abonnement Unibet Coolblue
pi_168447635
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


Gino ♥
pi_168447640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor denk ik, sowieso in die Zuid-Amerikaanse landen is genoeg te halen lijkt me (buiten Brazilië en Argentinië). En in het Oostblok is ook genoeg talent of in Scandinavië.
Dat lijkt je, goede nuance, want als dat zo was dan speelde half Peru en Bolivia in Europa. Zoveel talent loopt daar dus niet.
pi_168447643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Toptalenten uit die competities moet je ook enorm veel geluk mee hebben. Sanchez kon zelfs naar Barca en die Neves speelt daar ook he en daar vragen ze 20 miljoen voor ;)
Nja je zal best wat talenten mislopen, maar die kan je al peilen voor de window begint of ze interesse hebben. En je kan aantonen dat ze zich hier prima kunnen ontwikkelen en van daaruit de stap kunnen maken, je moet het alleen goed kunnen verkopen.
Oh.
pi_168447651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja je zal best wat talenten mislopen, maar die kan je al peilen voor de window begint of ze interesse hebben. En je kan aantonen dat ze zich hier prima kunnen ontwikkelen en van daaruit de stap kunnen maken, je moet het alleen goed kunnen verkopen.
Uiteraard maar de grote clubs scouten ook. Er is bizar veel concurrentie. Er zitten zelfs scouts van clubs in fucking Oceanië.
pi_168447655
Als Ajax een Westerman of Zimling niet meer kan opleiden moet Ajax maar stoppen met de jeugdopleiding.
Gino ♥
pi_168447663
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je moet je selectie opvullen ouwe reus. Een Zimling kost vele malen minder dan een Sanchez (buiten EU minimaal salaris 500K ofzoiets). Ja het was niet veel, maar je hebt wel 30 spelers nodig en je kunt ze niet allemaal 2 miljoen netto geven.
Zimling werd toen gehaald omdat Blind vertrok (wat iedereen al maanden zag aankomen) en dat alleen na een tip van Olsen. Ja daar bleek maar weer uit dat Ajax geen lijstje had klaarstaan om meteen een vervanger te kunnen halen.
Oh.
pi_168447666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zimling werd toen gehaald omdat Blind vertrok (wat iedereen al maanden zag aankomen) en dat alleen na een tip van Olsen. Ja daar bleek maar weer uit dat Ajax geen lijstje had klaarstaan om meteen een vervanger te kunnen halen.
Lees die post nog een keer.
pi_168447683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat lijkt je, goede nuance, want als dat zo was dan speelde half Peru en Bolivia in Europa. Zoveel talent loopt daar dus niet.
Ja of de meeste clubs scouten niet zo creatief :) Een club als Udinese is daar wel goed in.
Oh.
pi_168447699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard maar de grote clubs scouten ook. Er is bizar veel concurrentie. Er zitten zelfs scouts van clubs in fucking Oceanië.
Ja je kan dan in de slachtofferrol duiken dat het allemaal zo moeilijk is, maar je kan ook gewoon ambitieus te werk gaan en die spelers overtuigen dat ze voor Ajax moeten kiezen.
Oh.
pi_168447701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja of de meeste clubs scouten niet zo creatief :) Een club als Udinese is daar wel goed in.
Natuurlijk scouten ze wel. Chelsea, City noem maar op hebben scouts zat in Zuid-Amerika. Er is niet zoveel talent als jij denkt en de grotere talenten gaan vaker naar een Barca dan naar Ajax.
pi_168447708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lees die post nog een keer.
Als je doelt op het halen van breedteaankopen ben ik het niet met je eens, of tenminste niet in de categorie van Niki Zimling of de procedure die vooraf ging aan zijn aankoop. Dan snap ik een gokje als Larsson nu beter als linksbuiten, ook al ben ik niet overtuigd van hem.
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:43:45 #12
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168447711
Jezus JR wat zou jij een goede technisch directeur zijn _O_
pi_168447714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja je kan dan in de slachtofferrol duiken dat het allemaal zo moeilijk is, maar je kan ook gewoon ambitieus te werk gaan en die spelers overtuigen dat ze voor Ajax moeten kiezen.
Overtuigen met? Wij zijn Ajax en spelen al 20 jaar geen rol van betekenis in Europa. Wij bieden je 8 ton netto. Volgende dag komt Chelsea voor dezelfde speler en bieden 3 miljoen en een huis voor de familie. Voor wie kiest men denk je?
pi_168447726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk scouten ze wel. Chelsea, City noem maar op hebben scouts zat in Zuid-Amerika. Er is niet zoveel talent als jij denkt en de grotere talenten gaan vaker naar een Barca dan naar Ajax.
Ja maar die halen alleen busladingen vol in de hoop dat er eens iemand doorbreekt, dat soort talenten kunnen zich beter geleidelijk ontwikkelen hier bij Ajax :)
Oh.
pi_168447728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar die halen alleen busladingen vol in de hoop dat er eens iemand doorbreekt, dat soort talenten kunnen zich beter geleidelijk ontwikkelen hier bij Ajax :)
$$$$$$$
pi_168447731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Overtuigen met? Wij zijn Ajax en spelen al 20 jaar geen rol van betekenis in Europa. Wij bieden je 8 ton netto. Volgende dag komt Chelsea voor dezelfde speler en bieden 3 miljoen en een huis voor de familie. Voor wie kiest men denk je?
Ja Ziyech had inderdaad kans om naar Chelsea te vertrekken ofzo.
Gino ♥
pi_168447735
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja Ziyech had inderdaad kans om naar Chelsea te vertrekken ofzo.
We hebben het over Zuid-Amerikaanse talenten. Leuke post wel.
pi_168447740
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:43 schreef Heeinz het volgende:
Jezus JR wat zou jij een goede technisch directeur zijn _O_
Dan begrijp je me dus verkeerd, maar als Overmars een paar ton per jaar vangt bij Ajax mag je best wat verwachten. En een goede procedure volgen bij aankopen lijkt me niet zo lastig.
Oh.
pi_168447752
PoepzOr we praten hier toch over het halen van een versterking. Niet over het halen van een talent. Blijf even op het onderwerp ouwe reus.
Gino ♥
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:46:02 #20
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168447756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

als Overmars een paar ton per jaar vangt bij Ajax mag je best wat verwachten
Dit vind ik een omgekeerde redenering
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168447765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:45 schreef Tjacka het volgende:
PoepzOr we praten hier toch over het halen van een versterking. Niet over het halen van een talent. Blijf even op het onderwerp ouwe reus.
Nee JR en ik hadden het even over talenten dibbes
pi_168447773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Overtuigen met? Wij zijn Ajax en spelen al 20 jaar geen rol van betekenis in Europa. Wij bieden je 8 ton netto. Volgende dag komt Chelsea voor dezelfde speler en bieden 3 miljoen en een huis voor de familie. Voor wie kiest men denk je?
Chelsea zal geen 3 miljoen betalen aan een jeugdspeler denk ik :) Maar je kan ook wijzen op al die talenten die daar maar worden verhuurd en uiteindelijk in de vergetelheid raken, en dan wijzen op spelers als Suarez en Eriksen die zich hier in de luwte konden ontwikkelen en nu sterkhouders zijn bij prima clubs.
Oh.
pi_168447796
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit vind ik een omgekeerde redenering
Hoezo? Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op Overmars, hij krijgt prima betaald voor zijn werk dus als hij daarin faalt mag je dat best aanstippen.
Oh.
pi_168447798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Chelsea zal geen 3 miljoen betalen aan een jeugdspeler denk ik :) Maar je kan ook wijzen op al die talenten die daar maar worden verhuurd en uiteindelijk in de vergetelheid raken, en dan wijzen op spelers als Suarez en Eriksen die zich hier in de luwte konden ontwikkelen en nu sterkhouders zijn bij prima clubs.
Bij wijze van die 3 miljoen. Suarez en Eriksen zijn niet zomaar talenten, dat waren hele bijzondere spelers (nu nog). Een talent (niveau werkertje en dienstbaar voor het elftal) kan zich niet vergelijken met zulke spelers en kiest voor de centjes.
pi_168447802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja of de meeste clubs scouten niet zo creatief :) Een club als Udinese is daar wel goed in.
Hebben wel het voordeel van een betere competitie+ het land trekt meer aan en de taal leer je simpeler.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:47:58 #26
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168447803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op Overmars, hij krijgt prima betaald voor zijn werk dus als hij daarin faalt mag je dat best aanstippen.
Je bent niet opeens goed omdat je een hoog salaris krijgt wil ik zeggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168447822
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hebben wel het voordeel van een betere competitie+ het land trekt meer aan en de taal leer je simpeler.
Betalen ook gewoon meer. Daar draait het hele voetbal om
pi_168447837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bij wijze van die 3 miljoen. Suarez en Eriksen zijn niet zomaar talenten, dat waren hele bijzondere spelers (nu nog). Een talent (niveau werkertje en dienstbaar voor het elftal) kan zich niet vergelijken met zulke spelers en kiest voor de centjes.
Ja dat soort spelers moet Ajax zelf kunnen opleiden of gewoon in Nederland kunnen oppikken.
Oh.
pi_168447848
Overigens het argument dat spelers bij Ajax meer zouden leren lijkt mij ook redelijk onzinnig. Als je in het tweede van Barca speelt en meetraint met de A selectie, denk dat je dat liever hebt dan spelen tegen fucking Go Ahaed Eagles
pi_168447863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat soort spelers moet Ajax zelf kunnen opleiden of gewoon in Nederland kunnen oppikken.
Dat doen we ook alleen zijn trainers angstig ze te gebruiken als in de zin van; Ja hij is nog jong dit dat van die domme argumenten. Als een speler goed is dan staat hij er, al is hij 16.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:50:14 #31
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168447864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:49 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens het argument dat spelers bij Ajax meer zouden leren lijkt mij ook redelijk onzinnig. Als je in het tweede van Barca speelt en meetraint met de A selectie, denk dat je dat liever hebt dan spelen tegen fucking Go Ahaed Eagles
Toevallig maakte Sanchez precies deze keuze wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168447871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Toevallig maakte Sanchez precies deze keuze wel
Uiteraard maar het merendeel dus niet.
pi_168447875
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hebben wel het voordeel van een betere competitie+ het land trekt meer aan en de taal leer je simpeler.
Ja natuurlijk is dat zo, maar het gaat ook wel om creatief scouten. Als ik kijk naar het beleid bij de meeste voetbalclubs vraag ik me echt af hoe ze bij bepaalde spelers komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je bent niet opeens goed omdat je een hoog salaris krijgt wil ik zeggen
Ah ja, maar bedoelde dus dat je dan best kritiek mag hebben op iemand als hij dan ook genoeg ervoor krijgt.

Zo onnodig om mee te gaan in die excuses van "Het zit niet mee, ze komen niet" dan kom je sowieso niet vooruit.
Oh.
pi_168447905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:49 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens het argument dat spelers bij Ajax meer zouden leren lijkt mij ook redelijk onzinnig. Als je in het tweede van Barca speelt en meetraint met de A selectie, denk dat je dat liever hebt dan spelen tegen fucking Go Ahaed Eagles
Ja dat is een persoonlijke keuze, bij Ajax kan je meespelen in nog steeds een prima competitie (qua toeschouwers en stadions etc), je speelt mee om het kampioenschap en speelt elk jaar Europees.
Oh.
pi_168447908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat zo, maar het gaat ook wel om creatief scouten. Als ik kijk naar het beleid bij de meeste voetbalclubs vraag ik me echt af hoe ze bij bepaalde spelers komen.

[..]

Ah ja, maar bedoelde dus dat je dan best kritiek mag hebben op iemand als hij dan ook genoeg ervoor krijgt.

Zo onnodig om mee te gaan in die excuses van "Het zit niet mee, ze komen niet" dan kom je sowieso niet vooruit.
Makelaars that's it. Veel spelers worden aangeboden aan clubs en dan komt bijv Ajax die speler scouten. Makelaars willen centjes maken en hebben hun favoriete clubs om spelers te stallen, zo simpel is dat. Daarnaast heb je nog je eigen scouting inderdaad.
pi_168447924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat is een persoonlijke keuze, bij Ajax kan je meespelen in nog steeds een prima competitie (qua toeschouwers en stadions etc), je speelt mee om het kampioenschap en speelt elk jaar Europees.
Europees paar potjes tegen Legia etc wat redelijk vergelijkbaar is met Ajax, mwa denk niet dat je daar veel mee opschiet als speler.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:52:06 #37
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168447925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ah ja, maar bedoelde dus dat je dan best kritiek mag hebben op iemand als hij dan ook genoeg ervoor krijgt.

Zo onnodig om mee te gaan in die excuses van "Het zit niet mee, ze komen niet" dan kom je sowieso niet vooruit.
Wat mij betreft is zijn salaris niet zo relevant, hij doet het goed of niet (of iets ertussenin, je snapt me :+ )
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168447932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Betalen ook gewoon meer. Daar draait het hele voetbal om
Dat valt wel mee
pi_168447936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Makelaars that's it. Veel spelers worden aangeboden aan clubs en dan komt bijv Ajax die speler scouten. Makelaars willen centjes maken en hebben hun favoriete clubs om spelers te stallen, zo simpel is dat. Daarnaast heb je nog je eigen scouting inderdaad.
Ohja dat zeker, maar een goed netwerk hebben hoort ook bij een goede TD inderdaad. Of in elk geval bij de scouts die daar rondlopen die een tip krijgen om een speler te bekijken.
Oh.
pi_168447963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja dat zeker, maar een goed netwerk hebben hoort ook bij een goede TD inderdaad. Of in elk geval bij de scouts die daar rondlopen die een tip krijgen om een speler te bekijken.
Kijk naar Atletico. Daar loopt een makelaar rond (geen idee hoe die kerel heet) maar die heeft al een berg spelers daar gebracht. Sommige met succes sommige niet.
pi_168447972
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat valt wel mee
Ik weet haast wel zeker dat je in Italie minimaal het dubbele pakt per maand. Ons belastingstelsel is zwaar kut voor voetballers.
pi_168447976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Europees paar potjes tegen Legia etc wat redelijk vergelijkbaar is met Ajax, mwa denk niet dat je daar veel mee opschiet als speler.
Kan je nog genoeg van leren hoor als je gewoon een goed talent bent :)
Oh.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:54:21 #43
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168447979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik weet haast wel zeker dat je in Italie minimaal het dubbele pakt per maand. Ons belastingstelsel is zwaar kut voor voetballers.
Valt wel mee.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168447982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan je nog genoeg van leren hoor als je gewoon een goed talent bent :)
Denk dat je als middenvelder veel meer leert van trainen met Xavi. Dat is de ultieme top, die weten hoe het werkt etc.
pi_168447986
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Valt wel mee.
1 miljoen verdienen, 5 ton overhouden genot
pi_168447994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kijk naar Atletico. Daar loopt een makelaar rond (geen idee hoe die kerel heet) maar die heeft al een berg spelers daar gebracht. Sommige met succes sommige niet.
Ja wij hadden Raiola hier die aankwam met spelers als Kerlon en Ze Eduardo omdat hij vriendjes was met Jol. Dat beleid hoeft van mij ook weer niet, al zal je soms moeten toegeven om een speler te halen. (zo moest Genk dat broertje van die Bailey ook erbij nemen van die vader, ook al kon die er niet veel van)
Oh.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 18:55:22 #47
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168448002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

1 miljoen verdienen, 5 ton overhouden genot
Dan kijk je dus alleen al naar het marginale tarief wat fundamenteel onjuist is. Daarnaast, google eens op de 30%-regeling bijvoorbeeld
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168448014
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat je als middenvelder veel meer leert van trainen met Xavi. Dat is de ultieme top, die weten hoe het werkt etc.
Op die leeftijd moet je vooral wedstrijden spelen in mijn ogen, en dan niet af en toe maar wat meetrainen waar de meeste spelers ook gewoon relaxed doen en rustig aan.
Oh.
pi_168448039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op die leeftijd moet je vooral wedstrijden spelen in mijn ogen, en dan niet af en toe maar wat meetrainen waar de meeste spelers ook gewoon relaxed doen en rustig aan.
Ik heb het over spelen in het 2e en meetrainen met het 1e. Zie Onana bijv. Daar leer je zo ontzettend veel van.
pi_168448057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik weet haast wel zeker dat je in Italie minimaal het dubbele pakt per maand. Ons belastingstelsel is zwaar kut voor voetballers.
Dat valt reuze mee. In Italië begint het 45% tarief te lopen vanaf zo'n 65.000 euro.

En Engeland? Engeland heeft een tarief van 42% vanaf een soortgelijk bedrag in euro's, en heeft vanaf ongeveer 150.000 euro ook zo'n 45%.

Daarbij hebben we in Nederland bijzondere regelingen.
pi_168448085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb het over spelen in het 2e en meetrainen met het 1e. Zie Onana bijv. Daar leer je zo ontzettend veel van.
Ja en hier leer je weer al op jonge leeftijd een dragende speler te zijn en verantwoordelijk te zijn, onder druk spelen (dat heb je niet echt in een 2e elftal)
Oh.
pi_168448096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en hier leer je weer al op jonge leeftijd een dragende speler te zijn en verantwoordelijk te zijn, onder druk spelen (dat heb je niet echt in een 2e elftal)
Dragende speler en druk tegen de lamme en de blinde, kleine nuance wel. Je speelt hier niet tegen goede ploegen ofzo.
pi_168448101
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:57 schreef Wateengod het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. In Italië begint het 45% tarief te lopen vanaf zo'n 65.000 euro.

En Engeland? Engeland heeft een tarief van 42% vanaf een soortgelijk bedrag in euro's, en heeft vanaf ongeveer 150.000 euro ook zo'n 45%.

Daarbij hebben we in Nederland bijzondere regelingen.
Van wie ben jij een kloon?
Oh.
pi_168448113
Er zijn vrijwel geen talenten uit het buitenland die zullen kiezen voor een carrière bij een Nederlandse club, in de wetenschap dat ze in het buitenland het dubbele kunnen vangen en daarna alsnog kunnen voetballen in een van de vele competities over de hele wereld.

'Wij' supporters geloven graag dat het een domme keuze is, maar talenten over de hele wereld tonen aan dat je uiteindelijk toch wel aan de bak komt. Alleen wel met een aantal miljoen meer in je portemonnee.
pi_168448132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:59 schreef Wateengod het volgende:
Er zijn vrijwel geen talenten uit het buitenland die zullen kiezen voor een carrière bij een Nederlandse club, in de wetenschap dat ze in het buitenland het dubbele kunnen vangen en daarna alsnog kunnen voetballen in een van de vele competities over de hele wereld.

'Wij' supporters geloven graag dat het een domme keuze is, maar talenten over de hele wereld tonen aan dat je uiteindelijk toch wel aan de bak komt. Alleen wel met een aantal miljoen meer in je portemonnee.
Dit dus exact. En LOGISCH ook, want ook al ben je fysiek prima, morgen schoppen ze je de tering en dan? Dan heb je in ieder geval de knaken nog.
pi_168448178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit dus exact. En LOGISCH ook, want ook al ben je fysiek prima, morgen schoppen ze je de tering en dan? Dan heb je in ieder geval de knaken nog.
Ik denk dat die laatste overweging niet eens zo zeer meespeelt, niemand loopt dagelijks rond met de angst dat het leven morgen geheel anders kan zijn.

We kunnen gewoon niet mee met de veel aantrekkelijkere voorwaarden in het buitenland. En faal je daar, dan word je alsnog wel weggebracht door je zaakwaarnemer naar België, Nederland, Duitsland, Frankrijk et cetera. Mag je vanaf daar jezelf proberen omhoog te voetballen.

Ik zou ook een contract tekenen voor 2 miljoen per jaar en denken 'we zien over drie jaar wel weer'. Kleine kans dat ik doorbreek, anders kom ik elders wel weer aan de bak met een dikke leren flap in mijn broek.
pi_168448185
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb het over spelen in het 2e en meetrainen met het 1e. Zie Onana bijv. Daar leer je zo ontzettend veel van.
Ballen loslaten bedoel je.
Gino ♥
pi_168448192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dragende speler en druk tegen de lamme en de blinde, kleine nuance wel. Je speelt hier niet tegen goede ploegen ofzo.
Klopt, het niveau valt niet mee. Maar toch is de druk nog wel steeds vrij hoog, zeker bij Ajax.
Oh.
pi_168448201
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ballen loslaten bedoel je.
Prima keeper niks mis mee. Foutjes mogen best. Heb nog geen kapitale fouten gezien ofzo van hem.
pi_168448287
Maar aan de andere kant leidt Ajax geen enkele fatsoenlijke buitenspeler op. Zelfs niet op eredivisieniveau. Op andere plekken lijkt dat toch simpeler te zijn. Hoe komt dat dan eigenlijk?
Gino ♥
pi_168448300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar aan de andere kant leidt Ajax geen enkele fatsoenlijke buitenspeler op. Zelfs niet op eredivisieniveau. Op andere plekken lijkt dat toch simpeler te zijn. Hoe komt dat dan eigenlijk?
Feyenoord en PSV ook niet. Misschien zwakke lichting? Alhoewel Kluivert wel potentie heeft.
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:07:46 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168448328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar aan de andere kant leidt Ajax geen enkele fatsoenlijke buitenspeler op. Zelfs niet op eredivisieniveau. Op andere plekken lijkt dat toch simpeler te zijn. Hoe komt dat dan eigenlijk?
Omdat een individuele actie maken hier in principe verboden is
RED ONS HENNIEGOD
pi_168448352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar aan de andere kant leidt Ajax geen enkele fatsoenlijke buitenspeler op. Zelfs niet op eredivisieniveau. Op andere plekken lijkt dat toch simpeler te zijn. Hoe komt dat dan eigenlijk?
Omdat creatieve spelers veel lastiger op te leiden zijn dan verdedigers en werkertjes.
Oh.
pi_168448377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat creatieve spelers veel lastiger op te leiden zijn dan verdedigers en werkertjes.
Waar blijven die wereld verdedigers dan?
pi_168448382
En omdat we onder de jeugdopleiding van Louis van Gaals masterplan iedereen vooral in het teambelang moest denken en weinig creatief mocht denken en het zelf moest uitvogelen.

Hopelijk gaat dat verbeteren met die wijzigingen die de KNVB heeft doorgevoerd mbt het jeugdvoetbal.
Oh.
pi_168448387
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waar blijven die wereld verdedigers dan?
De Ligt komt eraan ^O^
pi_168448404
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waar blijven die wereld verdedigers dan?
Oh.
pi_168448517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Ligt komt eraan ^O^
17 toch? Waarom speelt Viergever nog dan #dtv
pi_168448528
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

17 toch? Waarom speelt Viergever nog dan
Bel Bosz even. Zelfde met die achterlijke Veltman.
pi_168448544
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

17 toch? Waarom speelt Viergever nog dan #dtv
Omdat Viergever dit seizoen uitstekend speelt.
Oh.
pi_168448653
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Feyenoord en PSV ook niet. Misschien zwakke lichting? Alhoewel Kluivert wel potentie heeft.
Dat is niet waar. Over Menig en Becker werd tot dat ze bij Jong Ajax waren als grote talenten gezien.
Gino ♥
pi_168448713
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Over Menig en Becker werd tot dat ze bij Jong Ajax waren als grote talenten gezien.
Viel ook wel mee volgens mij, blonken vooral uit omdat ze snel waren maar een matige individuele actie.
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:21:45 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_168448735
Geef de Ligt lekker de tijd om te komen en af en toe te falen.
Gast gaat goud worden met de juiste begeleiding.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_168448742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Ligt komt eraan ^O^
Veltman werd toen ook geroemd. Is ook middelmaat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168448800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geef de Ligt lekker de tijd om te komen en af en toe te falen.
Gast gaat goud worden met de juiste begeleiding.
Daarom, gewoon steeds laten invallen en af en toe in de basis starten. Kan hij die plek overnemen als Sanchez vertrekt.
Oh.
pi_168448807
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Veltman werd toen ook geroemd. Is ook middelmaat.
Veltman werd nooit gezien als groot talent.
Oh.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 19:26:44 #77
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168448845
MikeVerweij twitterde op donderdag 26-01-2017 om 19:11:25 Nog niet waar. Kan alleen goed komen als andere opties #Ajax niet doorgaan ... https://t.co/OJ1f9LRMvp reageer retweet
Over een mogelijk akkoord met Larsson
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:35:46 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168449083
Ik zou Larsson echt graag zien komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168449407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou Larsson echt graag zien komen
Ik zou Neres graag zien komen.

Exotische verrassing genot.
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 20:39:53 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_168451203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zou Neres graag zien komen.

Exotische verrassing genot.
Je hebt die gast nog nooit zien spelen.
pi_168451262
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je hebt die gast nog nooit zien spelen.
Daarom, ik hou wel van een verrassing.
Oh.
pi_168451324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom, ik hou wel van een verrassing.
Dus je wilt liever 15 miljoen riskeren voor een onbekende dan max 10 voor iemand waar je al genoeg van hebt gezien? Klinkt als uitstekend beleid.
pi_168451352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dus je wilt liever 15 miljoen riskeren voor een onbekende dan max 10 voor iemand waar je al genoeg van hebt gezien? Klinkt als uitstekend beleid.
Degene die betalen zullen wel genoeg van hem hebben gezien.
Oh.
pi_168451384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Degene die betalen zullen wel genoeg van hem hebben gezien.
Larsson mag wel komen hoor, goed spelertje man
pi_168451435
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Larsson mag wel komen hoor, goed spelertje man
Ik ben nog niet overtuigd, al mogen ze de gok wel wagen als ze verder echt geen opties hebben.
Oh.
pi_168451512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben nog niet overtuigd, al mogen ze de gok wel wagen als ze verder echt geen opties hebben.
Na een half seizoen nog niet overtuigd? Holy shit
  donderdag 26 januari 2017 @ 20:46:17 #87
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_168451519
Rechtsbuiten gaat weg en er wordt een linksbuiten gehaald. Zal wel in de spits eindigen. Ajax _O)_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_168451651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Na een half seizoen nog niet overtuigd? Holy shit
:? dat hij het bij Ajax ook kan laten zien, zal niet de eerste subtopper zijn die hier faalt.
Oh.
pi_168451674
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef gniffie het volgende:
Rechtsbuiten gaat weg en er wordt een linksbuiten gehaald. Zal wel in de spits eindigen. Ajax _O)_
Opzich wel begrijpelijk, want op linksbuiten hebben we alleen Younes terwijl we op rechts nog Traoré, Cerny en Kluivert hebben.
Oh.
pi_168451702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:? dat hij het bij Ajax ook kan laten zien, zal niet de eerste subtopper zijn die hier faalt.
Hoezo is Larsson een subtopper? Omdat hij bij Heerenveen speelt? Denk dat die jongen ons nog aardig gaat verrassen. Tevens is een Neves ook geen garantie op succes etc
pi_168451772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo is Larsson een subtopper? Omdat hij bij Heerenveen speelt? Denk dat die jongen ons nog aardig gaat verrassen. Tevens is een Neves ook geen garantie op succes etc
Ja en omdat hij daar nog erg wisselvallig is, vaak onzichtbaar in grote wedstrijden enzo.
Oh.
pi_168451791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en omdat hij daar nog erg wisselvallig is, vaak onzichtbaar in grote wedstrijden enzo.
Dus subtopclubs hebben alleen maar subtoppers? Oke genot
pi_168451817
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dus subtopclubs hebben alleen maar subtoppers? Oke genot
In het geval van Larsson heb ik niet meteen het gevoel dat hij dat ontstijgt (zoals bijvoorbeeld een Ziyech meer liet zien). Maar goed, accepteer een andere mening Poepz0r.
Oh.
pi_168451874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het geval van Larsson heb ik niet meteen het gevoel dat hij dat ontstijgt (zoals bijvoorbeeld een Ziyech meer liet zien). Maar goed, accepteer een andere mening Poepz0r.
Je mag best een andere mening hebben maar je noemt hem een subtopper, maar dat weten we nog helemaal niet snappie.

Ook Ziyech is nog steeds erg wisselvallig trouwens.
pi_168451933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je mag best een andere mening hebben maar je noemt hem een subtopper, maar dat weten we nog helemaal niet snappie.

Ook Ziyech is nog steeds erg wisselvallig trouwens.
Om de redenen die ik net aangaf, dat hij nog niet heel erg constant is bij dat Heerenveen. Het kan best zijn dat hij gaat verrassen hoor, dat sluit ik niet uit verder. Maar is niet meteen dat ik denk dat hij Ajax naar een hoger niveau tilt.
Oh.
pi_168455209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Om de redenen die ik net aangaf, dat hij nog niet heel erg constant is bij dat Heerenveen. Het kan best zijn dat hij gaat verrassen hoor, dat sluit ik niet uit verder. Maar is niet meteen dat ik denk dat hij Ajax naar een hoger niveau tilt.
Een speler die Ajax naar een hoger niveau tilt, is ook geschikt voor een goede buitenlandse club. En helaas, die betalen meer.
Het niveau tussen Ajax en een buitenlandse subtopper is kleiner dan je denkt. Om die reden is het voor Ajax en PSV zeer moeilijk om spelers te halen die het team kunnen dragen.
Ajax zal in veel gevallen afhankelijk zijn van aankomende talenten en eigen kweek. Wintertransfers zijn in veel gevallen nutteloos.
Dat Ajax financieel gezond is, komt omdat het bestuur niet denkt zoals de supporters doen. En dat is maar goed ook.
pi_168459308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Opzich wel begrijpelijk, want op linksbuiten hebben we alleen Younes terwijl we op rechts nog Traoré, Cerny en Kluivert hebben.
En sowieso is Younes in mijn ogen vaak de zwakste schakel. Zeker als Traore weer terug is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:06:15 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168459348
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:06 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een speler die Ajax naar een hoger niveau tilt, is ook geschikt voor een goede buitenlandse club. En helaas, die betalen meer.
Het niveau tussen Ajax en een buitenlandse subtopper is kleiner dan je denkt. Om die reden is het voor Ajax en PSV zeer moeilijk om spelers te halen die het team kunnen dragen.
Ajax zal in veel gevallen afhankelijk zijn van aankomende talenten en eigen kweek. Wintertransfers zijn in veel gevallen nutteloos.
Dat Ajax financieel gezond is, komt omdat het bestuur niet denkt zoals de supporters doen. En dat is maar goed ook.
De supporters houden inderdaad niet van Ron Brandsteder en een gevulde nutteloze schatkist
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:55:56 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168459847
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De supporters houden inderdaad niet van Ron Brandsteder en een gevulde nutteloze schatkist
Oh.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:56:58 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168459853
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 00:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

En sowieso is Younes in mijn ogen vaak de zwakste schakel. Zeker als Traore weer terug is.
Die vormdip krijg je vanzelf wel als je geen concurrentie hebt.
Oh.
pi_168459940
Niks in de telegraaf vandaag.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 01:52:47 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168460103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 01:11 schreef Brammess het volgende:
Niks in de telegraaf vandaag.
Dan kunnen de krantenbezorgers een dagje uitslapen.
Oh.
pi_168460813
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan kunnen de krantenbezorgers een dagje uitslapen.
Scherp!
pi_168464248
Overigens moeten er ook gewoon een rechtsbuiten bij hoor. Gokken op twee jeugdspelers is niet echt een tof idee

[ Bericht 1% gewijzigd door Tjacka op 27-01-2017 12:39:07 ]
Gino ♥
pi_168466502
El Ghazi wordt vandaag medisch gekeurd bij Lille.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:14:33 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168466533
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Overigens moeten er ook gewoon een rechtsbuiten bij hoor. Gokken op twee jeugdspelers is niet echt een tof idee
Overmars haalt gewoon Muric terug en dat is onze nieuwe aankoop.
Oh.
pi_168467717
Wat een bizarre situatie met die Tim Krul trouwens. Ik zag in hem de beste Nederlandse keeper, maar nu zijn zowel Onana als Boer beter dan hij? Is hij slecht uit z'n blessure gekomen of wat is er aan de hand?
pi_168467804
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Overmars haalt gewoon Muric terug en dat is onze nieuwe aankoop.
Muric _O_

Beter dan veel te veel geld neertellen voor een baggerspelert :P
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:16:19 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168467893
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Muric _O_

Beter dan veel te veel geld neertellen voor een baggerspelert :P
Die gozer heeft echt een domme keuze gemaakt door naar Pescara te gaan :') Had hier genoeg kunnen spelen dit seizoen op de vleugels. Maar hij was wel erg ongeduldig.
Oh.
pi_168468042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gozer heeft echt een domme keuze gemaakt door naar Pescara te gaan :') Had hier genoeg kunnen spelen dit seizoen op de vleugels. Maar hij was wel erg ongeduldig.
Klopt. Vond het een rare transfer. Had echt veel meer verwacht van deze jongen. Zie hem ook niet echt meer doorbreken...
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:47:21 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168468496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt. Vond het een rare transfer. Had echt veel meer verwacht van deze jongen. Zie hem ook niet echt meer doorbreken...
Die gaat gewoon weer via de achterdeur weg ja, net als die Dejan Meleg.
Oh.
pi_168469075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gaat gewoon weer via de achterdeur weg ja, net als die Dejan Meleg.
Bailey voor 23 mil naar Leverkussen. Had bij ons moeten spelen :P
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:13:31 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168469096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bailey voor 23 mil naar Leverkussen. Had bij ons moeten spelen :P
23 miljoen? Ik las ergens anders 12 miljoen+bonussen

Maar Genk vroeg in de zomer gewoon teveel en die gast wilde ook meteen niet komen toen we de CL misliepen, dan maar niet hoor.
Oh.
pi_168469128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

23 miljoen? Ik las ergens anders 12 miljoen+bonussen

Maar Genk vroeg in de zomer gewoon teveel en die gast wilde ook meteen niet komen toen we de CL misliepen, dan maar niet hoor.
Daarvoor al. Toen hij vrijwel gratis was.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:15:50 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168469152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Daarvoor al. Toen hij vrijwel gratis was.
Ja zomer 2015 ging hij van Trencin naar Genk, raar dat hij toen niet kwam terwijl ze daarvoor jaren achter hem aanzaten :')

Al kwam dat later ook dat hij hier niet mocht komen wegens werkvergunningen, maar toen hij eenmaal 18 was is dat probleem er niet meer volgens mij.
Oh.
pi_168469182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja zomer 2015 ging hij van Trencin naar Genk, raar dat hij toen niet kwam terwijl ze daarvoor jaren achter hem aanzaten :')
Precies. Erg dom. Maarja.. benieuwd wat we dan gaan krijgen.
pi_168469201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja zomer 2015 ging hij van Trencin naar Genk, raar dat hij toen niet kwam terwijl ze daarvoor jaren achter hem aanzaten :')

Al kwam dat later ook dat hij hier niet mocht komen wegens werkvergunningen, maar toen hij eenmaal 18 was is dat probleem er niet meer volgens mij.
Ik ken iemand die werkt bij het IND, er is nooit een werkvergunning voor hem aangevraagd, nooit geprobeerd of wat dan ook . Maar het zal wel.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:17:58 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168469208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Precies. Erg dom. Maarja.. benieuwd wat we dan gaan krijgen.
Sam Larsson natuurlijk.
Oh.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:03:55 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168470046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt. Vond het een rare transfer. Had echt veel meer verwacht van deze jongen. Zie hem ook niet echt meer doorbreken...
Had Ajax hem niet gedumpt?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168470060
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Had Ajax hem niet gedumpt?
Nee, Muric werd ongeduldig.
pi_168470506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gozer heeft echt een domme keuze gemaakt door naar Pescara te gaan :') Had hier genoeg kunnen spelen dit seizoen op de vleugels. Maar hij was wel erg ongeduldig.
6 minuten gespeeld dit seizoen lol
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:38:58 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168470649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

6 minuten gespeeld dit seizoen lol
Hele debiele keuze ja :') had hij nog beter om een verhuur kunnen vragen aan een Eredivisieclub.
Oh.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:43:30 #123
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168470725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, Muric werd ongeduldig.
Hij was maar 18 ofzo toch? Man man man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168471572
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij was maar 18 ofzo toch? Man man man.
En binnen een half jaar is hij 20 geworden...
pi_168472937
Hebben we al een nieuwe rechts- of linksbuiten? Ow wacht we hebben nog 4 dagen :')
  vrijdag 27 januari 2017 @ 19:53:05 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168473580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef Syntix het volgende:
Hebben we al een nieuwe rechts- of linksbuiten? Ow wacht we hebben nog 4 dagen :')
Sam Larsson komt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 januari 2017 @ 19:58:06 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168473715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:31 schreef Syntix het volgende:
Hebben we al een nieuwe rechts- of linksbuiten? Ow wacht we hebben nog 4 dagen :')
Misschien als jij een UI neemt.
Oh.
pi_168473745
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien als jij een UI neemt.
Ik ga nog wel een keer een UI nemen idd.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 20:01:54 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168473838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:59 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik ga nog wel een keer een UI nemen idd.
Eentje van Overmars een optie?
Oh.
pi_168473875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eentje van Overmars een optie?
No way.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 20:08:20 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168474039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:03 schreef Syntix het volgende:

[..]

No way.
Jammer zeg.
Oh.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 23:15:05 #132
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168480745
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En binnen een half jaar is hij 20 geworden...
19 dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168484093
„Ik denk dat ik bij het behalen van de Champions League bepaalde wedstrijden had kunnen spelen, waarin ik mijn specifieke kwaliteiten had kunnen tonen. Nu speelt Ajax in de competitie en zelfs Europa League eigenlijk alleen maar duels die je met mooi voetbal kunt winnen, zonder duelkracht. Voor mijn power was ik door de club en door Frank de Boer naar Amsterdam gehaald. Onder het mom van ’rust’ stelde Peter Bosz me niet op in de bekerwedstrijd tegen Willem II en vervolgens was ik mijn basisplaats kwijt, terwijl ik aan een redelijk goede reeks bezig was. We hadden de laatste vier wedstrijden gewonnen en daarin scoorde ik twee keer.”

Gudelj _O_ fuck mooi voetbal wij willen powervoetbal
  zaterdag 28 januari 2017 @ 01:26:00 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168484199
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 01:19 schreef Brammess het volgende:
„Ik denk dat ik bij het behalen van de Champions League bepaalde wedstrijden had kunnen spelen, waarin ik mijn specifieke kwaliteiten had kunnen tonen. Nu speelt Ajax in de competitie en zelfs Europa League eigenlijk alleen maar duels die je met mooi voetbal kunt winnen, zonder duelkracht. Voor mijn power was ik door de club en door Frank de Boer naar Amsterdam gehaald. Onder het mom van ’rust’ stelde Peter Bosz me niet op in de bekerwedstrijd tegen Willem II en vervolgens was ik mijn basisplaats kwijt, terwijl ik aan een redelijk goede reeks bezig was. We hadden de laatste vier wedstrijden gewonnen en daarin scoorde ik twee keer.”

Gudelj _O_ fuck mooi voetbal wij willen powervoetbal
Grotere debielen maak je niet vaak mee
  zaterdag 28 januari 2017 @ 01:30:23 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168484257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 01:19 schreef Brammess het volgende:
„Ik denk dat ik bij het behalen van de Champions League bepaalde wedstrijden had kunnen spelen, waarin ik mijn specifieke kwaliteiten had kunnen tonen. Nu speelt Ajax in de competitie en zelfs Europa League eigenlijk alleen maar duels die je met mooi voetbal kunt winnen, zonder duelkracht. Voor mijn power was ik door de club en door Frank de Boer naar Amsterdam gehaald. Onder het mom van ’rust’ stelde Peter Bosz me niet op in de bekerwedstrijd tegen Willem II en vervolgens was ik mijn basisplaats kwijt, terwijl ik aan een redelijk goede reeks bezig was. We hadden de laatste vier wedstrijden gewonnen en daarin scoorde ik twee keer.”

Gudelj _O_ fuck mooi voetbal wij willen powervoetbal
Ik heb die gozer ook genoeg duels zien verliezen in zijn tijd bij Ajax.

Wat een doorgesnoven chlamydiahond is het toch ook.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 07:53:50 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_168485439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb die gozer ook genoeg duels zien verliezen in zijn tijd bij Ajax.

Wat een doorgesnoven chlamydiahond is het toch ook.
Nou nou nou.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 09:53:47 #138
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_168486289
Die kneus aandacht geven. :')
  zaterdag 28 januari 2017 @ 09:56:46 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168486315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:53 schreef Vriezzer het volgende:
Die kneus aandacht geven. :')
Nog even een laatste verhaaltje eruit wurmen, het was zo'n prettige samenwerking
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 10:01:27 #140
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168486370
Heerlijk dat die vent weg is, verder nooit meer over praten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 11:27:31 #141
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168487788
Wat een afgrijselijke kerel
pi_168488053
Afschuwelijke vent, iedereen kotste hem trouens al ee jaarlang uit met zijn 'duelkracht' , hij verloor al zijn duels dat wijf :')
pi_168489379
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:22:40 BREAKING: deal @AElGhazi7 afgerond. Buitenspeler #Ajax tekent vandaag voor 4,5 jaar bij @osclilleosc ... zo meer op Telesport.nl reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:25:16 #Ajax incasseert iets minder dan 9 miljoen euro en bedong percentage doorverkoop. Weer basisspeler onder @FrankRonald1970 weg @osclilleosc reageer retweet
*O* *O*
pi_168489457
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:57 schreef Ooku het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:22:40 BREAKING: deal @AElGhazi7 afgerond. Buitenspeler #Ajax tekent vandaag voor 4,5 jaar bij @osclilleosc ... zo meer op Telesport.nl reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:25:16 #Ajax incasseert iets minder dan 9 miljoen euro en bedong percentage doorverkoop. Weer basisspeler onder @FrankRonald1970 weg @osclilleosc reageer retweet
*O* *O*
Je kan veel van die td van jullie zeggen, maar verkopen kan ie wel. Niet mis dat bedrag voor zo'n speler.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:01:38 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168489477
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kan veel van die td van jullie zeggen, maar verkopen kan ie wel. Niet mis dat bedrag voor zo'n speler.
zeker maar het is wel heel karig voorin momenteel, al jaren eigenlijk
pi_168489666
Buitenspelers halen Marc. Met Cerny gaan we het niet redden en van Justin kunnen we ook niet alles verwachten.
pi_168490104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:57 schreef Ooku het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:22:40 BREAKING: deal @AElGhazi7 afgerond. Buitenspeler #Ajax tekent vandaag voor 4,5 jaar bij @osclilleosc ... zo meer op Telesport.nl reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 12:25:16 #Ajax incasseert iets minder dan 9 miljoen euro en bedong percentage doorverkoop. Weer basisspeler onder @FrankRonald1970 weg @osclilleosc reageer retweet
*O* *O*
Meh. We missen nu buitenspelers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:37:34 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490279
Als er nu geen aankopen komen hè :')
Oh.
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 13:38:46 #149
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168490310
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:36:20 #Ajax heeft nog steeds goede hoop nieuwe buitenspeler te presenteren. Maar maakt eventueel seizoen af met Kluivert, Cerny en Traore. >>> reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:37:45 <<< club heeft vertrouwen in 3-tal, wil alleen échte versterking en geen idiote prijs betalen. #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168490329
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:36:20 #Ajax heeft nog steeds goede hoop nieuwe buitenspeler te presenteren. Maar maakt eventueel seizoen af met Kluivert, Cerny en Traore. >>> reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:37:45 <<< club heeft vertrouwen in 3-tal, wil alleen échte versterking en geen idiote prijs betalen. #Ajax reageer retweet
We gaan het met deze groep doen jongens.
pi_168490361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

We gaan het met deze groep doen jongens.
Ja dat lijkt me ook
pi_168490519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:36:20 #Ajax heeft nog steeds goede hoop nieuwe buitenspeler te presenteren. Maar maakt eventueel seizoen af met Kluivert, Cerny en Traore. >>> reageer retweet
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:37:45 <<< club heeft vertrouwen in 3-tal, wil alleen échte versterking en geen idiote prijs betalen. #Ajax reageer retweet
"We gaan het hiermee doen"

Lekker hoor, vleugels ondermaats. Gaat geen kampioenschap worden vermoed ik zo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168490605
Alleen echte versterkingen willen en niet de hoofdprijs willen betalen is een beetje een dooddoener. Je hebt nu eigenlijk geen volwaardige dubbele bezetting dus in mijn ogen is een klein gokje wel het overwegen waard.

En zijn we van Younes af of is dat volgens Mike geen buitenspeler? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168490648
In principe zijn je vleugels gewoon dubbel bezet, dus ik snap wel dat je niet zomaar een speler haalt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:56:49 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:54 schreef Monolith het volgende:
Alleen echte versterkingen willen en niet de hoofdprijs willen betalen is een beetje een dooddoener. Je hebt nu eigenlijk geen volwaardige dubbele bezetting dus in mijn ogen is een klein gokje wel het overwegen waard.

En zijn we van Younes af of is dat volgens Mike geen buitenspeler? :P
MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:38:37 Nee #Younes reken ik (nog) als zekerheidje @speettt #Ajax reageer retweet
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:57:53 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:56 schreef TheVulture het volgende:
In principe zijn je vleugels gewoon dubbel bezet, dus ik snap wel dat je niet zomaar een speler haalt
Traoré hoeft maar even geblesseerd te raken en je moet gokken op twee jeugdspelers. En dan aan de andere kant meneer Younes die mag blijven staan omdat er geen echte concurrentie is.
Oh.
pi_168490678
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:56 schreef TheVulture het volgende:
In principe zijn je vleugels gewoon dubbel bezet, dus ik snap wel dat je niet zomaar een speler haalt
Dubbel bezet met leuke talentjes maar geen sterkhouders. Youness uit vorm en Traore pleite en je bent gezien.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168490685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Traoré hoeft maar even geblesseerd te raken en je moet gokken op twee jeugdspelers. En dan aan de andere kant meneer Younes die mag blijven staan omdat er geen echte concurrentie is.
Dat dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:59:18 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490703
En dat ze niet de hoofdprijs willen betalen tja, ze stellen het zelf uit tot zo laat in de transferperiode :')

Zie ze nog wel iemand huren
Oh.
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 13:59:47 #160
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168490706
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dubbel bezet met leuke talentjes maar geen sterkhouders. Youness uit vorm en Traore pleite en je bent gezien.
Het zou wel vreemd zijn als Ajax posities dubbel gaat bezetten met sterkhouders
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:03:45 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het zou wel vreemd zijn als Ajax posities dubbel gaat bezetten met sterkhouders
Minimaal één sterkhouder per positie is toch niet teveel gevraagd ;(

Zo'n Younes zou een prima supersub kunnen zijn, maar als basisspeler is het maar matig
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:05:35 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168490804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het zou wel vreemd zijn als Ajax posities dubbel gaat bezetten met sterkhouders
maar een beetje meer kwaliteit mag wel
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 14:07:43 #163
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168490841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Minimaal één sterkhouder per positie is toch niet teveel gevraagd ;(

Zo'n Younes zou een prima supersub kunnen zijn, maar als basisspeler is het maar matig
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar een beetje meer kwaliteit mag wel
Tuurlijk, maar om nou twee sterkhouders per positie te willen gaat me wel wat ver
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:10:24 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168490885
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, maar om nou twee sterkhouders per positie te willen gaat me wel wat ver
er is toch eigenlijk niemand voorin die voldoet, hoe kan je ze dan sterkhouders noemen?
pi_168490924
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh. We missen nu buitenspelers.
Kwaliteit > kwantiteit. Als je zo'n speler loodst voor zo'n bedrag is het altijd goed.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:12:50 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490939
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, maar om nou twee sterkhouders per positie te willen gaat me wel wat ver
Dat is voor Ajax niet te doen nee, maar je kan best een talent in de luwte ontwikkelen achter een echte topper.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:13:34 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168490954
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:12 schreef Brammess het volgende:

[..]

Kwaliteit > kwantiteit. Als je zo'n speler loodst voor zo'n bedrag is het altijd goed.
Maar dan moeten we zo alweer te snel gokken op Kluivert die dan al meteen de druk voelt dat hij het moet gaan doen, is ook niet perse goed voor zijn ontwikkeling.
Oh.
pi_168491199
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dan moeten we zo alweer te snel gokken op Kluivert die dan al meteen de druk voelt dat hij het moet gaan doen, is ook niet perse goed voor zijn ontwikkeling.
Lijkt me ook niet wenselijk om een speler die eigenlijk nog in de jeugd speelt in de basis te moeten zetten bij blessures.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168491513
Younes, Traoré, Cerny en Kluivert is op zich niet heel slecht. Alleen jammer dat er nu eentje uit vorm is, eentje in Afrika zit en eentje terug komt van een blessure. En Kluivert hoort natuurlijk eigenlijk nog bij de A1 of Jong.
pi_168491644
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dan moeten we zo alweer te snel gokken op Kluivert die dan al meteen de druk voelt dat hij het moet gaan doen, is ook niet perse goed voor zijn ontwikkeling.
Liever dat dan ¤15 mil uitgeven aan een Braziliaan die sowieso een jaar moet acclimatiseren en waarschijnlijk nog onder doet van Justin Kluivert
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:56:00 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168491953
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet wenselijk om een speler die eigenlijk nog in de jeugd speelt in de basis te moeten zetten bij blessures.
In de ideale situatie zouden Cerny en Kluivert dit seizoen nog gewoon in Jong Ajax moeten spelen, en dan af en toe invallen bij een thuisduel waar de stand het toelaat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:42 schreef Brammess het volgende:

[..]

Liever dat dan ¤15 mil uitgeven aan een Braziliaan die sowieso een jaar moet acclimatiseren en waarschijnlijk nog onder doet van Justin Kluivert
Muah als de scouting echt overtuigd is mag je die gok best wagen opzich. We moeten anders in de zomer toch weer drie vleugelspelers halen dus kan je maar beter alvast iemand hebben.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:36:19 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168494512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:37 schreef BobW het volgende:
Younes, Traoré, Cerny en Kluivert is op zich niet heel slecht. Alleen jammer dat er nu eentje uit vorm is, eentje in Afrika zit en eentje terug komt van een blessure. En Kluivert hoort natuurlijk eigenlijk nog bij de A1 of Jong.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 16:51:06 #173
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168494772
Een tweet van Mike Verweij die begint met aanwinst :o

Gaat over Radio 538 ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:36:30 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168495719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:
Een tweet van Mike Verweij die begint met aanwinst :o

Gaat over Radio 538 ;(
Kutverweij, niemand boeit zijn tweets als het niet over Ajax' transfernieuws gaat :')
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 18:52:59 #175
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168497452
Traoré blijft nog langer weg
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 18:53:05 #176
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168497457
Traoré gaat gezellig nog een rondje verder in Afrika
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 18:53:15 #177
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168497460
Ja leuk, PL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 18:58:12 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168497582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Ja leuk, PL
Hij gaat inderdaad terug naar de Premier Liek
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:02:14 #179
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168497689
Toch raar, volgens een aantal hier liggen buitenspelers die meteen iets toevoegen, graag naar Ajax komen, en die Ajax kan betalen voor het oprapen
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:07:12 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168497801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Traoré gaat gezellig nog een rondje verder in Afrika
Wanneer is die volgende ronde?
Oh.
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 19:09:43 #181
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168497866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wanneer is die volgende ronde?
Ik zou het bij god niet weten, PSVCL weet dat wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:10:42 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168497894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zou het bij god niet weten, PSVCL weet dat wel
Dat zou voor het eerst zijn dat PSVCL iets weet wat wij allemaal niet weten.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:11:32 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168497919
Ah woensdag zie ik, en dan ook nog sowieso een wedstrijd om de derde plaats/of finale in het volgend weekend.
Oh.
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 19:14:15 #184
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168497988
Het programma van Ajax is ook niet gigantisch schokkend, dat scheelt. Roda uit kan vervelend zijn, hooguit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:15:40 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168498023
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Het programma van Ajax is ook niet gigantisch schokkend, dat scheelt. Roda uit kan vervelend zijn, hooguit
Maarja Cerny dan ook nog niet fit zeker :') Leuk als er een blessure komt dan.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:23:27 #186
21467 franske19
Hit the deck!
pi_168498185
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dubbel bezet met leuke talentjes maar geen sterkhouders. Youness uit vorm en Traore pleite en je bent gezien.
4-4-2 met Dolberg en Cassiera.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_168498298
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zou het bij god niet weten, PSVCL weet dat wel
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou voor het eerst zijn dat PSVCL iets weet wat wij allemaal niet weten.
_O-

Ze spelen hun halve finale 1 februari ..hopelijk tegen Marokko ;)
Daarna spelen ze sowieso nog een pot ..of de finale op 5 februari , en anders voor plek 3 een dag eerder
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 19:29:14 #188
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168498323
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

_O-

Ze spelen hun halve finale 1 februari ..hopelijk tegen Marokko ;)
Daarna spelen ze sowieso nog een pot ..of de finale op 5 februari , en anders voor plek 3 een dag eerder
^O^
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:30:11 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168498353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[..]

_O-

Ze spelen hun halve finale 1 februari ..hopelijk tegen Marokko ;)
Daarna spelen ze sowieso nog een pot ..of de finale op 5 februari , en anders voor plek 3 een dag eerder
Ik hoop ook dat Marokko doorgaat ja :)
Oh.
pi_168499369
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat Marokko doorgaat ja :)
Hopelijk denken ze dat ze Ziyech nooit meer hoeven op te roepen
  zaterdag 28 januari 2017 @ 20:06:10 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168499387
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hopelijk denken ze dat ze Ziyech nooit meer hoeven op te roepen
Ach we hebben mbt Ziyech waarschijnlijk toch geen last meer van de Afrika Cup, die is volgend jaar zomer wel weg denk ik.
Oh.
pi_168501747
lekker Boerrigter een contractje geven die jongen zoekt nog een club
  zaterdag 28 januari 2017 @ 21:40:34 #193
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_168502274
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 21:25 schreef Evertjan het volgende:
lekker Boerrigter een contractje geven die jongen zoekt nog een club
Marktplaats.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 23:04:19 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168504061
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

We gaan het met deze groep doen jongens.
Mag toch hopen van niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 23:14:34 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168504259
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Mag toch hopen van niet.
Oh.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 23:46:36 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168504893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maarja Cerny dan ook nog niet fit zeker :') Leuk als er een blessure komt dan.
Cerny Kon dit weekend alweer minuten maken toch?

Hoewel we daarmee ook de oorlog niet gaan winnen. Heb mijn twijfels bij hem. Vraag me af of hij de stap kan maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 29 januari 2017 @ 00:03:14 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168505162
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Cerny Kon dit weekend alweer minuten maken toch?

Hoewel we daarmee ook de oorlog niet gaan winnen. Heb mijn twijfels bij hem. Vraag me af of hij de stap kan maken.
Cerny moet eerst weer wedstrijdfit worden bij Jong Ajax volgens mij.

En ik heb ook mijn twijfels over hem, dit seizoen is hij nog niet in vorm. Misschien zit die gemiste kans tegen De Graafschap nog in zijn hoofd (en de daarbij uiterst trieste bedreigingen aan zijn adres)
Oh.
pi_168506061
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cerny moet eerst weer wedstrijdfit worden bij Jong Ajax volgens mij.

En ik heb ook mijn twijfels over hem, dit seizoen is hij nog niet in vorm. Misschien zit die gemiste kans tegen De Graafschap nog in zijn hoofd (en de daarbij uiterst trieste bedreigingen aan zijn adres)
Blijft vreemd. Zag hem in de jeugd echt als het grootste talent van Ajax. Was twee maanden bij Ajax en de beste speler van de future cup.

Hoop dat het nog allemaal goed komt met mijn oogappeltje. :'(
Gino ♥
  zondag 29 januari 2017 @ 01:05:37 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168506101
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 01:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Blijft vreemd. Zag hem in de jeugd echt als het grootste talent van Ajax. Was twee maanden bij Ajax en de beste speler van de future cup.

Hoop dat het nog allemaal goed komt met mijn oogappeltje. :'(
Tja spelers kunnen moeite hebben met zich doorontwikkelen, en ik denk echt dat Cerny faalangst heeft gekregen door hetgeen wat ik net zei. Kan misschien nog wel goed komen hoor, maar heb er op dit moment een hard hoofd in.
Oh.
pi_168506135
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja spelers kunnen moeite hebben met zich doorontwikkelen, en ik denk echt dat Cerny faalangst heeft gekregen door hetgeen wat ik net zei. Kan misschien nog wel goed komen hoor, maar heb er op dit moment een hard hoofd in.
Was daarvoor natuurlijk ook wel erg matig. Maar jongens in de contreien waar hij vandaan komt zijn daar wel extra gevoelig voor inderdaad. Dus zou best goed kunnen.
Gino ♥
  zondag 29 januari 2017 @ 02:08:10 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168506969
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 01:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Was daarvoor natuurlijk ook wel erg matig. Maar jongens in de contreien waar hij vandaan komt zijn daar wel extra gevoelig voor inderdaad. Dus zou best goed kunnen.
Ja hij is sowieso geen echt toptalent, kan misschien van waarde zijn in de counter.
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 10:49:00 #202
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_168509390
Nu komen de drie doldwaze dagen. Het kan nog, Marc. *O*
wooblabalurg
  zondag 29 januari 2017 @ 10:50:40 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168509422
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:49 schreef Baconbus het volgende:
Nu komen de drie doldwaze dagen. Het kan nog, Marc. *O*
Denk niet dat Bijenkorf leuke vleugelspelers te koop hebben ;(
  zondag 29 januari 2017 @ 10:52:18 #204
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_168509450
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Denk niet dat Bijenkorf leuke vleugelspelers te koop hebben ;(
Al is het een rechts- of linksback, ook prima.
Maar haal iets om onze stevige talentvolle as bij te staan.
Kan toch niet komen aankakken met jongens als Joel, Daley, Amin en Kluivert in de basis.
Let's make Ajax great again. *O*
wooblabalurg
pi_168510321
Paar wereldvreemde opmerkingen van Gudelj weer in zijn krant. Het lag vooral aan Ajax. Hij had helemaal niet gezegd dat hij het niet kon opbrengen om op de bank te zitten, en doordat Ajax dit naar buiten bracht is de verhouding met de supporters verpest. Onzin natuurlijk, want Gudelj had in een veel eerder stadium duidelijk kunnen maken dat hij het prima vond om op de bank te zitten, wat hij naliet.

Deze man heeft de self-serving bias tot kunst verheven en zit op het randje van de narcistische persoonlijkheidsstoornis is mijn diagnose :)
pi_168511857
Bojan gaat vrijwel uit het niets naar Mainz, had hem toch wel graag hier zien komen.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:54:30 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168512367
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Paar wereldvreemde opmerkingen van Gudelj weer in zijn krant. Het lag vooral aan Ajax. Hij had helemaal niet gezegd dat hij het niet kon opbrengen om op de bank te zitten, en doordat Ajax dit naar buiten bracht is de verhouding met de supporters verpest. Onzin natuurlijk, want Gudelj had in een veel eerder stadium duidelijk kunnen maken dat hij het prima vond om op de bank te zitten, wat hij naliet.

Deze man heeft de self-serving bias tot kunst verheven en zit op het randje van de narcistische persoonlijkheidsstoornis is mijn diagnose :)
Het doet er ook niet toe, hij voldeed niet, opgeruimd staat netjes
pi_168512742
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:34 schreef Brammess het volgende:
Bojan gaat vrijwel uit het niets naar Mainz, had hem toch wel graag hier zien komen.
Dacht ik ook al.
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:05:01 #209
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168512750


Dit gaat wel wat worden, uiteindelijk _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168512786
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat wel wat worden, uiteindelijk _O_
Ze moeten eens die andere hekjes erin gooien.
pi_168512792
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Paar wereldvreemde opmerkingen van Gudelj weer in zijn krant. Het lag vooral aan Ajax. Hij had helemaal niet gezegd dat hij het niet kon opbrengen om op de bank te zitten, en doordat Ajax dit naar buiten bracht is de verhouding met de supporters verpest. Onzin natuurlijk, want Gudelj had in een veel eerder stadium duidelijk kunnen maken dat hij het prima vond om op de bank te zitten, wat hij naliet.

Deze man heeft de self-serving bias tot kunst verheven en zit op het randje van de narcistische persoonlijkheidsstoornis is mijn diagnose :)
Gedulj wie? Ben hem alweer vergeten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168512913
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gedulj wie? Ben hem alweer vergeten.
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:05 schreef Tagliano het volgende:
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:09:17 #213
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168512935
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
* Tagliano doet het Ajaxtopic uit zijn myat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168512953
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

* Tagliano doet het Ajaxtopic uit zijn myat
:D.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2017 13:09:45 ]
pi_168513102
Kunnen we niet gewoon een topic ban op het woord Gudelj uitkeren vanaf nu? Het beste is als we het bestaan van die grafjoegoslaav gewoon ontkennen.
  zondag 29 januari 2017 @ 13:16:50 #216
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168513258
kluivertje basis, nice
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 29 januari 2017 @ 13:19:51 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168513353
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat wel wat worden, uiteindelijk _O_
Sowieso al die rare regenboogkleurtjes weg :r
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 13:24:17 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168513489
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:34 schreef Brammess het volgende:
Bojan gaat vrijwel uit het niets naar Mainz, had hem toch wel graag hier zien komen.
Die speelde hier toch maar matig joh.

Al had ik wel altijd het idee dat er meer in zat.
Oh.
pi_168513531
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die speelde hier toch maar matig joh.

Al had ik wel altijd het idee dat er meer in zat.
Gevalletje eeuwig talent, helaas.
  zondag 29 januari 2017 @ 13:26:41 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168513555
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:25 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Gevalletje eeuwig talent, helaas.
Paste hier ook niet echt in het systeem natuurlijk, vleugelspeler was hij niet en voor de spits te klein.
Oh.
pi_168513922


Geen vleugelspeler op de bank, :'( _O-
hhhhh
  zondag 29 januari 2017 @ 13:38:33 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168513954
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef DaveDave09 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen vleugelspeler op de bank, :'( _O-
Niks aan de hand, we gaan het met deze groep doen.

Las net al van Koffieplanter dat Neres definitief onhaalbaar is dus :')
Oh.
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:40:12 #223
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168513992
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks aan de hand, we gaan het met deze groep doen.

Las net al van Koffieplanter dat Neres definitief onhaalbaar is dus :')
Mwoah, als ze daadwerkelijk zulke grote financiële problemen hebben is onhaalbaar altijd opeens een heel rekbaar begrip
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 29 januari 2017 @ 13:41:05 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168514020
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:40 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Mwoah, als ze daadwerkelijk zulke grote financiële problemen hebben is onhaalbaar altijd opeens een heel rekbaar begrip
Als hij 20 miljoen moet kosten gaat Ajax dat niet doen denk ik hoor :P
Oh.
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 13:41:44 #225
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168514039
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij 20 miljoen moet kosten gaat Ajax dat niet doen denk ik hoor :P
Als ik Brammess mag geloven 10
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 29 januari 2017 @ 13:42:53 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168514079
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als ik Brammess mag geloven 10
Dat heeft Ajax allang geboden toch.

Vraag me af of ze uberhaupt nog in onderhandeling zijn :') Ik wil verdomme dat elk gesprek tussen de clubs bekend wordt gemaakt :'(
Oh.
pi_168514833
Ajax gaat winnen vanmiddag. Ik voel het.
  zondag 29 januari 2017 @ 14:09:19 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168514933
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax gaat winnen vanmiddag. Ik voel het.
2-0
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 14:09:45 #229
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168514950
4-0
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168515071
1-0
  zondag 29 januari 2017 @ 14:34:24 #231
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168515753
Kluivert :9~ Heerlijk

Mag best een penalty voor gegeven worden trouwens
pi_168515780
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:34 schreef Heeinz het volgende:
Kluivert :9~ Heerlijk

Mag best een penalty voor gegeven worden trouwens
Het is wel een mannetje hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 29 januari 2017 @ 14:36:06 #233
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168515805
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel een mannetje hoor.
Geweldig toch, laten we hopen dat hij zo door kan blijven ballen
pi_168515875
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Geweldig toch, laten we hopen dat hij zo door kan blijven ballen
Ja, al moet je alweer vrezen voor de hype. Heeft gelukkig wel een vader die daar ervaring mee heeft en het hopelijk in goede banen kan leiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 29 januari 2017 @ 14:42:52 #235
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516029
Je ziet het wel meteen dat Dolberg al twee keer redelijk gevaarlijk is geweest nu er twee voorzetten zijn gegeven ^O^
  zondag 29 januari 2017 @ 14:43:12 #236
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516048
BAM _O_
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 14:43:53 #237
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168516079
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:42 schreef Heeinz het volgende:
Je ziet het wel meteen dat Dolberg al twee keer redelijk gevaarlijk is geweest nu er twee voorzetten zijn gegeven ^O^
Die actie van Kluivert was eigenlijk een perfect voorbeeld. Zo werd hij in het begin van het seizoen nog wel bediend, maar de laatste weken steeds minder. Nu maakt hij hem dan wel niet, maar hij heeft laten zien dat wel te kunnen natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168516097
En een mooie assist van Dolberg wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 14:45:29 #239
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168516138
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:44 schreef Monolith het volgende:
En een mooie assist van Dolberg wel.
Ook dat inderdaad. Prima spits derhalve

En op de paal, het zit ook niet mee ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 29 januari 2017 @ 14:45:45 #240
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516151
Dit kan wel eens een flinke uitslag worden zo :7
pi_168516184
Wat speelt Ajax lekker zeg!
pi_168516195
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:45 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Prima spits derhalve

En op de paal, het zit ook niet mee ;(
Zeker, geef die jongen gewoon wat tijd en goede buitenspelers en het komt echt wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 14:47:11 #243
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168516215
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat speelt Ajax lekker zeg!
Mede met dank aan ADO, dat wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 29 januari 2017 @ 14:47:44 #244
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516234
Fap fap fap fap
pi_168516260
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat speelt Ajax lekker zeg!
Nou doet ADO verdedigend ook wel exact wat Bruggink in de voorbeschouwing al zei, prutsen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 29 januari 2017 @ 14:50:46 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168516329
Sinkgraven lol
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 29 januari 2017 @ 14:51:01 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168516340
Dondert eens op.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 29 januari 2017 @ 14:51:15 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168516350
TeteGOD. Soulbradsa
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 29 januari 2017 @ 14:54:26 #249
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516473
Ziyech gaat nu zijn tweede maken
pi_168516493
Ze spelen heerlijk, maar het had al 3-0 moeten zijn... Younes te zelfzuchtig elke ker weer :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 29 januari 2017 @ 14:56:34 #251
414827 Wave103
It's not pop music
pi_168516553
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Ze spelen heerlijk, maar het had al 3-0 moeten zijn... Younes te zelfzuchtig elke ker weer :')
Valt reuze mee, had er zomaar in kunnen gaan die ene actie
pi_168516618
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:56 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Valt reuze mee, had er zomaar in kunnen gaan die ene actie
Als ie hem aan Dolberg geeft is het 2-0
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168516815
Younes gaat de rest van z'n carrière niet meer scoren.
pi_168516819
Maak ff de 2 en 3-0 svp
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168516827
Die had ook wel op doel gemogen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168516921
Jullie spelen kampioenwaardig :)
blablablabla
  zondag 29 januari 2017 @ 15:05:10 #257
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516955
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:04 schreef Elan het volgende:
Jullie spelen kampioenwaardig :)
Alleen de scorende aanvallers ontbreken een beetje
  zondag 29 januari 2017 @ 15:05:51 #258
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168516995
Oooooooooooh _O_
pi_168517030
Lassegod
  zondag 29 januari 2017 @ 15:06:35 #260
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168517046
Wat een trap, de tering :D
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 15:06:49 #261
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168517060
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:04 schreef Elan het volgende:
Jullie spelen kampioenwaardig :)
Met dank aan ADO, dat wel. Maar goed, daar wordt dan ook wel gebruik van gemaakt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168517101
Mooie goal _O_
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_168517109
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:06 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Met dank aan ADO, dat wel. Maar goed, daar wordt dan ook wel gebruik van gemaakt
ADO is idd wel heel matig, maar evengoed fraaie aanvallen.
blablablabla
  zondag 29 januari 2017 @ 15:08:23 #264
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168517123
Nijhuis donder op man :')
pi_168517150
Ziyech wisselt prachtige ballen vandaag wel af met geklungel op plekken waar je je dat eigenlijk niet kunt veroorloven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168517161
Schaken zit al met z'n hoofd bij de verlenging.
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 15:10:18 #267
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168517202
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:09 schreef Monolith het volgende:
Ziyech wisselt prachtige ballen vandaag wel af met geklungel op plekken waar je je dat eigenlijk niet kunt veroorloven.
Daar is hij op zich wel het type speler naar, al zijn de fouten die hij nu maakt soms wel heel ernstig ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168517207
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:09 schreef Monolith het volgende:
Ziyech wisselt prachtige ballen vandaag wel af met geklungel op plekken waar je je dat eigenlijk niet kunt veroorloven.
Nonchalant
  zondag 29 januari 2017 @ 15:10:30 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168517210
Younes denkt dat hij eerst iedereen voorbij moet lopen voordat hij mag schieten/passen lijkt het wel
pi_168517252
Dolberg is een goed voorbeeld dat je eigenlijk wel moet klagen bij de scheids.
pi_168517301
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:10 schreef Heeinz het volgende:
Younes denkt dat hij eerst iedereen voorbij moet lopen voordat hij mag schieten/passen lijkt het wel
Op zich probeert hij het vandaag wel iets meer dan de afgelopen tijd, alleen zijn zijn passes nou niet echt van het kaliber dat Ziyech in huis heeft. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168517392
Het zou leuk zijn als Dolberg een doelpuntje meepikt.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:15:32 #273
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168517396
Ze kunnen echt doen en laten wat ze willen vandaag :p
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 15:16:22 #274
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168517425
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze kunnen echt doen en laten wat ze willen vandaag :p
Zou mooi zijn als Younes/Dolberg ook gewoon even een goaltje, desnoods een assist (al heeft Dolberg die al gegeven) meepakken. Kan nooit kwaad voor die twee
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 29 januari 2017 @ 15:16:58 #275
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168517442
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Younes/Dolberg ook gewoon even een goaltje, desnoods een assist (al heeft Dolberg die al gegeven) meepakken. Kan nooit kwaad voor die twee
Beiden gaan scoren denk ik in de tweede helft
RED ONS HENNIEGOD
pi_168517446
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Younes/Dolberg ook gewoon even een goaltje, desnoods een assist (al heeft Dolberg die al gegeven) meepakken. Kan nooit kwaad voor die twee
Dolberg mag er wel ff 2 scoren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168517466
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Beiden gaan scoren denk ik in de tweede helft
_O- _O-
  zondag 29 januari 2017 @ 15:19:52 #278
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168517541
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

_O- _O-
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 29 januari 2017 @ 15:22:30 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168517628
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Beiden gaan scoren denk ik in de tweede helft
Younes gaat dit seizoen niet meer scoren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:23:41 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_168517668
Younes is de nieuwe Rene van Rijswijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 29 januari 2017 @ 15:24:32 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168517698
Maar dit moet gewoon 6-0 worden natuurlijk.
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:25:05 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168517721
Younes :'). Sink :'). Veltman :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168517764
Een ton wordt twee ton
  zondag 29 januari 2017 @ 15:27:30 #284
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168517803
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Younes is de nieuwe Rene van Rijswijk.
Pius Ikedia
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 29 januari 2017 @ 15:29:16 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168517861
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Een ton wordt twee ton
JOEEHOEEE
Oh.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:32:39 #286
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168517971
Dit team met Sam ipv Amin zou echt genot zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168518099
Lekker scherp weer, die grensrechter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168518170
Met een goede arbitrage had je al op 4-0 gestaan.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:39:14 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168518204
Sink stond weer eens goed!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 29 januari 2017 @ 15:40:36 #290
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168518266
:o
pi_168518284
Dollie :o
pi_168518302
Het zit ook niet mee voor Dolberg vandaag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168518319
Het zit Dolberg niet mee ook!
pi_168518323
Paal en lat voor Dolberg nu. Zometeen maakt hij dus de 3 of 4-0
  zondag 29 januari 2017 @ 15:44:14 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168518419
Nijhuis maakt er een potje van, maar dat zal vast gezien worden als 'mannelijk voetbal'
pi_168518438
Spelen jullie met rouwbanden vanwege Holocaustherdenking?
blablablabla
pi_168518440
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:44 schreef Heeinz het volgende:
Nijhuis maakt er een potje van, maar dat zal vast gezien worden als 'mannelijk voetbal'
Was toch weinig aan de hand?
pi_168518460
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:44 schreef Elan het volgende:
Spelen jullie met rouwbanden vanwege Holocaustherdenking?
:D
  zondag 29 januari 2017 @ 15:45:27 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168518467
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:44 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Was toch weinig aan de hand?
Gewoon een overtreding als je het mij vraagt, niet de eerste in deze pot. Aan beide kanten overigens
  zondag 29 januari 2017 @ 15:46:40 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168518508
Wtf doet sinkgraven verdedigend
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168518529
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Smoofie het volgende:
Wtf doet sinkgraven verdedigend
Sinkrgaven is geen verdediger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')