abonnement Unibet Coolblue
pi_168583309
Hehe.. Zo snoezig. Jaaaaaarenlang riep mijn mams dat ze absoluut helemaal nooit een smartphone of uberhaupt een mobiele telefoon zou willen, en daarbovenop is/was ze een enorme digibeet..
Er in 2016 eindelijk toch met stevige tegenzin en zeer schoorvoetend mee begonnen. En nu laadde de tweedehands telefoon die ze in gebruik had genomen afgelopen week ineens niet meer goed op, ook niet met een nieuwe oplader. Meteen blinde paniek - er moest en zou onmiddelijk een nieuwe telefoon besteld moeten worden want ze zat nog maar op 30% batterij en 'ze kon echt niet zonder'.
En nou zit ze al sinds zes uur vanmorgen, glimmend van blijheid met haar verse telefoon, het whatsappen naar mij te oefenen met het iets andere toesenbordje. Awwww O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168583371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:39 schreef minilot het volgende:
Hehe.. Zo snoezig. Jaaaaaarenlang riep mijn mams dat ze absoluut helemaal nooit een smartphone of uberhaupt een mobiele telefoon zou willen, en daarbovenop is/was ze een enorme digibeet..
Er in 2016 eindelijk toch met stevige tegenzin en zeer schoorvoetend mee begonnen. En nu laadde de tweedehands telefoon die ze in gebruik had genomen afgelopen week ineens niet meer goed op, ook niet met een nieuwe oplader. Meteen blinde paniek - er moest en zou onmiddelijk een nieuwe telefoon besteld moeten worden want ze zat nog maar op 30% batterij en 'ze kon echt niet zonder'.
En nou zit ze al sinds zes uur vanmorgen, glimmend van blijheid met haar verse telefoon, het whatsappen naar mij te oefenen met het iets andere toesenbordje. Awwww O+
Tinder er stiekem op gezet? *)
pi_168583381
Ik heb altijd wat twijfels bij of zanger Rinus nu 'kan'of niet.. Zolang hij er zelf enkel lol aan heeft dikke prima, maar het is wel de spot drijven met iemand met een beperking.
pi_168583403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:39 schreef minilot het volgende:
Hehe.. Zo snoezig. Awwww O+
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168583449
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Tinder er stiekem op gezet? *)
Wel overwogen. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168583465
Mijn moeder wordt dit jaar 70. Die heeft haar smartphone of iPad altijd bij de hand. Hoe anders kan ze vooruitgang blijven boeken bij cooking fever en candy crush?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168583477
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Hoe anders kan ze vooruitgang blijven boeken bij cooking fever en candy crush?
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168583487
En grmbl. Zit ik op kantoor in mijn hugeass NASA-sweater en vieze gympen, hoor ik net van mijn baas dat er straks potentiële klanten komen. De afspraak is dat ik dat van tevoren te horen krijg! }:|
Dat wordt weer een uurtje in de bezemkast werken! *)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:05:36 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168583506
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:02 schreef minilot het volgende:
En grmbl. Zit ik op kantoor in mijn hugeass NASA-sweater en vieze gympen, hoor ik net van mijn baas dat er straks potentiële klanten komen. De afspraak is dat ik dat van tevoren te horen krijg! }:|
Dat wordt weer een uurtje in de bezemkast werken! *)
Ik zit al jaren niet meer in de kast
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168583512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zit al jaren niet meer in de kast
Ik gewoonlijk ook niet, maar soms moet ik even terug. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168583575
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb altijd wat twijfels bij of zanger Rinus nu 'kan'of niet.. Zolang hij er zelf enkel lol aan heeft dikke prima, maar het is wel de spot drijven met iemand met een beperking.
Terwijl hij nog de 'beste' van de twee is.. Om 't even zwart wit uit te drukken.
pi_168583653
Enne, moggeh trouwens..

Vandaag nog een beetje pendelen naar de milieustraat..
pi_168583938
What kind of fuckery is thiiiiiis..

Met collega meeblèren met Amy Winehouse op Spotify en niet doorhebben dat je schuttingtaal zingt. :')
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:11:32 #64
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168584207
Grmbl, automobilisten die niet kijken en zomaar hun auto de weg op slingeren zijn gevaarlijk. Vanochtend fietste ik met enige vorm van vaart (want aflopende weg) naar m'n werk, schuift er zomaar een auto voor m'n neus. Mijn remweg was helaas iets langer dan de ruimte die nog overbleef (en ik kon ook niet uitwijken naar de drukke weg), dus resulteerde dat in een encounter met de betreffende auto. Gelukkig geen brokken, geen schade op een blauwe plek na (wel rechts helaas, net boven m'n enkel).
pi_168584268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:11 schreef Vork het volgende:
Grmbl, automobilisten die niet kijken en zomaar hun auto de weg op slingeren zijn gevaarlijk. Vanochtend fietste ik met enige vorm van vaart (want aflopende weg) naar m'n werk, schuift er zomaar een auto voor m'n neus. Mijn remweg was helaas iets langer dan de ruimte die nog overbleef (en ik kon ook niet uitwijken naar de drukke weg), dus resulteerde dat in een encounter met de betreffende auto. Gelukkig geen brokken, geen schade op een blauwe plek na (wel rechts helaas, net boven m'n enkel).
Oef, dat klinkt alsof het met minder geluk vervelender af had kunnen lopen! :*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:25:03 #66
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168584364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Oef, dat klinkt alsof het met minder geluk vervelender af had kunnen lopen! :*
Ja, als ze iets later was geweest had ik er met meer vaart tegenaan geknald of was ik doodleuk van de weg gereden.
pi_168584378
Poeh Vork, daar ben je goed mee weggekomen. Fietsers kunnen horken zijn maar automobilisten ook.

En wat leuk van je moeder met een smartphone, ik ken eigenlijk maar 2 mensen die het niet handig niet onhandig vinden (en 1 lijkt toch steeds meer voordelen te zien)

Zo na bijna 12 uur slapen (en gistermiddag/avond niet meegerekend) doe ik het weer. Net maar wel een cracker gehad omdat ik medicatie niet nuchter mag innemen, maar ik heb alleen behoefte aan water.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168584390
Beterschap Kaatje!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168584405
Hier nog steeds alles okee. Mijn lief dreigde zaterdagavond enige verkoudheidssymptomen te vertonen, maar dat zal aanstellerij geweest zijn wegens liever op de bank zitten dan naar feestje en eenmaal op feestje duidelijk geen last meer. *)
Dus ook niet aangestoken. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:36:47 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168584495
Hier ging alles snotterend pruttelend en proestend heel vroeg naar bed gistern, maar vanmorgen gingen de dames toch weer naar school / werk.
Soort van op-en-af-kou ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168584535
:W
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:40:24 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168584540
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:39 schreef Lonaa het volgende:
:W
:W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168584552
Goedemorgen Lonaa en Fiets!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168584563
Koffie. :')

Nog even wat proeftentamens maken en dan vanavond tentamen d-day :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168584566
Succes chickie! :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')