abonnement Unibet Coolblue
pi_168497927
Hoi! Ik (29 jr) verhuis binnenkort naar Nijmegen ivm samenwonen. En ik vind het fijn om in Nijmegen ook wat "eigen" vrienden te leren kennen. Aangezien ik erg gek op eten en koken ben leek het me een handig plan om een kookclub te beginnen.

Ik vind het erg leuk om nieuwe gerechten uit te proberen, bedenk continu argumenten waarom ik toch echt die nieuwe spatel/slowcooker/kitchenaid/bakblik/ovenschaal nodig heb, kan in delicatessenzaken mezelf arm kopen, wil sneller gerechten uitproberen dan ik ze kan opeten en lijkt me handig om daar mede-slachtoffers voor te vinden (want extra argument!). Koken uit pakjes en zakjes is strafbaar, dingen laten aanbranden omdat je in 16 pannen tegelijk aan het koken bent niet.

Mijn idee voor de kookclub is om ongeveer elke 6 weken/2 maanden bij elkaar te komen, dat één persoon dan de gerechten bedenkt, boodschappen doet en kookt en de keer erop de volgende persoon aan de beurt is. Mij lijkt 6 personen het meest overzichtelijk. Maar we kunnen ook met 8 personen starten en de mensen die stom zijn en niet goed genoeg kunnen koken af laten vallen (grapje).

Lijkt het je wat; mooi! Ik heb er zin in :)
pi_168537268
Ik kwam tot de briljante ontdekking dat je met een nieuw account de eerste week geen privé DM of PM kunt ontvangen en versturen :|W .
Heb je natuurlijk fijn week bedenktijd voordat je een bericht stuurt, maar mocht je net zo ongeduldig zijn als ik: https://www.eetclub.nl/op(...)lijk-tot-hoog-niveau
pi_168892714
*schopje* We zijn ondertussen met zijn vieren, iemand zin om aan te sluiten?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:35:43 #4
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_168983167
Leuk idee! Voor mij echter niet geschikt. Free kick.
pi_169023459
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:35 schreef Jinkx het volgende:
Leuk idee! Voor mij echter niet geschikt. Free kick.
Dank :*

Nog één plekje vrij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')