abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 januari 2017 @ 12:34:14 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168511845


Om het overzicht te bewaren in de andere WIDM-topics die wat minder snel gaan, hebben we voor het posten tijdens (en over) de individuele uitzendingen en MolTalks elke week deze livetopics.
Deze gaan elke zaterdagavond open en elke zondagavond weer dicht, tot de volgende aflevering. In de tussentijd zijn er de topics die onderaan deze OP gelinkt staan.

Het 17e seizoen van WIDM is opgenomen in de VS en wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers.
Wie is de Mol? is van 7 januari t/m 11 maart elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt Moltalk uitgezonden, om 21:25 op NPO3. Moltalk wordt dit jaar gepresenteerd door oud-Mollers Margriet van der Linden en Chris Zeegers.

*O*



FOK!topics van WIDM 2017
RLS / [WIDM 2017] Algemeen #1 - Kandidaten zijn bekend!
RLS / [WIDM 2017] Het grote hints & theorieën topic! #1
RLS / [WIDM 2017] De WIDM-app (met FOK!-poule)
RLS / [WIDM 2017] Tweets van de Mol
RLS / [WIDM 2017] De pot - Follow the money..
RLS / [WIDM 2017] De kandidaten
RLS / [WIDM 2017] FOK! Wie is de Mol? Prono

-------------------------------------------------------------------------
Poll: Na afl. 4 - Wie is de Mol?
Diederik Jekel
Imanuelle de Vries
Jeroen Kijk in de Vegte
Jochem van Gelder
Sanne Wallis de Vries
Thomas Cammaert
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 04-02-2017 18:51:12 ]
  zondag 29 januari 2017 @ 12:34:26 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168511855
LAPO

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:33 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook gelijk :')

Ik vond het wel een toffe aflevering. Overigens: wordt er dit seizeon wel heeeeel erg ingezoomd op de "bondjes" (Wat een kutwoord :r) of verbeeld ik mij dat? Lijkt wel ER zo langzamerhand :')
  zondag 29 januari 2017 @ 13:12:49 #3
2681 Dave
Aardig op drave
pi_168513081
Ik heb de veilingopdracht nog even zitten narekenen. De penningmeester mocht een extra bedrag bij verzekeren, tegen de helft van de kosten. Dit vertaalt zich naar:

Pot was: 8080
Geboden op jokers: 2000 + 3500 + 2700 = 8200

• Niets verzekeren: 0 verzekeren, tegen 0 kosten, 0 + 1300 = 1300 beschermd, 0 + 6900 = 6900 uit de pot
• Helft verzekeren: 4040 verzekeren, tegen 2020 kosten, 4040 + 1300 =5340 beschermd, 2020 + 2860 = 4880 uit de pot
• Alles verzekeren: 8080 verzekeren, tegen 4040 kosten, 8080 + 1300 = 9380 beschermd, 4040 + 0 = 4040 uit de pot
• "Slim" alles verzekeren: 6780 verzekeren, tegen 3390 kosten, 6780 + 1300 = 8080 beschermd, 3390 + 0 = 3390 uit de pot

Als de mol de penningmeester was, en voorkennis heeft, zou hij dus zo weinig mogelijk moeten bijverzekeren (dat deed Jeroen ook). Als kandidaat heb je geen voorkennis, en kun je het eigenlijk als penningmeester niet goed doen. Je moet ad hoc beslissen, en maakt wellicht rare keuzes (doet Jeroen ook...) Zelf geen jokers, en in de ogen van de medekandidaten toch een groot bedrag uit de pot, als je alles had verzekerd.

Als de mol deelnemer aan de veiling was, zou hij zo laag mogelijk bieden in het voorgesprek bij Art, om het gemiddelde om laag te drukken, maar vervolgens wel stevig meebieden. Diederik bood in het voorgesprek (dacht ik) 3500 euro, en biedt fors en wint ook een joker. Dit lijkt me typisch kandidaat gedrag, minpunten voor mijn persoonlijke molranking.Thomas doet hetzelfde, maar wint uiteindelijk geen joker. Jochem heeft niets over voor een joker, maar biedt uiteindelijk toch 3500. Het meest verdacht.

Volgens mij kun je bij deze opdracht als mol de grootste schade aanrichten als deelnemer aan de veiling. Is het dan toch Jochem?
:o)
  zondag 29 januari 2017 @ 14:36:28 #4
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168515819
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:34 schreef RedFever007 het volgende:
LAPO

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 05:05 schreef Moira. het volgende:
Net de aflevering en moltalk teruggekeken.

Thomas en Jeroen toch wel nog steeds bovenaan mijn lijstje. Hoewel Jochem er af en toe toch nog wel tussenkruipt.
Imanuelle, Sanne en Diederik staan daaronder, maar ook nog zeker niet afgestreept.
Eigenlijk weet ik na aflevering 4 dus nog niks :')
Kan deze poll in de OP ?

Poll: Na afl. 4 - Wie is de Mol?
Diederik Jekel
Imanuelle de Vries
Jeroen Kijk in de Vegte
Jochem van Gelder
Sanne Wallis de Vries
Thomas Cammaert
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
pi_168516247
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:12 schreef Dave het volgende:
...

Volgens mij kun je bij deze opdracht als mol de grootste schade aanrichten als deelnemer aan de veiling. Is het dan toch Jochem?
Nee, de meeste schade kon je aanrichten door penningmeester te zijn. En wie stelt 's ochtends zo out of the blue voor om penningmeester te worden? Juist...
Somebody that I used to know
pi_168518570
Gifjes van aflevering 4













pi_168519547
Mocht Jeroen trouwens niet meebieden? Had hij al bij voorbaat geen kans op de joker?
pi_168519718
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, de meeste schade kon je aanrichten door penningmeester te zijn. En wie stelt 's ochtends zo out of the blue voor om penningmeester te worden? Juist...
Die verzekering van slechts 200 euro extra is zo absurd laag, dat ik me niet kan voorstellen dat de mol dat met voorkennis zou kiezen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168519736
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:18 schreef amaranta het volgende:
Mocht Jeroen trouwens niet meebieden? Had hij al bij voorbaat geen kans op de joker?
Nop, hij mocht zelfs niks zeggen of laten merken, frappant wel dat hij vlak ervoor ik meen zelf opperde om een nieuwe penningmeester te nemen en toen zichzelf aanbood?
pi_168519782
Ik vond de reactie van Sigrid vrij kinderachtig.
SOONY
pi_168519860
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:18 schreef amaranta het volgende:
Mocht Jeroen trouwens niet meebieden? Had hij al bij voorbaat geen kans op de joker?
Hij had wel kans op een joker, al weet ik niet precies meer onder welke voorwaarden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168519868
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:27 schreef DKUp het volgende:
Ik vond de reactie van Sigrid vrij kinderachtig.
Het leek zo gemonteerd dat het over Ima ging, Jochem suggereerde dat iig maar ik vraag me af of het echt zo was. (mss over Jochem zelf?)
Sigrid zat laatst in de gevaarlijkste wegen en leek ze ook klaar met het e.e.a. ging over relaties geloof ik.

Deed me beetje denken aan een Utopiadeelnemer die tegen de zin weggestemd is en niet terug naar de echte wereld durft. :P
pi_168519925
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hij had wel kans op een joker, al weet ik niet precies meer onder welke voorwaarden.
Owjah, even opgezocht.

pi_168520120
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:31 schreef Urb het volgende:

[..]

Het leek zo gemonteerd dat het over Ima ging, Jochem suggereerde dat iig maar ik vraag me af of het echt zo was. (mss over Jochem zelf?)
Sigrid zat laatst in de gevaarlijkste wegen en leek ze ook klaar met het e.e.a. ging over relaties geloof ik.

Deed me beetje denken aan een Utopiadeelnemer die tegen de zin weggestemd is en niet terug naar de echte wereld durft. :P
Ik vond het heel raar in ieder geval. Ze voelt zich ontzettend genaaid en ze is kwaad.
SOONY
pi_168520122
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:32 schreef Urb het volgende:

[..]

Owjah, even opgezocht.

[ afbeelding ]
Ah, dat gaf hem op zich een perfect alibi om veel te veel te verzekeren (misschien wel de hele pot?), wat hij dus niet heeft gedaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168521191
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ah, dat gaf hem op zich een perfect alibi om veel te veel te verzekeren (misschien wel de hele pot?), wat hij dus niet heeft gedaan.
Ja, sowieso apart, want zoals Diederik ook al door leek te hebben kon je van mijlenver aan zien komen dat dit helemaal fout zou gaan lopen. :D
  zondag 29 januari 2017 @ 17:20:58 #17
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168521227
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, de meeste schade kon je aanrichten door penningmeester te zijn. En wie stelt 's ochtends zo out of the blue voor om penningmeester te worden? Juist...
Dit is ook mijn gedachte na de afgelopen aflevering.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168522971
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die verzekering van slechts 200 euro extra is zo absurd laag, dat ik me niet kan voorstellen dat de mol dat met voorkennis zou kiezen.
Dat blijft voor mij een overtuigend bewijs dat jeroen zeker geen mol is. Ik zei het al eerder, de mol wordt echt niet even on de spotlights gezet. Als bieder had de mol de mogelijkheid om gedekt geld weg te spelen.

Veel gekd wegspelen zonder te winnen...
pi_168523174
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, de meeste schade kon je aanrichten door penningmeester te zijn. En wie stelt 's ochtends zo out of the blue voor om penningmeester te worden? Juist...
Dat zei ik vanmorgen ookal :Y :

quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 06:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zou de mol er niet juist voor zorgen de penningmeester te zijn bij die opdracht? Zo kan hij immers een relatief laag bedrag verzekeren. Dat het opbieden volledig uit de hand gaat lopen staat eigenlijk wel vast. Het enige wat er dan nog moet gebeuren is zorgen dat er niet een hoog bedrag is verzekerd.

Was het ook niet Jeroen die met het idee kwam om penningmeester af te wisselen en dat hij het deze keer wel wilde doen?
Hij kan nu ook het argument gebruiken dat hij niet heeft bijgedragen aan het leegroven van de pot.
  zondag 29 januari 2017 @ 18:40:07 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168523448
http://wieisdemol.avrotro(...)-van-de-vierde-test/

Thomas is toch best wel verdacht...
Isn't it ironic, don't you think
pi_168523468
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zei ik vanmorgen ookal :Y :

[..]

Hij kan nu ook het argument gebruiken dat hij niet heeft bijgedragen aan het leegroven van de pot.
Ik zag het inderdaad ^O^
Somebody that I used to know
  zondag 29 januari 2017 @ 20:45:51 #22
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168528183
Sigrid heeft op één persoon ingezet.

http://wieisdemol.avrotro(...)n-de-afvaller-afl-4/

quote:
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 4

Sigrid ten Napel: 'Elf was ik, toen ik vol ongeloof en teleurstelling aan m'n moeder mededeelde dat mijn in het geheim gedroomde droom om mee te doen aan Wie is de Mol nooit uit zou komen. De programmamakers hadden besloten het over een andere boeg te gooien, voortaan zou de reis van je leven, zo stelde ik mij voor, alleen zijn weggelegd voor een selectief groepje bekende Nederlanders.'
Twaalf jaar later, en aardig wat televisie-uren rijker, schoot de gedachte aan dat moment nog wel eens door m'n hoofd, vervaagd en verkleurd door de tijd, maar de wens niet minder sterk. En hoewel er inmiddels niet enkel meer naar me werd geroepen als ik zonder te kijken de straat overstak, durfde ik van een deelname nog maar nauwelijks te dromen.

En toch, door een ingrijpen van bovenaf of een ander onverklaarbaar fenomeen zat ik ergens midden mei met m'n Mollega's, toen nog vreemden die ik enkel kende van tv of radio, in het vliegtuig richting Oregon. Naar Portland om precies te zijn, de stad met als motto 'Keep Portland weird', een toepasselijkere bestemming was haast onmogelijk zo bleek al snel; als kinderen vergaapten we ons aan alles wat groot en Amerikaans was, vol overgave stortten we ons op de opdrachten, we zongen liedjes, deden dansjes en los van alle verdenkingen over en weer werden we al heel snel maatjes. In sneltreintempo leerden we elkaar kennen en probeerden we de ander tegen beter weten in blind te vertrouwen, want ver van huis, zonder weet van wat zou komen, was elkaars gezelschap de enige constante. Althans, als er tijdens een opdracht niet weer eens iemand op mysterieuze wijze verdween.

En dan, voor de vierde keer alweer; “maak je klaar voor test en executie”. Dit keer zou ik drastisch handelen. De afgelopen dagen was het gebrek aan controle me mentaal steeds meer parten gaan spelen, en om te overleven moest ik op zoek naar houvast. Houvast die enkel gelegen was in de waarheid, in het antwoord op de vraag Wie is de Mol? Oftewel, ik zag geen andere oplossing dan al m'n kogels af te vuren op één iemand en één iemand alleen. Dit had logischerwijs twee mogelijke scenario's tot gevolg; ofwel ik zou deze ronde schadeloos doorkomen en dit spel uitzingen zonder enige twijfel over het doen en laten van de mol, óf ik zou mezelf regelrecht voorzien van een enkeltje huiswaarts. Voor dat laatste was ik absoluut nog niet klaar, maar ik kon niet langer overweg met de onzekerheid. Neem van mij aan, het is een groot goed om te kunnen vertrouwen op de blikken en woorden van je naasten, en het zet alles op losse schroeven wanneer die vanzelfsprekendheid wegvalt.

Eenmaal gezeten tegenover Art, wist ik dat dit fout zou aflopen. Als een vloedgolf stortte de gesprekken en gebeurtenissen van afgelopen week over me heen; er waren vreemde verbonden gesloten, driehoeksverhoudingen ontstaan die van geheimen en leugens om bestwil aan elkaar hingen. En ineens werd me duidelijk, het is echt waar 'niets is wat het lijkt'.

M'n naam werd genoemd, en ik wist dat alle bijgeloof van de wereld tekort zou schieten om dat reeds voorgeprogrammeerde rode scherm nog groen te doen kleuren. En nog voor de genadeslag, gaf ik me eraan over. Het was voorbij.

Eerst voelde ik niks en toen alles tegelijk; boos, blij, verdrietig, teleurgesteld, ongeloof en geluk. Ik weet het, grote woorden, maar dit spel neemt alles over, er had een verschuiving plaats gevonden van wonderlijk speelparadijs naar realiteit. Vrijwel direct doemde ook de vraag op: Heb ik wel genoeg genoten van dit fantastische gezelschap? Ben ik niet té veel opgegaan in het spel en daarmee vergeten te zien met wíe ik eigenlijk op reis was, in Amerika nog wel!? En tranen stroomden, rijkelijk. Ik wist ineens niet meer hoe me tot die groep mensen te verhouden. Weg is weg bij Wie is de Mol. En na de innige omhelzingen en dikke kussen, konden we niet nog even een drankje doen. Zoals we dat elke avond hadden gedaan, om vervolgens tegen elkaar te zeggen; “het was allemaal maar een spelletje”, waarop de ander dan zou reageren; “en ik meende het allemaal niet zo, hoor.” En dan zouden we lachen. En proosten.

Al pratende met Art overviel me nog een ander gevoel. Ik moest terug naar de échte wereld, waar alles weer normaal en gangbaar zou zijn. Waar ik zelf weer zou bepalen hoe laat ik op zou staan en wat en wanneer ik zou eten. Het contrast tussen Wie is de Mol? en het alledaagse leek even onoverbrugbaar en ik wilde er niet aan geloven. Het voelde alsof ik had gefaald. Voor het eerst had ik iets niet afmaakt. Voortijdig naar huis. Geen weet van de uitkomst van het avontuur van je leven. Want dat is het, zo wist ik nu.

Toch vloog ik de volgende ochtend terug naar Portland in een zespersoons vliegtuigje, alleen dit keer en zonder Mollega's. Met een roze gelukssteen in m’n hand, die ik van één van onze drivers had gekregen, keek ik uit over de besneeuwde bergtoppen en de rivier waarlangs we een paar dagen eerder nog hadden gereden. De countrymuziek was nog hoorbaar. En hoe graag ik de piloot ook had gevraagd rechtsomkeert te maken, kon ik niet anders dan me neer te leggen bij de situatie. En vanaf dat moment was de vraag ‘Wie is de Mol?’ niet langer zo relevant (oké, ik wil het godverdomme weten!). Maar waarom zou je je daar ook druk om maken als je negen nieuwe vrienden hebt gemaakt, en een waanzinnig hardwerkende crew met regisseur Rick aan het hoofd met open mond en diep respect hebt mogen gadeslaan? Een diepe buiging en eeuwige dank!

En nu moet ik écht stoppen, 34 ongelezen berichten in de WIDM-appgroep sinds ik dit stukje typ. We hebben dus nog dagelijks contact. Kunnen niet zonder elkaar. Pathetisch en vermoeiend. Maar ook dat hoort erbij.
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 29 januari 2017 @ 20:49:51 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168528325
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:45 schreef jcdragon het volgende:
Sigrid heeft op één persoon ingezet.

http://wieisdemol.avrotro(...)n-de-afvaller-afl-4/

[..]

Maar op wie zat ze? Jochem?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  PR en moderator zondag 29 januari 2017 @ 20:50:17 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168528347
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:45 schreef jcdragon het volgende:
Sigrid heeft op één persoon ingezet.

http://wieisdemol.avrotro(...)n-de-afvaller-afl-4/

[..]

Ze is zelf zo dom om in de 4e aflevering al vol op 1 persoon in te zetten, en gaat dan ook nog eens de schuld geven aan een ander als ze er dan uitvliegt? 8)7

Sorry hoor, maar ik zal haar niet missen iig.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:12:03 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168529392
Sigrid ;( O+

quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die verzekering van slechts 200 euro extra is zo absurd laag, dat ik me niet kan voorstellen dat de mol dat met voorkennis zou kiezen.
Als je hier niet de hele pot verzekert ben je gewoon ontzettend dom, resultaten uit het verleden leren dat totaal geschifte kandidaten altijd full retard gaan bieden bij deze soort opdrachten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:16:39 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168529599
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze is zelf zo dom om in de 4e aflevering al vol op 1 persoon in te zetten, en gaat dan ook nog eens de schuld geven aan een ander als ze er dan uitvliegt? 8)7

Sorry hoor, maar ik zal haar niet missen iig.
Ik waardeer oprechte emotie. Al vind ik de kandidaten dit jaar sowieso geen act. Sigrid was zeker niet de tofste kandidaat (dat was Vincent en inmiddels vind ik Imannuelle de leukste andere kandidaat), maar ze is niet vervelend zoals Sanne of veel kandidaten de afgelopen paar jaren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168530645
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigrid ;( O+

[..]

Als je hier niet de hele pot verzekert ben je gewoon ontzettend dom, resultaten uit het verleden leren dat totaal geschifte kandidaten altijd full retard gaan bieden bij deze soort opdrachten.
Haha, inderdaad. Dat het om drie losse jokers ging maakt het waarschijnlijk nog erger. Als je als kandidaat bij de eerste (of eerste twee) jokers niet of nauwelijks hebt geboden, terwijl je ziet dat de andere kandidaten schaamteloos blijven bieden met het geld uit de pot, dan denk je op een gegeven moment ook: "Ja, doei. Dan ga ik ook meebieden!"
Volgens mij is dat een soort natuurlijke reactie voor de meesten. :P
  maandag 30 januari 2017 @ 11:10:17 #28
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168538641
quote:
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 4

Go with the flow
Een veiling brengt altijd discussie op gang. Zo zou het de Mol te gemakkelijk gemaakt worden om de pot laag te houden. Is het een vrijbrief voor de Mol om in de afleveringen ervoor geld te verdienen voor de pot waardoor de rol van de Mol op losse schroeven komt te staan en kandidaten wellicht onterecht afvallen. Valt er met zo’n soort opdracht geen geld te verdienen voor de pot. En vragen mensen zich af of de publieke omroep soms aan het bezuinigen is op het te verdienen potgeld.

Mijn gedachten dwalen af naar de veiling in Wie is de Mol? 2007. Het is al weer tien seizoenen geleden dat kandidaten in Chiang Mai met geld uit de pot boden op Wie is de Mol? artikelen. Ze konden elkaar niet zien of horen (want er mocht van Karel met geen woord worden gesproken). En degene met het één na hoogste bod, won het artikel. De eerste aan wie ik denk is Dick Jol. De oud scheidsrechter weigerde te bieden. Hij noemde de veiling een “catastrofe. Walgelijk!”. Hij stoorde zich enorm aan de gulzigheid van de rest. Hij zei zichtbaar geërgerd: “Als niemand z’n vingers opsteekt, gaat het niet do-hooooor.” Maar de vermoedens die Jol vooraf had; “voordat die veiling begon, wist ik al, die pot gaat gewoon leeg”, werden bevestigd. Ieder voor zich, God voor ons allen, moeten de kandidaten gedacht hebben. De pot stond op 12.300 euro, maar werd in een razend tempo leeg gespeeld.

Stel dat ik zeg; 0 euro. Ik geef namelijk niks om jokers en voor niks gaat de zon op. Wat dan? Zou de rest dat ook doen? Zullen ze weten wat komen gaat? En denkt de rest nog wel eens aan de wijze woorden van Jol? Ik hoop het voor ze, maar denk van niet. Al weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Dus stel, ik noem een bedrag (niet teveel natuurlijk, want nogmaals; voor niets gaat de zon op en het moet mij ook wat opleveren). Dan gaat de veiling sowieso door. En zullen we zien wie zich laat verleiden. Go with the flow.

Arme kandidaten. Jullie staan echt voor schut. En als er ook maar één opdracht is waarbij je je vinger niet op moet steken, is het deze wel. Dat verzeker ik je ook!
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 30 januari 2017 @ 11:15:54 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168538813
quote:
Dat verzeker ik je ook!
Schaamteloze insinuatie dat Jeroen de mol is?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168541472
Als Mol zou ik geen penningmeester willen zijn. True, het is zeker toevallig, maar ik snap Jeroens overweging. Had hij alles verzekerd, dan had hij de pot gehalveerd. Ergens snap ik zijn gedachte dat de groep zich enigszins in zal houden, ten slotte gaat het niet om vrijstellingen ofzo.

Als Mol wordt je door de regie op de hoogte gebracht van de stand van zaken (bij deze opdracht eigenlijk heel de groep) En weet je alsnog of je in het begin het bieden op gang moet brengen, of pas later mee gaan bieden om het bedrag op te drijven. Bovendien kun je als Mol inschatten dat niet veel kandidaten zo snugger zouden zijn om de hele pot te verzekeren. Los daarvan, als alle kandidaten 0 euro over hadden gehad voor de jokers, was er helemaal geen veilig geweest. Als Mol moet je er dus voor zorgen dat er wel geld te verspelen valt.
't Echte en 't ware!
  maandag 30 januari 2017 @ 13:58:47 #31
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168542051
Zoals we weten heeft de mol voorinformatie dus die weet dat die veiling gaat komen en hoe het precies er aan toe gaat.
1e vraag is in welke volgorde zijn de kandidaten bij Art geweest ( behalve Jeroen).
Ik zou zelf als ik de mol was en op dat moment geen penningmeester een relatief laag bedrag bieden, geen 0¤ want dat zou weer opvallen, maar bv de 750¤ zoals Sanne.
Verzekerd de penningmeester hoog gaat er geld uit de pot, (helft van verzekering) verzekerd hij laag gaat er ook geld uit de pot (alles boven verzekering, plus de helft van de verzekering).
Sowieso kun je er van te voren vanuit gaat dat zo een veiling uit de hand gaat lopen.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_168544251
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maar op wie zat ze? Jochem?
Ik gok juist dat Jochem haar op het verkeerde been gezet heeft. Maar wie zal het zeggen, mss was het idd Sigrid zoals Jochem leek te beweren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Urb op 30-01-2017 16:19:16 ]
  maandag 30 januari 2017 @ 17:22:28 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168546737
quote:
Stel dat ik zeg; 0 euro. Ik geef namelijk niks om jokers en voor niks gaat de zon op. Wat dan? Zou de rest dat ook doen?
Dan is het dus niet Jeroen....
  PR en moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 18:52:04 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168667598
Deze weer vergeten dicht te doen, mja boeiend :D
TT aangepast voor vanavond *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168669120
Vanmorgen waren Jochem en Imanuelle bij zapplive. Ze beantwoordden vragen van kinderen.
pi_168669509
Geen Yvonne en Sigrid. :{
pi_168670197
KOEKOEK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168670205
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:56 schreef tralalala het volgende:
Geen Yvonne en Sigrid. :{
terechte klacht
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168670431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:56 schreef tralalala het volgende:
Geen Yvonne en Sigrid. :{
Ja, dat maakt het toch iets minder vanavond.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:19:47 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168670432
Ik kijk later vanavond pas, vriend komt pas laat thuis en samen kijken is toch leuker O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168670551
Ik zit er klaar voor 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:24:00 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168670587
we gaan zo los!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:24:43 #43
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168670610
Net op tijd thuis *G*
pi_168670745
Veel reclame weer vooraf.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168670808
En we gaan beginnen *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168670828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Veel reclame weer vooraf.
Geeft je nog ff de tijd om naar de wc te gaan en thee te zetten enzulks :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168670832
*O*
pi_168670850
*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:30:20 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168670898
BEGONNEN
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:20 #51
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168670979
*O*
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:39 #52
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168670992
Naar welke kont moet ik vanavond kijken. :'(
pi_168670993
'teugels in handen'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:32:44 #54
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168670996
w/
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671002
Nog 6 over... Er komt binnenkort nog een aflevering dat er niemand afvalt
pi_168671004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:32 schreef Yaku het volgende:
Naar welke kont moet ik vanavond kijken. :'(
DIe van Diederik :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168671011
Of naar de natuur O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168671029
Zoooo uitzicht O+
pi_168671039
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:32 schreef iBenny het volgende:
Nog 6 over... Er komt binnenkort nog een aflevering dat er niemand afvalt
Vandaag, volgens mijn Prono.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:33:47 #60
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:33 schreef essnhills het volgende:
Of naar de natuur O+
Een paar mooie rollende heuvels...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:34:02 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671065
Al die lelijke zonnebrillen :r
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:34:47 #62
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671088
Vette opdracht
pi_168671096
Gaaf _O_
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:35:21 #64
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671106
Waar moet ik slapen? Eerder, waar moet ik naar het toilet?
pi_168671114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:35 schreef Yaku het volgende:
Waar moet ik slapen? Eerder, waar moet ik naar het toilet?
In de bosjes
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:35:41 #66
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:35 schreef Yaku het volgende:
Waar moet ik slapen? Eerder, waar moet ik naar het toilet?
Dat moet wel lukken daar toch? :)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:35:57 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671129
Dit is wel briljant _O_
pi_168671131
Goede muziek _O_
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:36:28 #69
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671151
Ben erg gehecht aan mijn porseleinen troon...
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:36:28 #70
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168671152
Huifkarlife _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671189
Lol Diederik _O-
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:38:00 #72
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168671191
Diederik _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671193
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:35 schreef Yaku het volgende:
Waar moet ik slapen? Eerder, waar moet ik naar het toilet?
Langs de kant van de weg, al dan niet in een eerst gegeven kuil. Dat doet iedere lange afstandswandelaar of bergbeklimmer. Bergbeklimmers zelfs terwijl ze met touwen aan elkaar vastzitten. (Ook als ze niet van hetzelfde geslacht zijn, kan je naar mooie konten kijken).
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:38:04 #74
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168671194
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Al die lelijke zonnebrillen :r
#ripomabrilsigrid
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168671204
22 mm :') sure.

.22
Geen referral hier.
pi_168671217
Immanuelle met een wapen. Uitkijken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 20:38:45 #77
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168671221
Die schiethouding van Ima :')
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:39:08 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671230
Gelukkig was de opdracht met tekst goed in beeld...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:39:36 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671243
De Mol hoeft weinig opvallends te doen nu.
pi_168671244
Mol zal hier dus 20x mis schieten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_168671247
BIEM
pi_168671248
Zijn er nou serieus mensen die Sanne leuk vinden?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:40:20 #83
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168671266
Ripper Street intro muziek _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168671268
20 keer raak, sure Jochem.

Hooguit 5
Geen referral hier.
pi_168671270
Ik vind Jochem ietwat optimistisch over het rake aantal schoten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:40:34 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671275
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die Sanne leuk vinden?
Nee.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:40:58 #87
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671288
Ik schiet altijd raak.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:41:27 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671298
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die Sanne leuk vinden?
Ik kan het mij nauwelijks voorstellen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:41:50 #89
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671307
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Langs de kant van de weg, al dan niet in een eerst gegeven kuil. Dat doet iedere lange afstandswandelaar of bergbeklimmer. Bergbeklimmers zelfs terwijl ze met touwen aan elkaar vastzitten. (Ook als ze niet van hetzelfde geslacht zijn, kan je naar mooie konten kijken).
Ah, jij gaat wel heel erg ver om naar konten te kijken.
pi_168671327
Stel je eens voor dat je daar rijdt en het is nog niet eens in kaart gebracht.
Geen referral hier.
pi_168671332
Dronegenot
pi_168671339
Schitterend daar
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:43:27 #93
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168671346
Cool hoor _O_
pi_168671347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Stel je eens voor dat je daar rijdt en het is nog niet eens in kaart gebracht.
Wauw
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168671351
Dit is echt zo mooi O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:43:47 #96
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168671352
Super mooi daar O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671360
Ja dat hebben we afgesproken, ik heb ze van tevoren gebeld _O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:44:32 #98
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168671368
Zou je daar wel wifi hebben.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_168671372
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:41 schreef Yaku het volgende:

[..]

Ah, jij gaat wel heel erg ver om naar konten te kijken.
Ben in ieder geval niet verslingerd aan mijn porseleinen troon. Dat is meer iets voor stadse watjes. ~O> :|W
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:44:43 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:40 schreef essnhills het volgende:
Ik vind Jochem ietwat optimistisch over het rake aantal schoten
Die doet altijd alsof die de opdrachten heel goed doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168671406
Ongesneden toestanden, van welke planeet komen die mensen...'t schijnt al een mirakel te zijn dat ze de groenten rauw herkennen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:46:00 #102
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ben in ieder geval niet verslingerd aan mijn porseleinen troon. Dat is meer iets voor stadse watjes. ~O> :|W
Yup. Guilty as charged.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:46:07 #103
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168671417
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die Sanne leuk vinden?
Qua persoon wel.
Fade to Black
pi_168671418
Gave opdracht ^O^
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:46:19 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671424
Wel lastig met zo'n mol erbij. Sta je het vuur te onderhouden, is de mol bezig om dat te laten mislukken ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:46:42 #106
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168671440
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die doet altijd alsof die de opdrachten heel goed doet.
Veel te duidelijk, al kan ik me voorstellen dat nepmol Art het wel kan waarderen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168671446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ongesneden toestanden, van welke planeet komen die mensen...'t schijnt al een mirakel te zijn dat ze de groenten rauw herkennen.
Ja echt hè? Alsof ze nog nooit zelf vers eten hebben bereid _O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:46:48 #108
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671447
Lucifers, das vals spelen!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:47:19 #109
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168671462
Waar is de vuurproef?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671475
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:46 schreef Redefine het volgende:
Wel lastig met zo'n mol erbij. Sta je het vuur te onderhouden, is de mol bezig om dat te laten mislukken ;(
Ze krijgen geen geld voor het vuur. })
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:48:15 #111
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671502
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ze krijgen geen geld voor het vuur. })
Misschien wel geld in het vuur. :o
pi_168671506
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:48 schreef Yaku het volgende:

[..]

Misschien wel geld in het vuur. :o
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168671518
Weer dat genuezel over bondjes :')
pi_168671529
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij had toch ook een bondje met Sigrid, de pot verwijt de ketel...
Ja, hij mag 2 bondjes maken, maar owee als die anderen dat ook doen :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:48:54 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671530
Het bondje is eraf...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:48:56 #117
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168671533
Van Gelder is een onbetrouwbare NCRV-kindervriend.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_168671535
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:48 schreef iBenny het volgende:
Weer dat genuezel over bondjes :')
Het gebruik van het woord bondje zou verboden moeten worden
pi_168671541
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:48 schreef iBenny het volgende:
Weer dat genuezel over bondjes :')
Echt hè :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:49:30 #120
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Het gebruik van het woord bondje zou verboden moeten worden
Ik richt de bond tegen de bondjes op! :(
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:49:35 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ze krijgen geen geld voor het vuur. })
De mol is altijd in het spel :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:49:42 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168671557
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die Sanne leuk vinden?
Jep😊😳.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:50:27 #123
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671581
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jep😊😳.
Verrassend.
pi_168671590
Nu weer actie graag....
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168671599
Kijkend naar het licht zijn ze wel vroeg begonnen met het opzetten van dat kamp
pi_168671602
Komt er nog een opdracht?

Heel mooi steeds die uitzichten enzo, maar daar heb je die natuurprogramma's voor :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:51:27 #127
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168671609
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:50 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Verrassend.
Bij Kopspijkers en Koefnoen heeft ze best een paar hele goeie types neergezet.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_168671611
Dikke Art
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:51:37 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671614
Dat paard is een kuil aan het graven. Mollen leven onder de grond. Opvallend...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:51:56 #130
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168671625
Western rijden _O_ fucking baas
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_168671627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:51 schreef Redefine het volgende:
Dat paard is een kuil aan het graven. Mollen leven onder de grond. Opvallend...
Het paard is de mol :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:52:23 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:51 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het paard is de mol :o
Ja he :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 20:52:29 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671641
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:51 schreef Martinello het volgende:

[..]

Bij Kopspijkers en Koefnoen heeft ze best een paar hele goeie types neergezet.
Koefnoen heb ik altijd al kut gevonden.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:52:47 #134
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671647
Al die drone shots. Je vergeet haast hoe ze vroeger programma's maakten.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:52:50 #135
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168671651
Ima - Roos bondje
Ima - Sigrid bondje
Ima - Jochem bondje

Exit Jochem??

Denk het niet, maar wel iets om in de gaten te houden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 20:53:03 #136
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168671658
Leuk die geheime opdrachtjes
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:53:25 #137
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671663
:D iedereen bijna dezelfde opdracht
pi_168671667
Haha allemaal zoeken naar dezelfde jokers
Geen referral hier.
pi_168671677
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Haha allemaal zoeken naar dezelfde jokers
Inderdaad :P Wordt nog wat.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:54:25 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671693
In de preview vorige week deden ze net alsof er iets heel belangrijks verbrand werd met die enveloppen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:54:49 #141
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_168671705
Hoeveel t-shirts heeft Diederik wel niet mee man
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:56:53 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671757
Ik vind dit echt totaal niet boeiend. Kan mij die hele jokerjacht nou schelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 20:57:07 #143
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168671763
Thomas staat strak van de zenuwen _O-
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:57:30 #144
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind dit echt totaal niet boeiend. Kan mij die hele jokerjacht nou schelen.
Dat boeit me echt niks idd. De mol ook niet trouwens
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:57:56 #146
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671784
Deze aflevering nog geen een moment gehad waar een potentiële molactie te zien zou kunnen zijn
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:57:58 #147
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671785
Hahahahaha
pi_168671804
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:57 schreef noodgang het volgende:
Deze aflevering nog geen een moment gehad waar een potentiële molactie te zien zou kunnen zijn
In de laatste aflevering alleen "Ik heb expres misgeschoten"
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 20:59:09 #149
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671807
Die sterrenhemel _O_
pi_168671819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:59 schreef noodgang het volgende:
Die sterrenhemel _O_
Dat wil ik ook ooit nog eens zien. Zo donker is het hier nergens.
Geen referral hier.
pi_168671826
Die sterrenhemel O+
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:00:40 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671849
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:58 schreef iBenny het volgende:

[..]

In de laatste aflevering alleen "Ik heb expres misgeschoten"
En dan allemaal geforceerd roepen hoe knap dat wel niet is van de mol :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168671856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dat wil ik ook ooit nog eens zien. Zo donker is het hier nergens.
Bij mijn hutje in Frankrijk. Daar zie je de melkweg, satelieten overkomen en er zijn meer vallende sterren dan je denkt.
pi_168671871
Smeulend vuur noemt ie dat
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:01:51 #155
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671883
Ik zou dit echt wel opmerken...
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:02:02 #156
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168671888
Wie is de......joker
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168671893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:01 schreef Yaku het volgende:
Ik zou dit echt wel opmerken...
Stiekem meegluren idd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:02:52 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671908
:Z :z :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168671916
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:02 schreef essnhills het volgende:

[..]

Stiekem meegluren idd
Dat is het wel het verstandigste dan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168671930
Waarom doen ze dat brandmerken niet 20 meter verderop :')?

Dat ding is wel heet genoeg voor twee jokers.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:04:03 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168671940
Geen blackroom
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:04:04 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168671941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Bij mijn hutje in Frankrijk. Daar zie je de melkweg, satelieten overkomen en er zijn meer vallende sterren dan je denkt.
In mijn dorpje in Spanje ook
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:04:09 #164
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_168671944
Oe. Kan iemand deze scene straks terugdraaien en effe met de settings spelen zodat je kan zien wie er wakker was (bijv. Diederik)? Uberhaupt mogelijk?
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:05:05 #165
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168671966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:04 schreef Yaku het volgende:
Oe. Kan iemand deze scene straks terugdraaien en effe met de settings spelen zodat je kan zien wie er wakker was (bijv. Diederik)? Uberhaupt mogelijk?
Maar voor de mol boeit dit allemaal niks, dus erg veel aan die info heb je niet
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:05:11 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168671972
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:04 schreef Yaku het volgende:
Oe. Kan iemand deze scene straks terugdraaien en effe met de settings spelen zodat je kan zien wie er wakker was (bijv. Diederik)? Uberhaupt mogelijk?
Er zal vast wel een molloot zijn, die dat gaat doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168671995
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zal vast wel een molloot zijn, die dat gaat doen.
Gewoon even the interwebz in de gaten houden idd :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:06:44 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:06 schreef essnhills het volgende:

[..]

Gewoon even the interwebz in de gaten houden idd :P
Terwijl het helemaal niet interessant is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672030
Waarom zit Diederik niet in een donkere ruimte met dat interview?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:07:24 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672037
Gewoon doen alsof je moet poepen Diederik. Dan gaat niemand bij je kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:07:41 #172
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672043
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:07 schreef iBenny het volgende:
Waarom zit Diederik niet in een donkere ruimte met dat interview?
Dat vroeg ik me ook al af
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:07:43 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672045
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:07 schreef iBenny het volgende:
Waarom zit Diederik niet in een donkere ruimte met dat interview?
Zit niemand. Die hebben ze niet in het bos denk ik.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:07:52 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672051
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:07 schreef iBenny het volgende:
Waarom zit Diederik niet in een donkere ruimte met dat interview?
Jeroen nu ook niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:09:21 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672085
Goh er is eindelijk weer eens geld te verdienen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672130
dit gaat niet lukken
pi_168672173
Bij Jochem mislukt het :P
pi_168672189
Ik vind t ook wel weer des Mols dat Diederik nú alles goed doet, maar dan zijn eigen poster niet vindt.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:13:28 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672190
Jochem :').
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:13:34 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:12 schreef StephanL het volgende:
Bij Jochem mislukt het :P
Dat wilde ik net zeggen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672203
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Jochem :').
Jochem is geen mol, Jochem is gewoon dom
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:13:54 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672204
Jochem :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672206
Jochem :')
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:14:07 #185
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672213
Met Jochem erbij heb je geen mol meer nodig
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:14:08 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672214
Teringjantje
pi_168672227
Jezus Jochem. Echt.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:15:02 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:14 schreef noodgang het volgende:
Met Jochem erbij heb je geen mol meer nodig
Dat of hij probeert Milouska na te doen. Al denk ik toch vooral nepmollen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672255
Jochem _O-
pi_168672274
Jochem :')
pi_168672308
Roestbruin :')

Als je dan verwarring wil zaaien doe je het zo.
Geen referral hier.
pi_168672314
Sanne doet erg verdacht nu.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:18:06 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672321
Geld *G*
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:18:10 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672326
Diederik is definitief niet de mol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672328
Waarom bevestigde ze niet de banner bovenin?
Geen referral hier.
pi_168672331
Goede omschrijving wel :')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:18:21 #197
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672333
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Roestbruin :')

Als je dan verwarring wil zaaien doe je het zo.
Dat vond ik best duidelijk eigenlijk, dat ik zou het blauw noemen minder
pi_168672334
D'r moeten ook wel echt posters hangen die miniscule verschillen hebben wil dit door 1 of 2 envelopjes mislukken..
pi_168672339
Leuke opdracht wel :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:18:38 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672341
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Roestbruin :')

Als je dan verwarring wil zaaien doe je het zo.
Dat vond ik wel een goede beschrijving.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:18 schreef Maartel het volgende:
D'r moeten ook wel echt posters hangen die miniscule verschillen hebben wil dit door 1 of 2 envelopjes mislukken..
Jep, dat vermoed ik ook :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168672353
Ik ga voor Sanne vanaf nu.
Geen referral hier.
pi_168672360
KOmen ze nog wel op tijd?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168672370
Thomas had dus een foute envelop meegenomen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168672382
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Thomas had dus een foute envelop meegenomen?
Thomas had die van Jochem aangepakt
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:20:00 #207
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Thomas had dus een foute envelop meegenomen?
Ze hadden op 1 na elk plaatje, dus dat was die envelop van Jochem
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:20:06 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672388
Dit leek mij dan wel weer zo'n opdracht waarbij de productie het de kandidaten gunt om de pot toch wel weer wat groter te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672399
6 keer :D

Jochem dacht minimaal 20.
Geen referral hier.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:20:41 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Maar zij had wel direct door en gaf direct door dat Diederik geen tekst zag.
Precies.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672408
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Thomas had die van Jochem aangepakt
Ah ok.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:05 #212
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672432
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
6 keer :D

Jochem dacht minimaal 20.
Jochem is een randdebiel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:08 #213
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:20 schreef Redefine het volgende:
Dit leek mij dan wel weer zo'n opdracht waarbij de productie het de kandidaten gunt om de pot toch wel weer wat groter te maken.
Waarschijnlijk heeft de mol hooguit geprobeerd wat tijd te rekken, maar dat zit uiteraard niet in de montage
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:24 #214
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168672444
Uhmm..gaat toch iemand naar huis vandaag.

Dus waarschijnlijk Ima of misschien Jeroen??
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:32 #215
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_168672447
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Thomas had die van Jochem aangepakt
Ja Jochem had ze allebei in z'n handen en heeft een switch gemaakt om de verdenking af te wenden.

Jochem is wel verdacht hiermee maar wel erg obvious...
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:54 #216
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672469
Als Jochem naar huis gaat is Ima de mol
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:22:00 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672471
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:21 schreef noodgang het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft de mol hooguit geprobeerd wat tijd te rekken, maar dat zit uiteraard niet in de montage
Waarschijnlijk. De montage laten ze weer lekker op Jochem richten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:22:52 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672501
Jochem naar huis zou wel een genot zijn. Maar dat zal helaas wel niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:23:21 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672513
Waarom verdenken ze Diederik :?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:23:48 #221
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:22 schreef Redefine het volgende:
Jochem naar huis zou wel een genot zijn. Maar dat zal helaas wel niet.
Idem voor Sanne.
pi_168672552
Wat zei hij nou?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 21:24:44 #223
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168672564
Het scherm is nogal gekanteld.
pi_168672566
Het klonk iets in de richting van let's do this, maar dan net niet helemaal?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:25:01 #226
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672573
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Idem voor Sanne.
Mjah. Ik vind Jochem veel vervelender.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672577
Jammer.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:25:13 #228
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672578
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:24 schreef essnhills het volgende:
Het klonk iets in de richting van let's do this, maar dan net niet helemaal?
Ik verstond t ook niet
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:25:19 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:24 schreef essnhills het volgende:
Het klonk iets in de richting van let's do this, maar dan net niet helemaal?
Ik verstond Lets Dance
pi_168672599
Goh, Thomas zit een keer niet achter de afvaller!
pi_168672605
DOEI JEROEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:02 #232
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168672606
:{
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:03 #233
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168672608
Jammer -O-
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:09 #234
307639 Phenom4Ever
Death Waits For No Man
pi_168672614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:24 schreef essnhills het volgende:
Het klonk iets in de richting van let's do this, maar dan net niet helemaal?
´ Lets dance´ dacht ik
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:10 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672615
Kut!
pi_168672618
Helaas...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:17 #237
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672619
Jammer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672621
Oh jammer ;(

Ik vond Jeroen een erg leuke kandidaat en verdacht hem totaal niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:30 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672629
Die muziek verraadt alles.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:31 #240
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168672631
KIDV ;(
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:36 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_168672634
Wat de neuq
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_168672640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:26 schreef essnhills het volgende:
Oh jammer ;(

Ik vond Jeroen een erg leuke kandidaat en verdacht hem totaal niet
Ja inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168672641
madheid
pi_168672643
SANNE GAAT HUILEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168672647
Mijn mol is eruit
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:26:59 #246
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672651
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Die muziek verraadt alles.
Echt he? :')
pi_168672652
-O-
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:27:13 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672660
Ik verwachtte ook wel dat de mol niet de penningmeester zou zijn bij de veilingopdracht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:27:18 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168672663
Nou :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:27:34 #250
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168672671
Grr die irritante Jochem er nog in
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:01 #251
42184 crew  DaMart
pi_168672684
Hoe kan de mol er nou uit gaan -O-.

Dan is het Jochem of Thomas vrees ik.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:05 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672689
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:27 schreef Revanches het volgende:
Grr die irritante Jochem er nog in
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672694
_O-

Oké dat vind ik dan wel weer een prachtopmerking _O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_168672696
Nu overschakelen naar npo 3 voor AIDStalk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:16 #256
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168672700
Ik hoopte op Thomas, heb ik het minste mee.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_168672707
Thomas is de mol
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:34 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168672713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:27 schreef Revanches het volgende:
Grr die irritante Jochem er nog in
Ja, die ben ik ook wel zat, net als Thomas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:56 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168672720
Jochem :')
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:28:57 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672721
Jochem gaat volgende week dus vrolijk weer verder met nepmollen :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  One tough cookie zaterdag 4 februari 2017 @ 21:29:56 #261
169210 liesje1979
pi_168672753
Leuke kandidaat er uit, jammer.
pi_168672759
Thomas is de mol want minst verdacht gemaakt
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:31:10 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168672780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:26 schreef essnhills het volgende:
Oh jammer ;(

Ik vond Jeroen een erg leuke kandidaat en verdacht hem totaal niet
Ik ook. Wel jammer dat Jeroen eruit is.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:31:17 #264
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168672785
ik haat jantje smit :(
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:31:29 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672794
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Thomas is de mol want minst verdacht gemaakt
Dat is een van de redenen waarom hij mijn hoofdverdachte is en al een tijdje was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:33:02 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168672838
Prima aflevering weer, toffe opdracht met die posters trouwens. Jekel duidelijk niet de Mol daarvoor ging dat allemaal te simpel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:33:27 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168672849
Chris heeft zijn voorraadje peppillen weer leeggeroofd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168672850
Martine Hafkamp :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:34:14 #269
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_168672874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:33 schreef Redefine het volgende:
Chris heeft zijn voorraadje peppillen weer leeggeroofd.
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:34:29 #270
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168672886
De helft van de mensen in de prono op zoek naar een andere mol _O-

Wel eerste keer dat er iemand uitgaat die ik ook in de prono had in het verleden.

En de kans op een geheel mannelijke finale word weer wat kleiner.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168672909
Die eerste rode poster dat leek wel Thomas :D
pi_168672927
Kees Tol. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:36:32 #273
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168672940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:18 schreef Redefine het volgende:
Diederik is definitief niet de mol.
Tenzij iedereen al op de juiste mol zit :')

Maar goed, 1 finalist kun je alvast invullen nu.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168672960
BIER EN TIETEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 februari 2017 @ 21:38:58 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168673015
poef alle punten weg in de app
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168673040
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:38 schreef Nizno het volgende:
poef alle punten weg in de app
Biem
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:40:10 #277
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168673056
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:38 schreef Nizno het volgende:
poef alle punten weg in de app
Dat had ik al na aflevering 2 :')
pi_168673068
Iemand screenshots van die allereerste poster die in beeld kwam. Was een Cowboy maar sprekend Thomas
pi_168673119
Chris _O-
pi_168673153
Teugels in handen slaat denk ik op die rare bewegingen die Thomas maakte toen hij wakker werd. Alsof hij wat strak trok teugels bijv
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:44:23 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
Die eerste rode poster dat leek wel Thomas :D
Zou zomaar kunnen dat er in de posters wat hints verstopt zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 4 februari 2017 @ 21:44:56 #282
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168673190
Dingen een beetje logisch beredeneren is niet waar ze heel goed in zijn bij moltalk
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:47:05 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:44 schreef noodgang het volgende:
Dingen een beetje logisch beredeneren is niet waar ze heel goed in zijn bij moltalk
Nee daarvoor is het veel te chaotisch.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:48:20 #284
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_168673292
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:44 schreef noodgang het volgende:
Dingen een beetje logisch beredeneren is niet waar ze heel goed in zijn bij moltalk
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat we daadwerkelijk weten wie de mol is halverwege het seizoen. heb je dus niks aan.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_168673377
Thomas had trouwens letterlijk het brandmerk de mol in zijn slaapzak (en in zijn handen)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:51:49 #286
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168673386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:48 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet de bedoeling dat we daadwerkelijk weten wie de mol is halverwege het seizoen. heb je dus niks aan.
Precies. Daar vind je alleen dwaalsporen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168673403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:51 schreef essnhills het volgende:
Thomas had trouwens letterlijk het brandmerk de mol in zijn slaapzak (en in zijn handen)
En hij pakte envelop 2 al. Maakt geen sense alleen als je de Mol bent
pi_168673406
Diederik had wel de teugels in handen met dat poster spel
pi_168673416
Vind Moltalk met oudmollen net iets zinniger dan normaal
pi_168673451
Ik vind het echt opvallend hoe weinig jokers er in het spel zijn dit seizoen.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:54:52 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168673453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het echt opvallend hoe weinig jokers er in het spel zijn dit seizoen.
Of vrijstellingen..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:55:46 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673474
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of vrijstellingen..
Niet genoeg vrijstellingen dit seizoen? Vrij veel juist.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168673477
Ik mis ook dit jaar het gesprek met de Mol :(
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:56:42 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mis ook dit jaar het gesprek met de Mol :(
Dat mis je dan bijna elk jaar. Want dat is maar in drie (of zoiets) seizoenen geweest toch?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168673514
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of vrijstellingen..
In het begin juist vrij veel, maar er ligt inderdaad wel vrij weinig nadruk op ofzo. Ook (nog) geen zwarte vrijstelling.
Koel en donker bewaren
pi_168673529
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat mis je dan bijna elk jaar. Want dat is maar in drie (of zoiets) seizoenen geweest toch?
Seizoen of vijf denk ik maar dat is altijd supervet :D
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:58:17 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168673534
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Niet genoeg vrijstellingen dit seizoen? Vrij veel juist.
Alleen de eerste aflevering toch?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:59:18 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673563
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alleen de eerste aflevering toch?
En de tweede, Diederik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168673569
Tot volgende week.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 februari 2017 @ 21:59:43 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_168673581
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Seizoen of vijf denk ik maar dat is altijd supervet :D
Mwah, de ene keer wel, de andere keer niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:03:11 #301
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168673673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

En de tweede, Diederik.
Ohja met zijn beververhaal.

Wil iemand anders het nieuwe topic openen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')