abonnement Unibet Coolblue
pi_168783231
quote:
Piet Schrijvers zou het op termijn over een andere boeg gooien. "Zorg dat André Onana een Nederlands paspoort krijgt, want dat vind ik op dit moment een uitstekende keeper", zo stelt de voormalig Oranje-international in De Telegraaf met een knipoog. De oud-doelman zou zelf voor Krul kiezen. "In potentie vind ik Krul verreweg de beste doelman. Maar dan baseer ik me puur op zijn tijd bij Newcastle United in de Premier League."

Ed de Goeij zou zelf voor Zoet kiezen. "Een keeper die elke week speelt, is het best op niveau." De doelman van PSV is niet de lievelingskeeper van Jan Jongbloed. "Dat heeft er niks mee te maken of hij goed of slecht is. Ik houd gewoon meer van de stijl van Cillessen. Hij is completer. Hij keept niet voor niets bij Barcelona." Zowel Sander Boschker als Pim Doesburg zou tegen Bulgarije voor Zoet gaan. "Ik vind hem bij PSV heel stabiel, maar hij is geen persoonlijkheid die ik de komende vier, vijf jaar in het Oranje-shirt zie staan", zo zegt laatstgenoemde.
pi_168783474
Is Schrijvers ook een beetje dement aan het worden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 12 februari 2017 @ 03:45:25 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168844806
Een keeper die geen eerste keus is bij zijn club moet je niet belonen met een oproep voor Oranje.

Al helemaal niet als ze net als Vorm en Cillessen voor de poen op de bank zijn gaan zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168845004
Ik geloof dat Cillessen zijn kans nog wel gaat grijpen bij Barca.. Ik ben niet zo onder de indruk van Ter Stegen en vele Duitsers met mij.. Bovendien is Jasper pas 27.. Kan nog wat jaartjes mee.. Voor nu is Zoet de man, denk ik..
  zondag 12 februari 2017 @ 16:08:58 #30
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_168854389
Onana is een goede keeper natuurlijk. Maar hem een Nederlands paspoort geven is wel erg ver gezocht.

Gewoon Zoet op doel. Krul is overschat, Cillessen en Stekelenburg zijn beide tweede keeper bij hun club.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')