Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
Presidential transition of Donald Trump
Timeline of the presidency of Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:

20 Januari: Inauguratie van Trump. Een megapixel-foto van dit gebeuren is hier te vinden. In zijn speech was zijn thema 'America First'. De elite van Washington moet het ontgelden, alle macht moet over naar... the peeoo-ple. Volledige transcriptie van de speech is hier te vinden.

21 Januari: In Sean Spicers (persvoorlichter) eerste persconferentie haalt hij namens Trump fel uit naar de media, die berichtten over onjuiste toeschouwersaantallen. Het optreden verbijstert de daar aanwezige pers, aangezien foto's duidelijk aangeven dat er minder toeschouwers waren dan 2009 Obama 2009 Later introduceerde Kellyanne Connoway (campagnemanager) een nieuwe term, namelijk Alternative Facts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168462778
Weet niet hoor Refragmental, maar het kostte mij welgeteld 5 seconden om geweldsincidenten door Trump-aanhangers te vinden met behulp van Google.

Weer een sterk staaltje selectieve verontwaardiging van jouw kant.
pi_168462949
Josef Joffe, the editor-publisher of German weekly Die Zeit, suggests the easiest way to end the “Trump catastrophe” is to murder the president in the White House.

As The Daily Caller's Jacob Bojesson reports Joffe joined panel show ARD-Presseclub to answer questions from the public. A viewer called in to ask if it was possible to impeach President Donald Trump and end the “catastrophe.”

“There has to be a qualified two-thirds majority of the Senate in order for a removal of office to take place,” a female panelist responded.

“These are politically and legally pretty high hurdles, a lot would have to happen for it, we’re far away from that.”
Joffe then jumped in with a calm response.

"Murder in the White House, for example,” he said.

'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:15:03 #4
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168463063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:36 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het zijn gewoon leugens, elke keer weer. Elke keer weer geverifieerd dat het leugens zijn. Hier in Nederland treden ministers af als ze het volk verkeerd informeren.
Rekenfoutjes van 50 miljard?

Rapporten over grootschalige zorgfraude laten verdwijnen?

In Nederland is dezelfde glijdende schaal opgetreden hoor. Zie GeenStijl en de opkomst van Nanninga, Dijkgraaf, Niemoller de laatste 15 jaar.

Amerika loopt 10 jaar voorop, dat klopt. Wij zitten nog in het Bush/FoxNews tijdperk.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168463448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:10 schreef Yiha3 het volgende:
Josef Joffe, the editor-publisher of German weekly Die Zeit, suggests the easiest way to end the “Trump catastrophe” is to murder the president in the White House.

As The Daily Caller's Jacob Bojesson reports Joffe joined panel show ARD-Presseclub to answer questions from the public. A viewer called in to ask if it was possible to impeach President Donald Trump and end the “catastrophe.”

“There has to be a qualified two-thirds majority of the Senate in order for a removal of office to take place,” a female panelist responded.

“These are politically and legally pretty high hurdles, a lot would have to happen for it, we’re far away from that.”
Joffe then jumped in with a calm response.

"Murder in the White House, for example,” he said.

En dan? Krijg je Mike Pence en een hele onrustige bevolking. Trump is nog een beetje een gezellige gek, Mike Pence is een kwade genius.
standaarddrinker
pi_168463513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 01:37 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Steve Bannon moeten media hun bek houden.

Smerige klote-nazi. Het wordt misschien tijd om onze relatie met de VS te heroverwegen.
Moeten Bertje Koenders en Ploumen die plannen gaan voorbereiden? :D
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168463565
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een volwassen reactie ^O^
Inderdaad, volwassener dan oom Donald, en dan ben ik niet eens POTUS.
pi_168463650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:33 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Moeten Bertje Koenders en Ploumen die plannen gaan voorbereiden? :D
Rutte mag het ook doen, hoor. Geen probleem, lijkt mij.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168463680

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 27-01-2017 11:47:09 (Doe maar niet) ]
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 11:42:49 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168463688
quote:
DAVID MUIR: I wanna ask you about something you said this week right here at the White House. You brought in congressional leaders to the White House. You spoke at length about the presidential election with them -- telling them that you lost the popular vote because of millions of illegal votes, 3 to 5 million illegal votes. That would be the biggest electoral fraud in American history. Where is the evidence of that?

PRESIDENT TRUMP: So, let me tell you first of all, it was so misrepresented. That was supposed to be a confidential meeting. And you weren't supposed to go out and talk to the press as soon as you -- but the Democrats viewed it not as a confidential meeting.

DAVID MUIR: But you have tweeted ...

(OVERTALK)

DAVID MUIR: ... about the millions of illegals ...

PRESIDENT TRUMP: Sure. And I do -- and I'm very ...
bizar..

http://abcnews.go.com/Pol(...)nt/story?id=45047602
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168463703
Speech van Theresa May bij de Reps:

vandaag gesprek tussen Trump en May
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168463788
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:36 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Inderdaad, volwassener dan oom Donald, en dan ben ik niet eens POTUS.
Mooi om te zien dat je voor jezelf de lat lekker laag legt. ^O^
pi_168463846
quote:
Bizar is de standaard nu, dat is voor de gemiddelde weekdag.
  Overall beste user 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 11:51:57 #14
3928 Ulx
pi_168463851
Het is echt Jiskefet in het Witte Huis.

quote:
DAVID MUIR: Mr. President, I just have one more question on this. And it's -- it's bigger picture. You took some heat after your visit to the CIA in front of that hallowed wall, 117 stars -- of those lost at the CIA. You talked about other things. But you also talked about crowd size at the inauguration, about the size of your rallies, about covers on Time magazine. And I just wanna ask you when does all of that matter just a little less? When do you let it roll off your back now that you're the president?

(OVERTALK)

PRESIDENT TRUMP: OK, so I'm glad you asked. So, I went to the CIA, my first step. I have great respect for the people in intelligence and CIA. I'm -- I don't have a lot of respect for, in particular one of the leaders. But that's okay. But I have a lot of respect for the people in the CIA.

That speech was a home run. That speech, if you look at Fox, OK, I'll mention you -- we see what Fox said. They said it was one of the great speeches. They showed the people applauding and screaming and -- and they were all CIA. There was -- somebody was asking Sean -- "Well, were they Trump people that were put--" we don't have Trump people. They were CIA people.

That location was given to me. Mike Pence went up before me, paid great homage to the wall. I then went up, paid great homage to the wall. I then spoke to the crowd. I got a standing ovation. In fact, they said it was the biggest standing ovation since Peyton Manning had won the Super Bowl and they said it was equal. I got a standing ovation. It lasted for a long period of time. What you do is take -- take out your tape -- you probably ran it live. I know when I do good speeches. I know when I do bad speeches. That speech was a total home run. They loved it. I could've ...

(OVERTALK)

PRESIDENT TRUMP: ... gotten ...

DAVID MUIR: You would give the same speech if you went back ...

PRESIDENT TRUMP: Absolutely.

DAVID MUIR: ... in front of that wall?

PRESIDENT TRUMP: People loved it. They loved it. They gave me a standing ovation for a long period of time.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168463887
Luister, dit was een van de beste speeches ooit. En ook (mogelijk) het grootste applaus ooit.

Echt, kan Trump drie dingen zeggen zonder hyperbool?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168463917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:44 schreef antiderivative het volgende:
Speech van Theresa May bij de Reps:

vandaag gesprek tussen Trump en May
Koning Abdullah (Jordanië), Netanyahu (Israel), Trudeau (Canada) zijn overigens de volgende namen op de agenda
pi_168463940
"They gave me a standing ovation for a long period of time."

Omdat Trump ze in het begin geen toestemming had gegeven te gaan zitten (= protocol. Linkje staat in 1 v.d eerdere topics.)
pi_168463944
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:54 schreef Ludachrist het volgende:
Luister, dit was een van de beste speeches ooit. En ook (mogelijk) het grootste applaus ooit.

Tot dusverre niet. Hij heft de directeur van de National Parks op het matje geroepen en bewijs geeist dat zijn inauguratie de grootste ooit was. Helaas was de goede man alleen in staat om nieuwe foto's te leveren die hetzelfde beeld lieten zien als alle anderen.

Maar goed, nog even wachten totdat hij zijn mensen benoemt heeft en dan zal er ongetwijfeld creatief met Photoshop in de weer gegaan worden.
pi_168463964
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 08:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je vraagt je werkelijk af hoe sommige users de pus uit hun vingertoppen krijgen geperst.

Een volledig land toewensen dat het wordt gedestabiliseerd, onder druk gezet en gedomineerd door vreemde machthebbers. Omdat het waagde een eigen koers te varen en een zelfstandige economie te ontwikkelen.

En vervolgens in een ander topic durven klagen, raadikzo, over de "dictatoriale" EU en ons gebrek aan "soevereiniteit". :').
Hier vat je het buitenlandbeleid van de VS van de afgelopen 140 jaar wel aardig samen moet ik zeggen.
pi_168463970
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

Ook mooi dat hij loopt op te scheppen over de staande ovatie die 'heel lang duurde'.

Wat een figuur :')
pi_168464020
Kan er feitelijk nagekeken worden of dat het langste applaus ooit was na een speech? Dit zijn zaken die nu top priority hebben!
standaarddrinker
  Overall beste user 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 12:03:33 #22
3928 Ulx
pi_168464040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:02 schreef DrDentz het volgende:
Kan er feitelijk nagekeken worden of dat het langste applaus ooit was na een speech? Dit zijn zaken die nu top priority hebben!
Als het 1 seconde had geduurd is het nog steeds het langste applaus ooit, als je het als een alternatief feit bekijkt.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:55 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168464054
Dat Trump alles zo persoonlijk neemt is wel een beetje eng idd. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als hij een andere populist (van een ander land) lijnrecht tegenover hem komt te staan. Of als Poetin opeens geen zin meer heeft om aardig te zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 12:06:47 #24
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168464076
Europa moet echt vriendjes worden met Trump. Handelsoorlog met Amerika willen we echt niet. May pakt het slim aan met Brexit.
pi_168464085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:57 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Tot dusverre niet. Hij heft de directeur van de National Parks op het matje geroepen en bewijs geeist dat zijn inauguratie de grootste ooit was. Helaas was de goede man alleen in staat om nieuwe foto's te leveren die hetzelfde beeld lieten zien als alle anderen.

Maar goed, nog even wachten totdat hij zijn mensen benoemt heeft en dan zal er ongetwijfeld creatief met Photoshop in de weer gegaan worden.
Ik denk dat hij later toe gaat geven dat het toch niet de best bezochte inauguratie ever was. Maar dat meldt hij dan even tussen neus en lippen door, zoals dat hij er nu toch van overtuigd is dat de Russen hebben gehackt. Maar dat komt dan al bij de meerderheid van zijn supporters niet meer aan.

Deze tactiek werkt. Outrageous claims maken waar je supporters mee aan de haal gaan. Veel later na veel vijfen en zessen terloops terugkomen op je eerdere uitspraak alsof die er niet toe deed. En zo verspreid je misinformatie zonder daadwerkelijk de waarheid te ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')