abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168560593
Heb zelf ook, zacht uitgedrukt, mijn bedenkingen bij het huidige immigratiebeleid van president Trump.

Waar ik me desondanks enorm aan stoor is dat bepaalde (vooral) meiden op mijn Facebook denken élke, maar dan ook echt élke boodschap die het immigratiebeleid van Trump belachelijk maakt of aanvecht, te moeten delen en/of liken.

Het zijn ook allemaal dezelfde types : De in Amsterdam / Utrecht / Leiden wonende universitaire studentes of recent afgestudeerden met studies als Nederlands, Filosofie, Kunst of Psychologie. Allemaal gaan ze vaak naar Food Truck festivals, dragen ze soms een hoed en hebben ze veel semi-artistieke zwart / wit foto's op hun profiel (van zichzelf).

Klacht : Mensen die al sinds het aantreden van Trump alle berichtgeving tegen hem op sociale media klakkeloos delen en liken. Soms is de boodschap nog wel enigszins nuttig, maar soms staat er ook gewoon ''Haha, Trump zijn haar is oranje''.

Subklacht : Mensen die roepen dat je mensen niet in hokjes mag indelen, terwijl je 90 % van de mensen juist met enorm gemak in hokjes kunt plaatsen. Ik had deze types ook allemaal voor de inauguratie van Trump al kunnen aanwijzen als zijnde types die dit zouden doen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 januari 2017 @ 08:52:34 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_168560626
Maar vraag ze vooral niet om uit te leggen wat ze verwachten van de verkiezingen in maart.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_168560635
Kijk al die gekkies ineens betrokken zijn bij politiek :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168560648
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar vraag ze vooral niet om uit te leggen wat ze verwachten van de verkiezingen in maart.
Niet op Wilders stemmen om al die jankerds nog even na te trappen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168560670
En ik word gek van alle rechtse boerenkinkels die al schuimbekkend de hele dag topics openen over God Emperor Trump. Tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 31-01-2017 09:45:37 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168560696
Onterechte klacht.

Stabiel doet het goed bij vrouwen hier op de geesteswetenschappen faculteit en die links georiënteerde, semi artistieke hipster meisjes vallen als dominostenen voor een ware donkerharige Perzische hunk als ik.

Dus fuck Trump.
pi_168560706
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:55 schreef Rezania het volgende:
En ik wordt gek van alle rechtse boerenkinkels die al schuimbekkend de hele dag topics openen over God Emperor Trump. Tja.
Toch vind ik een topic openen iets anders. Dat doe je anoniem en in principe niet voor persoonlijk gewin.

Op Facebook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit soort types vooral zichzelf heel graag wil positioneren als intelligent(er dan de rest), ruimdenkend, sociaal. Een beetje dat 'neusje omhoog' gevoel krijg ik er van. ''Kijk mij eens mensen''.

De boodschap wordt slechts gebruikt om dat doel te bereiken.
pi_168560733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:59 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Toch vind ik een topic openen iets anders. Dat doe je anoniem en in principe niet voor persoonlijk gewin.

Op Facebook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit soort types vooral zichzelf heel graag wil positioneren als intelligent(er dan de rest), ruimdenkend, sociaal. Een beetje dat 'neusje omhoog' gevoel krijg ik er van. ''Kijk mij eens mensen''.

De boodschap wordt slechts gebruikt om dat doel te bereiken.
Hoewel ik zelf ook tegen het delen van politieke visies op Facebook ben moet je niet doen alsof enkel linkse hipstermeisjes het doen. Heb de afgelopen jaren genoeg 'Nederlands mijn vaderland!' en 'Ik stem Wilders, want ik hou van Nederland' plaatjes voorbij zien komen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168560759
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:57 schreef Stabiel het volgende:
Onterechte klacht.

Stabiel doet het goed bij vrouwen hier op de geesteswetenschappen faculteit en die links georiënteerde, semi artistieke hipster meisjes vallen als dominostenen voor een ware donkerharige Perzische hunk als ik.

Dus fuck Trump.
Oke. De vraag is alleen of je zo'n starbucksdrinkende meid wilt :')
  dinsdag 31 januari 2017 @ 09:06:56 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168560773
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:05 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oke. De vraag is alleen of je zo'n starbucksdrinkende meid wilt :')
Zolang die zure sloot niet naar frappucino smaakt is er niets aan de hand. 8-).
And so is the past
  dinsdag 31 januari 2017 @ 09:07:14 #11
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168560776
Onterecht klacht
Vrijheid van meningsuiting
Volgens TS = links = maffia

Klassificering dat deden Nazi's ook
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168560794
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zolang die zure sloot niet naar frappucino smaakt is er niets aan de hand. 8-).
Moest lachen _O-
pi_168560798
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:05 schreef Fatoeman het volgende:
Oke. De vraag is alleen of je zo'n starbucksdrinkende meid wilt :')
Je twee soorten hipsters. De één zweert bij Starbucks, de ander is meer hippie-georiënteerd en vindt het maar zwaar overpriced allemaal. Laatstgenoemde vind je op de vrijdagavond bij cultureel center Mezrab in Amsterdam, waar we gezellig met elkaar genieten van alle verhalen die verteld worden en van de soep die met liefde bereid wordt door de moeder van Sahand.
pi_168560804
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoewel ik zelf ook tegen het delen van politieke visies op Facebook ben moet je niet doen alsof enkel linkse hipstermeisjes het doen. Heb de afgelopen jaren genoeg 'Nederlands mijn vaderland!' en 'Ik stem Wilders, want ik hou van Nederland' plaatjes voorbij zien komen.
Klopt, maar bij die mensen krijg ik toch het gevoel dat ze het doen vanuit een totaal andere gedachtegang.

Niet dat die mensen naar mijn mening gelijk hebben, maar die mensen die voelen dat oprecht zo. Het delen van plaatjes als ''eigen land eerst'' bezorgt je geen imago van intelligente, hoog opgeleide en maatschappelijk georiënteerd persoon. De stempel die daar op staat is ''tokkie'', waar je in principe niet mee geassocieerd wilt worden.

Het delen van anti Trump propaganda, pro vluchteling propaganda, of meer in de brede zin van het woord: DWDD taal, heeft een lading over zich van intelligentie, welvaart, mensen die weten hoe de wereld écht in elkaar zit. Dat doen immers de hippe BN'ers, de grachtengordelbewoners, dus daar wil je bij horen. Je wilt laten zien ''Hee, ik ben ook hoog opgeleid en ik weet ook hoe het allemaal echt werkt''. Dat willen die mensen naar mijn idee uitdragen. De boodschap zelf is denk ik vaak secundair.
pi_168560820
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:09 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Je twee soorten hipsters. De één zweert bij Starbucks, de ander is meer hippie-georiënteerd en vind het maar zwaar overpriced allemaal. Laatstgenoemde vind je op de vrijdagavond bij cultureel center Mezrab in Amsterdam, waar we gezellig met elkaar genieten van alle verhalen die verteld worden en van de soep die met liefde bereid wordt door de moeder van Sahand.
Die laatste is zeker zoeentje die met driekwartsbroek naar afrika rijst en met al die kinderen op de foto gaat :')
pi_168560834
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:11 schreef Fatoeman het volgende:
Die laatste is zeker zoeentje die met driekwartsbroek naar afrika rijst en met al die kinderen op de foto gaat :')
Niets mis met wat onvervalste naastenliefde.
pi_168560838
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar vraag ze vooral niet om uit te leggen wat ze verwachten van de verkiezingen in maart.
We verwachten allemaal dat Ome Geert aan het roer komt te staan _O_

Make The Netherlands great again!
pi_168560846
Ik zie vooral ouwe wijven die normaal glitterplaatjes delen anti-trump meuk posten. En natuurlijk dwepen met Obama he, dat hoort er ook bij.
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 januari 2017 @ 09:13:48 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_168560853
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:12 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

We verwachten allemaal dat Ome Geert aan het roer komt te staan _O_

Make The Netherlands great again!
Op naar een jaar zonder regering en nieuwe verkiezingen. _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_168560854
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:55 schreef Rezania het volgende:
En ik wordt gek van alle rechtse boerenkinkels die al schuimbekkend de hele dag topics openen over God Emperor Trump. Tja.
word
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168560864
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:12 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

We verwachten allemaal dat Ome Geert aan het roer komt te staan _O_

Make The Netherlands great again!
Gezegend is hij die geen verwachtingen koestert, want hij zal nooit teleurgesteld worden.
pi_168560873
Je druk maken om Amerika :').
Voor democratie zijn maar huilen nu de uitslag je niet zint :').
pi_168560875
Ik word gek van niemand. Dat maakt het leven een stuk draaglijker.
pi_168560886
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Gezegend is hij die geen verwachtingen koestert, want hij zal nooit teleurgesteld worden.
Dat heb ik altijd met Feyenoord, maar dat werkt helaas niet altijd.
pi_168560896
Een FB account hebben :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')