Oke, maar de vraag wordt gesteld aan jou als monteur/officierquote:Op zondag 29 januari 2017 20:55 schreef VAS het volgende:
Sowieso mag het vliegtuig niet van de grond komen tijdens een check.
En hun meerdere moet daar uiteindelijk over beslissen.
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:22 schreef Nobu het volgende:
Bel je ook altijd de bakker als je wasmachine kapot is TS?
Ik om luchtsteun vragen? De luchtmacht vraagt mij altijd om grondsteun...quote:Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
In de reclame wordt gevraagd wat je zou doen als je collega's luchtsteun vragen
Als je een competente monteur bent dan zul je weten of het vliegtuig en/of subsystemen gereed zijn of niet en wat voor effect dat heft voor de missie. Het lijkt me dan zinloos om daar over te gaan liegen.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:56 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Oke, maar de vraag wordt gesteld aan jou als monteur/officier
Volgens mij de monteur, aangezien die meer ervaring heeft met reparaties en dus beter kan beoordelen of een jet vliegklaar is. Want de piloot kan nooit luchtsteun geven met een jet die niet 100 procent in orde is.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Zit net naar een reclamespotje van defensie te kijken en had samen met mijn vriend een kleine discussie.
In de reclame wordt gevraagd wat je zou doen als je collega's luchtsteun vragen en je bezig bent het vliegtuig af te checken of dat je het vliegtuig dan eerder vrij zal geven om op te stijgen.
De discussie ging erom wie hier nou het zeggenschap over heeft de monteur of de piloot?
Ben benieuwd naar jullie mening.
En precies daarom zit jij in je torentje en niet in een F16quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:12 schreef torentje het volgende:
Uiteraard, maar ik zou vertrouwen op het oordeel van de monteur. Ikzelf zou geeneens gaan vliegen zonder monteurs en een reserve-jet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |