abonnement Unibet Coolblue
pi_168584785
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168584800
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:26 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat grapje doen ze ook al sinds 2005 :')
Nou, fantastisch knul :')
Open de volgende keer anders ook even een nieuw deel. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168584979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nou, fantastisch knul :')
Open de volgende keer anders ook even een nieuw deel. :')
:{w
pi_168585758
Top show O+
Jammer dat we bijna helemaal bovenin zitplaatsen hadden. Wel vlak naast het podium, dus alles goed kunnen zien. Mensen om ons heen werden boos toen iedereen de hele show bleef staan >:)
pi_168585924
Was wel tof, al was ik op een gegeven moment het Hey Ho gedeelte wel beu aan het worden. Maarja dat weet je eigenlijk ook wel als je naar een Green Day concert gaat. Ik vond de afsluiter ook een beetje vreemd, pracht nummer maar niet echt als afsluiter. Dat confetti gedoe er omheen kwam ook niet helemaal lekker over.

Die recensie van Telegraaf overigens :') :') :') :') het had een massale anti-Trump-avond moeten worden dames en heren.
pi_168586398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Was wel tof, al was ik op een gegeven moment het Hey Ho gedeelte wel beu aan het worden. Maarja dat weet je eigenlijk ook wel als je naar een Green Day concert gaat. Ik vond de afsluiter ook een beetje vreemd, pracht nummer maar niet echt als afsluiter. Dat confetti gedoe er omheen kwam ook niet helemaal lekker over.

Die recensie van Telegraaf overigens :') :') :') :') het had een massale anti-Trump-avond moeten worden dames en heren.
Televaag :')

De krant van slapend Nederland :O
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:29:36 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168586517
Het was best geslaagd, maar toch wel wat dingetjes die ik wat minder vond.

Positief:
- Sfeer zat er vanaf het begin super en het ging los.
- Band is energiek als altijd en neemt het publiek bij de hand.
- Nieuwe nummers komen erg goed uit de verf live.
- Veel wat oudere nummers worden goed gespeeld maar soms te veel uitgerekt waardoor ik soms een beetje een vermoeiend gevoel kreeg.
- Hoogtepunten: Know Your Enemy, Bang Bang, Basketcase, Still Breathing, American Idiot, Ordinary World.

Negatief:
- Sommige nummers worden wel heel erg lang uitgerekt.
- Er waren wat nummers die niet zo goed uit de verf kwamen.
- Mensen naast mij waren een stel saaie 50'ers. Bleven de hele tijd alleen maar met de handen over elkaar op hun stoel zitten.

Met als kanttekening dat hij net op tijd ophield met het gezeur over Trump. Het is niet zo dat ik het niet met hem eens ben, maar ik vond het op een gegeven moment wel klaar. Net op dat moment had hij het er niet meer over. Punt was inmiddels wel meer dan duidelijk.

Over het algemeen gewoon een hele geslaagde avond. De negatieve dingen moet je wel een beetje in perspectief gezien. Het zijn geen dingen waar ik me echt aan heb geergerd, maar ik ben wel critisch. Niet het beste wat ik gezien heb van Green Day, maar wel genoten :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_168586893
Still Breathing ja.. ik vond dat echt een kut track op album :@ maar live was die best wel tof.
pi_168586933
Het was weer lachen. Geweldige show en genoten van de moshpits, maar ze doen eigenlijk nog steeds exact dezelfde dingen als een paar jaar terug.
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:02:43 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168587144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Still Breathing ja.. ik vond dat echt een kut track op album :@ maar live was die best wel tof.
Ik vond het nummer op het album juist wel vet. Er zit een mooie boodschap in.
Alleen heb ik hem een keer op Youtube gezien toen ze het speelden bij 1 of ander amerikaans programma en toen vond ik het niets. Terwijl ik het nu echt wel gaaf vond.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:04:29 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168587176
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Het was weer lachen. Geweldige show en genoten van de moshpits, maar ze doen eigenlijk nog steeds exact dezelfde dingen als een paar jaar terug.
Correctie: ze doen hetzelfde truukje al jaren. Maar goed, ik vergelijk dat soort dingen altijd met AC/DC. Die maken al 40 jaar dezelfde muziek en doen dezelfde dingen op het podium en verkopen nog steeds grote stadions uit. Als het truukje wat je doet maar goed genoeg is komt het wel goed :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:05:20 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168587191
Btw, had iemand anders ook het idee dat ergens halverwege de show ineens het geluid iets zachter was?

En dat bij American Idiot en JOS de stem van BJ wat anders klonkt?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:12:27 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168587338
Overigens was het neerzetten van de auto prima.
Blijkt dat ik van te voren al een parkeerkaart had gekocht (helemaal vergeten :') ) en konden zo naar binnen rijden.
Kwamen om 19:20 bij de parkeergarage aan en waren om 19:40 op onze plekken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:36:41 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168587917
Eindelijk een beetje een goede review van iemand die snapt hoe zo'n optreden werkt en er aan toe moet gaan :)

http://lflmagazine.nl/editorspicks/green-day-in-de-ziggo-dome

En nog een leuk stukje over die jongen die uit het publiek werd getrokken om gitaar te spelen :D

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/366296/Joël-(18)-speelde-mee-met-Green-Day-in-de-Ziggo-Dome
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_168588973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:36 schreef Komakie het volgende:
En nog een leuk stukje over die jongen die uit het publiek werd getrokken om gitaar te spelen :D

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/366296/Joël-(18)-speelde-mee-met-Green-Day-in-de-Ziggo-Dome
Blijft toch tof dat soort dingen, ook al doen ze het iedere show. Je geeft zo'n gast echt het moment van zijn leven.
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:36:55 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168589489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Blijft toch tof dat soort dingen, ook al doen ze het iedere show. Je geeft zo'n gast echt het moment van zijn leven.
Tuurlijk. Het is iets wat je nooit meer van je leven mee maakt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_168589696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Blijft toch tof dat soort dingen, ook al doen ze het iedere show. Je geeft zo'n gast echt het moment van zijn leven.
Ik vind het nogal meh, ze deden letterlijk 12 jaar terug toen ik ze op Werchter zag ook al. Natuurlijk is het voor die persoon leuk, maar de gimmick an sich begint op die manier wel een beetje matig te worden.
pi_168590275
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal meh, ze deden letterlijk 12 jaar terug toen ik ze op Werchter zag ook al. Natuurlijk is het voor die persoon leuk, maar de gimmick an sich begint op die manier wel een beetje matig te worden.
:O Je bent ook wel een zuurpruim he?
Genoeg mensen die het voor de eerste keer meemaken. Misschien moeten ze ook maar stoppen om hun bekendste nummers te spelen. Die kennen we ook allemaal al. :O

En dan heet ik nog wel Mopperkont
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168590358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:O Je bent ook wel een zuurpruim he?
Genoeg mensen die het voor de eerste keer meemaken. Misschien moeten ze ook maar stoppen om hun bekendste nummers te spelen. Die kennen we ook allemaal al. :O

En dan heet ik nog wel Mopperkont
Je komt voor de nummers, de rest er omheen zijn gimmicks. Kunnen leuk zijn hoor, iedere band heeft zo'n gebbetjes en dingetjes die eigenlijk een hele tour wel hetzelfde zijn. Of misschien twee tours. Maar 12 jaar? Nee, das zelfs voor een punkband een beetje té nostalgisch imho. Doet verder niks aan jullie beleving af, of van die figuur op het podium. Maar ik mag toch wel m'n mening daarover hebben, of mag iedereen alleen hosanna roepen hier? :')
pi_168590426
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je komt voor de nummers, de rest er omheen zijn gimmicks. Kunnen leuk zijn hoor, iedere band heeft zo'n gebbetjes en dingetjes die eigenlijk een hele tour wel hetzelfde zijn. Of misschien twee tours. Maar 12 jaar? Nee, das zelfs voor een punkband een beetje té nostalgisch imho. Doet verder niks aan jullie beleving af, of van die figuur op het podium. Maar ik mag toch wel m'n mening daarover hebben, of mag iedereen alleen hosanna roepen hier? :')
Niemand dwingt je om naar hun shows te gaan he? Je kan ook een CD of DVD opzetten. Aangezien het je toch alleen om de nummers gaat.
En je mag best je mening hebben, maar volgens mij begon jij met het afzeiken van mensen die het wel leuk vonden. :W
En fijn ook dat je jezelf beter voelt dan de rest, met je 12 jaar ervaring en "onze beleving". :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168590628
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je komt voor de nummers, de rest er omheen zijn gimmicks. Kunnen leuk zijn hoor, iedere band heeft zo'n gebbetjes en dingetjes die eigenlijk een hele tour wel hetzelfde zijn. Of misschien twee tours. Maar 12 jaar? Nee, das zelfs voor een punkband een beetje té nostalgisch imho. Doet verder niks aan jullie beleving af, of van die figuur op het podium. Maar ik mag toch wel m'n mening daarover hebben, of mag iedereen alleen hosanna roepen hier? :')
Ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb ze minder vaak gezien dus ik erger me er minder aan. En zo'n gast op het podium is een beetje zo'n feel good moment in de show natuurlijk. Ik ergerde meer aan de ontelbare i say heeey oooooh's de hele avond :{.

Maar ik vond ze wel goed in vorm, Billy was goed bij stem en jij kreeg wel wat je verwachten. Komt op Pinkpop dit jaar ook wel weer goed. En hopelijk laten ze dat Shout / Always Look on the Bright Side of Life / (I Can't Get No) Satisfaction / Hey Jude stuk er dan tussenuit + enkele nummers die halverwege de set niet helemaal goed uit de verf kwamen.
pi_168590722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Niemand dwingt je om naar hun shows te gaan he? Je kan ook een CD of DVD opzetten. Aangezien het je toch alleen om de nummers gaat.
En je mag best je mening hebben, maar volgens mij begon jij met het afzeiken van mensen die het wel leuk vonden. :W
En fijn ook dat je jezelf beter voelt dan de rest, met je 12 jaar ervaring en "onze beleving". :')
Rustig aan maat, je doet nu redelijk wat aannames. Waar zeg ik dat ik me 'beter' voel, waar zeik ik 'jullie' af? Ik reageer op een post over dat gebeuren met die gitaar, thats all. En bedoel juist op positieve wijze dat dat geen afbreuk aan andermans beleving hoeft te doen. Want zo gaan die dingen, wat de een fantastisch vindt, vindt de ander tenenkrommend. Zie bv. ook de reacties over het heeeey ooooooh en Trump gebeuren.
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:13:17 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168591754
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal meh, ze deden letterlijk 12 jaar terug toen ik ze op Werchter zag ook al. Natuurlijk is het voor die persoon leuk, maar de gimmick an sich begint op die manier wel een beetje matig te worden.
Sowieso zitten er dingen in die gewoon elke show terug komen.
T-shirts het publiek inschieten doen ze ook al jaren (hoewel het deze keer beperkt bleef tot 1 omdat er iets mis ging volgens mij.
En Blitzkrieg Bob met dat konijn en The Good The Bad and The Ugly aan het begin is ook al jaren hetzelfde.
Liepen ze op 3fm gisteren ook een beetje over te klagen.

Maar zoals ik al zei. Sommige dingen werken elke keer weer dus waarom zouden ze wat anders doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_188893748
*O* Kick kick kick kick kick kick *O*

14 juni 2020 in Groningen, Stadspark
17 juni 2020 in Antwerpen, Sportpaleis

Samen met Fall Out Boy en Weezer :7

Kaartverkoop start vrijdag 20 september om 10.00 uur via Ticketmaster ^O^
  woensdag 11 september 2019 @ 13:06:49 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_188894239
En eerste single van het nieuwe album.

Wel een heel erg WTF? momentje.
Misschien dat ik even moet wennen en de rest van het album af moet wachten, maar dit is wel een beetje gek.

Ik wil wel graag naar Groningen, maar ik weet nog niet of ik ga. Wil op een hele dure vakantie volgend jaar dus weet niet of ik het geld kan missen. :(
Kaarten gaan volgens mij 65 euro kosten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_188900308
Ik ga hoe dan ook naar Groningen.
Misschien ook Antwerpen, maar ik denk dat ik het dit keer bij 1x hou. Ben in mei ook al vier dagen naar Frank Turner in Berlijn, dus ja...

Wat betreft de nieuwe single. WTF-vocals... Verder klinkt het wel catchy, is het heel gepolijst en hoop ik wel op nog een paar rauwe dingen. Vond dat juist leuk aan RevRadio, dat dat weer wat rauwer klonk. Dit klinkt gemaakt voor de massa op Spotify.

Anyway, wel weer het vinyl album besteld.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_188900744
Groningen }:|
Dan maar weer eens naar Antwerpen rijden
pi_188986561
Kaartjes voor Antwerpen in the pocket :7
pi_188988177
Hier ook in da pocket. Wat een top line up. Wilde al jaren naar Weezer dus mooie combi.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_189035971
Antwerpen *O* *O*
pi_189036045
Kaartje gekocht voor Groningen.. 14 Juni eet ik mijn eerste eierbal :D Ik ga ook lekker alleen, niemand in mijn directe omgeving die mee wilde. Alleen gaan heeft ook zo zijn voordelen. ^O^
pi_189050697
Antwerpen was binnen een zucht uitverkocht. Behalve dan die vippakketten van honderden euros. Blij dat we erbij zijn!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_207654360
Ik had niet verwacht om ooit nog eens in een Green Day-topic te posten, maar het moment is dan toch daar. Aardig nieuwtje voor de fans: Green Day heeft de (bestaande) tune van het programma Real Time with Bill Maher onderhanden genomen. De nieuwe versie ging gisterenavond in première:


Deze link zal niet zo lang actief blijven (programma illegaal ge-upload), maar dan hebben jullie in elk geval een idee.
pi_211099272

quote:
Lang werd er geteased naar nieuw werk. Het jaartal 1972 kwam meerdere keren voorbij en er verscheen op 1 oktober een video waarin frontman Billie Joe Armstrong wakker wordt (een knipoog naar 'Wake Me Up When September Ends'). En nu heeft Green Day eindelijk die nieuwe muziek gedeeld!

In de video waarin Billie Joe wakker wordt, was ook al een kalender te zien, waarop de datum van 24 oktober duidelijk omcirkeld is. En inderdaad, op die datum is de nieuwe track 'The American Dream is Killing Me' voor het eerst te beluisteren. Maar dat is niet het enige nieuwe werk wat Green Day laat horen. Tijdens hun laatste concerten lieten ze namelijk al meerdere nieuwe nummers horen. Ben je daar benieuwd naar, check dan hier de Daily KINK-podcast, waarin KINK-dj Jasper Leijdens je opnames van die concerten laat horen!

SMASHING PUMPKINS

Ook voor concertgangers is er goed nieuws. Green Day heeft namelijk laten weten dat de band in 2024 gaat touren! In Amerika zullen in elk geval The Smashing Pumpkins, Rancid en The Linda Lindas met ze mee gaan en op een gelekte flyer is de tekst "UK/EU you're next" te lezen. Aangezien The Smashing Pumpkins al Europese data voor juni gepland hebben, lijkt ook Green Day dus naar deze kant van de oceaan te komen!
https://kink.nl/nieuws/check-hier-de-nieuwe-van-green-day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')