abonnementen ibood.com bol.com
pi_170005405
registreer om deze reclame te verbergen
Ik kijk in principe elke vrijdag en dan is er vrijwel altijd een update
pi_170016614
quote:
12s.gif Op zondag 2 april 2017 21:38 schreef Gruj0 het volgende:
Bedankt voor de reacties.

[..]

Al gezien op Banggood, de X829. Bieden hem al een hele poos aan voor de prijs van 170/175 euro.
Geen 4G band 20 en ook geen memory tray. Verder uberspecs. Het design is wel een beetje aan de saaie kant. Het lijkt wel alsof dit design hun enige design is. De S1 ziet er ook al zo uit.

Wat me een beetje tegenstaat is dat LeEco / LeTV zoveel apps van eigen makelij leveren die je alleen kunt gebruiken als je de gebruiksvoorwaarden accepteert en vaak betekent dat volgens mij gewoon dat ze jouw info naar servers in CHN sturen oid. Ik heb niets te verbergen, maar toch bij een kennis gezien dat dat ding (niet de X829 maar een andere) om de haverklap wil dat je accepteert (bij fotoboek, remote enzovoorts). Met een stock Android erop zou het een knap toestel zijn.

Vanwege al die shit die vaak op Chinaphones voorkomt denk ik er over na om gewoon een toestel in Nederland te kopen. Mindere specs maar wel gewoon een keurige Android rom + updates en garantie.
Daarom x820, wel met band20 ;)

Je kan toch gewoon een andere rom flashen? Op het xda forums wordt er genoeg ontwikkeld :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_170038465
Heb mijn Zuk Z2 binnen. Hoe update ik 'm naar Android 7?
Zo romantisch als een vinarmige
pi_170039047
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb mijn Zuk Z2 binnen. Hoe update ik 'm naar Android 7?
Krijg je gewoon OTA toch?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 18:43:19 #255
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_170046646
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170064004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Krijg je gewoon OTA toch?
Werkt alleen als er een stock rom op staat. Deze kan je als het nodig is zelf flashen zie

https://zukfans.eu/commun(...)k-z2-z2131-only.104/
pi_170130968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mijne draait op de Xiaomi EU Weekly met MIUI 8.3 :D Bevalt prima, alleen het is wel een pain in the ass om je Xiaomi telefoon te unlocken.
Ik bezit een Xiaomi Redmi Note 3 Pro (is een Qualcomm Snapdragon versie). Heeft een weekly update meerwaarde t.a.v. stable versie? Is het zeg maar echt merkbaar?

Andere vraag: ik sta op het punt een Xiaomi Redmi Note 4 3GB/64GB versie te kopen voor mijn zusje. Iemand nog andere suggesties? Haar Elephone P6000 is gestorven (was uberhaupt een mormel). Vind het wel ideaal om vanuit een Europese warehouse te bestellen, vandaar de 'beperkte' keuze.
  maandag 10 april 2017 @ 18:15:39 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170130994
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:14 schreef DesperateMatter het volgende:

[..]

Ik bezit een Xiaomi Redmi Note 3 Pro (is een Qualcomm Snapdragon versie). Heeft een weekly update meerwaarde t.a.v. stable versie? Is het zeg maar echt merkbaar?

Andere vraag: ik sta op het punt een Xiaomi Redmi Note 4 3GB/64GB versie te kopen voor mijn zusje. Iemand nog andere suggesties? Haar Elephone P6000 is gestorven (was uberhaupt een mormel). Vind het wel ideaal om vanuit een Europese warehouse te bestellen, vandaar de 'beperkte' keuze.
Heeft banggood hem niet? Die hebben geen invoerheffing voor ch en hk warehouse
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_170148490
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:14 schreef DesperateMatter het volgende:

[..]

Nee heeft het niet, is puur dat de Weekly momenteel MIUI 8.3 is en de stable 8.2. Dus je kunt eigenlijk beter stable blijven draaien.
pi_170164561
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 18:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heeft banggood hem niet? Die hebben geen invoerheffing voor ch en hk warehouse
Da's nieuw om te horen voor mij? Garanderen ze geen customs vanuit HK warehouse?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 12 april 2017 @ 12:39:33 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170164768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Da's nieuw om te horen voor mij? Garanderen ze geen customs vanuit HK warehouse?
CHI / [Banggood] GOED NIEUWS! Nu ook PDM vanuit ons HK Warehouse!
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 15:20:50 #262
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_170167358
quote:
Laatste paar uurtjes!

CHI / [WIN] een UMIDIGI C Note | DualSim Smartphone met 3800mAh batterij!

Succes allemaal *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 12-04-2017 20:43:49 ]
pi_170195267
ik zoek een kleinere, goedkope, stevige smartphone
goede specs, goede camera
iemand een idee?

thx
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_170197654
't is een spelleke zonder einde
je blijft maar kopen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  maandag 17 april 2017 @ 12:45:45 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170282496
Umi heeft voor de super in januari een nougat update uitgebracht die echt borked was. Voornamelijk grote problemen met laden.

In maart is een volgende update gekomen en het is nog steeds onwerkbaar.

Umi...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 april 2017 @ 23:42:26 #266
195885 shiznuts
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_170298495
Eens kijken of 't me lukt deze week de Huawei P10 Plus DS (DualSIM) te scoren. :D

Korte summary:
• DualSIM / SingleSIM met microSD-bay (max. 256GB)
• 5.5" 2K scherm
• 6GB RAM / 128GB ROM
• Leica Dual-Camera 2.0 Pro Edition (Summilux-H f/1.8, OIS, 2x Hybrid zoom, 4-in-1 Hybrid AF, 4K, dual-tone LED flash)
• Leica f/1.9 front camera
• Smart touch homebutton (fingerprint 4.0 + navigation) / Knuckle gestures
• Quad antennas (4.5G support)
• IR blaster
• IPX3 water resistant
• 3750 mAH met SuperCharge tech (USB-C, OTG support)
• NFC / BT4.2 / 802.11ac/a/b/g/n (2.4G & 5G) / GPS (incl. Glonass, Galileo & BDS)
• Audio support voor high-res 192 Khz / 24 bit en 3.5mm poort :+

Ietsjes smaller en dunner dan de Mate 9 Pro, wel langer. Heldere lenzen. Vergeleken met andere smartphones... tja... alleen 't schermdesign is niet bijster interessant. Niks geen bezelless ook. Geen shutter button direct onder je wijsvinger in landscape mode. Geen Qi. Verder voldoet 'ie zo'n beetje aan al m'n wensen. Hulde! _O_ :7 Helaas geen pre-order bonusjes kunnen scoren daar ik ervan uitging dat 'ie hier alleen als singleSIM op de markt zou komen, maar dat lijkt dus niet langer meer zo.
http://www.mediamarkt.at/(...)tml#technische-datenhttps://www.hartlauer.at/(...)-black-Dual-SIM.html

In NL. is 'ie zelfs 50,- goedkoper... en ook dualSIM lijkt (zie rechtsonder; al zeggen Bol.com & Coolblue van niet :? )?
S3Oq0j4.png
Blijkt dat je daar net als in Duitsland toch ook een Leica instantcamera bij zou krijgen als je 'em pre-orderde ( http://denieuwstehuawei.nl ). Kwam ik alleen nu pas achter. Ben net terug uit NL ook gewoon. :') _O-

Neways. Toch een Chineesje. Na twee jaar ofzo eindelijk een waardige opvolger voor de ZTE Nubia Z9. :P

- En ik heb 'em! 729,- VKY-L29 DualSIM. :7 :9

[ Bericht 1% gewijzigd door shiznuts op 18-04-2017 16:28:11 ]
Life's like a choc of boxolates
  maandag 17 april 2017 @ 23:53:55 #267
195885 shiznuts
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_170298640
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:45 schreef Catch22- het volgende:
Umi heeft voor de super in januari een nougat update uitgebracht die echt borked was. Voornamelijk grote problemen met laden.

In maart is een volgende update gekomen en het is nog steeds onwerkbaar.

Umi...
Geloof dat ik voor m'n moeder een UMI London in een sale op AliExpress gescored had. Die installeert echter uit zichzelf ongevraagd allerlei zooi schijnt. :') Ook lekker.
Life's like a choc of boxolates
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 11:01:50 #268
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_170449612
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Geloof dat ik voor m'n moeder een UMI London in een sale op AliExpress gescored had. Die installeert echter uit zichzelf ongevraagd allerlei zooi schijnt. :') Ook lekker.
Hmz, heb daar tot nu toe UMI niet op kunnen betrappen.
Een aantal andere merken wel; die komen dan ook niet meer voor op de frontpage of in winacties :P
Onder andere:
- HomTom
- Bluboo
- Doogee ook laatste toestel.

Ook gewoon iedere firmware update weer die meuk er niet uit halen; tja dan stopt het een keertje natuurlijk. Elephone heeft het ook eens gehad, Jiayu ook, maar dat waren Launchers die van 3th party sites af kwamen :'). Erg stom van ze om die in firmware te gebruiken, maar beiden wel gefixt in latere updates.

Overigens:

Iedere fabrikant is aan de ''mix'' of Sharp, ook andere merken als Elephone komen binnenkort met zoiets. Er is blijkbaar een OEM die ze nu relatief goedkoop kan bouwen.

Die van UMI zal wel rond de $130-150 met budget specs komen te liggen (37 processor, 2/3GB RAM, 16 GB opslag). De 6 inch versie dan met een P25 (vast geen X, want duurder) rond de $200.
Maar dat zijn vooralsnog gewoon verwachtingen. Zelf wacht ik even op de Mi6 international edition, met 800MHz :D
pi_170449875
Is dat niet gewoon een feature die je ergens in de instellingen uit zou kunnen zetten?
  maandag 24 april 2017 @ 12:00:38 #270
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_170450731
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:01 schreef RobertNL het volgende:
edere fabrikant is aan de ''mix'' of Sharp, ook andere merken als Elephone komen binnenkort met zoiets. Er is blijkbaar een OEM die ze nu relatief goedkoop kan bouwen.
Maar eens afwachten of ze het belgeluid beter krijgen dan Xiaomi. Het zou me niets verbazen als daar de vertraging bij Elephone S8 in zit. (zou nu eigenlijk al zo'n beetje uitkomen, maar is verzet naar Juni)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 12:07:10 #271
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_170450869
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef Dromer het volgende:

[..]

Maar eens afwachten of ze het belgeluid beter krijgen dan Xiaomi. Het zou me niets verbazen als daar de vertraging bij Elephone S8 in zit. (zou nu eigenlijk al zo'n beetje uitkomen, maar is verzet naar Juni)
Ja, de UMI heeft dat ''opgelost'' door gewoon maar een naar boven spelende normale speaker toe te voegen. Denk dat dat wel zou kunnen werken. Maar dat hangt natuurlijk ook weer van de kwaliteit af.
Als ze slim zijn, maken ze de bovenste speaker dan ook direct een luidspreker zodat je stereo geluid hebt.
  maandag 24 april 2017 @ 15:10:44 #272
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_170455189
Beetje jammer dat mijn batterij van mijn Umi Super aan het zwellen is gegaan.
Nieuwe batterij besteld en of zelf erin maken of naar de lokale reperatieshop brengen.
I've got 99 problems, but a book addiction ain't one.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Always dance, always. No matter which song is playing.
pi_170455668
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, heb daar tot nu toe UMI niet op kunnen betrappen.
Een aantal andere merken wel; die komen dan ook niet meer voor op de frontpage of in winacties :P
Onder andere:
- HomTom
- Bluboo
- Doogee ook laatste toestel.

Ook gewoon iedere firmware update weer die meuk er niet uit halen; tja dan stopt het een keertje natuurlijk.
Jep, echt belachelijk hoe DooGee met de Shoot 1 om gaat, koop al 5 jaar lang doogees maar ben er nu klaar mee, Mams gebruikt de Shoot 1 op het moment, reclame heb ik kunnen fixen, maar de batterij is echt DRAMATISCH, en het is enorm triest dat DooGee er gewoon niks meer aan doet en laat de gebruikers van de Shoot 1 stikken, want voor de rest is het echt een mooi en snel toestel maar is nu praktisch onbruikbaar...
pi_170459224
Blijven niet voor niets vage Chinese C-merken he ;)
pi_170459999
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Blijven niet voor niets vage Chinese C-merken he ;)
Tja, vaag, je wilt niet weten hoeveel Doogees en Elephones er hier al door het huis gezwommen hebben, dit is de eerste keer dat et echt kut met peren is
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')