abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2017 @ 20:15:30 #26
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168623569
Sigaretten? Amateurs :')
Fade to Black
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 11:18:49 #27
414785 sirdanilot
pi_168957368
Tsja, waarom roken?

Er is niet echt een goede reden voor. Ik zie roken als opvulling van leegte. Stel je wacht b.v. op de bus of trein, dan kun je even peukie doen. Of stel je staat in een drukke kroeg, dan kun je even naar buiten gaan om te roken, even lekker wat rust. Het idee van roken is zeg maar dat je iets 'consumeert', en consumeren is lekker. Of dat nu eten is, of drinken, of dus een sigaret.

En dat maakt het ook zo moeilijk om er helemaal mee te stoppen. De nicotinebehoefte voel ik wel als ik een paar dagen stop maar daar kom ik nog wel overheen (zo zwak ben ik nu ook weer niet). Het is vervelend maar na een paar dagen is de nicotinebehoefte wel weg. Maar het punt is dat je niet echt iets hebt om roken mee te vervangen. Ja ik nam dan wel eens een kauwgompje, maar dat is toch niet hetzelfde. En je gaat ook geen 5-10 kauwgompjes op een dag nemen, terwijl je dat wel rookt (ik ben een relatief lichte roker ja).

Het sociale aspect (samen peukie doen) is ook wel fijn aan roken, maar voor mij niet het belangrijkste, simpelweg omdat ik niet zo veel mensen ken die ook roken. Ik rook wel meer als ik bij de rokers ben, want stel je had zelf net een peukie gedaan en iemand zegt kom peukie doen dan doe je er dus nog een.

Ok nu even peukie doen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168957381
Rook alleen jointjes. :7
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 11:22:41 #29
414785 sirdanilot
pi_168957430
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rook alleen jointjes. :7
Ik ben vanwege het zelf rollen van jointjes wel aan het roken van sjekkies geraakt, helaas.

Als ik zou stoppen met roken, zou ik alleen nog maar voorgedraaide joints halen. Want als ik sjek haal rook ik die op. Of ik zou b.v. een bong of zo gebruiken, dat is eigenlijk nog wel het beste.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')