abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:45:40 #26
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169882023
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:26 schreef Soof123 het volgende:
Ik snap niet dat de meesten dit zo goed vinden? Het is best een lekker deuntje en de performance ziet er apart uit, maar verder vind ik het echt helemaal niks. Refrein is vreselijk en de zangeres is vocaal gezien ook niet bepaald sterk.
apart is goed voor een songfestival :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169882946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:26 schreef Soof123 het volgende:
Ik snap niet dat de meesten dit zo goed vinden? Het is best een lekker deuntje en de performance ziet er apart uit, maar verder vind ik het echt helemaal niks. Refrein is vreselijk en de zangeres is vocaal gezien ook niet bepaald sterk.
Mee eens. Ik vind het op zich een prima nummer om aan te horen en de act is goed (even er vanuit gaande dat de act straks ongeveer hetzelfde idee blijft), maar echt een supernummer is het niet en die zang is echt vreselijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:03:45 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170489444
Die Letten zijn wel dol op een een bass die als een soort hartslag door een nummer heen gaat :P Na Love Injected en Heartbeat is dat bij dit nummer toch wel weer aanwezig. En net zoals die nummers vind ik ook deze inzending van de Letten meer dan prima. Die andere twee vind ik dan wel een heel stuk beter (al kwam dat bij Justs vorig jaar door zijn geweldige performance vol overgave). Een van de wat betere nummers van deze semi, maar wederom geldt, dat dit toch vooral door de hele matige concurrentie komt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170493253
Ik heb het nog niet live gehoord maar op plaat blijft dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 april 2017 @ 10:02:16 #30
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170493722
volgens mij is hun staging iets met een groot hoofd op het podium, ziet er wat mij betreft nogal lelijk uit :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:44:37 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170871712
Ik vind het een tof liedje, maar de live uitvoering vind ik heel erg zwak. Maar ik denk dat ze finale zelfs niet hadden gehaald als het live wel goed was geweest, want ik denk niet dat Europa dit echt ziet zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')