abonnement Unibet Coolblue
pi_474542
oh ferrrdie, mag ik alsjeblieft je sigaretten, ik doe echt alles voor je, wat je maar wilt...

ah, alles doe ik baby, tell me,

alles wat je maar wilt doe ik voor je, name it, echt alles


jezus, zo ging het 10 minuten lang en die heeft volgens mij een bord voor zijn kop dat hij haar niet meteen bespringt, hij kan er niets aan doen dat zei dat wil, wel slecht trouwens, terwijl ze een kind heeft enzo, maar die Ferrdi, die moet haar echt meteen bespringen

thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
pi_474590
Daar heb Ferdi te veel gezond verstand voor.

BTW Wel erg goedkoop hoor hoe Hieke zichzelf aanbied.
Op houseparties heb ik wel dames voor een pilletje vanalles zien doen, maar bij BB gebeurt het al voor een sigaret.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  donderdag 16 november 2000 @ 21:54:38 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_474747
quote:
Op 16 november 2000 20:30 schreef PM het volgende:
oh ferrrdie, mag ik alsjeblieft je sigaretten, ik doe echt alles voor je, wat je maar wilt...

ah, alles doe ik baby, tell me,

alles wat je maar wilt doe ik voor je, name it, echt alles


jezus, zo ging het 10 minuten lang en die heeft volgens mij een bord voor zijn kop dat hij haar niet meteen bespringt, hij kan er niets aan doen dat zei dat wil, wel slecht trouwens, terwijl ze een kind heeft enzo, maar die Ferrdi, die moet haar echt meteen bespringen


Ja en dan maar volhouden dat ze niet verliefd is.
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 21:55:50 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474751
Misschien niet verliefd. Wel horny.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_475046
hieke zit gewoon te 'teasen' jongens...maar ja dat snappen jullie natuurlijk niet
why live, when you can't dream?
pi_475051
"teasen"??? aai over je bol schat, dus leg uit.
Ik denk derhalve ik ben
pi_475068
quote:
[leg uit.
sex sells raven. hieke wil gewoon winnen en ze weet waar de kijkers hier op kicken. (zie dit topic) slimme meid dus...
why live, when you can't dream?
pi_475069
Ferdi moet zijn eigen grenzen eens durven te verleggen bij Hieke en haar eens goed pakken. 's Kijken wat ze dan doet.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 november 2000 @ 10:17:56 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_475584
Ja, idd. Als Hieke zich zo aanbiedt mag hij best eens tussen neus en lippen door zeggen: Goh, je mag me wel even pijpen onder de douche. Dan is ze voor het blok gezet en weet Nederland meteen wat voor raar kind die Hieke is.
pi_475603
quote:
Op 17 november 2000 00:44 schreef trevanian het volgende:
Ferdi moet zijn eigen grenzen eens durven te verleggen bij Hieke en haar eens goed pakken. 's Kijken wat ze dan doet.
Ik ben bang dat Hieke haar grenzen bepaald heeft. Het verliefde is er een beetje af of ze heeft het beter onder controle. Ik ben bang dat het er niet spannender op zal worden, alleen maar een beetje handjes vast houden en tegen elkaar aan zitten (saai dus).
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')