abonnement Unibet Coolblue
pi_168466561
Gustafson, Vejinovic en Tapia verkopen in de zomer. Het komt er niet uit en/of ze hebben te weinig kwaliteit. Hetzelfde geldt overigens imo voor Kramer, Bilal en Nelom. Doorselecteren.
Wat was het gister weer slecht zeg :')
Zijn er al wat jeugdspelers die wellicht in de voorbereiding van volgend seizoen kunnen aansluiten? Hoe zit het met een Rashaan Fernandes?
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:21:28 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168466707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:16 schreef Maastoren het volgende:
Gustafson, Vejinovic en Tapia verkopen in de zomer. Het komt er niet uit en/of ze hebben te weinig kwaliteit. Hetzelfde geldt overigens imo voor Kramer, Bilal en Nelom. Doorselecteren.
Wat was het gister weer slecht zeg :')
Zijn er al wat jeugdspelers die wellicht in de voorbereiding van volgend seizoen kunnen aansluiten? Hoe zit het met een Rashaan Fernandes?
Gio is extreem voorzichtig met jeugdspelers helaas. Nu hij het voetbal redelijk stabiel heeft staan en iets meer zelfvertrouwen uitstraalt is dat het enige grote minpunt wat mij betreft.

Koeman had daar toch een stuk minder problemen mee. Deels uit noodzaak natuurlijk, maar je ziet dat ie dat nu bij Everton ook gewoon doet. Als iemand goed genoeg is moet ie gewoon de kans krijgen. Ik wil weten of een Hamer, Fernandes, Hansson of El Hankouri opties zijn op het middenveld en op de vleugels als er een keer een basisspeler niet beschikbaar is. Dat komen we nu nooit te weten.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:23:17 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168466748
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gio is extreem voorzichtig met jeugdspelers helaas. Nu hij het voetbal redelijk stabiel heeft staan en iets meer zelfvertrouwen uitstraalt is dat het enige grote minpunt wat mij betreft.

Koeman had daar toch een stuk minder problemen mee. Deels uit noodzaak natuurlijk, maar je ziet dat ie dat nu bij Everton ook gewoon doet. Als iemand goed genoeg is moet ie gewoon de kans krijgen. Ik wil weten of een Hamer, Fernandes, Hansson of El Hankouri opties zijn op het middenveld en op de vleugels als er een keer een basisspeler niet beschikbaar is. Dat komen we nu nooit te weten.
De lichting waaruit Koeman kon putten was ook wel ietsjes beter he. Ook volgend jaar komt er zeer weinig aan uit de jeugd. Dat plus een selectie op leeftijd wordt wel interessant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168466793
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gio is extreem voorzichtig met jeugdspelers helaas. Nu hij het voetbal redelijk stabiel heeft staan en iets meer zelfvertrouwen uitstraalt is dat het enige grote minpunt wat mij betreft.

Koeman had daar toch een stuk minder problemen mee. Deels uit noodzaak natuurlijk, maar je ziet dat ie dat nu bij Everton ook gewoon doet. Als iemand goed genoeg is moet ie gewoon de kans krijgen. Ik wil weten of een Hamer, Fernandes, Hansson of El Hankouri opties zijn op het middenveld en op de vleugels als er een keer een basisspeler niet beschikbaar is. Dat komen we nu nooit te weten.
Precies. Ik zou bijv El Hankouri graag wat vaker willen zien. Het is nou niet alsof Bilal telkens z'n waarde als invaller bewijst.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

De lichting waaruit Koeman kon putten was ook wel ietsjes beter he. Ook volgend jaar komt er zeer weinig aan uit de jeugd. Dat plus een selectie op leeftijd wordt wel interessant.
Dat worden weer zakken vol met euro's voor middelmatige spelers die in de eredivisie soort van uitblinken en die het niveau van Feyenoord toch niet kunnen aantikken. Ayoub van Utrecht bijvoorbeeld.
pi_168466872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:25 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Precies. Ik zou bijv El Hankouri graag wat vaker willen zien. Het is nou niet alsof Bilal telkens z'n waarde als invaller bewijst.

[..]

Dat worden weer zakken vol met euro's voor middelmatige spelers die in de eredivisie soort van uitblinken en die het niveau van Feyenoord toch niet kunnen aantikken. Ayoub van Utrecht bijvoorbeeld.
Ik zie een Ayoub wel slagen bij ons.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_168466951
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik zie een Ayoub wel slagen bij ons.
Twijfel. Had verwacht dat hij zich sneller zou ontwikkelen. Zie Ramselaar.
pi_168467030
Overigens zei Elia in VI van woensdag dat er al 2 jaar niet meer uit een standaardsituatie tegen Feyenoord was gescoord. Het was natuurlijk te verwachten dat er de eerstvolgende wedstrijd uit een standaardsituatie tegen Feyenoord gescoord zou worden.
  Forum Admin / PR vrijdag 27 januari 2017 @ 14:36:15 #83
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_168467072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Overigens zei Elia in VI van woensdag dat er al 2 jaar niet meer uit een standaardsituatie tegen Feyenoord was gescoord. Het was natuurlijk te verwachten dat er de eerstvolgende wedstrijd uit een standaardsituatie tegen Feyenoord gescoord zou worden.
Daar werd ook een partij slecht verdedigd, niet normaal
pi_168467096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:16 schreef Maastoren het volgende:
Gustafson, Vejinovic en Tapia verkopen in de zomer. Het komt er niet uit en/of ze hebben te weinig kwaliteit. Hetzelfde geldt overigens imo voor Kramer, Bilal en Nelom. Doorselecteren.
Wat was het gister weer slecht zeg :')
Zijn er al wat jeugdspelers die wellicht in de voorbereiding van volgend seizoen kunnen aansluiten? Hoe zit het met een Rashaan Fernandes?
Tapia helemaal niet verkopen, genoeg potentie.
pi_168467114
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Overigens zei Elia in VI van woensdag dat er al 2 jaar niet meer uit een standaardsituatie tegen Feyenoord was gescoord. Het was natuurlijk te verwachten dat er de eerstvolgende wedstrijd uit een standaardsituatie tegen Feyenoord gescoord zou worden.
Kan me nog goed herinneren dat er een periode was dat bijna elke standaardsituatie tegen een goal was, dramatisch was dat. Pelle heeft het daarna goed neergezet. Wij mogen trouwens ook wel wat meer scoren uit corners en vrije trappen :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_168467137
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tapia helemaal niet verkopen, genoeg potentie.
Die passes van gister van hem. Dat kan toch helemaal niet? Ik ben ook best fan van Tapia maar godnondeju wat was die gozer slecht gister. Met name in balbezit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Kan me nog goed herinneren dat er een periode was dat bijna elke standaardsituatie tegen een goal was, dramatisch was dat. Pelle heeft het daarna goed neergezet. Wij mogen trouwens ook wel wat meer scoren uit corners en vrije trappen :')
Ja dat was treurig al die tegengoals uit standaardsituaties.
Toornstra kreeg de ballen gister ook niet hoger dan kniehoogte.
pi_168467432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die passes van gister van hem. Dat kan toch helemaal niet? Ik ben ook best fan van Tapia maar godnondeju wat was die gozer slecht gister. Met name in balbezit.
Ik vond hem juist 1 van de beteren. Ook qua passing.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:00:23 #88
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168467584
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vond hem juist 1 van de beteren. Ook qua passing.
Qua passing vond ik eigenlijk alleen Berghuis, Van Der Heijden en Karsdorp goed genoeg gisteren. Verder te weinig of onder de maat.
  Moderator vrijdag 27 januari 2017 @ 15:16:18 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168467892
Toornstra op de CM positie is ook niet echt een succes.
pi_168468227
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Qua passing vond ik eigenlijk alleen Berghuis, Van Der Heijden en Karsdorp goed genoeg gisteren. Verder te weinig of onder de maat.
Karsdorp is een zwakzinnige.
pi_168468367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:36 schreef Sked het volgende:

[..]

Daar werd ook een partij slecht verdedigd, niet normaal
Slecht, helemaal niet zal je bedoelen, stond helemaal niemand bij Kashia, onbegrijpelijk!!
pi_168468483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Karsdorp is een zwakzinnige.
Die stond lucht te dekken bij die hoekschop :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168468506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Die stond lucht te dekken bij die hoekschop :r
Met dat domme hoofd van hem.

Serieus, ik twijfel of Karsdorp misschien dommer is dan Jetro.
pi_168468758
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Met dat domme hoofd van hem.

Serieus, ik twijfel of Karsdorp misschien dommer is dan Jetro.
Ik betwijfel je twijfel.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168468886
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra op de CM positie is ook niet echt een succes.
Ik vond hem de eerste helft nog wel aardig spelen, al faalde hij een paar keer jammerlijk om een bal in te houden. Ik vond dat hij verder de verdediging wel redelijk goed ondersteunde en wel goed aanspeelbaar was.
De tweede helft viel ook hij verder erg tegen, maar toen waren er maar weinig die een voldoende scoorden. Ik vond Jones op zich prima en Botteghin nog wel vrij aardig. Verder leed eigenlijk iedereen veel te veel balverlies en leek er weinig samenspel mogelijk ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168468898
Hopelijk zetten jullie deze dalende lijn door in de competitie... alvast bedankt!

:)
pi_168468925
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 06:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De titel is niet binnen, maar de kans is gewoon heel erg groot dat het gaat lukken. Veel groter dan dat Ajax ze nog inhaalt. Als je dat niet ziet ben je gewoon droevig pessimistisch. Pak anders de Unibet odds erbij. Meestal geeft dat een objectief beeld. Vind je dat niet, dan kun je flink geld verdienen.

Ajax had op 8 Mei 14:15 1.10 om kampioen te worden. Wat is je punt?
pi_168469071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Die stond lucht te dekken bij die hoekschop :r
Dan nog had Tapia die bal voor de lijn weg moeten koppen. Staat niet boor niets 2e paal.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_168469138
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ajax had op 8 Mei 14:15 1.10 om kampioen te worden. Wat is je punt?
:') Moet ik dit serieus gaan uitleggen?
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:18:47 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168469219
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

De lichting waaruit Koeman kon putten was ook wel ietsjes beter he. Ook volgend jaar komt er zeer weinig aan uit de jeugd. Dat plus een selectie op leeftijd wordt wel interessant.
Martins Indi en Clasie stonden tot laat in de jeugd nauwelijks bekend als groot talent en Vincent Janssen (uitgemolken discussie, ik weet het) is vertrokken omdat ie geen kans kreeg. De kwaliteit van een lichting (ik neem aan dat je bedoelt dat ze weinig succes hebben gehad en niet heel veel bij nationale jeugdelftallen spelen) is niet altijd een goede indicator of spelers waarde kunnen hebben voor het eerste elftal. Je hebt laatbloeiers en individuele spelers die eruit springen en die moeten kansen krijgen om zich te bewijzen.

Volgens mij wordt nu al 5 jaar gezegd dat de lichting die op dat moment doorkomt niet zo goed is, maar die daarna toch echt een toplichting is. Misschien komt dat omdat de doorstroming van de A naar de basis slecht geregeld is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')