abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170156224
registreer om deze reclame te verbergen
Servers tho ;(
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_170158322
d.va intro _O_
pi_170158410
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ O+
meteen gekocht. toch 6000 coins.
pi_170160157
Vette gameplay had maar 3k Genji skin gekocht nu sparen voor Thorbjorn second skin en dva intro.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_170160233
Van 1500 naar 2500+ gegaan binnen paar dagen LOL. Het blijft toch een spel waar je zo ontzettend afhankelijk bent van communicatie etc. 9 van de 10 games geen communicatie of iets. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk denk ik dan? Geef gewoon aan wanneer je wilt ulten dan combo-ulten we en kan de tegenstander niets etc etc.
pi_170161468
Heb volgens mij nog 9k aan coins, misschien toch maar eens wat uitgeven dan :)
pi_170165466
Heb zelf helemaal niks met die skins. Vind het ook slappe toevoeging. Zie veel liever de competitve aangepakt worden als in timeout aan kunnen vragen, game die stopt bij disc of timeout etc etc

Wel grappig die OW community trouwens. Als iemand goed speelt dan mag je dat zeggen, maar als iemand er helemaal niks van bakt dan is het meteen toxic :') :') :') Geen idee wat feiten met toxic te maken hebben maar goed :') :') :')
pi_170166534
Mij hoeft ook niemand te vertellen hoe ik speel.
pi_170166652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zelf helemaal niks met die skins. Vind het ook slappe toevoeging. Zie veel liever de competitve aangepakt worden als in timeout aan kunnen vragen, game die stopt bij disc of timeout etc etc

Wel grappig die OW community trouwens. Als iemand goed speelt dan mag je dat zeggen, maar als iemand er helemaal niks van bakt dan is het meteen toxic :') :') :') Geen idee wat feiten met toxic te maken hebben maar goed :') :') :')
Dit kan je echt letterlijk over elke multiplayer-game ooit gemaakt zeggen.
pi_170175642
Widowmaker skin is in the pocket had er maar 4 boxes voor nodig :)
pi_170190057
Event is wel leuk niet zo leuk als Junkenstein maar wel leuk om eens te doen hopelijk komen ze ook een keer met Overwatch new generations

Met D.v.a Zarya En Lucio in een event als dit of n blackwatch missie zou ook tof zijn met MC Cree Genji Reaper etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_170190135
niet zo leuk als Junkenstein

:N
pi_170190246
Gewoon spelen met de optie alle heroes en dan alles neermaaien met Bastion O+
pi_170191461
Dit event en Junkenstein's Revenge hebben alle twee wel pluspunten.
Ik mis de 'bosses' wel zoals bij JR, de Bastions en OR-14's zijn het toch net niet.
Aan de andere kant is punten capturen, punt defenden, payload en daarna 4 OR-14's killen wel wat gevarieerder dan een deur campen.

Tot nu toe van de nieuwe loot alleen nog maar sprays gekregen en een enkele voiceline.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games zondag 16 april 2017 @ 13:47:31 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170257312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:42 schreef ems. het volgende:
Servers tho ;(
Sinds kort Overwatch weer ff opgepakt na een breek van zo'n vier maanden en ik had in het verleden nauwelijks serverproblemen. Behalve de regelmatige gevallen waarbij ik in een game word gepleurd die vier seconden later afgelopen is, maar dat kun je niet echt onder serverproblemen scharen. Dat gebeurt helaas nog wel steeds veel te vaak.

Gister aardig wat goeie potjes kunnen doen, totdat ik opeens een half uur lang na iedere succesvolle join een disconnect/LC-202 melding kreeg na een paar minuten spelen. Verder mislukken bij mij standaard alle matches waarbij je 'waiting for players...' krijgt. Die gaat altijd op 'not enough players, finding new game', ook vrij irritant. Nu wil ik vandaag weer ff spelen en sta ik als zevenduizendste in een 'queue' :') teh fcuk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170257425
quote:
15s.gif Op zondag 16 april 2017 13:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sinds kort Overwatch weer ff opgepakt na een breek van zo'n vier maanden en ik had in het verleden nauwelijks serverproblemen. Behalve de regelmatige gevallen waarbij ik in een game word gepleurd die vier seconden later afgelopen is, maar dat kun je niet echt onder serverproblemen scharen. Dat gebeurt helaas nog wel steeds veel te vaak.

Gister aardig wat goeie potjes kunnen doen, totdat ik opeens een half uur lang na iedere succesvolle join een disconnect/LC-202 melding kreeg na een paar minuten spelen. Verder mislukken bij mij standaard alle matches waarbij je 'waiting for players...' krijgt. Die gaat altijd op 'not enough players, finding new game', ook vrij irritant. Nu wil ik vandaag weer ff spelen en sta ik als zevenduizendste in een 'queue' :') teh fcuk.
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN/status/853551549058093058

Even Twitter volgen :+
  Eindredactie Games zondag 16 april 2017 @ 13:57:07 #267
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170257507
quote:
Thanks, ik had alleen de downdetector gecheckt. Was ff bang dat het iets standaards was, schijnt wel vaker voor te komen.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170257627
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 13:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Thanks, ik had alleen de downdetector gecheckt. Was ff bang dat het iets standaards was, schijnt wel vaker voor te komen.
Afgelopen 2 weken is dit nu 3 keer gebeurd ofzo, is wel vaak de laatste tijd }:| En keer was dan wel vlak na de launch van het event, maar toch :P
pi_170263677
quote:
Due to an outage, #Overwatch PS4 and XBOX games servers were taken offline. We are working to bring services back online asap.
EDIT: Zou nu opgelost moeten zijn.

IN ANDER NIEUWS: mijn career high behaald (~3200 SR), eigenlijk enkel duo queue met mijn broer. Na rank 60 in seizoen 1 (geen idee meer hoe dat vertaalt naar dit systeem) voelt dit weer goed :+ vorig seizoen ook diamond gehaald, maar dat was de laatste week dus weinig meer gespeeld toen.

Hoe gaat het bij de rest? :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Noppie2000 op 16-04-2017 20:33:24 ]
pi_170271426
0 games ranked gespeeld dit seizoen, bevalt me prima :)

3200 is wel netjes :)
pi_170271508
3 placement matches gedaan, waarvan eentje per ongeluk :D
Speel het spel niet voor ranked.
Doe eens niet.
pi_170277233
Mijn season en career high hebben vanavond 3298 behaald, maar toen weer een potje met een troll dus maar weer afgesloten daarna.

Merkte dat als ik dan door blijf spelen dat het gewoon bagger blijft gaan..
  Eindredactie Games dinsdag 18 april 2017 @ 13:00:45 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170304768
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

EDIT: Zou nu opgelost moeten zijn.

IN ANDER NIEUWS: mijn career high behaald (~3200 SR), eigenlijk enkel duo queue met mijn broer. Na rank 60 in seizoen 1 (geen idee meer hoe dat vertaalt naar dit systeem) voelt dit weer goed :+ vorig seizoen ook diamond gehaald, maar dat was de laatste week dus weinig meer gespeeld toen.

Hoe gaat het bij de rest? :)
Was ff overgeschakeld naar Battlefield 1 tijdens de outage maar gister toch weer aardig wat lekkere potjes mee kunnen pakken. Erg tof om weer in te schakelen na een paar maand afwezigheid, meteen twee nieuwe heroes uitproberen, een nieuwe map en nog tal van andere nieuwigheden O+ Het blijft een topgame, n van de weinige titels voor mij waarbij alle matches gewoon puur vermaak zijn, of we nu winnen of verliezen.

Moet wel ff wennen aan Symmetra met die traveling shields.
pi_170304827
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:00 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het blijft een topgame
Eens, ja :D Vooraf amper de game gevolgd en uit nieuwsgierigheid de open beta gespeeld de week voor launch. Nu er een paar honderd uur inzitten en vrijwel dagelijks nog altijd aan het spelen :@

Zal ik ook nog wel een tijd blijven doen :Y
pi_170304895
Het is gewoon een hele goede game. Alles klopt. Ik mag ook graag klagen over Blizzard maar kwalitatief zitten hun games eigenlijk altijd geweldig in elkaar. Je kan er op den duur weliswaar verveeld mee raken maar als iemand zou zeggen dat Overwatch, of een van de andere moderne Blizz-games, kut is dan neem ik hem/haar direct niet meer serieus.
Quod licet Iovi, non licet bovi
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')