abonnement Unibet Coolblue
pi_168421865
Moet je ergens naartoe voor een paar dagen, maar geen geld om te verblijven? dan kun je door een smoesje geraken aan een gratis verblijf.
Als je betere smoesjes hebt of opdrachten voor een nieuw aflevering, drop het hieronder.

pi_168422176
Triest dit soort paupers die voor de aandacht dan allemaal leuke lollige dingen moeten gaan doen die niemand boeit, maar dan wel hardwerkende ondernemers duperen. Je gunt die mongolen gewoon een pijnscheut in hun hart.
U MAD?
pi_168422224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
Triest dit soort paupers die voor de aandacht dan allemaal leuke lollige dingen moeten gaan doen die niemand boeit, maar dan wel hardwerkende ondernemers duperen. Je gunt die mongolen gewoon een pijnscheut in hun hart.
Kan het niet beter verwoorden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168422243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
Triest dit soort paupers die voor de aandacht dan allemaal leuke lollige dingen moeten gaan doen die niemand boeit, maar dan wel hardwerkende ondernemers duperen. Je gunt die mongolen gewoon een pijnscheut in hun hart.
Volgens mij willen ze graag suggesties wat ze de volgende keer voor opdracht moeten doen. Dit lijkt me prima.
pi_168422271
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze graag suggesties wat ze de volgende keer voor opdracht moeten doen. Dit lijkt me prima.
Ik heb wel een suggestie voor ze; sterven. En dan niet een of andere lollig 'levend begraven' filmpje waar ze dan na een uur weer uit de kist gehaald worden, maar gewoon echt dood gaan. Als in 'nooit meer ademen'.

Vloggers :r
U MAD?
pi_168424262
Dat hotel heeft natuurlijk ook de administratie niet op orde!

Verder zou ik ze lekker achteraf een rekening sturen voor die overnachting. Prima hard te maken met de video als bewijs en het zal duur zat voor ze zijn dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door qajariaq op 25-01-2017 21:07:50 ]
pi_168426313
tjonge, waarom allemaal zo negatief..tis niet dat we dit dagelijks doen, hoor.
Voor één keer gaat die hoteldirecteur er geen last van hebben.

We creëren gewoon wat entertainment voor jullie, niet meer niet minder.
pi_168426497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:43 schreef zigsag het volgende:
We creëren gewoon wat entertainment voor jullie, niet meer niet minder.
Lol, wat? De woorden 'creëren' en 'entertainment' irriteren me ontzettend in jouw post. Noem je mensen oplichten/duperen iets 'creëren' en 'entertainment' ?
Creativiteit hebben jullie in ieder geval niet. What's next; slapen in de Ikea whoehoeeeeee.

Ga eens wat doen met jullie leven man. Met 137 views kom je er niet.
U MAD?
pi_168426742
Haha niet gekeken.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 25 januari 2017 @ 20:58:53 #10
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_168426783
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol, wat? De woorden 'creëren' en 'entertainment' irriteren me ontzettend in jouw post. Noem je mensen oplichten/duperen iets 'creëren' en 'entertainment' ?
Creativiteit hebben jullie in ieder geval niet. What's next; slapen in de Ikea whoehoeeeeee.

Ga eens wat doen met jullie leven man. Met 137 views kom je er niet.
Laat ze lekker joh. Ik vind het eerder dom van het hotel om niks te checken.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_168426817
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol, wat? De woorden 'creëren' en 'entertainment' irriteren me ontzettend in jouw post. Noem je mensen oplichten/duperen iets 'creëren' en 'entertainment' ?
Creativiteit hebben jullie in ieder geval niet. What's next; slapen in de Ikea whoehoeeeeee.

Ga eens wat doen met jullie leven man. Met 137 views kom je er niet.
Nee inderdaad vindt ik ook te weinig om het te halen..help je even mee het op te bouwen?
Ik vind stiekem ergens dat je een overtuigingskracht hebt
En ten slotte samen zijn we sterker dan 1. Deal?
pi_168426847
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:59 schreef zigsag het volgende:

[..]

Nee inderdaad vindt ik ook te weinig om het te halen..help je even mee het op te bouwen?
Ik vind stiekem ergens dat je een overtuigingskracht hebt
En ten slotte samen zijn we sterker dan 1. Deal?
Deal. Als jij/jullie nou echt leuke/vernieuwende filmpjes maken ben ik wel de laatste die het kraakt. Dit was gewoon niet goed genoeg, sorry.
U MAD?
pi_168426898
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Deal. Als jij/jullie nou echt leuke/vernieuwende filmpjes maken ben ik wel de laatste die het kraakt. Dit was gewoon niet goed genoeg, sorry.
We maken momenteel gewoon veel te uiteenlopende content..maar later natuurlijk willen we specifiek gaan.
pi_168427737
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:02 schreef zigsag het volgende:

[..]

We maken momenteel gewoon veel te uiteenlopende content..maar later natuurlijk willen we specifiek gaan.
Succes!
U MAD?
pi_168429419
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:43 schreef zigsag het volgende:
tjonge, waarom allemaal zo negatief..tis niet dat we dit dagelijks doen, hoor.
Voor één keer gaat die hoteldirecteur er geen last van hebben.
Een keer van jou, een keer van jou buurman, een keer van vul hier willekeurig iemand in etc etc.
quote:
We creëren gewoon wat entertainment voor jullie, niet meer niet minder.
Waarschijnlijk niet op de manier die je zelf voor ogen had. Je etaleert enkel op een dieptrieste manier dat je een sneuneus bent. Het enige vermaak is dan ook -zij het beperkt- leedvermaak.
  woensdag 25 januari 2017 @ 22:58:07 #16
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_168431048
Wat een moraal ridders ineens hier _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_168450961
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:58 schreef Kerplunk het volgende:
Wat een moraal ridders ineens hier _O-
Hij maakt zich schuldig aan een strafbaar feit.
pi_168691275
Hey iedereen.. we hebben alweer een nieuwe aflevering online.
Dit keer zonder duperen..denkik haha

Wat denken jullie ervan?

pi_168692221
leuke aflevering weer, jonges.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168693190
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:17 schreef MrSalazar het volgende:
leuke aflevering weer, jonges.
merci!! :)
pi_168693315
allejezus, zoek gewoon werk ofzo. wat een trieste bende zeg
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_168696499
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
allejezus, zoek gewoon werk ofzo. wat een trieste bende zeg
Ben jij werkgever?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')