Cato is toch dat Japanse merk? Of is dat Kato.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ceterum censeo OV-chipkaartem esse delendam.
Het laatste.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Cato is toch dat Japanse merk? Of is dat Kato.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | FredvZ's treinstelteller Start : 30-Jan-17 21:07 Actueel : 30-Jan-17 21:16 Type : Aant Tot. % SGM2 : 11 30 36.67 SGM3 : 25 60 41.67 SLT4 : 38 69 55.07 SLT6 : 33 62 53.23 ICM3 : 30 87 34.48 ICM4 : 15 50 30.00 VIRM4 : 38 98 38.78 VIRM6 : 37 80 46.25 DDZ4 : 20 30 66.67 DDZ6 : 12 20 60.00 FLIRT2 : 4 6 66.67 FLIRT3 : 5 33 15.15 FLIRT4 : 3 25 12.00 |
Die neem ik mee in een volgende stap, moet eerst nog ff wat basics compleet maken.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:28 schreef b2py het volgende:
Ik zou percentage realisatie vs gepland er wel bij willen hebben
Missen ook nog wat materieelsoortenquote:Op maandag 30 januari 2017 21:26 schreef FredvZ het volgende:
Ondanks de korte treinen van de laatste tijd rijdt er nog aardig wat NS mat rond op een willekeurige maandagavond op een willekeurig tijdstip:
[ code verwijderd ]
Twee soorten materieel staan dus volledig aan de kant...quote:Op maandag 30 januari 2017 21:26 schreef FredvZ het volgende:
Ondanks de korte treinen van de laatste tijd rijdt er nog aardig wat NS mat rond op een willekeurige maandagavond op een willekeurig tijdstip:
[ code verwijderd ]
Volgens mij zijn van de FLIRT's van de NS er nu 19 drietjes en 20 viertjes geleverd.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die neem ik mee in een volgende stap, moet eerst nog ff wat basics compleet maken.
Zoals een complete lijst van actueel materieel met de juiste aantallen die NS tot haar beschikking heeft.
DM90 en de reïncarnatie van DDAR en DDM1 heb ik er inmiddels in verwerkt.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Missen ook nog wat materieelsoorten
Die komt ook later, daar zit iets meer werk in om dat uit de NS data te vissen.quote:
ICE en IC Berlijnquote:Op maandag 30 januari 2017 21:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
DM90 en de reïncarnatie van DDAR en DDM1 heb ik er inmiddels in verwerkt.
Mis ik er dan nog?
Geen idee eigenlijk, die informatie gooi ik nu nog wegquote:Op maandag 30 januari 2017 21:53 schreef MTL het volgende:
Worden er inmiddels wel al nummers weergegeven in de datastroom voor de 1100 serie? Ik meende dat vorige week daar nog een bugje in zat en enkel de geplande ipv actuele samenstelling doorgegeven werd.
Deze eerste versie wil ik gebruiken om per 24u te tellen. Moet een datamodelletje verzinnen om de rest in op te slaan. Ben er nog niet helemaal uit wat voor statistieken ik allemaal wil kunnen maken.quote:Edit: overigens zou ik minimaal een tijdsspanne van een half uur kijken. Met de huidige tijdsspanne mis je een aantal lange keringen (zoals bijvoorbeeld op Hoek van Holland, waar de trein om :02 aankomt en om :26 vertrekt).
Huuuuu rondje rond de kerk! Gevaarlijk! Eentonig!quote:Op maandag 30 januari 2017 22:26 schreef dennistd het volgende:
Wat ik me wel afvraag: waarom zo'n ingewikkelde route via Venlo, en niet gewoon via Aachen en de Montzenroute?
Goeikoperder.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:26 schreef dennistd het volgende:
Wat ik me wel afvraag: waarom zo'n ingewikkelde route via Venlo, en niet gewoon via Aachen en de Montzenroute?
Waarom is die route goedkoper? Zoveel km is dat niet om toch? Locwissel kost meer tijd en geld lijkt me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |