abonnement Unibet Coolblue
pi_168488717
Er wordt wat afgemakreeld in de SC! :) @Lonaa
Let me see you stripped down to the bone
pi_168488729
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:22 schreef Lonaa het volgende:
...de stad in. *O*
Mits je al je studeerwerk af krijgt, toch? :7 Streng wezen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168488753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 10:46 schreef minilot het volgende:
Maar wat eten jullie (M/V/whatever) nou vanavond? :7
Uit eten.

Doen m'n ouders mn zus en ik altijd als ik net terug ben. Is er vorig weekend niet van gekomen.
pi_168488760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Mits je al je studeerwerk af krijgt, toch? :7 Streng wezen!
Nog 1 hoofdstuk samenvatten (was ik vanochtend al aan begonnnen), 2 proeftentamens maken, nakijken, en fouten oefenen, hele samenvatting nog een keer doorkijken. En dat voor 8 uur vanavond. Kump wa goe. :7

En makreel, tja, het was overal in de aanbieding :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168488774
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 11:17 schreef minilot het volgende:
Zelf een droogkast in huis hebben - was Frantic niet ooit met zoiets begonnen in zijn ouderlijk huis of heb ik dat verkeerd onthouden?
:Y

CUL / We bouwen een klimaatkast!

Deze was bedoeld voor m'n zus, hij staat alleen allang thuis. Deze kast heeft eigenlijk alleen proef gedraaid :@ Maar hij draait stabiel. Zodra ik in m'n eigen huis zit bouw ik er weer een voor mezelf en dan ga ik oa worst drogen.

Nu ben ik benieuwd of Kaatje nog een klimaatkast heeft laten bouwen :+
pi_168488939
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zodra ik in m'n eigen huis zit bouw ik er weer een voor mezelf en dan ga ik oa worst drogen.
Jeej! Ik hou van dat soort projecten. _O_
(Als andere mensen ze doen dan, hè? Niks voor mij :) Binnen no time groeiden er dan schimmels in mijn droogkast waar de ECDC, voorzien van gasmaskers, voor moest langskomen. Groententuin beginnen in achtertuin verliep rampzalig. En ik kan niet eens een desempje levend houden. :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_168488953
Zou heel graag een ham drogen. Maar daarvoor ben ik niet lang genoeg thuis :+

En idd een desem levend houden om brood te bouwen :Y

Zijn er eigenlijk desems te koop die je binnen een week of 2 genoeg hebt opgekweekt om brood mee te maken? (of gelijk :P?)
pi_168488990
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Zou heel graag een ham drogen. Maar daarvoor ben ik niet lang genoeg thuis :+
Wat moet daar aan werk aan gebeuren als zo'n ham eenmaal hangt te drogen? Niet iets waarvoor je zus of ouders of iemand anders kunt inschakelen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn er eigenlijk desems te koop die je binnen een week of 2 genoeg hebt opgekweekt om brood mee te maken? (of gelijk :P?)
Even langs onze eigenste CUL-bakkerij wippen en LHO lief aankijken. Heb je gebruiksklaar desem :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat moet daar aan werk aan gebeuren als zo'n ham eenmaal hangt te drogen? Niet iets waarvoor je zus of ouders of iemand anders kunt inschakelen?
In het ergste geval ff af doen met een azijnoplossing, om schimmel er af te halen. Het pekelen enzo kan ik allemaal wel doen in de tijd dat ik thuis ben :Y
pi_168489029
(Ik zou theoretisch kunnen zeggen: kom maar bij mij desem halen. Maar mijn desem staat al sinds november onaangeroerd en ongevoerd achterin de koelkast en ik durf niet te kijken en ik vrees dat Jonkvrouw Blub dood is.. :@ Maar zeker weet ik het niet. Een Schrödingers desem-situatie. Zo lang ik niet kijk is ze zowel levend als dood. En dat is beter dan dood. *))
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 januari 2017 @ 12:41:29 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168489051
Ik heb Italiaanse bollen gekocht :9.

En eucalyptus, mijn slaapkamer ruikt nu zo lekker :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168489142
Helpen jullie deze taaljournalist even? Het is CUL-gerelateerd en het kost ten hoogste één minuut. :)
https://taaljournalist.wo(...)/wat-is-een-broodje/
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489201
Hoe zou het met Isabeau op vakantie wezen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489206
Ik heb uiteraard alleen de broodjes aangevinkt ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168489216
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb uiteraard alleen de broodjes aangevinkt ;)
Vanzelfsprekend. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489227
Ik had gisteren een discussie met een buitenlandse vriendin over het verschil tussen kommen, schaaltjes, bakjes en kuipjes. Ik kreeg de verschillen echt niet goed uitgelegd :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168489252
Wel gek hoe dat verschilt. Ik vind het zo logisch dat ik bijna men wat ik hierboven zei.
De bolletjes zijn broodjes. De ciabatta was dat ook geweest als het 1 portie was, maar dat staat er niet bij. De rest kan ik me echt niet als broodje voorstellen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168489279
LOL @ majn.

Het belegde broodje vind ik overigens ook een broodje. Als ik het heb over 'ergens een broodje halen' zit daar in mijn bedoeling wel degelijk beleg op.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168489325
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Wel gek hoe dat verschilt. Ik vind het zo logisch dat ik bijna men wat ik hierboven zei.
De bolletjes zijn broodjes. De ciabatta was dat ook geweest als het 1 portie was, maar dat staat er niet bij. De rest kan ik me echt niet als broodje voorstellen.
Bolletjes inderdaad, en een belegd hard broodje is voor mij ook een broodje. Verder niets.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 28 januari 2017 @ 12:55:34 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168489349
Ik heb de belegde bol aangeklikt, het stokbrood met beleg, het witte bolletje en de ciabatta.

Dat waren de enige opties die voor mij onder broodje vielen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168489671
Even tussendoor, ik startte le truck en het eerste wat uit de stereo kwam schallen was:


Nu verder verhuizen :+
pi_168489686
Ik vind het altijd zo grappig, die linkjes naar muziek.
Jullie denken toch niet dat je dat gaat zitten luisteren? :D

Nou ja, ik in ieder geval niet.
Fok is voor mij meer snel scrollen en weer dicht.
pi_168489720
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y

CUL / We bouwen een klimaatkast!

Deze was bedoeld voor m'n zus, hij staat alleen allang thuis. Deze kast heeft eigenlijk alleen proef gedraaid :@ Maar hij draait stabiel. Zodra ik in m'n eigen huis zit bouw ik er weer een voor mezelf en dan ga ik oa worst drogen.

Nu ben ik benieuwd of Kaatje nog een klimaatkast heeft laten bouwen :+
Nee, niet gedaan. Had het de laatste tijd wat te druk met andere dingen. En ik wil eerst het worstmaken beter onder de knie krijgen (oefenen=tijd). Maar een goede vriend van mij ontdekte laatst dat je met mijn kenwood makkelijk worst kunt maken en ik had hem ook in gedachten om zo'n kast te bouwen :P
Morgen zie ik 'm op een feestje ;)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')