abonnement Unibet Coolblue
pi_168513503
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 00:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je vast een bron van.
Het blijft opeens angstvallig stil van die kant :D
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:26:15 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_168513542
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:24 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Het blijft opeens angstvallig stil van die kant :D
Het kan even duren natuurlijk :P
pi_168513726
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan even duren natuurlijk :P
"De mate waarin politici verkiezingsbeloften nakomen" lijkt me sowieso geen kwantificeerbare grootheid. Dus het zou mij eigenlijk heel erg verbazen als daar "wetenschappelijk onderzoek" naar is gedaan. :D

Ik vrees dat dit toch op de gok roepen is geweest.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:34:42 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_168513822
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

"De mate waarin politici verkiezingsbeloften nakomen" lijkt me sowieso geen kwanficeerbare grootheid. Dus het zou mij eigenlijk heel erg verbazen als daar "wetenschappelijk onderzoek" naar is gedaan. :D

Ik vrees dat dit toch op de gok roepen is geweest.
Dat vrees ik ook.
Nou ja, dat gebeurt wel vaker :D . Daarom zijn bronnen ook zo belangrijk. Al zijn sommige bronnen zeer troebel :P
pi_168513859
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

"De mate waarin politici verkiezingsbeloften nakomen" lijkt me sowieso geen kwanficeerbare grootheid. Dus het zou mij eigenlijk heel erg verbazen als daar "wetenschappelijk onderzoek" naar is gedaan. :D

Ik vrees dat dit toch op de gok roepen is geweest.
Mja, maar door zoiets te roepen loop je het risico jezelf enorn voor paal te zetten. Hetgeen ook gebeurd is _O- .
pi_168514128
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.
Nou ja, dat gebeurt wel vaker :D . Daarom zijn bronnen ook zo belangrijk. Al zijn sommige bronnen zeer troebel :P
Het is natuurlijk ook niet erg als mensen slecht geinformeerd zijn. Niet iedereen kan alles weten.

Maar het wordt in mijn ogen wel kwalijk als mensen willens en wetens doen alsof ze goed geinformeerd zijn terwijl dat niet het geval is. Ook dat gebeurt helaas veel te vaak. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom mensen dat doen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 30 januari 2017 @ 07:44:17 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168536214
Nog even een stukje BNW, maar jullie weten dat Sputnik nog een trapje erger is dan RT toch? :D

Je kunt in ieder geval niet met droge ogen CNN van nepnieuws betichten en dan vrolijk Sputnik gaan quoten ;)

Mitch runt wel een interessant twitter account ook;
https://twitter.com/planetponzi
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168537577
TPP er in het geheim doordrukken? Dat hele plan is zo vaak in het nieuws geweest, daar was weinig geheims aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 02:50:06 #34
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_168559528
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
TPP er in het geheim doordrukken? Dat hele plan is zo vaak in het nieuws geweest, daar was weinig geheims aan.
TTIP, TPP, TISA en nog een aantal andere verdragen zijn opgezet in het grootste geheim waarbij TISA zo ver ging dat het voor iedere betrokkene verboden was om iets over het verdrag naar buiten te brengen tot 5 jaar na het ingaan (of het mislukken) van de overeenkomsten. De leden van het EP mochten in het geval van TTIP uitsluitend in een speciale kamer kort de inhoud bekijken. Hierbij was het maken van opnames, aantekeningen en zelfs het letterlijk citeren (uit het hoofd) van de inhoud naar wie dan ook strikt verboden.

Dat er uiteindelijk dankzij Greenpeace en Wikileaks toch wat informatie naar buiten is gekomen doet niets af aan het geheim zijn van het verdrag. Het feit dat het verdrag ook nog eens een parallel juridisch systeem zou optuigen en daarmee alle nationale en internationale wetten over de beschreven onderwerpen zou overrulen is meer dan bizar te noemen.

Een dergelijk voorstel zou op niets anders uit mogen draaien dan een verregaand strafrechtelijk onderzoek naar alle betrokken partijen. Dat Trump degene is die heeft weten te voorkomen dat onze democratie (en met TISA onze infrastructuur, watervoorziening, onderwijs etc. etc.) volledig verloren is gegaan vind ik niet bepaald geruststellend. De politiek zet gewoon hun handtekeningen onder deze verdragen zonder enig idee te hebben wat het betekend (net als het geval was bij de bailouts in 2008, het overhevelen van onze pensioenpotten vorig jaar en met CETA as we speak). Dit lijken wel MK ULTRA achtige toestanden - echt WTF?!
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_168560336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 02:50 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

TTIP, TPP, TISA en nog een aantal andere verdragen zijn opgezet in het grootste geheim waarbij TISA zo ver ging dat het voor iedere betrokkene verboden was om iets over het verdrag naar buiten te brengen tot 5 jaar na het ingaan (of het mislukken) van de overeenkomsten. De leden van het EP mochten in het geval van TTIP uitsluitend in een speciale kamer kort de inhoud bekijken. Hierbij was het maken van opnames, aantekeningen en zelfs het letterlijk citeren (uit het hoofd) van de inhoud naar wie dan ook strikt verboden.

Dat er uiteindelijk dankzij Greenpeace en Wikileaks toch wat informatie naar buiten is gekomen doet niets af aan het geheim zijn van het verdrag. Het feit dat het verdrag ook nog eens een parallel juridisch systeem zou optuigen en daarmee alle nationale en internationale wetten over de beschreven onderwerpen zou overrulen is meer dan bizar te noemen.

Een dergelijk voorstel zou op niets anders uit mogen draaien dan een verregaand strafrechtelijk onderzoek naar alle betrokken partijen. Dat Trump degene is die heeft weten te voorkomen dat onze democratie (en met TISA onze infrastructuur, watervoorziening, onderwijs etc. etc.) volledig verloren is gegaan vind ik niet bepaald geruststellend. De politiek zet gewoon hun handtekeningen onder deze verdragen zonder enig idee te hebben wat het betekend (net als het geval was bij de bailouts in 2008, het overhevelen van onze pensioenpotten vorig jaar en met CETA as we speak). Dit lijken wel MK ULTRA achtige toestanden - echt WTF?!
Leuk, maar de tekst van het TPP is gewoon openbaar.

https://www.mfat.govt.nz/(...)-pacific-partnership

Dus zo topgeheim is dit allemaal niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 10:44:09 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168562109
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168568703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

8-) Nederland was al veel eerder!!
marokkanen en chinezen waren nog eerder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Moroccan_Western_Sahara_Wall

https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Wall_of_China
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:47:13 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168569364
Was Hadrian's wall ook niet rond die tijd gebouwd, door de Romeinen om de Picten buiten te houden. Iets wat voor de Romeinen niet werkte overigens.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 1 februari 2017 @ 00:47:59 #39
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_168582448
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Leuk, maar de tekst van het TPP is gewoon openbaar.

https://www.mfat.govt.nz/(...)-pacific-partnership

Dus zo topgeheim is dit allemaal niet.
Het is openbaar geworden nadat er delen van de verdragen zijn gelekt door o.a. Wikileaks (nadat ze in 2013 100.000 dollar over hadden voor de -TOEN DUS GEHEIME- informatie).

In eerste instantie hadden zelfs leden van het parlement geen enkele inzage in de inhoud van de verdragen. Wat ze uiteindelijk wel kregen was dit:

http://www.theregister.co(...)l_world_of_the_ttip/

Hier een MEP die enkele teksten mag inzien waar al overeenstemming over is:

in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  woensdag 1 februari 2017 @ 01:03:51 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168582586
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft het zijn achterban beloofd en hij doet het.
Hij doet wat :')?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168583441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:47 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Het is openbaar geworden nadat er delen van de verdragen zijn gelekt door o.a. Wikileaks (nadat ze in 2013 100.000 dollar over hadden voor de -TOEN DUS GEHEIME- informatie).

In eerste instantie hadden zelfs leden van het parlement geen enkele inzage in de inhoud van de verdragen. Wat ze uiteindelijk wel kregen was dit:

http://www.theregister.co(...)l_world_of_the_ttip/

Hier een MEP die enkele teksten mag inzien waar al overeenstemming over is:

Dat is TTIP, het topic gaat over TPP. Dat zijn twee verschillende dingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168583483
Waarom staat dit niet in NWS?
pi_168583492
TRUMPGOD _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:33:17 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168584457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:02 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom staat dit niet in NWS?
Omdat het van ninefornews komt. :D Klik voor de gein eens rond op die site...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:51:52 #45
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_168584748
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 07:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is TTIP, het topic gaat over TPP. Dat zijn twee verschillende dingen.
Dit topic gaat helemaal niet specifiek over TTIP, TPP was nog extremer en je blijft je in bochten wringen om niet te hoeven toe te geven dat al deze verdragen strikt geheim waren en in essentie gewoon hetzelfde doel hadden: Overheveling van macht naar de multinationals.

http://www.npr.org/sectio(...)ly-few-or-maybe-none

https://theintercept.com/(...)-cant-find-congress/
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 1 februari 2017 @ 09:54:26 #46
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168584790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]



8-) Nederland was al veel eerder!!
Het is ook gewoon waar. Dat water komt uit Mexico

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168584850
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Omdat het van ninefornews komt. :D Klik voor de gein eens rond op die site...
Met als bronvermelding sputniknews ;)

Overigens zou ik me al BNW' er eerder zorgen maken over de gebroeders Koch die afgelopen jaar 800 miljoen dollar gepompt hebben in de GOP afgelopen jaar (niks naar Trump)
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:02:09 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168584929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:58 schreef Chewie het volgende:
Met als bronvermelding sputniknews ;)

Overigens zou ik me al BNW' er eerder zorgen maken over de gebroeders Koch die afgelopen jaar 800 miljoen dollar gepompt hebben in de GOP afgelopen jaar (niks naar Trump)
Miljardairs die de politiek proberen te beïnvloeden met hun geld? :o

De rechtse Soros'

In het gevang ermee. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168585244
Ik vind het een beetje moeilijk een Multilateraal handelsakkoord als TPP gelijk te stellen met 'De NWO'

Handelsakkoorden die een vrijhandelsregio definieren (zoals bv de EEG, later de EU, EFTA, in Noord-Amerika NAFTA en in azie het TPSEP en later dus TPP) genereren vooral een gebied waar overheden minder eigen regels kunnen opleggen.

daar kun je kritiek op hebben, bv ook op het Principe van onafhankelijke private rechtspraak waarbij bv grote bedrijven staten kunnen aanklagen voor het mislopen van inkomsten uit hun investeringen door wetgevingen, en welke vaak erg ontransparant werkt...
maar basisprincipe is nu juist dat (Natonale) Overheden in dat principe veel macht opgeven.

Tegenstanders zijn vaak juist voor het vergroten van de macht van nationale Overheden, die volgens hen sterkere restrcties moeten kunnen opleggen, op zowel internationale handel (tariefmuren) of bv migratiestromen Waar naturlijk wel wat vor te zeggen is, maar wat ook impliceert dat de Staat dus meer Macht krijgt over individuele en economische vrijheden van burgers
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168585317
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Miljardairs die de politiek proberen te beïnvloeden met hun geld? :o

De rechtse Soros'

In het gevang ermee. ;)
Het is vooral opvallend dat het bij Soros vaak blijft bij vage beschuldigingen met weinig onderbouwing (zoals in de OP) terwijl het over de gebroeders Koch vrij stil blijft in complotland terwijl hun invloed veel duidelijker is. (kijktip "the campaign" waarin John Lithgow en Dan Aykroyd een goede persiflage neerzetten van deze broers) .

Als de GOP Trump laat vallen dan is de kans groot dat deze broers er achter zitten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')