abonnement Unibet Coolblue
pi_168810538
Die advocaat :')

- Patricia weet niet dat ze gefilmd was (het is niet zo dat het op een standpunt gefilmd is dat het een verborgen camera/bril is).

- De advocaat betwijfeld of het Patricia wel is. Mogelijk is het een trucage/photoshop (het is bewegend beeld, zelfs met de stem van Patricia erbij).

Sowieso, Patricia weet toch wel wat ze gedaan heeft. Als je nooit aan plasseks gedaan hebt, kan jij het niet zijn natuurlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door luxerobots op 10-02-2017 21:04:06 ]
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:15:21 #252
242879 Onnoman
The On And Only
pi_168815752
wat een leugens zeg.. ik geloof er geen fuck van.. hij is gewoon ontslagen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:51:26 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168816848
Winston is een overschat mannetje met rijke ouders
Zelf weinig gepresteerd ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 februari 2017 @ 12:05:05 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168936491
Vier redenen waarom ‘RTL Late Night’ instort

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ort-6719230-a1546254

In het kort
1. Mojo: Eva heeft haar draai gevonden
2. Voorspelbaar: Alleen Promopraatjes en muziek, waarbij alles prachtig en schitterend blijkt te zijn.
3. Politiek: Nu de verkiezingen eraan komen heeft 'het volk' best behoefte aan wat politieke items ipv het te negeren.
4. Sidekick: Marieke is geen Luuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_168936589
quote:
Dip voor RTL Late Night: twee avonden op rij onder half miljoen kijkers

RTL Late Night-presentator Humberto Tan heeft het momenteel moeilijk op de late avond. Sinds hij de concurrentie met Eva Jinek moet aangaan, lijken zijn kijkcijfers in een neerwaartse spiraal te zitten. Zijn talkshow scoorde gisteravond zelfs voor de tweede keer op rij minder dan een half miljoen kijkers.

RTL Late Night heeft al langer last van teruglopende kijkcijfers. Na een voorzichtige start in 2013 wist het praatprogramma al snel een vaste kijkersschare op te bouwen, die regelmatig de grens van een miljoen belangstellenden overtrof. De laatste maanden moest hij het al met een publiek net boven het half miljoen doen. De miljoengrens overschrijden Tan en zijn team alleen nog op de vrijdagavond na kijkcijferkanon The Voice of Holland.

Dinsdag scoorde RTL Late Night 468.000 kijkers, goed voor plek 25 in de lijst van best bekeken programma's. Gisteravond keken er 482.000 mensen naar de talkshow, maar door de toegenomen concurrentie viel het programma buiten de toplijst.

Ondanks dat het aantal kijkers terug blijft lopen, zijn er geen plannen RTL Late Night over een andere boeg te gooien. ,,De koers van het programma blijft zoals 'ie is", zei sidekick Marieke Elsinga donderdag in de ochtendshow van Lex Gaarthuis op Radio 10.

,,Ik zou niet weten waarom we zouden veranderen." Heibel of onrust is er volgens Marieke niet achter de schermen. ,,Absoluut niet! Haha, nee zeg." Wel wordt er op de redactie gesproken over de teruglopende kijkcijfers. ,,Natuurlijk hebben Humberto en ik het er wel eens over, maar dat doen we altijd. Zo gaan die dingen altijd in de tv-wereld toch? Het is altijd een golfbeweging."

Patricia Paay
De matige scores van de afgelopen dagen zijn te verklaren door de stevige concurrentie en een weinig bekeken lead-in, het programma dat voor de talkshow te zien. Dinsdag scoorde Eva Jinek een kijkcijferrecord toen ze een exclusief interview had met Patricia Paay, die sinds het uitlekken van haar sekstape het gesprek van de dag is. Gisteren trok de tv-serie Zwarte Tulp voorafgaand aan RTL Late Night slechts 548.000 kijkers.

Vanavond krijgt Humberto Tan het weer lastig, want wederom kan hij niet bouwen op een goed scorende lead-in. De reportagereeks Buch buiten de bajes wist afgelopen week 594.000 kijkers te boeien. Vrijdag zit er voorafgaand aan RTL Late Night wel een miljoenenpubliek klaar als de finale van The Voice of Holland uitgezonden wordt.

http://www.ad.nl/show/dip(...)n-kijkers~affa55fa0/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168942229
Ze gaan vanavond vrolijk door met bagger gasten.
pi_168956862
Late night helemaal kapot gesloopt:

http://www.ad.nl/show/hoe(...)late-night~a21c3a73/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168956937
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:44 schreef superniger het volgende:
Late night helemaal kapot gesloopt:

http://www.ad.nl/show/hoe(...)late-night~a21c3a73/
quote:
,,Steeds dezelfde usual suspects. Bovendien is Late Night een soort promoprogramma voor RTL. Collega's komen er hun programma aanprijzen. Daardoor wordt het heel erg ons-kent-ons. Ik kan me voorstellen dat het dan voor Humberto ook lastig is om voor nieuwe schwung te zorgen.
Dát is het probleem ja. Zoals met veel RTL-programma's. Alleen maar promo voor eigen shit. Op een bepaald moment is de kijker daar wel klaar mee.
pi_168957109
Ze hebben steeds van die 'softe' gasten, waar helemaal niks boeiends uit komt. Een kandidate uit de voice of holland, een gtst acteurtje een gehandicapt ventje wat viral is gegaan etc.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169026003
quote:
Mediabureau Magna: ‘RTL Late Night als nachtkaars uit’

Alles wijst er op dat RTL Late Night als een nachtkaars uitgaat. Dat stelt Arthur Terpstra van mediabureau MAGNA, dat zendtijd inkoopt voor adverteerders, in Adformatie. Mede door het grote succes van Eva Jinek op NPO 1 is de RTL 4-show van Humberto Tan volledig ingestort sinds de jaarwisseling. Terpstra wijst erop dat RTL Late Night nog wel de winnaar is in de belangrijke commerciële doelgroep 25 tot 54-jarigen, maar ziet dat Jinek ook in die doelgroep aan een opmars bezig is.
Terpstra constateerde begin oktober al dat RTL zich zorgen moest gaan maken over de kijkcijfers van RTL Late Night. “Destijds stelden we ons zelf de vraag of RTL Late Night überhaupt nog het tij kon keren.”

De zorgen zijn alleen maar groter geworden, zegt Terpstra nu. “In 2017 is RTL Late Night wel heel beroerd uit de startblokken gekomen. Terwijl Jinek juist een uiterst flitsende start kende.”

Van een commerciële ramp wil Terpstra nog niet spreken: RTL Late Night presteert in de doelgroep 25 tot 54 jaar nog steeds beter dan Jinek. “De verschillen tussen de programma’s worden wel in rap tempo kleiner. Alles wijst er op dat RTL Late Night als een nachtkaars uitgaat.”

Zeker met de Tweede Kamerverkiezingen in aantocht zal de kijker nog meer voor inhoud kiezen, denkt Terpstra. “RTL Late Night moet daarnaast niet alleen naar concurrentie kijken, want ook de afnemende kijktijd baart zorgen. Er is werk aan de winkel: Code Rood bij RTL.”

http://www.mediacourant.n(...)-als-nachtkaars-uit/

http://www.adformatie.nl/blog/rtl-late-night-code-rood-bij-rtl

Late Night en Oemberto moeten ze gewoon opdoeken.


quote:
'Humberto Tan wilde mij monddood maken'

Marianne Zwagerman heeft het idee dat Humberto Tan haar vorige maand in RTL Late Night monddood wilde maken. Dat zegt de opiniediva in een interview met De Limburger. Zwagerman dreigde met weglopen toen Tan haar onderbrak, nadat ze haar politiek incorrecte mening over het inreisverbod van Donald Trump verkondigde. "Ze hadden Femke Halsema uitgenodigd. En mij voor het rechtse geluid. Zo'n Femke Halsema kijkt echt met walging naar mij", zo vertelt de mediakenner.

Halsema denkt in stereotypen, vindt Zwagerman. "Zij kan oprecht niet geloven dat mensen anders denken dan zij. En als dat wel zo is, dan is het bijna altijd crimineel. En ook héél gevaarlijk."

Tan is volgens Zwagerman net zo politiek correct als Halsema. "Ik werd elke keer na drie woorden door Tan afgekapt. Toen heb ik live in de uitzending gezegd: 'Als het zo doorgaat dan stap ik op.' Ik was blijkbaar buiten de morele kaders gestapt. Zodra je dat doet, schrikken ze zo dat je meteen monddood wordt gemaakt."

Zwagerman verkondigde haar mening over Trump ook op LinkedIn en kreeg daar bijval uit alle lagen van de samenleving. "Dat bewijst maar weer dat je uit dat frame moet denken van: het zijn allemaal ongeletterde boze witte mensen zonder baan. Er is die ontzettende hypocrisie."

"Je moet in het denkkader van de GroenLinks-achtigen blijven. Zodra je daar één stap buiten zet, dan wordt je kop eraf gehakt. Dat geluid mag niet gehoord worden. Alle mediamakers lijden hier aan."

http://www.mediacourant.n(...)-mij-monddood-maken/

Zo rollen ze bij links. Erg gevaarlijk. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 20 februari 2017 @ 23:03:41 #261
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169036140
:')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  maandag 20 februari 2017 @ 23:33:22 #262
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169036976
Heeel stil hier
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  maandag 20 februari 2017 @ 23:35:38 #263
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_169037054
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Heeel stil hier
misschien kijkt er niemand meer :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_169058832
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:42 schreef JanCees het volgende:
Laat haar uitpraten Humberto kanker hond
Dan moet ze wel antwoorden en er niet omheen draaien.
pi_169058937
Wie was die blonde? Ik schakelde net te laat in..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169058973
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:43 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Dan moet ze wel antwoorden en er niet omheen draaien.
Sorry dat ik even zo uitviel maar ik vind het zo akelig als hij haar niet laat uitpraten en steeds er doorheen zwamt
pi_169059512
Jan Jaap is altijd leuk :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:10:20 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169059678
Frank is wel een baas
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:57:10 #269
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169073292


Opmerkelijke beelden zijn opgedoken van HUMBERTO TAN, samen met televisie-collega DIONNE STAX!

Weekblad PRIVÉ publiceert vandaag een foto van de RTL-presentator, wanneer hij op bezoek is in de woning van een van de populairste vrouwen van het NOS-Journaal in hartje Amsterdam.

Werkoverleg kan hier niet plaatsvinden, aangezien beiden voor verschillende kanalen werken; hij voor de commerciëlen, zij voor de NPO.

Buurtbewoners stellen dat dergelijke bezoekjes de laatste tijd frequent voorkwamen. De vraag of er wellicht sprake is van een relatie tussen de twee, werd door Humberto tegenover het blad echter afgedaan als ‘onzin.’

Tan is al meer dan twintig jaar samen met zijn vrouw INEKE, met wie hij nooit trouwde maar met wie hij drie kinderen heeft. Dionne Stax is volgens insiders alleen sinds vorig jaar een einde kwam aan haar verhouding met SJOERD VAN RAMSHORST, een collega van de NOS.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Strikt_Prive___.html

:D :D :D :D
pi_169073400
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Opmerkelijke beelden zijn opgedoken van HUMBERTO TAN, samen met televisie-collega DIONNE STAX!

Weekblad PRIVÉ publiceert vandaag een foto van de RTL-presentator, wanneer hij op bezoek is in de woning van een van de populairste vrouwen van het NOS-Journaal in hartje Amsterdam.

Werkoverleg kan hier niet plaatsvinden, aangezien beiden voor verschillende kanalen werken; hij voor de commerciëlen, zij voor de NPO.

Buurtbewoners stellen dat dergelijke bezoekjes de laatste tijd frequent voorkwamen. De vraag of er wellicht sprake is van een relatie tussen de twee, werd door Humberto tegenover het blad echter afgedaan als ‘onzin.’

Tan is al meer dan twintig jaar samen met zijn vrouw INEKE, met wie hij nooit trouwde maar met wie hij drie kinderen heeft. Dionne Stax is volgens insiders alleen sinds vorig jaar een einde kwam aan haar verhouding met SJOERD VAN RAMSHORST, een collega van de NOS.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Strikt_Prive___.html

:D :D :D :D
valt mij tegen van Dionne :N
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:51:40 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169080735
Rustig hier -O-
Nathan Rutjes ^O^
pi_169080765
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

valt mij tegen van Dionne :N
Valt op groot geschapen mannen. Ik ben dus kansrijk bij Dionne.
pi_169080770
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rustig hier -O-
Nathan Rutjes ^O^
Niemand kijkt die kutshow.
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:59:52 #274
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169080872
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:53 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Valt op groot geschapen mannen. Ik ben dus kansrijk bij Dionne.
pics?
pi_169080886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:59 schreef YazooW het volgende:

[..]

pics?
#nohomo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')