abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168610931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welkom in de online seksdate wereld. Dat kan anno 2017 toch geen verassing meer voor je zijn.

Dat was al zo in de tijd toen ik mijn seksdates nog scoorde op de tmf chatbox.
Wat voor dates had jij dan? Met stellen via sexjobs.nl?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168619080
Je hebt er dus serieus 10 euro voor dat je er achter kwam dat het scam is? :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_168651093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Je hebt er dus serieus 10 euro voor dat je er achter kwam dat het scam is? :')
Boeie, en ja. Er zijn mensen die 300 eur uitgeven voor ze het doorhebben, ik was eerder nooit bekend hiermee, en wist bij veel sites al dat het nooit klopte met al die "honderden" mooie dames in de buurt, zo werkt et in realiteit niet, echter was er een site die me legit leek, dit zocht ik ook op via google, de scam loopt zo ver dat de eerste paar zoek resultaten van review sites allemaal positieve reviews heeft, dus tjah ook weer een leerproces. altijd een image backtracken ze staan op 20 sites, en indien je credits nodig bent om een bericht te doen al helemaal niet aan beginnen, ook al zijn ze "legit" er is overal een infectie van nepprofielen en geen enkele site is nog te vertrouwen.

Tjah vind je et gek zoek maar eens op wat ze in nederland jaarlijks verdienen met sex scams, ik ben dan 22 en heb dat na een aantal rare reacties door, dom maar je leert ervan, maar luitjes van 16 hebben dit niet door, blijven geld storten, die mensen zijn goed getraind om er constant voor te zorgen dat je moet reageren door je geile shit te sturen, als je aangeeft dat ze contactgegevens achter moeten laten, en ze dat niet doen, weet je het al wel..

Et is nu duidelijk dat je online geen sex kan scoren, tinder werkt voor geen kut en seksbuddy is ook half scam, alles is nep is en de ratio van man/vrouw op welke site dan ook puur voor sex letterlijk 50:1 is, en de kans op succes vrijwel 0 is.. Beste optie die ik tot nu toe gehoord heb is seksjobs, maar zelfs daar is de ratio van man/vrouw echt bizar in de seksdating categorie, als je een leuke avond wil hebben met een mooie meid kan dat via daar maar reken wel op 100 eur voor een uur via de thuisontvangst categorie. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Jayz95 op 03-02-2017 22:49:14 ]
Donald Trump Supporter
pi_168660450
Via Tinder valt toch wel het 1 en ander te regelen?
Hey
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:56:25 #30
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168895527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welkom in de online seksdate wereld. Dat kan anno 2017 toch geen verassing meer voor je zijn.

Dat was al zo in de tijd toen ik mijn seksdates nog scoorde op de tmf chatbox.
Whahaha moet even grinniken ik deed andere dingen op TMF chat
Sweet but not that sweet !
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:58:25 #31
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168895561
Hier op FOK een oproepje plaatsen?
Sweet but not that sweet !
pi_168896014
Ik weet niet van jou maar ik scoor anders behoorlijk goed via verschillende dating apps...

Okcupid, badoo, tinder (dit werkt voor mij het beste), gewoon random toevoegen op facebook of serieus gewoon berichtje via insta sturen...

Sleutel is gewoon gezellig zijn en interesse tonen.. uiteindelijk willen ze afspreken en kan je batsen ;)
Waz met jou!
pi_168896622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hier op FOK een oproepje plaatsen?
Zijn wel eens seksafspraakjes threads geweest (op KPD) maar ja dan krijg je 400 mannen en 2 vrouwen.

Zelf wel meerdere malen dat ik had kunnen afspreken met twee verschillende meiden, maar door omstandigheden niet doorgegaan.

Dus het is mogelijk op fok, zeer zeker.
pi_168898427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hier op FOK een oproepje plaatsen?
Dat wordt verwijderd door mods :)

Er wordt vooral afgesproken via PM en DM
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:17:36 #35
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168917962
Ah oke wist niet dat dat niet mocht.
Maar ook wel spannend om te pm'en natuurlijk
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:27:04 #36
465372 Randomark
Nuance ontbreekt
pi_168963487
Allemaal oplichters. Meestal moet je toch de deur uit om te krijgen wat je zoekt.
Paar jaar geleden speelde ik weleens van die domme maffiaspelletjes op internet en via die chatbox was het vrij makkelijk contact te krijgen. Heeft me overigens wel maar één keer iets fatsoenlijks opgeleverd :P
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, al zou je dat willen!!
pi_169070926
Al een aantal goede sites genoemd hier. Zelf regelmatig geslaagd op Tinder en OKCupid (nummer 1 en 2 voor mij). Beide ook internationaal te gebruiken, wat zeker handig is.

Uitsluitend NL: Secretflirt, Sexjobs. Hell, zelfs twee vaste FWBs overgehouden aan knuz! En dat was allemaal met een profiel dat absoluut niets aan de verbeelding overliet. Dat was dan ook de reden dat ik van Knuz af ben gegooid: ze willen zich niet profileren als seksdating.

In het algemeen komt het toch aan op verbale skills. Heb je die niet, dan lijkt elke site een oplichtersbende.


[edit] Vrouwlief roept me toe dat zij graag SDC gebruikt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')