abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 21:43:49 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_168577888
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:35 schreef Marsenal het volgende:
Aan het einde van het seizoen ga ik dit in één ruk kijken. Wat een plezier _O_
In 1 ruk? Dat trek je niet :N
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:42:09 #127
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168579821
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:35 schreef Marsenal het volgende:
Aan het einde van het seizoen ga ik dit in één ruk kijken. Wat een plezier _O_
Overleven je hersencellen niet :N Die hebben die week nodig om weer op kracht te komen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 31 januari 2017 @ 22:49:00 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168580105
Heb ik een topshow gemist?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 22:51:38 #129
43556 miss_dynastie
pi_168580216
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:35 schreef Marsenal het volgende:
Aan het einde van het seizoen ga ik dit in één ruk kijken. Wat een plezier _O_
Dan hoop ik dat je het hebt opgenomen of een betaald abonnement op rtl xl hebt.....
pi_168580418
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je het hebt opgenomen of een betaald abonnement op rtl xl hebt.....
Of gewoon een Minix met Retrospect _O_ *O*
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 23:18:29 #131
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168580940
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je het hebt opgenomen of een betaald abonnement op rtl xl hebt.....
Ik ga zeker al mijn opnames bewaren, wat een schitterende serie _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 31 januari 2017 @ 23:26:52 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168581145
Ik zat bij de try-out van Sanne Wallis de Vries, dus eens zien of ik zondag nog de moed heb het te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168582814
Sowww grote fittie volgende keer.
standaarddrinker
pi_168582894
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:49 schreef Oscar. het volgende:
Heb ik een topshow gemist?
pi_168583073
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 03:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij laat en natte scheet daarom kijkt Virginia zo. :D

Puur ramptoerisme die show ik heb de laatste 10 minuten gezien, wat een pulp.
  woensdag 1 februari 2017 @ 17:32:16 #136
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168595154
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 03:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dat is wat anders dan die mini-kaktus van PJR :')
With love :*
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 18:26:48 #137
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168596440
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:26 schreef Leandra het volgende:
Ik zat bij de try-out van Sanne Wallis de Vries, dus eens zien of ik zondag nog de moed heb het te kijken.
Als je Sanne Wallis de Vries overleeft dan kun je alles wat PJR ooit heeft gemaakt in één ruk aanzien zonder blikken of blozen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 1 februari 2017 @ 18:30:16 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168596521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:26 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als je Sanne Wallis de Vries overleeft dan kun je alles wat PJR ooit heeft gemaakt in één ruk aanzien zonder blikken of blozen.
Ze was erg goed.

Het was geen probleem die anderhalf uur zonder pauze uit te zitten, dat ga ik bij PJR echt niet redden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 2 februari 2017 @ 09:16:12 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_168609151
Na onder andere YOUP VAN ’T HEK, EMILE RATELBAND en nog een hele waslijst aan Bekende Nederlanders, bemoeit nu ook ROB GEUS zich met de wandelende soap die PETER JAN RENS heet. Allebei deden ze met hun echtgenotes mee aan het RTL-programma Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. ,,En ik ben blij dat heel Nederland nu kan zien, wat wij tóen al zeiden.’’

Wekelijks volgen tussen de drie- en vierhonderdduizend mensen het wel en wee van de RENSJES, uitgezonden door RTL en waar al zo veel om te doen is geweest. YOUP VAN ’T HEK veegde in zijn column de vloer aan met zenderbaas ERLAND GALJAARD, van wie hij niet kon begrijpen dat die Rens een podium gaf om mooi weer te spelen.

Want dat het dondert en bliksemt in het leven van de voormalig kindervriend staat als een paal boven water. Zo kampt Rens met een waslijst aan schuldeisers, waar hij op de een of andere manier, in ieder geval steeds op wonderlijke wijze, aan weet te ontsnappen. De laatste, en meest bekende in die rij, is zijn vriend van weleer EMILE RATELBAND. Die leende hem enkele duizenden euro’s maar wil nu zijn geld terug. Weekblad Privé was erbij toen de positiviteitsgoeroe zijn lening kwam opeisen, en constateerde daar ter plekke dat Peter Jan en Virginia hem met een kluitje in het riet stuurde. Ratelband is inmiddels volop bezig om andere schuldeisers te mobiliseren om zo Rens te kunnen dwingen, desnoods via de rechtbank, eindelijk eens te gaan betalen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eter_Jan_Rens__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2017 @ 12:33:41 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168612637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:16 schreef tong80 het volgende:
Na onder andere YOUP VAN ’T HEK, EMILE RATELBAND en nog een hele waslijst aan Bekende Nederlanders, bemoeit nu ook ROB GEUS zich met de wandelende soap die PETER JAN RENS heet. Allebei deden ze met hun echtgenotes mee aan het RTL-programma Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. ,,En ik ben blij dat heel Nederland nu kan zien, wat wij tóen al zeiden.’’
Rob bemoeit zich er mee en zegt één zin. Dat is het? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_168613303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 09:16 schreef tong80 het volgende:
Na onder andere YOUP VAN ’T HEK, EMILE RATELBAND en nog een hele waslijst aan Bekende Nederlanders, bemoeit nu ook ROB GEUS zich met de wandelende soap die PETER JAN RENS heet. Allebei deden ze met hun echtgenotes mee aan het RTL-programma Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. ,,En ik ben blij dat heel Nederland nu kan zien, wat wij tóen al zeiden.’’

Wekelijks volgen tussen de drie- en vierhonderdduizend mensen het wel en wee van de RENSJES, uitgezonden door RTL en waar al zo veel om te doen is geweest. YOUP VAN ’T HEK veegde in zijn column de vloer aan met zenderbaas ERLAND GALJAARD, van wie hij niet kon begrijpen dat die Rens een podium gaf om mooi weer te spelen.

Want dat het dondert en bliksemt in het leven van de voormalig kindervriend staat als een paal boven water. Zo kampt Rens met een waslijst aan schuldeisers, waar hij op de een of andere manier, in ieder geval steeds op wonderlijke wijze, aan weet te ontsnappen. De laatste, en meest bekende in die rij, is zijn vriend van weleer EMILE RATELBAND. Die leende hem enkele duizenden euro’s maar wil nu zijn geld terug. Weekblad Privé was erbij toen de positiviteitsgoeroe zijn lening kwam opeisen, en constateerde daar ter plekke dat Peter Jan en Virginia hem met een kluitje in het riet stuurde. Ratelband is inmiddels volop bezig om andere schuldeisers te mobiliseren om zo Rens te kunnen dwingen, desnoods via de rechtbank, eindelijk eens te gaan betalen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eter_Jan_Rens__.html

:P
Rob Geus _O_
Jammer dat het artikel achter een paywall zit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168613611
Blijk ik rtlxl op mijn tv te hebben zitten! Dus ik kijk nu terug :)
pi_168620005
quote:
Rob Geus heeft nooit antwoord gekregen van RTL 4

Rob Geus heeft van RTL 4 nooit een antwoord gekregen op zijn vraag waarom bepaalde beelden uit ‘zijn’ aflevering van Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS zijn geknipt. Dat zegt de SBS 6-ster vandaag in De Telegraaf. De RTL 4-show liet in 2015 zien hoe Geus en Peter Jan Rens tijdelijk van partner ruilden. De vrouw van Geus schrok enorm van de situatie bij Rens thuis. Zo zag ze hoe zijn dochter, die toen nog geen tien maanden oud was, moest eten van het bord waar de hond van had gegeten.
Geus’ vrouw maakte zich ernstige zorgen om het kindje. “Ze heeft dat echt wel twintig keer geroepen, maar dat is door RTL allemaal uit de uitzending geknipt.”

Nu ziet de kijker het zelf gebeuren in zijn soap op RTL 5. “Suzanne kan haar geluk niet op, nu de kijker zelf ziet hoe het er werkelijk daar aan toe gaat.”

Tijdens het eindgesprek in Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS kwamen Geus en zijn vrouw behoorlijk boos over, maar door de montage begrepen de kijkers niet waarom. “Ik heb vaak gevraagd waarom het programma zo is gemonteerd, maar nooit antwoord gekregen. Peter Jan en Virginia hebben nu bij hetzelfde productiebedrijf hun soap lopen, misschien zit daar een verband in, ik zou het anders ook niet weten.”

“Het is wel een feit dat Jouw vrouw, mijn vrouw niet eerlijk is uitgezonden. Als dat wel was gebeurd, hadden de mensen een heel ander beeld van alles gekregen”, besluit hij in de krant

http://www.mediacourant.n(...)-gekregen-van-rtl-4/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games donderdag 2 februari 2017 @ 19:34:37 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168621994
Jezus, dat gezang van Peter Jan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 2 februari 2017 @ 19:36:04 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168622048
KWEK KWEK KWEK
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 2 februari 2017 @ 20:50:27 #146
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_168624796
Rob Geus was ook niet eerlijk in zijn doen tijdens die Jouw Vrouw, Mijn Vrouw-uitzending. En het feit dat hij zich er nú zo over verkneukelt zegt nog veel meer over de Geus'jes dan over de Rens'jes.

Gadverdamme. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_168627195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Rob Geus was ook niet eerlijk in zijn doen tijdens die Jouw Vrouw, Mijn Vrouw-uitzending. En het feit dat hij zich er nú zo over verkneukelt zegt nog veel meer over de Geus'jes dan over de Rens'jes.

Gadverdamme. :')
Inderdaad wat werd hij pissig toen hij zelf wat terechte kritiek kreeg
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2017 @ 23:10:49 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168629908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Rob Geus was ook niet eerlijk in zijn doen tijdens die Jouw Vrouw, Mijn Vrouw-uitzending. En het feit dat hij zich er nú zo over verkneukelt zegt nog veel meer over de Geus'jes dan over de Rens'jes.

Gadverdamme. :')
Inderdaad, hij bevestigt weer eens zijn reputatie van achterbakse natrapper. Nou ja, sinds we allemaal weten dat je zijn aanbevelingsstickers gewoon kunt kopen om op je smerige restaurant te plakken is-ie voor mij sowieso al door de mand gevallen. Gluiperd! :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_168633263
Ik vind Peter een grappige man die goed om kan gaan met de strenge jonge vrouw :Y)

Ik hoop oprecht dat ze een leuk leven te gemoed gaan en ik vermoed dat er best nog wat geld in huis is
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_168635659
quote:
12s.gif Op hebvrijdag 3 februari 2017 06:28 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind Peter een grappige man die goed om kan gaan met de strenge jonge vrouw :Y)

Ik hoop oprecht dat ze een leuk leven te gemoed gaan en ik vermoed dat er best nog wat geld in huis is
Uhh welk programma heb jij gezien? _O-
Dat zou jij wel willen weten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')