abonnement Unibet Coolblue
pi_168579329
Ik ben sinds gisteren een nieuwe opleiding gestart. Ik wil graag wat nieuwe contacten opdoen en probeer me hier dan ook open voor te stellen.
Echter merk ik dat ik moeite heb met het contact met medestudenten. Het probleem is meestal dat ik niet zo goed weet hoe ik een gesprek moet starten. Als er eenmaal een gesprek is, is het geen probleem meer.

Ik heb met mezelf afgesproken om 'tussenuren' op de campus door te brengen, ipv naar huis te gaan wat ik eerst altijd deed in de hoop zo wat meer contact met medestudenten te hebben. Ook ben ik vandaag gaan sporten en toen ik hoorde dat 'de groep' een drankje ging doen ben ik eigenlijk gewoon meegelopen en was het uiteindelijk heel gezellig.
Verder ben ik niet zo'n uitgaanstype, als in naar de kroeg en veel bier drinken. Ik hou meer van een terrasje, bioscoop, etentje etc. Daarom denk ik dat een studentenvereniging niet zo goed bij mij past.

Het probleem zit hem dus vooral in het starten van een gesprek. Ik weet nooit wat ik moet zeggen. Heb ook vaak het gevoel dat iemand dan denkt van waarom praat jij tegen mij... Maar goed, dit is wel de tijd dat er groepjes worden gevormd (zowel vriendschappelijk als voor projecten) dus ik wil wel ergens aansluiting vinden.

Iemand tips? :)
pi_168579502
Maar je kent nu dus 'de groep' een beetje? Lijkt me al een aardige start, toch? Mensen trekken meestal naar gelijkgestemden dus dat zou jij ook moeten doen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:35:46 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168579537
Heb ik ook altijd moeite mee :@ Probeer altijd goed te kijken naar de omstandigheden en dan pik ik daar iets uit om over te beginnen. Dat een vraag niet opeens uit het niets komt of iets dergelijks. Verder ben ik verre van skilled in sociale activiteiten, dus helaas geen extra tips. Succes en veel plezier met je nieuwe opleiding!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168579606
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:35 schreef MrSalazar het volgende:
Maar je kent nu dus 'de groep' een beetje? Lijkt me al een aardige start, toch? Mensen trekken meestal naar gelijkgestemden dus dat zou jij ook moeten doen.
Bij het sporten denk ik vandaag inderdaad een goede eerste stap gezet ! ^O^
pi_168579898
Heb je niet dat je aan mensen kan zien of ze vriendelijk zijn en openstaan voor een praatje?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:50:44 #6
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168580175
Op de studie praten over je studie om te beginnen, ergens je mening over geven, iets vragen (interesse erover) aan een klasgenoot.
pi_168580536
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
pi_168581038
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Gewoon naast de mensen gaan zitten die je aardig lijken?
Aan het begin van mijn studie was ik een beetje hetzelfde zoals jij, was ook al 4 jaar niet naar school geweest dus wist niet wat ik moest verwachten. Uiteindelijk steeds naast andere mensen gaan zitten tot ik bij mensen zat bij wie het echt goed klikte en dat is nu gewoon het vaste groepje geworden eigenlijk. Samen stappen en dingen doen en shit.

Het gaat eigenlijk allemaal wel vanzelf als je de mensen hebt gevonden waar jij je relaxed bij voelt.
pi_168581198
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Nee.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168581414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Nee opzich niet, zolang je maar niet het idee hebt dat zij jou niet aardig vinden. Er komen heel sporadisch ook wel eens mensen naast me zitten waarvan ik denk 'gast hoepel een eind op'. Maar over het algemeen en zeker bij een nieuwe klas kan dat prima toch
pi_168581813
En zeg er op zijn minst even hoi bij.
Hell To The Liars
pi_168582178
niet boos kijken
zelfs dan maak ik een praatje
ben je boos
nee hoezo?
want je kijkt zo boos
lachen
waarom lach je?
gaat je niks aan
dan word ik rood
je hebt echt een mooi lichaam,
ow dank je wel
deze werkt altijd

mag ik je wat vragen?
ja natuurlijk
heb je een vriend?
_O-
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168582247
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
niet boos kijken
zelfs dan maak ik een praatje
ben je boos
nee hoezo?
want je kijkt zo boos
lachen
waarom lach je?
gaat je niks aan
dan word ik rood
je hebt echt een mooi lichaam,
ow dank je wel
deze werkt altijd

mag ik je wat vragen?
ja natuurlijk
heb je een vriend?
_O-
Jij was zeker het vieze mannetje van de klas
pi_168582288
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij was zeker het vieze mannetje van de klas
nee
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 08:20:08 #15
447051 crew  Peejtur
pi_168583632
Je bent pas net begonnen. Gewoon zo doorgaan. Met sport ben je al goed van start gegaan. Zal rest ook wel goedkomen. :)
pi_168583933
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Nee. Das geen probleem. Het is geen bus :')
pi_168584266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Ik vind het eerlijk gezegd vreemder dat mensen er een stoel tussen laten. Daarmee sluit je iemand/jezelf al meteen af en is de toon gezet. Ik denk dat de mensen die dat doen ook een beetje moeite hebben met contact leggen.

Overigens denk ik dat je gewoon goed op weg bent. Je hebt vanaf de eerste dag al initiatief genomen en jezelf kenbaar gemaakt. Je zal merken dat je je op een gegeven moment wel aan iemand gaat hechten.

Of niet natuurlijk. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is natuurlijk ook niet meer de middelbare school waar je vrienden bent met je klasgenoten. Ik zat bijvoorbeeld in een klas waar prima werd samengewerkt, maar er niet echt hechte vriendschappen werden gesloten. Dat kan ook. (Hoewel dat niet aan de orde lijkt bij jou, sorry voor irrelevant verhaal)
pi_168585085
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd vreemder dat mensen er een stoel tussen laten. Daarmee sluit je iemand/jezelf al meteen af en is de toon gezet. Ik denk dat de mensen die dat doen ook een beetje moeite hebben met contact leggen.

Overigens denk ik dat je gewoon goed op weg bent. Je hebt vanaf de eerste dag al initiatief genomen en jezelf kenbaar gemaakt. Je zal merken dat je je op een gegeven moment wel aan iemand gaat hechten.

Of niet natuurlijk. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is natuurlijk ook niet meer de middelbare school waar je vrienden bent met je klasgenoten. Ik zat bijvoorbeeld in een klas waar prima werd samengewerkt, maar er niet echt hechte vriendschappen werden gesloten. Dat kan ook. (Hoewel dat niet aan de orde lijkt bij jou, sorry voor irrelevant verhaal)
Ik ben opzich inderdaad ook niet perse opzoek naar een nieuwe beste vriend. Maar gewoon iemand met wie ik op school leuk kan optrekken en af en toe een drankje doen ofzo :)
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:18:43 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_168585214
"Zeg, zullen we Vrijdag met z'n alle een borrel doen in de plaatselijke kroeg?"
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168586576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Dat hoef je niet zo zeer aan de studenten te vragen, dat is een psychologisch iets, heel internet staat vol met dit soort voorbeelden, van wachtkamers tot zelfs toiletten. Mensen hebben een persoonlijke ruimte om zich heen. goede vrienden stappen daar meteen in, iets afstandelijker mensen zorgen voor een iets grotere ruimte en hoe verder de persoonlijke band met iemand is, hoe meer afstand, een volslagen vreemde zal nooit ineens als overal nog plek is naast je gaan zitten, dat is namelijk vreemd. Dat is net als je met iemand gaat praten, een meter ertussen is gewoon, maar als iemand 30 cm van je af gaat staan is dit erg opdringerig mits het natuurlijk je partner is. Best interessant om altijd te zien.
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:02:16 #21
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168587137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:31 schreef Vincentoo het volgende:
Ik ben sinds gisteren een nieuwe opleiding gestart. Ik wil graag wat nieuwe contacten opdoen en probeer me hier dan ook open voor te stellen.
Echter merk ik dat ik moeite heb met het contact met medestudenten. Het probleem is meestal dat ik niet zo goed weet hoe ik een gesprek moet starten. Als er eenmaal een gesprek is, is het geen probleem meer.

Ik heb met mezelf afgesproken om 'tussenuren' op de campus door te brengen, ipv naar huis te gaan wat ik eerst altijd deed in de hoop zo wat meer contact met medestudenten te hebben. Ook ben ik vandaag gaan sporten en toen ik hoorde dat 'de groep' een drankje ging doen ben ik eigenlijk gewoon meegelopen en was het uiteindelijk heel gezellig.
Verder ben ik niet zo'n uitgaanstype, als in naar de kroeg en veel bier drinken. Ik hou meer van een terrasje, bioscoop, etentje etc. Daarom denk ik dat een studentenvereniging niet zo goed bij mij past.

Het probleem zit hem dus vooral in het starten van een gesprek. Ik weet nooit wat ik moet zeggen. Heb ook vaak het gevoel dat iemand dan denkt van waarom praat jij tegen mij... Maar goed, dit is wel de tijd dat er groepjes worden gevormd (zowel vriendschappelijk als voor projecten) dus ik wil wel ergens aansluiting vinden.

Iemand tips? :)
Joh. Dit hebben zoveel mensen. Gaat allemaal vanzelf. De een maakt wat makkelijker contact dan de ander, maar in de loop van de dagen krijg jij vast gesprekken met je klasgenoten. Je leert elkaar dan langzaam kennen.

Ik ben best een sociale jongen, maar ook een type dat eerst even de kat uit de boom kijkt. Uiteindelijk komt dat allemaal wel goed.
Just keep scoring.
pi_168587514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:33 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat hoef je niet zo zeer aan de studenten te vragen, dat is een psychologisch iets, heel internet staat vol met dit soort voorbeelden, van wachtkamers tot zelfs toiletten. Mensen hebben een persoonlijke ruimte om zich heen. goede vrienden stappen daar meteen in, iets afstandelijker mensen zorgen voor een iets grotere ruimte en hoe verder de persoonlijke band met iemand is, hoe meer afstand, een volslagen vreemde zal nooit ineens als overal nog plek is naast je gaan zitten, dat is namelijk vreemd. Dat is net als je met iemand gaat praten, een meter ertussen is gewoon, maar als iemand 30 cm van je af gaat staan is dit erg opdringerig mits het natuurlijk je partner is. Best interessant om altijd te zien.
Een klas vind ik dan wel een ander iets dan een bus of wachtkamer. Je weet dat je naast mensen zit waar je de komende tijd mee te maken gaat krijgen. Persoonlijk vind ik het dan nogal vreemd dat je er een stoel tussen laat.
pi_168588408
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een klas vind ik dan wel een ander iets dan een bus of wachtkamer. Je weet dat je naast mensen zit waar je de komende tijd mee te maken gaat krijgen. Persoonlijk vind ik het dan nogal vreemd dat je er een stoel tussen laat.
Nee hoor, er zijn gewoon mensen in je klas waar je minder mee hebt, die staan verder van je af. Ik had een hele goede kameraad in de klas zitten, wij zaten bijna altijd naast elkaar, als wij ineens niet naast elkaar zaten vroegen ze of we ruzie hadden. Maar het nerdy groepje kwam echt niet bij ons zitten, daar zat soms wel het halve tot hele lokaal tussen. In de kantine bleven ook altijd twee a 3 ergens anders zitten, pas als er 1 van over was omdat de anderen ziek waren kwamen die zwijgend bij ons zitten. Zelfs met schooluitjes zag je dat, wij zaten achterin en een klein groepje zat voorin.
pi_168588564
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:59 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn gewoon mensen in je klas waar je minder mee hebt, die staan verder van je af. Ik had een hele goede kameraad in de klas zitten, wij zaten bijna altijd naast elkaar, als wij ineens niet naast elkaar zaten vroegen ze of we ruzie hadden. Maar het nerdy groepje kwam echt niet bij ons zitten, daar zat soms wel het halve tot hele lokaal tussen. In de kantine bleven ook altijd twee a 3 ergens anders zitten, pas als er 1 van over was omdat de anderen ziek waren kwamen die zwijgend bij ons zitten. Zelfs met schooluitjes zag je dat, wij zaten achterin en een klein groepje zat voorin.
Ja, dat vind ik dus echt achterlijk gedrag. Zeker op een vervolgopleiding. :')
pi_168588709
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus echt achterlijk gedrag. Zeker op een vervolgopleiding. :')
Nee het is heel menselijk, je hebt als het ware soort circels om je heen, elke circel staat voor een soort relatie, middelpunt is echt voor je partner( minnaar, betaalde partner) De circel 30 cm om je heen is voor je kinderen, bepaalde familieleden,en je allerbeste vrienden, en zo gaat dat steeds verder weg, is heel interessant om eens te bestuderen. Stap maar eens bij een kennis ineens in de binnenste 30 cm, die zal grote waarschijnlijkheid een stap achteruit doen, mits die al jaren heimelijk verliefd op je is, ga maar eens met een vreemde praten en stap maar eens dichterbij, diegene zal altijd weer ruimte maken.
pi_168588849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee het is heel menselijk, je hebt als het ware soort circels om je heen, elke circel staat voor een soort relatie, middelpunt is echt voor je partner( minnaar, betaalde partner) De circel 30 cm om je heen is voor je kinderen, bepaalde familieleden,en je allerbeste vrienden, en zo gaat dat steeds verder weg, is heel interessant om eens te bestuderen. Stap maar eens bij een kennis ineens in de binnenste 30 cm, die zal grote waarschijnlijkheid een stap achteruit doen, mits die al jaren heimelijk verliefd op je is, ga maar eens met een vreemde praten en stap maar eens dichterbij, diegene zal altijd weer ruimte maken.
We hebben het over klasgenoten die bewust een stoel er tussen laten. Ze moeten niet bij elkaar op schoot. :')
pi_168588924
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

We hebben het over klasgenoten die bewust een stoel er tussen laten. Ze moeten niet bij elkaar op schoot. :')
Tja ik ken de relatie niet tussen die mensen, maar dit is echt het meest voor de hand liggend, ik weet ook niet hoe de klas zelf is, je kan ook een hele ongezellige klas hebben, wij hadden best een gezellige klas, nooit geen onenigheid alleen wat ik zeg, sommige mensen heb je meer mee dan met andere mensen, als ik kijk naar mijn eerste klas, daar zaten echt allemaal hele verschillende types, bij de school daarna was het echt meer eensgezind.
pi_168591664
Ik weet niet of anderen dit herkennen, maar hoi zeggen doet meestal wonderen voor mij.
1 + 1 = blauw
pi_168593693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:33 schreef LittleLady het volgende:
Dat is net als je met iemand gaat praten, een meter ertussen is gewoon, maar als iemand 30 cm van je af gaat staan is dit erg opdringerig mits het natuurlijk je partner is. Best interessant om altijd te zien.
Dus jij ervaart je partner als opdringerig als hij op 30cm tegen je gaat praten en wildvreemden niet? Apart.

Google op de betekenis van het woord 'mits'.
pi_168594676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus jij ervaart je partner als opdringerig als hij op 30cm tegen je gaat praten en wildvreemden niet? Apart.

Google op de betekenis van het woord 'mits'.
Maar je snapt me wel
pi_168595156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:31 schreef Vincentoo het volgende:
Ik ben sinds gisteren een nieuwe opleiding gestart. Ik wil graag wat nieuwe contacten opdoen en probeer me hier dan ook open voor te stellen.
Echter merk ik dat ik moeite heb met het contact met medestudenten. Het probleem is meestal dat ik niet zo goed weet hoe ik een gesprek moet starten. Als er eenmaal een gesprek is, is het geen probleem meer.

Ik heb met mezelf afgesproken om 'tussenuren' op de campus door te brengen, ipv naar huis te gaan wat ik eerst altijd deed in de hoop zo wat meer contact met medestudenten te hebben. Ook ben ik vandaag gaan sporten en toen ik hoorde dat 'de groep' een drankje ging doen ben ik eigenlijk gewoon meegelopen en was het uiteindelijk heel gezellig.
Verder ben ik niet zo'n uitgaanstype, als in naar de kroeg en veel bier drinken. Ik hou meer van een terrasje, bioscoop, etentje etc. Daarom denk ik dat een studentenvereniging niet zo goed bij mij past.

Het probleem zit hem dus vooral in het starten van een gesprek. Ik weet nooit wat ik moet zeggen. Heb ook vaak het gevoel dat iemand dan denkt van waarom praat jij tegen mij... Maar goed, dit is wel de tijd dat er groepjes worden gevormd (zowel vriendschappelijk als voor projecten) dus ik wil wel ergens aansluiting vinden.

Iemand tips? :)
Blijkbaar zijn anderen nog slechter in een gesprekje beginnen dan jij. c_/
De enige reden dat je er niet goed in bent is omdat je het niet doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168595184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee het is heel menselijk, je hebt als het ware soort circels om je heen, elke circel staat voor een soort relatie, middelpunt is echt voor je partner( minnaar, betaalde partner) De circel 30 cm om je heen is voor je kinderen, bepaalde familieleden,en je allerbeste vrienden, en zo gaat dat steeds verder weg, is heel interessant om eens te bestuderen. Stap maar eens bij een kennis ineens in de binnenste 30 cm, die zal grote waarschijnlijkheid een stap achteruit doen, mits die al jaren heimelijk verliefd op je is, ga maar eens met een vreemde praten en stap maar eens dichterbij, diegene zal altijd weer ruimte maken.
Streetlab in het buitenland heeft dat uitgetest _O-
En het klopt wel inderdaad
pi_168595311
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Streetlab in het buitenland heeft dat uitgetest _O-
En het klopt wel inderdaad
Ja die filmpjes heb ik ook gezien, is best wel interessant, is ook leuk om zelf uit te testen.
pi_168595442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:38 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja die filmpjes heb ik ook gezien, is best wel interessant, is ook leuk om zelf uit te testen.
Lijkt me ongemakkelijk om dat zelf uit te testen :')
pi_168595579
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lijkt me ongemakkelijk om dat zelf uit te testen :')
Nee een kameraad waar ik het mee teste begon te stotteren, een vriendin van mij, viel even stil, stapte achteruit en ging verder met haar verhaal
pi_168595666
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:49 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee een kameraad waar ik het mee teste begon te stotteren, een vriendin van mij, viel even stil, stapte achteruit en ging verder met haar verhaal
Haha, dat is lief, dan was die een beetje verlegen/ongemakkelijk omdat je dichtbij kwam, misschien interpreteerde hij het als flirt van je.

Vriendin had er minder zin in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168609553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Maar je snapt me wel
In dit geval wel ja. Maar 'mits' wordt vaak op de verkeerde manier gebruikt en ook in zinnen waarin het niet gelijk duidelijk is. Daarom ben ik er een beetje allergisch voor.

http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=88
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:23:11 #38
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_168804268
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Nee, vind ik altijd leuk, vooral als je aan de praat raakt. Gebeurt in het OV toch ook?
we cant feed the poor but we can fund a war
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:58:13 #39
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_168805033
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:02 schreef Vincentoo het volgende:
Daarnaast een vraag voor de studenten onder ons, is het raar om naast iemand te gaan zitten die je (nog) niet kent? Ik zie dat veel klasgenoten er standaard een stoel tussen laten, maar ik heb het gevoel dat je dan niet echt open staat ? Zouden jullie het raar vinden als er ineens iemand naast je komt zitten?
Beetje initiële awkwardness soms omdat het onbekende altijd even spannend is. Maar dat houdt alleen aan als je het zelf awkward maakt. Over het college kun je genoeg praten, als je dan een beetje op dezelfde lijn ligt is een stapje naar wat persoonlijker snel gemaakt.

Wat betreft een sociaal netwerk bouwen in een nieuwe omgeving, zorg dat je positieve energie uitstraalt, merk op wat er leuk is. Initiatief nemen in de pauze "Tijd voor koffie" of tijdens een borrel "Wie wil er bier" zodat jij de gezelligheid faciliteert. Qua social media snel in de goede appgroep en facebookgroep komen zodat je weet wat er aan de gang is. En dan de eerste paar weken een "Yes Man" (ken je de film?;) mentaliteit aanhouden met alles wat georganiseerd wordt.

Als je het interessant vind kan ik commissies ook aanraden binnen je studie, dan kan je wat meer muurbloempje stijl mensen leren kennen als praten niet je beste eigenschap is.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:59:50 #40
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_168805075
Oh trouwens, direct naast iemand gaan zitten in een lege collegezaal en dan niets zeggen is wel degelijk awkward.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_168876870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
niet boos kijken
zelfs dan maak ik een praatje
ben je boos
nee hoezo?
want je kijkt zo boos
lachen
waarom lach je?
gaat je niks aan
dan word ik rood
je hebt echt een mooi lichaam,
ow dank je wel
deze werkt altijd

mag ik je wat vragen?
ja natuurlijk
heb je een vriend?
_O-
Kijk deze smooth sailor gaan dan.
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2017 @ 05:29:03 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168887235
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Kijk deze smooth sailor gaan dan.
Binnen een halve minuut over 'mooi lichaam' hebben? Ik weet het niet, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:17:25 #43
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168887687
Gewoon intens/eng blijven staren totdat de ander het gesprek begint. :) :) :) :) :)
pi_168888994
Hoe intelligenter je bent, hoe meer moeite je hiermee hebt over het algemeen. Dat is al vaker onderzocht.

Voorbeeldje.

Google ernaar, veel over te vinden.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')