abonnement Unibet Coolblue
pi_168474199
Gelukkig zullen veel mensen dat niet begrijpen.
pi_168474388
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:12 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig zullen veel mensen dat niet begrijpen.
Goed punt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168474457
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
pi_168474518
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:12 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig zullen veel mensen dat niet begrijpen.
Ik begrijp het wel. Ik heb mijn zus verloren. Dat was een ongeluk en geen moord.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168474576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
Mooi!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168474665
Wat heb je ervan geleerd?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 20:27:24 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168474706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Golfer! Sterkte met deze dag. ^O^
Dankjewel. Zondag is de Nederlandse herdenking, maar daar ga ik niet naartoe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168474798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Dankjewel. Zondag is de Nederlandse herdenking, maar daar ga ik niet naartoe.
Ok. Ik dacht gewoon aan je. Grote knuffel aan jouw en Bluezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 20:29:56 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168474813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
Er is in november elk jaar een begeleide reis van het Auschwitz Comité, waar ik ook lid van ben, daarheen en naar Majdanek en Sobibor.
Ik ben nog steeds niet meegeweest. Komt misschien ooit nog wel eens. Is nu allemaal nog steeds te dichtbij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168474935
Nou, ik steek weleens kaarsjes op. Vandaag voor Golfer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168475337
Hoe zou het gaan met de olifant van Isabeau?
pi_168475388
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168475414
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
Wat heb je ervan geleerd?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168475471
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Overigens stond ik vorige maand in Auschwitz. Daar word je wel stil van, ondanks dat zo'n beetje elke geschiedenisles over de tweede wereldoorlog ging, was het toch nooit tot me doorgedrongen. Daarna een lading documentaires gekeken over de kampen. Dat had ik eigenlijk van te voren moeten doen.
Wat heb je ervan geleerd?
waarom gebruik je geen quotes?
pi_168475599
Sorry. ik ben slecht in quotes.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168475675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Sorry. ik ben slecht in quotes.
wat je nu doet is onleesbaar, en het is ook niet nodig om dingen te herhalen als je niet gelijk een reactie krijgt
pi_168475769
Toch 20 minuten gewacht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168475780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Wat heb je ervan geleerd?
Ik weet nu meer over hoe het eraan toe ging, hoe groot het was, hoeveel, hoe zwaar. Maar het heeft ook meer een gezicht gekregen. Maar wat de grootste indruk op mij heeft gemaakt is het verschil tussen de twee kampen, van concentratiekamp naar vernietigingskamp. Maar het gaat niet om leren of weten, het is gewoon het gevoel dat je daar krijgt.
pi_168475842
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik weet nu meer over hoe het eraan toe ging, hoe groot het was, hoeveel, hoe zwaar. Maar het heeft ook meer een gezicht gekregen. Maar wat de grootste indruk op mij heeft gemaakt is het verschil tussen de twee kampen, van concentratiekamp naar vernietigingskamp. Maar het gaat niet om leren of weten, het is gewoon het gevoel dat je daar krijgt.
Dat kan ik me indenken ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168475923
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom gebruik je geen quotes?
Ik heb de quote gevonden! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168476069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:21 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Ik heb mijn zus verloren. Dat was een ongeluk en geen moord.
Ik denk dat het verliezen van een naaste niet in de buurt komt bij het gevoel dat mensen hebben waarvan een serieuze poging is gedaan om zijn/haar complete bevolkingsgroep uit te roeien op de meest beestachtige manier.
Spoilers!
pi_168476104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik weet nu meer over hoe het eraan toe ging, hoe groot het was, hoeveel, hoe zwaar. Maar het heeft ook meer een gezicht gekregen. Maar wat de grootste indruk op mij heeft gemaakt is het verschil tussen de twee kampen, van concentratiekamp naar vernietigingskamp. Maar het gaat niet om leren of weten, het is gewoon het gevoel dat je daar krijgt.
Ik vroeg me nog af of je ook in Birkenau geweest was maar ja dus.
Spoilers!
pi_168476224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb de quote gevonden! *O*
beter. het is ook helemaal niet moeilijk
pi_168476359
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat het verliezen van een naaste niet in de buurt komt bij het gevoel dat mensen hebben waarvan een serieuze poging is gedaan om zijn/haar complete bevolkingsgroep uit te roeien op de meest beestachtige manier.
Ik denk het ongeveer wel. Ik heb mijn enige zus en beste vriendin verloren door een ongeluk.
Ik was heel blij dat niemand schuld had aan dat ongeluk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_168476641
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat het verliezen van een naaste niet in de buurt komt bij het gevoel dat mensen hebben waarvan een serieuze poging is gedaan om zijn/haar complete bevolkingsgroep uit te roeien op de meest beestachtige manier.
Daar ben ik het mee eens. En dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 27-01-2017 21:32:38 ]
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')