in plaats van de haat- en onderdrukkingspolitiek van vandaag de dag.
Dat is niet terecht. Ik ken jou als user verder niet, maar ik zie veel mensen hier beweren dat jij super links bent. Als écht links en écht progressief persoon hoor je tegen de DNC te zijn, nog meer tegen de GOP natuurlijk, maar dat maakt de DNC niet opeens oké. Dat is me ook altijd tegengevallen van de Nederlandse media en in die zin moet ik Trump-aanhangers (of mensen die in hun ogen de nuance maken) gelijk geven dat Obama er altijd makkelijk vanaf kwam.
pi_168659078
in de tijden Clinton, Bush en Osama stemden mensen ook op PvdA.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:21:06 #101
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168660894
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat Klopkoek schuimbekkend woest zou zijn als Amerikanen een mening hebben over wie er in Nederland zou moeten regeren
De Amerikaanse regering heeft dat dan ook, zie Wikileaks onthullingen.

In tegenstelling tot de Nederlandse regering.

Wat de bevolking wenst of denkt staat volledig open. Zo gaat dat in een vrij land.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:28:16 #102
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168661049
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:45 schreef Kaas- het volgende:
Enige dat je daaraan af kunt lezen is dat men een gruwelijke hekel aan Clinton heeft. Niet dat Nederlanders plotseling geen Democraten zijn en meer op Republikeinen zijn gaan lijken. Hell, Donald Trump lijkt zelf amper op een Republikein.
Het is een goed punt en waar dat de impopulariteit van Hillary niet helpt.

Aan de andere kant waren de panelen in 2008 al licht aan het verschuiven. Rutte, het CDA en SGP stonden achter McCain bijvoorbeeld. Dat was in de jaren 80 en 90 ondenkbaar. Lubbers associëren we nu met Thatcher en Reagan, maar prefereerde professioneel en privé een Democraat.

Het duurt dan een tijdje voordat je de massa mee hebt, of niet natuurlijk. Dat gebeurt heel geraffineerd en doortrapt. Dat hele 'linkse media' riedeltje hoort bij het spel en keert letterlijk in elk Westers land terug.

De Nederlandse bevolking denkt ook opvallend positief over China (zie Pew link hierboven).

Of de politici zijn daadwerkelijk volledig losgezongen van het volk; dat een aantal daarom zo enthousiast met de foto van McCain in de krant stonden 'ik kies hem'.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:29:19 #103
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168661083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:50 schreef MrSalazar het volgende:
in de tijden Clinton, Bush en Osama stemden mensen ook op PvdA.
Exact! Nederland glijdt af.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 4 februari 2017 @ 13:49:49 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168661526
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Exact! Nederland glijdt af.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 13:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]


Wat de bevolking wenst of denkt staat volledig open. Zo gaat dat in een vrij land.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:01:06 #105
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168662909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:11 schreef SeLang het volgende:

[..]

Obama is natuurlijk ook een mislukking. Dat iemand als Trump tot president is gekozen heeft een reden. Dat mag je de voorgaande regering aanrekenen.
Waarom is Obma een mislukkeling?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:17:39 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168663195
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:01 schreef corehype het volgende:

[..]

Waarom is Obma een mislukkeling?
Geen grip op de overheidsfinancien, in 8 jaar van 10 naar 20 biljoen staatsschuldd. waardeloos buitenlandbeleid met betrekking tot het Midden-Oosten. Niet in geslaagd om de binnenlandse politiek te verbinden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:58:44 #107
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168664013
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen grip op de overheidsfinancien, in 8 jaar van 10 naar 20 biljoen staatsschuldd. waardeloos buitenlandbeleid met betrekking tot het Midden-Oosten. Niet in geslaagd om de binnenlandse politiek te verbinden.
Komt dat niet meer door zijn voorganger? 8 jaar puinhoop en oorlog is lastig om te keren...

Obama is in andere belangrijke punten geslaagd waarin eerdere Presidenten niet konden, zoals gezondsheidszorg en werkloosheid tot het laagste niveau.

Ben benieuwd wat na 4 jaar Trump is.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:59:01 #108
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168665005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:58 schreef corehype het volgende:

[..]

Komt dat niet meer door zijn voorganger? 8 jaar puinhoop en oorlog is lastig om te keren...

Obama is in andere belangrijke punten geslaagd waarin eerdere Presidenten niet konden, zoals gezondsheidszorg en werkloosheid tot het laagste niveau.

Ben benieuwd wat na 4 jaar Trump is.
Dat Obama ingebed zit tussen Bush en Trump zal normaliter voor de geschiedenis boeken wel wat uitmaken.

De magie van een Kennedy zal hij niet krijgen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168679100
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat Obama ingebed zit tussen Bush en Trump zal normaliter voor de geschiedenis boeken wel wat uitmaken.

De magie van een Kennedy zal hij niet krijgen.
Bij Kennedy was het ook voornamelijk magie. Die kerel bereikte ook niet veel. Bijna kernoolorg, Varkensbaai en roepen dat ie een Berliner is. Oh ja de rassenrellen die ook ongeveer zijn tijd ontstonden
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zondag 5 februari 2017 @ 09:36:08 #110
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168680000
Net bij WNL: 32% van de Nederlanders steunt het inreisverbod van Trump.

Wat zeg je daarvan Kaas?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168680249
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
Net bij WNL: 32% van de Nederlanders steunt het inreisverbod van Trump.

Wat zeg je daarvan Kaas?
Dat we sinds Fortuyn veel SP- en PVV-idioten hebben. Dat staat ook totaal niet ter discussie, maar die blindheid voor wat daadwerkelijk gezegd wordt bleek al uit het openen van dit belachelijke topic.
  zondag 5 februari 2017 @ 10:47:55 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168680670
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
Net bij WNL: 32% van de Nederlanders steunt het inreisverbod van Trump.

Wat zeg je daarvan Kaas?
Hoeveel Nederlanders zouden dat inreisverbod hebben ondersteund als het van Obama was gekomen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 5 februari 2017 @ 10:58:39 #113
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168680800
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat we sinds Fortuyn veel SP- en PVV-idioten hebben. Dat staat ook totaal niet ter discussie, maar die blindheid voor wat daadwerkelijk gezegd wordt bleek al uit het openen van dit belachelijke topic.
In een marktgedreven medialandschap heeft dat natuurlijk wel zijn weerslag. Rik Nieman is ook wel een beetje een Trump sympathisant; die kan er nog bij.

Verder is het net zo idioot om de SP in één adem met de PVV te noemen. Dat is ronduit belachelijk.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 5 februari 2017 @ 11:00:06 #114
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168680819
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlanders zouden dat inreisverbod hebben ondersteund als het van Obama was gekomen?
Hoeveel Nederlanders hadden de jodenvergassing gesteund als het van Churchill was gekomen? Die fantasietjes in die richting had.

Geen idee. We zullen het nooit weten.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 5 februari 2017 @ 11:05:54 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168680884
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]


Geen idee. We zullen het nooit weten.
Wat dacht je van het inreisverbod van een half jaar voor Iran in 2011?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 5 februari 2017 @ 11:11:15 #116
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168680938
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat dacht je van het inreisverbod van een half jaar voor Iran in 2011?
Post #98 in dit draadje geeft je het antwoord.

Het is niet te vergelijken.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 5 februari 2017 @ 11:14:59 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168680971
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Post #98 in dit draadje geeft je het antwoord.

Het is niet te vergelijken.
Nee, jij wilt het anders zien, maar het blijft gewoon reisrestricties. Hetzelfde anders.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 5 februari 2017 @ 16:28:04 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168688397
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168688421
LMAO.

In his ruling in Washington state on Friday, Judge James Robart questioned the use of the Sept. 11, 2001 attacks on the United States as a justification for the ban, saying no attacks had been carried out on U.S. soil by individuals from the seven affected countries since then.

For Trump's order to be constitutional, Robart said, it had to be "based in fact, as opposed to fiction".

The 9/11 attacks were carried out by hijackers from Saudi Arabia, the United Arab Emirates, Egypt and Lebanon, whose nationals were not affected by the order.
http://www.reuters.com/ar(...)n-idUSKBN15K0AF?il=0
  zondag 5 februari 2017 @ 18:01:27 #120
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168690123
quote:
Thierry Baudet, Hans Wiegel... Dankjewel voor nog een voorbeeld.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 5 februari 2017 @ 18:02:29 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168690144
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Thierry Baudet, Hans Wiegel... Dankjewel voor nog een voorbeeld.
Ga je nu ruiten inslaan en met vuurwerk gooien?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168692000
Trump is een schreeuwer en een domkop. Aanvankelijk was ik geschokt dat hij als president gekozen was maar inmiddels heb ik er wel lol aan.
Ten eerste omdat na de verkiezingen doen wat je van te voren beloofd hebt een zeldzaamheid is.
Maar nog interessanter vind ik de politiek correcte rukkers in dit land die bol staan van de verontwaardiging. Hoe meer er "geleden"wordt in policor nederland hoe beter, opdat er nog vele Trumps mogen volgen denk ik op dit moment.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  zondag 5 februari 2017 @ 19:31:55 #123
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168692705
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat Obama ingebed zit tussen Bush en Trump zal normaliter voor de geschiedenis boeken wel wat uitmaken.

De magie van een Kennedy zal hij niet krijgen.
De man is dan ook weinig meer dan een omhooggevallen welzijnswerker met een goed voorkomen en een zalvende babbel.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 5 februari 2017 @ 19:37:32 #124
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168692894
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:31 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

De man is dan ook weinig meer dan een omhooggevallen welzijnswerker met een goed voorkomen en een zalvende babbel.
Niks mis met werken aan welzijn.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 5 februari 2017 @ 20:00:08 #125
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168693574
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niks mis met werken aan welzijn.
Zeker maar verwachten dat zo'n type een land kan leiden bleek ijdele hoop. Acht verloren jaren en een geexplodeerde staatsschuld verder terwijl meer mensen in armoede leven.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168699961
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:11 schreef quo_ het volgende:
Trump is een schreeuwer en een domkop. Aanvankelijk was ik geschokt dat hij als president gekozen was maar inmiddels heb ik er wel lol aan.
Ten eerste omdat na de verkiezingen doen wat je van te voren beloofd hebt een zeldzaamheid is.
Maar nog interessanter vind ik de politiek correcte rukkers in dit land die bol staan van de verontwaardiging. Hoe meer er "geleden"wordt in policor nederland hoe beter, opdat er nog vele Trumps mogen volgen denk ik op dit moment.
Tegen beter weten in: Amerikaanse presidenten lossen vrij veel van hun beloftes gewoon in. Soms sluiten ze compromissen en soms lukt het niet, maar niemand heeft schijt aan zijn verkiezingsbeloftes. In Nederland zie je iets meer compromissen vanwege de opzet van ons systeem, maar ook hier streven politici gewoon naar het inlossen van hun beloftes. Trump blinkt hierin geenszins uit.
  maandag 6 februari 2017 @ 09:49:35 #127
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168705282
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Tegen beter weten in: Amerikaanse presidenten lossen vrij veel van hun beloftes gewoon in. Soms sluiten ze compromissen en soms lukt het niet, maar niemand heeft schijt aan zijn verkiezingsbeloftes. In Nederland zie je iets meer compromissen vanwege de opzet van ons systeem, maar ook hier streven politici gewoon naar het inlossen van hun beloftes. Trump blinkt hierin geenszins uit.
Wat ik wel vind is dat de Nederlandse media eens met dezelfde ogen naar het eigen land moeten kijken. Dezelfde kritische blik. Durven ze niet.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 februari 2017 @ 09:54:42 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168705361
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat ik wel vind is dat de Nederlandse media eens met dezelfde ogen naar het eigen land moeten kijken. Dezelfde kritische blik. Durven ze niet.
Ben het zowaar eens met je eens.
Kijk jij ook zo kritisch naar links?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 februari 2017 @ 11:39:36 #129
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168707216
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlanders hadden de jodenvergassing gesteund als het van Churchill was gekomen? Die fantasietjes in die richting had.

Geen idee. We zullen het nooit weten.
Waarom gelijk weer die Godwin, wat ben jij toch een zwakkeling, man.

Misschien moeten mensen eens stilstaan bij het feit dat in 6 van de 7 'gebande' landen de doodstraf staat op homoseksualiteit. Moslims zijn geen Joden. Je eigen land willen beschermen tegen de exrteme uitwassen van andere culturen is geen misdaad.
  maandag 6 februari 2017 @ 12:03:00 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168707887
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom gelijk weer die Godwin, wat ben jij toch een zwakkeling, man.

Misschien moeten mensen eens stilstaan bij het feit dat in 6 van de 7 'gebande' landen de doodstraf staat op homoseksualiteit. Moslims zijn geen Joden. Je eigen land willen beschermen tegen de exrteme uitwassen van andere culturen is geen misdaad.
Hij is een goed voorbeeld van het soort mensen die proberen iedere discussie onmogelijk te maken door heel hard te schreeuwen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168708269
Je kijkt weer in de spiegel Piet?
  maandag 6 februari 2017 @ 17:25:56 #132
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168714560
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarom gelijk weer die Godwin, wat ben jij toch een zwakkeling, man.

Misschien moeten mensen eens stilstaan bij het feit dat in 6 van de 7 'gebande' landen de doodstraf staat op homoseksualiteit. Moslims zijn geen Joden. Je eigen land willen beschermen tegen de exrteme uitwassen van andere culturen is geen misdaad.
Helemaal met u eens.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 6 februari 2017 @ 17:34:29 #133
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168714759
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Helemaal met u eens.
Ik maakte de godwin omdat de belachelijke vraag werd gesteld 'wat als Obama een verbod voor moslims had ingesteld'.

Verder bewijst dit andermaal wat voor dun laagje vernis libertarisme is bovenop een bende ranzige rommel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 februari 2017 @ 17:37:35 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168714821
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik maakte de godwin omdat de belachelijke vraag werd gesteld 'wat als Obama een verbod voor moslims had ingesteld'.

Verder bewijst dit andermaal wat voor dun laagje vernis libertarisme is bovenop een bende ranzige rommel.
Nee, ik stelde je de vraag wat jij had geroepen als Obama Trump zijn inreisverbod had ingevoerd. Dit omdat de zeven landen waar het om gaat al op Obama zijn lijstje stonden en hij al een zes maanden reisrestrictie had ingevoerd op bepaalde groepen.
Jij komt vervolgens met het soort belachelijke vergelijking.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:38:11 #135
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168714835
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik maakte de godwin omdat de belachelijke vraag werd gesteld 'wat als Obama een verbod voor moslims had ingesteld'.

Verder bewijst dit andermaal wat voor dun laagje vernis libertarisme is bovenop een bende ranzige rommel.
Obama had ook al eens moslims geweerd. Overigens is dat weren van Moslims misselijk makende framing.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 6 februari 2017 @ 18:04:59 #136
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168715340
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik stelde je de vraag wat jij had geroepen als Obama Trump zijn inreisverbod had ingevoerd. Dit omdat de zeven landen waar het om gaat al op Obama zijn lijstje stonden en hij al een zes maanden reisrestrictie had ingevoerd op bepaalde groepen.
Jij komt vervolgens met het soort belachelijke vergelijking.
Obama zijn maatregelen lijken in de verste verte niet op die van Trump
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 februari 2017 @ 18:11:53 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168715514
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Obama zijn maatregelen lijken in de verste verte niet op die van Trump
:')
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:13:05 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168715533
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:38 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Obama had ook al eens moslims geweerd. Overigens is dat weren van Moslims misselijk makende framing.
Klopkoek en anderen interesseert dan niet, die willen alleen maar ageren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:14:10 #139
104871 remlof
Europees federalist
pi_168715553
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Obama zijn maatregelen lijken in de verste verte niet op die van Trump
Dit.
pi_168715657
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 00:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Obama was in NL populair, omdat hij na jaren Bush vrede, transparantie en het stoppen van schenden van mensenrechten beloofde. De beste man is in meer landen oorlog gaan voeren, heeft in zijn eentje meer klokkenluiders vervolgd dan alle voorgangers samen, heeft Gitmo niet gesloten, was het staatshoofd tijdens het grootste spionage schandaal ooit, voerde dezelfde ''moslimban'' in als Trump en tijdens zijn presidentschap zijn de raciale spanningen eerder toegenomen dan afgenomen.

Als je ook maar een beetje progressief bent moet je die lul niet alleen een mislukking noemen, maar ook een verrader.

[..]

Ik kreeg jeuk van die correspondent post. Zoveel ellende van Trump en toch kan de journalist het niet laten om zijn eigen linkjes net wat dikker te verkopen dan ze zijn. Er is genoeg om niet van de houden aan Trump om niet te hoeven vertrouwen op halve leugens. Ik ben zelf al jaren PvdD stemmer, maar ik heb de laatste paar maanden wel eens aan de PVV gedacht. Niet omdat ik nou zo zit te wachten op Wilders zijn beleid, maar gewoon omdat ik die zure bekken bij DWDD wil zien. Dat moreel superieure gezeik en eenzijdigheid die ik zie bij de Nederlandse media ben ik zo zat.
Niet te vergeten de drone-strikes (op basis van twijfelachtige informatie zoals de locatie van een telefoon)
"Pools are perfect for holding water"
pi_168715750
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik stelde je de vraag wat jij had geroepen als Obama Trump zijn inreisverbod had ingevoerd. Dit omdat de zeven landen waar het om gaat al op Obama zijn lijstje stonden en hij al een zes maanden reisrestrictie had ingevoerd op bepaalde groepen.
Jij komt vervolgens met het soort belachelijke vergelijking.
Geen reisrestrictie, maar je maakte eerder al duidelijk niet heel veel om de echte situatie te geven. Restricties zijn restricties natuurlijk. :')
  maandag 6 februari 2017 @ 21:08:18 #142
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168720581
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit.
Nepnieuws en de eigen particularistische feiten zijn nu de norm.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 februari 2017 @ 21:23:17 #143
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168721077
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168762278
Trumpfans (en die van Wilders ook trouwens) zijn de hardst jankende stumperds die ik ken. Zeg een onaardig ding over hun grote Leider en ze liggen in foetushouding keihard te krijsen. Dit forum zit er ook vol mee. Dat soort losers helpt Nederland naar de tering. Het zijn zielige jankerds die nergens tegen kunnen. Ze zouden zich moeten schamen voor hun bestaan.

Jaren geleden was er eens zo'n hysterisch jankfilmpje van Leave Britney Alone! Daar moet ik altijd aan denken als ik Trumpfansboys weer eens zie janken om niks. Wat een fucking zielige mietjes. Serieus ze moeten bij die lui de kloten afrukken want ze hebben er toch niks aan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:07:37 #145
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168762498
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Trumpfans (en die van Wilders ook trouwens) zijn de hardst jankende stumperds die ik ken. Zeg een onaardig ding over hun grote Leider en ze liggen in foetushouding keihard te krijsen. Dit forum zit er ook vol mee. Dat soort losers helpt Nederland naar de tering. Het zijn zielige jankerds die nergens tegen kunnen. Ze zouden zich moeten schamen voor hun bestaan.

Jaren geleden was er eens zo'n hysterisch jankfilmpje van Leave Britney Alone! Daar moet ik altijd aan denken als ik Trumpfansboys weer eens zie janken om niks. Wat een fucking zielige mietjes. Serieus ze moeten bij die lui de kloten afrukken want ze hebben er toch niks aan.
Hmmm. Heftig. Zou het kunnen komen omdat aanvallen op beiden steevast feitenvrij uit de onderbuik plegen te komen?
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168762726
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:07 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Hmmm. Heftig. Zou het kunnen komen omdat aanvallen op beiden steevast feitenvrij uit de onderbuik plegen te komen?
Geen idee kerel. Het enige dat ik weet is dat ik niet als een baby loop te bleren als iemand weer iets zegt over politici die ik kan waarderen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 februari 2017 @ 16:45:19 #147
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168781310
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen idee kerel. Het enige dat ik weet is dat ik niet als een baby loop te bleren als iemand weer iets zegt over politici die ik kan waarderen.
Hoe noem je dit dan?
quote:
jankende stumperds [...] keihard te krijsen [...] Dat soort losers helpt Nederland naar de tering [...] zielige jankerds [...] Ze zouden zich moeten schamen voor hun bestaan. [...] fucking zielige mietjes [...] ze moeten bij die lui de kloten afrukken
Met alle respect, dit is taal van iemand die duidelijk qua verstand nog niet helemaal rijp is. Mijn hemel wat een frustratie. :{
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 februari 2017 @ 10:39:08 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168798076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hoe noem je dit dan?

[..]

Met alle respect, dit is taal van iemand die duidelijk qua verstand nog niet helemaal rijp is. Mijn hemel wat een frustratie. :{
Alsjeblieft zeg, je zit niet in een safezone te sneeuwvlokken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169021016
POL / [AMV] President Trump #268
Hier een antwoord op de vraag van Klopkoek, hij heeft elders deze bron aangedragen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 20 februari 2017 @ 12:23:19 #150
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169022172
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
POL / [AMV] President Trump #268
Hier een antwoord op de vraag van Klopkoek, hij heeft elders deze bron aangedragen.
Heb het hele artikel gelezen.

Nare man, die Friedrich Hayek.

Idool van Mark Rutte helaas.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169045163
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heb het hele artikel gelezen.

Nare man, die Friedrich Hayek.

Idool van Mark Rutte helaas.
Ik ben bepaald geen fan van Hayek maar hoe rijke mensen dit gedachtengoed misbruikten en wat politieke dwaalgeesten (neoliberalen, zoals Rutte inderdaad) maakten van zijn gedachtengoed is nog erger. In dit artikel werd gesproken over The Third Way. Onze Wim Kok werd door Bill Clinton als de aanvoerder van die Third Way gezien.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_169053074
quote:
Dus kan de dubbele maat van de populistische correctheid alsjeblieft weer weg? PVV-kiezers en hun leider zijn van belang, maar gelijk hebben zij niet altijd. En de 80 procent die geen PVV stemt is net relevanter. Ik snak onderhand naar hun geluid.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ect-6826798-a1546938

Kan het niet anders dan mee eens zijn. Maar zo'n bericht heeft ook weinig effect, want PVV'ers inclusief hun leider zijn wars van ieder tegengeluid. Media zijn zo links, blabla..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')