abonnement Unibet Coolblue
pi_168434033



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  donderdag 26 januari 2017 @ 23:26:11 #2
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_168458241
Ik heb weer 's 'n grijze zak opengemaakt en wat gekloot met metertjes :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 26 januari 2017 @ 23:39:58 #3
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168458659
Voor alle mensen die muziek een warm hart toedragen en nog geen VE Monks hebben....

Die dingen zijn fucking geniaal. Ze zien er niet uit, het plastic is inferieur en de verpakking is waardeloos.

Maar dat geluid. Dat geluid.Voor 7 euro incluis verzending is er niets beters. Wat zeg ik, als je 5X zo veel wil betalen is er nog niets beters.
pi_168461044
Iemand die kan vertellen hoe ik kan achterhalen waarom mijn pakketje zo lang blijft staan op 9-1-2017?

your package Arrived At Destination Country Aliexpress Shipping
Netherlands
Destination Country
2017-01-09 22:27:00 Arrival at Destination (Exchange Office)
2017-01-03 11:06:55 【8】Despatched to overseas (Country code: NL)
2017-01-03 11:06:00 【NLAMS】Transit to Air Transit Centre
2016-12-31 19:00:00 【HONGKONG】Hand over to airline
2016-12-31 17:52:56 Received by line-haul
2016-12-31 12:50:00 Notification of shipment confirmation
China
Original Country
2016-12-31 12:52:56 Outbound in sorting center
2016-12-31 12:22:56 Inbound in sorting center
2016-12-31 12:12:15 Accepted by carrier
2016-12-31 07:19:18 Waiting for pick up

Ik had gelezen over internationaparceltracking.com maar ik zie geen resultaat daar en zou ook niet weten hoe je een code om kan laten zetten. Iemand die dat wel weet? Staat ook niet in de OP.
pi_168461126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 08:56 schreef Nicap_tm het volgende:
Iemand die kan vertellen hoe ik kan achterhalen waarom mijn pakketje zo lang blijft staan op 9-1-2017?

your package Arrived At Destination Country Aliexpress Shipping
Netherlands
Destination Country
2017-01-09 22:27:00 Arrival at Destination (Exchange Office)
2017-01-03 11:06:55 【8】Despatched to overseas (Country code: NL)
2017-01-03 11:06:00 【NLAMS】Transit to Air Transit Centre
2016-12-31 19:00:00 【HONGKONG】Hand over to airline
2016-12-31 17:52:56 Received by line-haul
2016-12-31 12:50:00 Notification of shipment confirmation
China
Original Country
2016-12-31 12:52:56 Outbound in sorting center
2016-12-31 12:22:56 Inbound in sorting center
2016-12-31 12:12:15 Accepted by carrier
2016-12-31 07:19:18 Waiting for pick up

Ik had gelezen over internationaparceltracking.com maar ik zie geen resultaat daar en zou ook niet weten hoe je een code om kan laten zetten. Iemand die dat wel weet? Staat ook niet in de OP.
https://www.internationalparceltracking.com/#/search

daar invoeren, als hij dan door postnl ontvangen is zou je een 3s code moeten krijgen
  vrijdag 27 januari 2017 @ 09:11:23 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168461206
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:04 schreef mschol het volgende:

[..]

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

daar invoeren, als hij dan door postnl ontvangen is zou je een 3s code moeten krijgen
tegenwoordig kan je ook de buitenlandse tracking ook in de PostNL app invoeren. Dan krijg je wel bericht als hij bij ze is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168461510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
Voor alle mensen die muziek een warm hart toedragen en nog geen VE Monks hebben....

Die dingen zijn fucking geniaal. Ze zien er niet uit, het plastic is inferieur en de verpakking is waardeloos.

Maar dat geluid. Dat geluid.Voor 7 euro incluis verzending is er niets beters. Wat zeg ik, als je 5X zo veel wil betalen is er nog niets beters.
Zit er net het een en ander over op te zoeken, maar ze worden inderdaad erg goed beoordeeld. Ja bedankt voor de tip!
pi_168461583
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

tegenwoordig kan je ook de buitenlandse tracking ook in de PostNL app invoeren. Dan krijg je wel bericht als hij bij ze is.
ah, das handig ^O^
pi_168462386
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

tegenwoordig kan je ook de buitenlandse tracking ook in de PostNL app invoeren. Dan krijg je wel bericht als hij bij ze is.
De tracking code van Aliexpress kent de app iig niet.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 10:43:52 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168462542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:34 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

De tracking code van Aliexpress kent de app iig niet.
Als er geen tracking is (of zo'n getal) dan niet, maar veel codes kan je wel toevoegen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168462596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
Voor alle mensen die muziek een warm hart toedragen en nog geen VE Monks hebben....

Die dingen zijn fucking geniaal. Ze zien er niet uit, het plastic is inferieur en de verpakking is waardeloos.

Maar dat geluid. Dat geluid.Voor 7 euro incluis verzending is er niets beters. Wat zeg ik, als je 5X zo veel wil betalen is er nog niets beters.
Ik heb er zojuist ook 2 besteld.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168463559
kan je
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
VE Monks
kan je die overal bestellen, zijn er fakes in omloop?
pi_168463606
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:04 schreef mschol het volgende:

[..]

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

daar invoeren, als hij dan door postnl ontvangen is zou je een 3s code moeten krijgen
denk dat het bij de douane ligt
  vrijdag 27 januari 2017 @ 13:55:05 #14
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168466103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:35 schreef THEFXR het volgende:
kan je

[..]

kan je die overal bestellen, zijn er fakes in omloop?
Alleen in de eigen webshop op AliExpress.
pi_168469727
man, man, wij hebben 2 dagen oud en nieuw, die gasten daar 2 weken, luie chinezen.
pi_168470661
Vraagje aan de led experts hier :P

Om deze 2 ledjes aan te sluiten op het stopcontact, klik

Wat heb je daarvoor nodig? Voeding van hoeveel watt?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 27 januari 2017 @ 18:12:16 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_168471172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:40 schreef Miniem het volgende:
Vraagje aan de led experts hier :P

Om deze 2 ledjes aan te sluiten op het stopcontact, klik

Wat heb je daarvoor nodig? Voeding van hoeveel watt?
Watt'je of twee, want ze verbruiken volgens de page minder dan 1 Watt
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_168471412
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Watt'je of twee, want ze verbruiken volgens de page minder dan 1 Watt
Oh dus de kleinst mogelijke voedijg eigenlijk :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_168472094
ik weet trouwens niet wie hier ooit met de tip van foam inears kwam, maar dat is echt super ^O^

oordopjes vallen niet meer uit en ze zitten perfect
  zaterdag 28 januari 2017 @ 02:16:26 #20
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_168484742
Oh kut. Bestel ik net wat.. zie ik net pas dat het Chinees nieuwjaar van start gaat :')

Lekker wachten dus ;(

Armband bedoelt voor valentijnsdag... toch maar wat in Nederland halen :P
Ik ben geil
  zaterdag 28 januari 2017 @ 03:33:06 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_168485169
Zo'n hekel aan hè. Typ je een heel bericht op je laptop, kijk je ff in een andere tab, of komt je hand per ongeluk over het touchpad en is je tekstveld niet meer geselecteerd, wil je de tekst bewerken, druk je backspace en gaat 'ie een pagina terug. :') Op andere fora heb je dan tenminste een 'cached' feature, maar hier is het gewoon weg. :W ;( D'OH.

Neways. Dat ik jaren geleden eigenlijk een slechte ervaring met IEMs had vanwege de EP630 van Creative. Zaten oncomfortabel, snel stuk e.d. en toen was ik eigenlijk team normale oordopjes. Maar toen had Brainwavz een deal voor de Alpha's die toen 5 USD/stuk waren en met meervoudkorting -1 USD/stuk dus op 4 USD uitkwamen! :D En dat was echt een vooruitgang qua sound. IEMs zitten dichter op je trommelvlies en zijn dus makkelijker aan te drijven, geluid is wat voller en bass sterker. Toen vrijwel IEM fan geworden. Maar door de jaren heb ik o.a. ook de AWEI ES10 gehad en de Edifier H180, helemaal niet zo slecht. Meest recent dan de MusicMaker TP16 (wooeasy). Echt goed ding.

Maar ik ben eigenlijk nu van de over-ears in-ears. Die weten gewoon van wanten. Zitten bekwaam en sound is superb. Geef mij maar een Vsonic VSD3 of Alpha & Delta D2. En denk dat het alleen veel beter wordt als je richting de dure en custom multi balanced armatures gaat en die dan combineert met bepaalde bestandsformaten en natuurlijk een DAC & AMP. Vind die hypeshit wel lief, maar ik verwacht er niet veel van. Ik dacht ook dat die Rock Zircon helemaal lijp zou zijn. Of die Zero Audio ZH-DX200-CT Carbo Tenore... 'Woah! Dit is echt optima forma! No wai! Kan tig keer zo duur zijn en dan zouden ze het nog waard zijn'. Mweh. Not really, though. Ik weet niet wie die dingen probeert, maar dan hebben ze ervoor nog niet veel de revue laten passeren denk ik dan. Maar goed, 200 setjes ofzo (4 years ago like this), dus die ene kunnen dan ook nog wel proberen, maar ik denk dat dit weer hypeshit is. Maar hey, vroeger (een goede 5 jaar geleden) raakte ik ook al enthusiast over de XKDUN CK-700. Kennen we die $5,- aanschaf nog? :D Was nog voor de go-to AWEI ES800M.



[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 28-01-2017 03:38:16 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:31:48 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168495607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 03:33 schreef shiznuts het volgende:
Zo'n hekel aan hè. Typ je een heel bericht op je laptop, kijk je ff in een andere tab, of komt je hand per ongeluk over het touchpad en is je tekstveld niet meer geselecteerd, wil je de tekst bewerken, druk je backspace en gaat 'ie een pagina terug. :') Op andere fora heb je dan tenminste een 'cached' feature, maar hier is het gewoon weg. :W ;( D'OH.
Firefox cached het gewoon voor je :P
  zaterdag 28 januari 2017 @ 18:06:44 #23
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168496405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 03:33 schreef shiznuts het volgende:


Neways. Dat ik jaren geleden eigenlijk een slechte ervaring met IEMs had vanwege de EP630 van Creative. Zaten oncomfortabel, snel stuk e.d. en toen was ik eigenlijk team normale oordopjes. Maar toen had Brainwavz een deal voor de Alpha's die toen 5 USD/stuk waren en met meervoudkorting -1 USD/stuk dus op 4 USD uitkwamen! :D En dat was echt een vooruitgang qua sound. IEMs zitten dichter op je trommelvlies en zijn dus makkelijker aan te drijven, geluid is wat voller en bass sterker. Toen vrijwel IEM fan geworden. Maar door de jaren heb ik o.a. ook de AWEI ES10 gehad en de Edifier H180, helemaal niet zo slecht. Meest recent dan de MusicMaker TP16 (wooeasy). Echt goed ding.

Maar ik ben eigenlijk nu van de over-ears in-ears. Die weten gewoon van wanten. Zitten bekwaam en sound is superb. Geef mij maar een Vsonic VSD3 of Alpha & Delta D2. En denk dat het alleen veel beter wordt als je richting de dure en custom multi balanced armatures gaat en die dan combineert met bepaalde bestandsformaten en natuurlijk een DAC & AMP. Vind die hypeshit wel lief, maar ik verwacht er niet veel van. Ik dacht ook dat die Rock Zircon helemaal lijp zou zijn. Of die Zero Audio ZH-DX200-CT Carbo Tenore... 'Woah! Dit is echt optima forma! No wai! Kan tig keer zo duur zijn en dan zouden ze het nog waard zijn'. Mweh. Not really, though. Ik weet niet wie die dingen probeert, maar dan hebben ze ervoor nog niet veel de revue laten passeren denk ik dan. Maar goed, 200 setjes ofzo (4 years ago like this), dus die ene kunnen dan ook nog wel proberen, maar ik denk dat dit weer hypeshit is. Maar hey, vroeger (een goede 5 jaar geleden) raakte ik ook al enthusiast over de XKDUN CK-700. Kennen we die $5,- aanschaf nog? :D Was nog voor de go-to AWEI ES800M.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als iemand die het vaak eens is met je verhalen over oordopjes, moet je jezelf nu ook weer niet als enige autoriteit op dit gebied gaan profileren.... ;)

Er zijn diverse hifi-recensenten die de Monks als zeer goed bestempelen. Dan kun je het wel bij voorbaat afdoen als hypeshit, maar dat is een beetje te makkelijk.

Nee, ze zijn niet perfect. En of ze lekker in je oren zitten is persoonlijk, zeker bij dit type inears. Maar het geluid is gewoon erg goed. Al is dat ook deels persoonlijk en afhankelijk van de soort muziek die je luistert. Wat ze vooral voor hebben op de verschillende Xiaomi's en Brainwavz die ik heb, is dat ze ook op laag volume gewoon erg goed klinken.

Een minpuntje heb ik wel al, ze filteren het geluid van buiten niet zo best. Al is dat op de racefiets wel veiliger natuurlijk, dus ik denk dat ik ze daar voor ga gebruiken.
pi_168503490
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als er geen tracking is (of zo'n getal) dan niet, maar veel codes kan je wel toevoegen
Heb een bericht van postnl teruggekregen. Blijkt dat het pakketje sinds 12-1 bij het afhaalpunt bij de supermarkt ligt. Heb gister bericht gekregen en las het net pas. Ga er morgen langs, maar de kans is groot dat hij weer retour is. Lekker dat je dan geen briefje in de bus krijgt.
Wat zijn de criteria eigenlijk van aan de deur komen met een pakketje of direct doorsturen naar een afhaalpunt?

Mooi balen als ie weer retour is.
pi_168507433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 22:30 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Heb een bericht van postnl teruggekregen. Blijkt dat het pakketje sinds 12-1 bij het afhaalpunt bij de supermarkt ligt. Heb gister bericht gekregen en las het net pas. Ga er morgen langs, maar de kans is groot dat hij weer retour is. Lekker dat je dan geen briefje in de bus krijgt.
Wat zijn de criteria eigenlijk van aan de deur komen met een pakketje of direct doorsturen naar een afhaalpunt?

Mooi balen als ie weer retour is.
Door geen briefje in de bus te doen, blijft het pakketje achter en wordt dan vaak gestolen.
Bekende truck, krijg wel vaker geen papiertje. Werken allemaal boeven bij de post :(
  zondag 29 januari 2017 @ 14:55:42 #26
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_168516524
Als echte China-shopper toch ook maar een set VE Monk besteld. O-)
pi_168518106
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 03:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Door geen briefje in de bus te doen, blijft het pakketje achter en wordt dan vaak gestolen.
Bekende truck, krijg wel vaker geen papiertje. Werken allemaal boeven bij de post :(
In dit geval waarschijnlijk gewoon een foutje geweest, want hij lag gelukkig nog bij de Jumbo.
Ben er wel blij om. Nu kijken of de MiBox3 handig is :)
  zondag 29 januari 2017 @ 15:38:48 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168518189
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 03:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Door geen briefje in de bus te doen, blijft het pakketje achter en wordt dan vaak gestolen.
Bekende truck, krijg wel vaker geen papiertje. Werken allemaal boeven bij de post :(
Zeker, ik heb hier een hele pallet met pakketjes staan :')
Die briefjes worden automatisch centraal verzonden, onzin dus.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 29 januari 2017 @ 15:40:32 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168518263
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 03:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Door geen briefje in de bus te doen, blijft het pakketje achter en wordt dan vaak gestolen.
Bekende truck, krijg wel vaker geen papiertje. Werken allemaal boeven bij de post :(
Als je geen papiertjes krijgt moet je klagen, zonder signalering weet PostNL ook niet waar ze aan toe zijn.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:46:40 #30
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_168518509
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zeker, ik heb hier een hele pallet met pakketjes staan :')
Die briefjes worden automatisch centraal verzonden, onzin dus.
De briefjes die mijn postbode in de bus doet wanneer bezorging niet is gelukt, zijn handgeschreven. Na 1 of 2 keer ligt het dan op het afhaalpunt. Als hij die briefjes niet zou schrijven, zal ik geen centraal verstuurd briefje krijgen.
Ik ga er overigens niet vanuit dat men zoiets bewust nalaat.
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')