abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168577645


Welkom!

Jullie kennen vast allemaal Heineken, Bavaria, Jupiler enz. Maar wij drinken echt bier! Speciaalbieren bestaan uit verschillende soorten en smaken, van zoet, zuur, bitter of een combinatie ervan. Van een complexe en volle smaak naar een frisse dorstlesser. Omdat er zoveel verschillende soorten bieren zijn, valt er genoeg over te discussiëren!
pi_168577887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb die lui ff gecontact omdat ik geen zin had in die Griekse bieren (waren niet zo bijzonder volgens opperkleurder). Als je vandaag een bestelling doet krijg je nog de Griekse, vanaf morgen doen ze deze brouwerij (http://www.eightdegrees.ie/) De code werkt eigenlijk maar tot vandaag maar ze houden hem nog een paar dagen actief.
Ik had ook gemaild, ik ben wel van plan het uit te proberen als die code nog actief blijft.

Heb ook wel eens wat van die Ierse brouwerij gehad toen ik in Dublin was.
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:36 schreef Nighthawk88 het volgende:
Wel handig dat Saveur Biere nu met hopt.nl een Nederlandse site heeft. Tot 6 februari gratis verzending met code hoptproost (geen minimumbedrag). En je kan gewoon met Saveur Biere account inloggen en aan je spaarpunten verder bouwen. En gewoon Ideal betalen (doe ik liever dan creditcard of gehannes met geld op mn PayPalaccount zetten).

:o

Gebruiksgemak van de nieuwe site is echter niet optimaal. Je kan niet tegelijkertijd sorteren (bijv. op hoogste ratebeer waardering) en filteren (bijv. op Engeland). En bieren die niet voorradig zijn kan je er ook niet uit filteren.
pi_168577964
Wat is er zo bijzonder aan de site of saveur?
pi_168578039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:46 schreef MCH het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de site of saveur?
Een goed aanbod. Alhoewel ik de meeste bieren aan de prijs vind.

En het gaat er nu over dat ze nu ook een Nederlandse site hebben, die nog niet helemaal gebruiksvriendelijk is.
pi_168578086
Staat er nog iets op hopt.nl dat de moeite waard is? Zie veel flesjes die hier ook bij de Coop verkrijgbaar zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168578111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Een goed aanbod. Alhoewel ik de meeste bieren aan de prijs vind.

En het gaat er nu over dat ze nu ook een Nederlandse site hebben, die nog niet helemaal gebruiksvriendelijk is.
Ik kreeg al de indruk dat ze zwaar aan de prijs zijn.
pi_168578118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:50 schreef MrSalazar het volgende:
Staat er nog iets op hopt.nl dat de moeite waard is? Zie veel flesjes die hier ook bij de Coop verkrijgbaar zijn.
Niet veel voor jou Gino, Duitse aanbod is beperkt.
pi_168578304
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:51 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet veel voor jou Gino, Duitse aanbod is beperkt.
Alsof ik dat zoek. Ga morgen weer naar Duitsland. Die site is redelijk duur. Die Jopen Jacobus is bij coop twee euro en die standaard Aziatische biertjes zijn al helemaal overpriced.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168582876
ik drink weer eens een emelisse RIS. wat een fabuleus bier eigenlijk. beter dan hel en verdoemenis (vroeger was die beter dan nu lijkt het mij)?
of wat vinden jullie de beste RIS van NL? en dan liefst normaal verkrijgbaar. barrel aged heeft meestal wel een streepje voor als de basis goed is, maar betaalbaarheid en verkrijgbaarheid vind ik belangrijk. de emelisse ris en de hel en verdoemenis zijn allebei goed verkrijgbaar al is de h&v ¤3,50+ en de emelisse minstens een euro goedkoper waar ik het koop iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door mckroket op 01-02-2017 03:12:09 ]
pi_168583083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:46 schreef MCH het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de site of saveur?
Regelmatig bieren die je nergens anders vindt... Zoals bvb nu de Founders bieren, Omnipollo Selassie (geen aanrader), etc...
pi_168584431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 03:01 schreef mckroket het volgende:
ik drink weer eens een emelisse RIS. wat een fabuleus bier eigenlijk. beter dan hel en verdoemenis (vroeger was die beter dan nu lijkt het mij)?
of wat vinden jullie de beste RIS van NL? en dan liefst normaal verkrijgbaar. barrel aged heeft meestal wel een streepje voor als de basis goed is, maar betaalbaarheid en verkrijgbaarheid vind ik belangrijk. de emelisse ris en de hel en verdoemenis zijn allebei goed verkrijgbaar al is de h&v ¤3,50+ en de emelisse minstens een euro goedkoper waar ik het koop iig.
Ik kan de Motorolie van De Moersleutel wel waarderen, ook in zijn verschillende BA versies.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_168585349
Heb maar even wat besteld bij hopt.nl om nog wat nodige badgjes te halen (Japan had ik nog 1tje nodig).

Iemand ervaring met dat hopinthebox dan? Wat voor biertjes krijg je daar mee binnen...?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168585385
Die code van hopt deed 't niet bij mij...? Iemand anders 'm vandaag nog succesvol gebruikt?
pi_168585477
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:27 schreef Cyanide- het volgende:
Die code van hopt deed 't niet bij mij...? Iemand anders 'm vandaag nog succesvol gebruikt?
Ja? gewoon hoptproost met kleine letters.
Heb je wel minimaal 10 euro in je winkelmandje?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168585542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja? gewoon hoptproost met kleine letters.
Heb je wel minimaal 10 euro in je winkelmandje?
Ja, 48 euro ofzo...
pi_168585581
Die 5,90 gaat niet van je winkelmand waarde af he, maar zijn gewoon gratis verzendkosten die er dus later niet bij komen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168585623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die 5,90 gaat niet van je winkelmand waarde af he, maar zijn gewoon gratis verzendkosten die er dus later niet bij komen.
Nee klopt, maar ik kreeg ook daadwerkelijk een melding dattie niet (opnieuw) gebruikt kon worden. Nu issie helemaal fubar, als ik nu naar de site ga is m'n winkelmandje leeg, maar als ik een biertje opzoek die ik wil staat er nog wel '01' bij, alsof hij al in m'n mandje zit, en geen enkele 'toevoegen' knop bij andere biertjes doet het meer *O*
pi_168585706
Ff de cookies weggemikt en het werkt weer. Die site is wel om te janken verder hoor, bij account aanmaken ook tig keer rare pagina titels e.d. :D
pi_168587502
Net twee bakken (40 flesjes) Dolle Brouwers Export Stout feb 2015 gekocht voor 33¤.

Ga er maar aan staan, Hollanders w/ w/ w/
pi_168587981
Mazzelpik.
pi_168588302
De kassierster gaf me 50% korting toen ik aangaf dat ze vervielen in feb 2017, en vergat meteen ook het leeggoed van de bakken aan te rekenen van Dolle (4.5¤/ stuk)...

Tsja... :7
pi_168588690
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb maar even wat besteld bij hopt.nl om nog wat nodige badgjes te halen (Japan had ik nog 1tje nodig).

Iemand ervaring met dat hopinthebox dan? Wat voor biertjes krijg je daar mee binnen...?
http://www.hopinthebox.nl/
Op de site zie je wat je de afgelopen maanden zoal kreeg.

Met die kortingscode wil ik het wel proberen dus ik heb me vannacht aangemeld. Ziet er naar uit dat je over het algemeen niet de meest zware bieren krijgt, maar ik laat me de komende maanden wel verrassen.
pi_168588910
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:46 schreef Cyanide- het volgende:
Ff de cookies weggemikt en het werkt weer. Die site is wel om te janken verder hoor, bij account aanmaken ook tig keer rare pagina titels e.d. :D
Echt heel slecht inderdaad. Ik mis ook een pagina met het overzicht uit welke landen ze bier verkopen. Anders mis je zo het aanbod uit Japan als dat niet hier was gezegd.

Twijfel alleen of ik wel wat zou bestellen nu ik net 59 euro aan dat abonnement heb uitgegeven.
pi_168589227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:55 schreef Seul het volgende:
De kassierster gaf me 50% korting toen ik aangaf dat ze vervielen in feb 2017, en vergat meteen ook het leeggoed van de bakken aan te rekenen van Dolle (4.5¤/ stuk)...

Tsja... :7
Dat niet ff zeggen van die bakken. Ze moeten nog es wat van Hollanders zeggen haha.
pi_168589466
Ik checkte mijn rekening op de parking en merkte het... Nja... Ik kocht voor 125 ¤ bier, moeten ze maar een competente kassierster aanwerven... Ga ik me niet schuldig over voelen :@
pi_168589640
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Echt heel slecht inderdaad. Ik mis ook een pagina met het overzicht uit welke landen ze bier verkopen. Anders mis je zo het aanbod uit Japan als dat niet hier was gezegd.

Twijfel alleen of ik wel wat zou bestellen nu ik net 59 euro aan dat abonnement heb uitgegeven.
Hopinthebox of iets anders? zie dat nu voor het eerst... Wel interessant an sich, met wat exclusievere/uniekere biertjes dan je bij de gemiddelde webshop/slijter/supermarkt vindt. Omgerekend zo'n 3,50 per flesje (uitgaande van een half jaar), inclusief shipping. Das ook niet gek duur...

Interesting, interesting...
pi_168589990
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:42 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Hopinthebox of iets anders? zie dat nu voor het eerst... Wel interessant an sich, met wat exclusievere/uniekere biertjes dan je bij de gemiddelde webshop/slijter/supermarkt vindt. Omgerekend zo'n 3,50 per flesje (uitgaande van een half jaar), inclusief shipping. Das ook niet gek duur...

Interesting, interesting...
In het vorige topic stond dus een code waarbij je de eerste box gratis krijgt bij hop in the box, misschien maakt dat het nog wel voordeliger ;) Of was dat al inbegrepen bij je berekening?

Mijn kritiek op de onduidelijke website was gericht op hopt.nl.
pi_168590211
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

In het vorige topic stond dus een code waarbij je de eerste box gratis krijgt bij hop in the box, misschien maakt dat het nog wel voordeliger ;) Of was dat al inbegrepen bij je berekening?

Mijn kritiek op de onduidelijke website was gericht op hopt.nl.
Ja mijn kritiek qua site ook, manmanman :D

Kwam later dus hopinthebox tegen, enige 'nadeel' wat ik zie is dat je dus 4x2 flesjes hebt, dus eigenlijk maar 4 unieke bieren per box. Dat had ik liever meer gezien, maar snap dat niet iedere (kleine) brouwerij zo even 8 verschillende bieren heeft...

Eerste box gratis bij abo van? 6 maanden? 12 maanden? Of ook al bij 3?
pi_168590404
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:30 schreef pipster het volgende:

[..]

Ik kan de Motorolie van De Moersleutel wel waarderen, ook in zijn verschillende BA versies.
Ik hoor alleen maar goede verhalen van de moersleutel, maar is echt compleet niet verkrijgbaar in mijn regio. Maar ik had ze een berichtje gestuurd, en ze wilden dat ik een winkel voordroeg waar ze gaan kijken of het daar in het assortiment kan komen. Heel tof. Tegenwoordig hebben we een vestiging van de vinotake hier, dus wie weet.
pi_168590754
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja mijn kritiek qua site ook, manmanman :D

Kwam later dus hopinthebox tegen, enige 'nadeel' wat ik zie is dat je dus 4x2 flesjes hebt, dus eigenlijk maar 4 unieke bieren per box. Dat had ik liever meer gezien, maar snap dat niet iedere (kleine) brouwerij zo even 8 verschillende bieren heeft...

Eerste box gratis bij abo van? 6 maanden? 12 maanden? Of ook al bij 3?
Ook bij 3.
pi_168591421
quote:
Welcome to the Club! Your first box will be shipped in two working days.
Dank aan Johannes voor de code _O_
pi_168591571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

http://www.hopinthebox.nl/
Op de site zie je wat je de afgelopen maanden zoal kreeg.

Met die kortingscode wil ik het wel proberen dus ik heb me vannacht aangemeld. Ziet er naar uit dat je over het algemeen niet de meest zware bieren krijgt, maar ik laat me de komende maanden wel verrassen.
Ah vandaar, website is even op werk geblockt en de mobiele website is zeer treurig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168592596
Net zoals kerstmis en nieuwjaar is ook dit m'n ding niet...

pi_168592977
Hm die heb ik nog op blik staan.
pi_168592986
Vond hem wel lekker, maar geef de voorkeur aan de Xocoveza Charred.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168594704
Ja - de mijne was blijkbaar gebotteld 10/2015... Als "vers" binnengekomen bij Geers 12/2016... Onvoorstelbaar dat ze zoiets toelaten...
pi_168594790
Over elf bieren bereik ik op Untappd nummer 1000! Iemand tips wat een goed en bijzonder bier is voor nummer 1000?
pi_168594804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Over elf bieren bereik ik op Untappd nummer 1000! Iemand tips wat een goed en bijzonder bier is voor nummer 1000?
Grolsch Winterbok Speciale Editie
pi_168594834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Over elf bieren bereik ik op Untappd nummer 1000! Iemand tips wat een goed en bijzonder bier is voor nummer 1000?
Schultenbrau _O_
pi_168594880
Ik moet er nog 230 voordat ik aan de 1000 zit. ;(. Wellicht dat dit weekend er flink wat bijkomen, want bierfestival. En ik zag dat een brouwerij hier uit de stad daar zaterdag een NE-style IPA heeft, dus die staat al op m'n lijstje om te proeven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168594941
:') :') Jongens serieus.... ;(
pi_168594948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand tips wat een goed en bijzonder bier is voor nummer 1000?
Misschien een batch 1000 van iets... Amager en Mikkeller hebben elk iets met 1000 denk 'k...
pi_168595042
quote:
Jammer dat er maanden bijzitten dat je dingen krijgt zoals Hertog Jan, Crew Republic en Tank 7.
pi_168596644
^Heb zelfs niet gekeken om eerlijk te zijn... Kreeg gewoon de mail... Interesseert me sowieso niet... Ik kies m'n bier zelf wel...
pi_168597609
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Over elf bieren bereik ik op Untappd nummer 1000! Iemand tips wat een goed en bijzonder bier is voor nummer 1000?
Nee.
pi_168598085
Ik weet niet wie het vroeg maar dat Kees bier wat overal uitverkocht was werd besproken op Beer Geeks en daar kwamen nog adressen voorbij waar het nog wel verkrijgbaar zou zijn.
pi_168601756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Grolsch Winterbok Speciale Editie
ow wow, het zuur komt hier spontaan weer opzetten _O-
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_168603530
Haha wow ik vind net een Chimay Première met een tht van 1998 in de kast van mn vader...! Inclusief mooi stof laagje.



Komt ie nou uit '89?

[ Bericht 23% gewijzigd door ThePlaneteer op 01-02-2017 22:15:10 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')